Державні органи посилять роз‘яснювальну роботу для населення щодо захисту прав споживачів

 

26 червня 2012 года

Органи виконавчої влади разом з органами місцевого самоврядування посилять роз‘яснювальну роботу для населення щодо захисту прав споживачів.

Рекомендації щодо створення необхідних умов для доступу громадян до правової інформації з питань захисту прав споживачів були ухвалені під час виїзного засідання Всеукраїнської міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення, яка відбувалася 22 червня у Хмельницькому. Сьогодні, 25 червня рекомендації було передано на підпис голові Ради, Міністрові юстиції Олександру Лавриновичу.

Як повідомила заступник голови Ради, помічник Міністра юстиції Лідія Горбунова, за підсумками виїзного засідання Державній інспекції України з питань захисту прав споживачів рекомендовано налагоджувати співпрацю з громадськими організаціями в напрямі просвітницької роботи з питань захисту прав споживачів. Рекомендовано вжити заходів щодо забезпечення якісної безоплатної первинної правової допомоги споживачам та поширити практику роботи виїзних консультативних пунктів в регіонах з питань роз‘яснення законодавства щодо захисту прав споживачів.

Спільно з Державним комітетом телебачення та радіомовлення України Держспоживінспекція має забезпечити розробку та розповсюдження соціальної реклами та інформаційних матеріалів з питань захисту прав споживачів. Крім того, спільно з Мін‘юстом, Міносвіти, МВС, Мінсоцполітики, Мінрегіонбудом та органами місцевого самоврядування Держспоживінспекція вживатиме заходів щодо проведення право освітніх заходів з питань захисту прав споживачів.

Як зазначалося у ході засідання Всеукраїнської міжвідомчої координаційно-методичної ради, на сьогодні Держспоживінспекцією, за результатами розгляду звернень громадян, задовольняється понад 70 відсотків звернень з питань захисту прав споживачів. Найбільше – у Луганській області (94 відсотки), у Хмельницькій області (88 відсотків), у Київській області (87 відсотків). Найменше – у Закарпатській та Тернопільській областях.

Протягом І кварталу 2012 року до Держспоживінспекції та її територіальних органів звернулося 5800 громадян.

За неякісну продукцію, товари, роботи чи послуги споживачам було повернуто 805 тис. гривень.

Найчастіше споживачі були не задоволені якістю наданих послуг – 46 відсотків, з яких 28 відсотків склали скарги на якість житлово-комунальних послуг. У 6 відсотках скарг містилися претензії щодо послуг зв‘язку.

 

Джерело: Прес-реліз Мінюст України




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали