ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

ТЕЛЕГРАМА

від 07.11.2011 р. N ЦЗМ-12/2074

Керівникам експедиторських організацій (за списком)
Начальникам служб комерційної роботи та маркетингу залізниць України

Державна адміністрація залізничного транспорту України відповідно до Протоколів нарад по узгодженню обсягів умов перевезень інформує про максимальне навантаження від осі вагона на рейки при перевезенні вантажів призначенням на окремі європейські країни та прикордонні переходи:

На Польщу по переходах

Ягодин - Дорохуськ в обох напрямках по колії 1520 мм - 22,5 тонн та по колії 1435 мм з перестановкою - 20,0 тонн;

Рава-Руська - Верхарата в обох напрямках по колії 1520 мм - 23,0 тонн;

Ізов - Хрубешув в обох напрямках по колії 1520 мм - 24,5 тонн;

для вагонів, які будуть переставлятися на колію 1435 мм на станції Сендзишув - 20 тонн;

Мостиська II - Медика в обох напрямках по колії 1520 мм - 23,0 тонн;

для вагонів, які будуть перевантажуватись по станції Мостиська II із вагонів колії 1520 мм у вагони колії 1435 мм - 22,5 тонни;

для вагонів, які будуть переставлятися на колію 1435 мм на станціях Мостиська II, Медика - 20 тонн.

На Словаччину по переходах

Чоп - Чієрна над Тисою:

++ з перевантаженням на словацькій стороні - 22,5 тонни;

++ з перестановкою на УЗ - 22,5 тонни;

Ужгород - Матевці:

++ з перевантаженням на словацькій стороні - 24,5 тонни;

++ з перестановкою на словацькій стороні - 22,5 тонни.

У вагонах країн СНД, які прямують транзитом через ЖСР, навантаження від вісі вагона на рейки повинно бути узгоджено залізницею відправлення вантажу зі всіма залізницями, які беруть участь у перевезенні.

На Румунію по переходах

У вагонах колії 1435 мм, які прямують транзитом через Україну до Румунії або транзитом через Румунію, навантаження на вісь вагона не повинно перевищувати 20 тонн на вісь.

На вимогу ЧФР Марфа завантажені вагони колії 1520 мм, що прямують до Республіки Болгарії, Румунії та назад з перестановкою на візки колії 1435 мм, повинні мати навантаження від вісі вагона на рейки не більше 20,0 тонн. Дана умова поширюється також на перевезення по колії 1435 мм за маршрутом Чієрна над Тисою - Чоп - Дяково-Халмеу.

У разі отримання заявок на перевезення вантажів з навантаженням від вісі вагона на рейку більше 20 тонн плануючі органи залізниць навантаження погоджують це перевезення з ЧФР Марфа. Про погодження такого перевезення ЧФР Марфа інформує всі адміністрації залізниць, які беруть участь у перевезенні.

Для вагонів колії 1520 мм, що прямують до Румунії у перевантажувальному сполученні через прикордонні переходи Джурджулешть - Галац/Ларга, Унгень - Крістешть Жижия, Вадул-Сірет - Дорнешть, Дяково - Халмеу, допускається навантаження від вісі вагона на рейки не більше 24,5 тонни з дотриманням вимог § 2 ПГВ.

На Угорщину по переходах

Чоп - Захонь по колії 1435 мм - 21,0 тонна;

Захонь - Чоп транзитом через Україну до Румунії через Дякове - Халмеу по колії 1435 мм - 20,0 тонн;

Батьово - Еперешке в обох напрямках по колії 1520 мм - 24,5 тонни;

Для вагонів колії 1520 мм, що прямують у безперевантажувальному сполученні по мережі залізниць Угорщини та транзитом по Угорщині, - 21,0 тонна.

З метою виключення простою вагонів з причини неприйому інозалізницями прошу інформувати відправників про встановлені норми навантаження на вісь та про необхідність обов'язкового проставлення у графі 6 накладної СМГС відмітки про спосіб передачі вагонів на прикордонних станціях наступного змісту: "Відповідно до контракту між відправником та одержувачем вантаж передається з перевантаженням або перестановкою (зазначається спосіб передачі) на ............... (найменування залізниці)".

 

Заступник генерального директора

П. П. Науменко

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали