Шановні партнери! Вимушені повідомити, що в зв'язку зі зміною собівартості, з 1 березня будуть підвищені ціни на ДСТУ та ДБН


Додаткова копія: Про надання інформації [щодо деяких питань оплати праці державних службовців]

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 12.12.2018 р. N 1821/0/101-18

Професійній спілці працівників державних установ України

Про надання інформації

Департамент заробітної плати та умов праці Міністерства соціальної політики разом з Міністерством фінансів України та Національним агентством України з питань державної служби на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 19.11.2018 N 22059/0/2-18 розглянув лист щодо деяких питань оплати праці державних службовців та повідомляє.

Закон України "Про державну службу" (далі - Закон) встановлює єдину систему оплати праці державних службовців.

Частиною третьою статті 51 Закону визначено, що Схема посадових окладів на посадах державної служби визначається щороку Кабінетом Міністрів України під час підготовки проекту закону про Державний бюджет України на наступний рік в межах бюджетних асигнувань та з урахуванням юрисдикції державних органів, а також виходячи з того, що мінімальний розмір посадового окладу групи 1 у державних органах, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, становить не більше семи мінімальних розмірів посадового окладу групи 9 у державних органах, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст обласного значення.

Абзацом другим частини третьої статті 51 Закону визначено, що мінімальний розмір посадового окладу групи 9 у державних органах, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст обласного значення, не може бути менше двох прожиткових мінімумів для працездатних осіб, розмір якого встановлено на 1 січня календарного року.

Відповідно до пункту 14 розділу XI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону з 1 січня 2017 року мінімальний розмір посадового окладу групи 9 у державних органах, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст обласного значення, становив 1,25 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня календарного року, з 1 січня 2018 року - 1,5 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня календарного року (абзац четвертий пункту 14 розділу XI в редакції Закону N 1774-VIII від 06.12.2016 (Закон N 1774-VIII)), з 1 липня 2018 року - 1,75 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на на 1 січня календарного року (абзац п'ятий пункту 14 розділу XI в редакції Закону N 1774-VIII від 06.12.2016).

На сьогодні Закон України "Про Державний бюджет України на 2019 рік" прийнято Верховною Радою України 23.11.2018, підписано Президентом України, але офіційно не опубліковано.

Разом з тим пунктом 6 Прикінцевих положень проекту Закону України "Про Державний бюджет на 2019 рік" (в редакції від 16.11.2018) передбачалося, що норми і положення абзацу другого частини третьої статті 51 та абзаців другого - п'ятого пункту 14 розділу XI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України з урахуванням наявних фінансових ресурсів державного і місцевих бюджетів, а пунктом 10 передбачалося, що у 2019 році для визначення посадових окладів, заробітної плати, грошового забезпечення працівників державних органів як розрахункова величина застосовується прожитковий мінімум для працездатних осіб, встановлений на 01.01.2018.

Схему посадових окладів на посадах державної служби за групами оплати праці з урахуванням юрисдикції державних органів у 2018 році затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 N 15 "Питання оплати праці працівників державних органів" (Постанова N 15) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.01.2018 N 24 (Постанова N 24)).

На даний час Мінсоцполітики з іншими заінтересованими органами опрацьовує питання щодо підвищення з 01.01.2019 державним службовцям частки посадового окладу в структурі заробітної плати в межах передбачених на наступний рік коштів та з урахуванням норм абзацу другого частини третьої статті 51 Закону.

Одночасно зазначаємо, що листи Міністерства не є нормативно-правовими актами, за своєю природою вони носять інформаційний, роз'яснювальний та рекомендаційний характер і не повинні встановлювати нових правових норм.

 

Директор Департаменту

О. Товстенко




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали