Шановні партнери! Вимушені повідомити, що в зв'язку зі зміною собівартості, з 1 березня будуть підвищені ціни на ДСТУ та ДБН


Додаткова копія: Про готовність підприємств житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та об'єктів соціальної сфери області до роботи в осінньо-зимовий період 2018/19 року

ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 16.10.2018 р. N 761

Про готовність підприємств житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та об'єктів соціальної сфери області до роботи в осінньо-зимовий період 2018/19 року

Підготовка об'єктів житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та закладів соціально-бюджетної сфери області до роботи в осінньо-зимовий період 2018/19 року здійснюється відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 липня 2018 року N 532-р (План N 532-р) та розпоряджень голови обласної державної адміністрації.

Починаючи з червня 2018 року, проведено 6 засідань комісії з питань якісної підготовки та сталої роботи об'єктів життєзабезпечення в осінньо-зимовий період 2018/19 року. Також відповідне питання розглядалося на засіданнях колегії обласної державної адміністрації. За результатами вказаних засідань прийнято рішення і видано відповідні розпорядження голови обласної державної адміністрації, якими визначено ряд завдань, спрямованих на організацію своєчасної та якісної підготовки об'єктів життєзабезпечення, а також належного функціонування закладів соціально-бюджетної сфери протягом наступного опалювального періоду.

На виконання вказаних завдань за рахунок усіх джерел фінансування передбачалося освоїти 72,4 млн грн, фактично освоєно 25,0 млн грн, або 34,5 %.

Згідно з вимогами Мінрегіону України готовність об'єктів до опалювального періоду 2018/19 року в повному обсязі має бути завершено до 01 жовтня поточного року.

Рівень готовності об'єктів водопостачання та водовідведення по області становить 100 %.

Готовність об'єктів сфери теплопостачання - 87,1 %. У зв'язку з ненаданням фінансової підтримки з міського бюджету м. Херсона МКП "Херсонтеплоенерго" здійснювало підготовчі роботи шляхом виконання поточного ремонту. Заміна та капітальний ремонт котельного обладнання не проводилися. По МКП "Херсонтеплоенерго" роботи із заміни аварійних теплових мереж виконано на 35,4 %, по АТ "Херсонська ТЕЦ" - на 73,3 %.

Разом з тим в АТ "Херсонська ТЕЦ" не врегульовано ситуацію з погашенням боргу за спожитий природний газ, який складає 104,02 млн грн, з метою його реструктуризації. Вирішення питання з реструктуризацією боргу підприємства можливе після врегулювання ситуації щодо призначення нового керівника АТ "Херсонська ТЕЦ". Як наслідок, немає юридичної можливості укласти договори на постачання природного газу та отримати його номінації, що не дозволяє розпочати вчасно опалювальний сезон 2018/19 року. Так, 53 % мешканців м. Херсона можуть залишитися без тепла.

Відповідно до плану ремонту котелень, теплових мереж і систем опалення передбачалося реконструювати дві котельні на КПТМ "Каховтеплокомуненерго" та КП "Міськтеплокомуненерго" м. Гола Пристань. Однак через невиділення коштів Каховською міською радою роботи з реконструкції котельні не проведено.

Теплопостачальними підприємствами м. Херсона не розроблено та не затверджено в установленому порядку інвестиційні програми.

Місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування не приділялася належна увага питанню скорочення та заміщення споживання природного газу підприємствами і закладами соціально-бюджетної сфери, а також питанням модернізації, реконструкції котельного обладнання, будівництва нових котелень, встановлення нових котлів для заміщення споживання природного газу. Орієнтовний обсяг зменшення споживання природного газу складатиме 57,5 тис. куб. м на рік, або 0,07 % від спожитого обсягу.

Крім того, виконкомами сільських та селищних рад Білозерської, Великокопанівської, Долматівської, Зеленопідської, Каланчацької, Любимівської, Мирненської, Роздольненської та Тавричанської об'єднаних територіальних громад не виконувалися вимоги розпорядження голови обласної державної адміністрації від 12 червня 2018 року N 500 (Розпорядження N 500) в частині надання інформації про стан підготовки об'єктів життєзабезпечення в осінньо-зимовий період 2018/19 року.

Планом заходів (Розпорядження N 500), затвердженим вказаним розпорядженням голови обласної державної адміністрації, передбачено здійснення координації виконання робіт за проектною документацією "Реконструкція пункту очистки і заміру Стрілкового газового родовища" до початку опалювального сезону. 28 серпня 2018 року ДП "ДАТ "Чорноморнафтогаз" уклало з ТОВ "Техпромсервіс ЛТД" (м. Буча, Київська область) договір будівельного підряду щодо виконання робіт на суму 17,25 млн грн. За інформацією ТОВ "Техпромсервіс ЛТД", будівельно-монтажні роботи виконуються згідно із затвердженим графіком.

У ході відповідних робіт було заплановано підготувати до функціонування в осінньо-зимовий період 2018/19 року 2905 будинків житлового фонду області, у тому числі 1600 житлових будинків комунальної власності, 1275 житлових будинків ОСББ та ЖБК і 30 будинків відомчого житлового фонду.

Рівень готовності житлових будинків комунальної власності в обласному центрі становить 82 %.

У житловому фонді комунальної власності області в повному обсязі проведено ремонт покрівель, опалювальних систем, систем холодного водопостачання та енергозабезпечення будинків.

Оснащення багатоквартирних будинків лічильниками обліку теплової енергії у містах з централізованим теплопостачанням впродовж 2018 року залишається на рівні 71 % (м. Херсон - 70 %, м. Олешки - 83 %, м. Гола Пристань - 78 %, м. Каховка - 81 %).

Виділення коштів на встановлення приладів обліку теплової енергії у поточному році заплановано тільки Олешківською міською радою.

Найгірша ситуація з оснащенням об'єктів лічильниками обліку теплової енергії в м. Херсоні, де вони відсутні у 362 багатоквартирних житлових будинках.

Підготовлено 150 зі 159 запланованих одиниць спецтехніки (94 %), заготовлено 5,1 тис. тонн посипкових матеріалів (73 %) при плані 7 тис. тонн. Службою автомобільних доріг у Херсонській області забезпечено підготовку 27 пунктів обігріву (100 %) і 53 лінійних виробничих баз (100 %) до функціонування в зимових умовах.

Для утримання автомобільних доріг загального користування придбано 900 тонн піску (90 %), 1,334 тис. тонн солі (38 %).

По закладах охорони здоров'я відремонтовано 4,8 тис. кв. м покрівель, підготовлено 71 тепловий пункт, 96 бойлерів, встановлено 39 приладів обліку води. Договори на газопостачання укладено в повному обсязі, тендерні процедури проведено.

Забезпеченість твердим паливом закладів охорони здоров'я області складає 49,3 %. Низький відсоток забезпеченості твердим паливом мають наступні заклади: Генічеська центральна районна лікарня - 10,2 %, Нижньосірогозька центральна районна лікарня - 8,7 %, Нововоронцовська центральна районна лікарня - 30,0 %. Білозерський ЦПМСД не закуповує тверде паливо через відсутність фінансування.

Станом на 01 жовтня 2018 року в закладах загальної середньої освіти області в наявності 4705 тонн умовного палива (52 %), що забезпечить потребу в ньому до кінця поточного року.

Роботи з підготовки до осінньо-зимового періоду 2018/19 року по АТ "Херсонобленерго" та ПАТ "Херсонгаз" виконуються на 100 % згідно з графіками, затвердженими наказами по цих підприємствах.

За інформацією НАК "Нафтогаз України", станом на 04 жовтня 2018 року Херсонська область за рівнем оплати за спожитий природний газ, використаний для виробництва теплової енергії, посідає 5 місце серед областей України.

Борг підприємств теплоенергетики, з урахуванням заборгованості минулих років, складає 211,3 млн грн. У 2018 році рівень оплати за спожитий природний газ підприємствами теплоенергетики становить 52,3 %, сума заборгованості - 158,1 млн грн. Рівень розрахунків по кожному підприємству в 2018 році за спожитий природний газ коливається в межах від 19 % до 100 %.

Найвищий рівень розрахунків мають: КП "Котельщик" м. Каховка та КП "Міськтеплокомуненерго" м. Гола Пристань - 100 %. Найнижчий рівень розрахунків за спожитий природний газ: ПП "Херсонтеплогенерація" м. Херсон - 19 %, КП "Олешки-сервіс" Олешківської міської ради - 31 %, МКП "Херсонтеплоенерго" - 46 %, ДП "Теплотехсервіс" ЗАТ "Теплотехніка" - 56 %, АТ "Херсонська ТЕЦ" - 59 % та КПТМ "Каховтеплокомуненерго" м. Каховка - 65 %.

Станом на 10 жовтня 2018 року номінаціями на природний газ на першу декаду жовтня забезпечені ДП "Теплотехсервіс" ЗАТ "Теплотехніка", ПП "Херсонтеплогенерація" м. Херсон та КП "Міськтеплокомуненерго" м. Гола Пристань.

По інших підприємствах тривають процедури звірок з НАК "Нафтогаз України" щодо розрахунків за спожитий природний газ та укладання договорів на його постачання.

Загальний борг за транспортування природного газу становить 2,9 млн грн. Основними боржниками є АТ "Херсонська ТЕЦ" - 0,9 млн грн та МКП "Херсонтеплоенерго" - 1,7 млн грн.

Рівень розрахунків Херсонської області за спожиту електроенергію на 01 жовтня 2018 року становить 101,7 %.

Населення області розрахувалося за житлово-комунальні послуги на 89,7 %, (по Україні - на 92,6 %). Рівень розрахунків населення за послуги з теплопостачання по області складає 90,9 %. Найкращий рівень розрахунків серед міст області має м. Гола Пристань - 150,9 %. Досить пасивно проводиться робота, спрямована на підвищення рівня оплати за послуги з теплопостачання, в м. Каховка - 89,3 % та м. Олешки - 82,1 %.

З метою здійснення контролю за споживанням природного газу актуальним залишається питання облаштування засобами дистанційної передачі даних власних комерційних вузлів обліку, в тому числі закладів соціально-бюджетної сфери. За даними ПАТ "Херсонгаз", із 873 об'єктів бюджетної сфери на даний час оснащено засобами дистанційної передачі 297 об'єктів, або 34 %.

На 01 жовтня поточного року заборгованість з виплати заробітної плати на МКП "Херсонтеплоенерго" становить 3661,0 тис. грн, що на 1669,7 тис. грн більше, ніж у вересні. По КП "Таврійський" м. Херсон відкрито провадження у справі про банкрутство.

Станом на 01 жовтня 2018 року в області рахується заборгованість перед теплопостачальними організаціями за надані пільги та субсидії населенню в сумі 5,8 млн грн. Надано пільг та субсидій населенню (з урахуванням кредиторської заборгованості на початок року) на 1,23 млрд грн, або 85,0 % річних призначень, профінансовано в сумі 1,2 млрд грн, заборгованість становить 29 млн грн.

Обласною комісією з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах складено протокол та реєстр до нього щодо розподілу між теплопостачальними підприємствами коштів субвенції з державного бюджету на погашення різниці в тарифах у сумі 7,7 млн грн.

З метою належної роботи об'єктів життєзабезпечення в опалювальний період 2018/19 року та своєчасного його початку, керуючись статтею 6, пунктом 8 статті 16, пунктом 2 статті 20, пунктом 1 частини першої статті 39, частиною першою статті 41 Закону України "Про місцеві державні адміністрації":

1. Визнати роботу з готовності об'єктів житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та закладів соціально-бюджетної сфери області до проходження опалювального сезону 2018/19 року задовільною.

2. Звернути увагу голів Білозерської, Великокопанівської, Долматівської, Зеленопідської, Каланчацької, Любимівської, Мирненської, Роздольненської та Тавричанської об'єднаних територіальних громад на недостатню роботу з виконання завдань, визначених розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 12 червня 2018 року N 500 (Розпорядження N 500).

3. Головам районних державних адміністрацій рекомендувати міським головам міст обласного значення та головам об'єднаних територіальних громад:

1) забезпечити своєчасне укладання договорів на постачання природного газу, палива, електричної та теплової енергії на 2019 рік;

2) продовжити роботу щодо своєчасного та у повному обсязі погашення всіма категоріями споживачів заборгованості за енергоносії та комунальні послуги, в тому числі установами та організаціями, що фінансуються з місцевих бюджетів;

3) разом з бюджетними організаціями та теплопостачальними підприємствами продовжити роботу з реалізації заходів зі скорочення та заміщення споживання природного газу в бюджетній сфері та комунальній теплоенергетиці;

4) до 30 листопада 2018 року розробити план заходів, спрямованих на активізацію претензійно-позовної роботи з боржниками;

5) проводити інформаційно-роз'яснювальну роботу з населенням щодо необхідності раціонального використання паливно-енергетичних ресурсів, встановлення приладів обліку води та тепла, впровадження енергозберігаючих заходів;

6) до 22 жовтня 2018 року забезпечити підписання актів готовності об'єктів теплового господарства та паспортів готовності житлових будинків і споруд.

4. Рекомендувати Херсонському міськвиконкому:

1) спільно з теплопостачальними підприємствами вжити заходів для своєчасного отримання номінацій на природний газ з метою забезпечення стабільної роботи підприємств в опалювальний період;

2) вжити заходів щодо погашення заборгованості з виплати заробітної плати на підприємствах, які належать до комунальної власності м. Херсона, та недопущення виникнення її у подальшому.

5. Рекомендувати міськвиконкомам міст обласного значення, виконавчому комітету Олешківської міської ради:

1) звернути увагу на невиконання заходів із забезпечення оснащення лічильниками теплової енергії багатоквартирних будинків у містах з централізованим теплопостачанням;

2) до початку опалювального сезону 2018/19 року забезпечити координацію питання щодо подання об'єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельними кооперативами своєчасних заявок до теплопостачальних підприємств на подачу теплоносія до житлових будинків;

3) передбачити до кінця поточного року та на 2019 рік кошти для 100 % оснащення багатоквартирних будинків приладами обліку теплової енергії.

6. Рекомендувати Олешківському та Каховському міськвиконкомам:

1) до початку опалювального періоду 2018/19 року сприяти позитивному вирішенню на чергових сесіях міських рад питань, порушених у зверненнях теплопостачальних підприємств, щодо надання фінансової підтримки для погашення заборгованості за спожитий природний газ;

2) спільно з теплопостачальними підприємствами до 24 грудня 2018 року забезпечити коригування існуючої схеми теплопостачання населеного пункту або розроблення нової схеми з метою її вдосконалення та техніко-економічної оптимізації.

7. Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації рекомендувати Службі автомобільних доріг у Херсонській області разом з районними державними адміністраціями, міськвиконкомами міст обласного значення та виконкомами сільських і селищних рад об'єднаних територіальних громад забезпечити:

1) до 01 листопада 2018 року заготовлення в достатній кількості протиожеледної суміші для обробки комунальних доріг та автомобільних доріг загального користування;

2) до 15 листопада 2018 року підготовку до функціонування в зимових умовах виробничих баз, снігоприбиральної техніки та створення 10-денного запасу пального.

8. Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації тримати на контролі питання будівництва міжселищного газопроводу від смт Асканія-Нова до м. Генічеськ.

9. Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи обласної державної адміністрації до 01 листопада 2018 року утворити диспетчерський пункт та забезпечити його цілодобову роботу для прийняття оперативних рішень на випадок надзвичайних ситуацій в осінньо-зимовий період 2018/19 року.

10. Генічеській районній державній адміністрації тримати на контролі проведення робіт з осушки газу і приведення його до нормативних показників за вмістом вологи, а також забезпечити стабільне газопостачання району зі Стрілкового газового родовища.

11. Керівникам теплопостачальних підприємств вжити невідкладних заходів щодо укладання договорів на постачання природного газу та отримання його номінацій на опалювальний період 2018/19 року.

12. Виконавцям завдань, визначених даним розпорядженням, про проведену роботу інформувати Департамент житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу обласної державної адміністрації у визначені терміни.

13. Департаменту житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу обласної державної адміністрації забезпечити контроль за стабільною роботою підприємств житлово-комунального господарства, об'єктів паливно-енергетичного комплексу та закладів соціально-бюджетної сфери під час проходження опалювального сезону 2018/19 року.

14. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження голови обласної державної адміністрації:

- від 12 червня 2018 року N 500 "Про підсумки проходження опалювального сезону 2017/18 року та затвердження першочергових заходів з підготовки підприємств житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та об'єктів соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2018/19 року" (Розпорядження N 500);

- від 15 серпня 2018 року N 638 "Про стан виконання плану заходів щодо підготовки об'єктів паливно-енергетичного комплексу, житлово-комунального господарства, соціальної сфери та дорожньо-мостового господарства області до роботи в осінньо-зимовий період 2018/19 року, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 12 червня 2018 року N 500" (Розпорядження N 638);

- від 18 вересня 2018 року N 694 "Про додаткові заходи з підготовки області до осінньо-зимового періоду 2018/19 року" (Розпорядження N 694).

15. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови обласної державної адміністрації Адамчика О. О.

 

Голова обласної
державної адміністрації

А. Гордєєв




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали