Додаткова копія: Активні продажі [щодо технічних вимог до узгоджених дій суб'єктів господарювання у сфері трансферу технологій, дотримання яких дозволяє здійснювати ці узгоджені дії без дозволу органів Антимонопольного комітету України]

Активні продажі

продажі, що здійснюються шляхом активного пошуку індивідуальних замовників та/або окремої групи замовників (зокрема надсилання поштових повідомлень, відвідування потенційних замовників або використання інших методів просування товарів, у тому числі поширення реклами в мережі Інтернет, в засобах масової інформації, спрямованих на певну територію, групу замовників або окремих замовників на певній території, або розміщення пунктів розподілу товарів на такій території). Реклама або просування, що спрямовані лише на покупця, визнаються активними продажами, якщо вони забезпечують набуття певної групи замовників або окремих замовників на окремій території.

(Антимонопольний комітет, Розпорядження "Про затвердження Типових вимог до узгоджених дій суб'єктів господарювання у сфері трансферу технологій, дотримання яких дозволяє здійснювати ці узгоджені дії без дозволу органів Антимонопольного комітету України" від 09.11.2018 N 21-рп (Розпорядження N 21-рп))




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали