АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

від 5 квітня 2018 року N 149-р

Про перевірку рішення адміністративної колегії Івано-Франківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 14.12.2016 N 41 у справі N 27/II-2016

Антимонопольний комітет України (далі - Комітет), розглянувши подання державного уповноваженого Антимонопольного комітету України В. Полюховича від 02.02.2018 N 8-01/906/38-зв та відповідні матеріали, встановив:

1. ПРЕДМЕТ ПЕРЕВІРКИ

(1) Комітетом здійснено перевірку рішення адміністративної колегії Івано-Франківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (далі - Відділення) від 14.12.2016 N 41 у справі N 27/II-2016 (далі - Рішення N 41).

2. ПІДСТАВИ ПЕРЕВІРКИ РІШЕННЯ

(2) Підставою для перевірки є заява комунального підприємства Івано-Франківської міської ради "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" (далі - КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія", Підприємство) (м. Івано-Франківськ, ідентифікаційний код юридичної особи 35277442) від 25.01.2017 N 01-03/87 (зареєстрована в Комітеті 30.01.2017 за N 8-01/906) (далі - Заява) про перевірку Рішення N 41.

(3) Розпорядженням державного уповноваженого Антимонопольного комітету України від 10.02.2017 N 06/29-р Заяву прийнято до розгляду.

(4) Ухвалою господарського суду Івано-Франківської області від 15.02.2017 порушено провадження у справі N 909/201/17 за позовом комунального підприємства Івано-Франківської міської ради "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" до Івано-Франківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України про визнання недійсним Рішення N 41.

(5) Розпорядженням державного уповноваженого Антимонопольного комітету України від 13.03.2017 N 06/51-р зупинено розгляд Заяви до завершення розгляду судами справи N 909/201/17.

(6) Постановою Львівського апеляційного господарського суду від 26.06.2017, яка набрала законної сили (залишена без змін постановою Вищого господарського суду України від 10.10.2017), залишено без змін рішення господарського суду Івано-Франківської області від 27.04.2017 у справі N 909/201/17, яким відмовлено в позові КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" про визнання недійсним Рішення N 41, апеляційну скаргу КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" залишено без задоволення.

(7) Розпорядженням державного уповноваженого Антимонопольного комітету України від 05.12.2017 N 06/236-р поновлено розгляд Заяви.

3. РІШЕННЯ

(8) У Рішенні N 41 адміністративна колегія Відділення постановила:

(9) "1. Визнати, що відповідно до статті 12 Закону України "Про захист економічної конкуренції" комунальне підприємство Івано-Франківської міської ради "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" (вул. Незалежності, 161, м. Івано-Франківськ, ідентифікаційний код - 35277442) на ринку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у територіальних межах м. Івано-Франківська та прилеглих до нього населених пунктів, які відносяться до Івано-Франківської міської ради, де розташовані житлові будинки разом з закріпленими за ними прибудинковими територіями, які знаходяться в управлінні та обслуговуванні КП "МІУК", у 2015 році та I кварталі 2016 року займало монопольне (домінуюче) становище з часткою 100 відсотків, не маючи при цьому жодного конкурента.

(10) 2 Визнати дії комунального підприємства Івано-Франківської міської ради "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" (вул. Незалежності, 161, м. Івано-Франківськ, ідентифікаційний код - 35277442) щодо надання для встановлення виконавчому комітету Івано-Франківської міської ради та застосування з 02 квітня 2015 року по 31 березня 2016 року скоригованих тарифів на послугу з технічного обслуговування та поточного ремонту внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, гарячого водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливової каналізації для мешканців будинків, зазначених у рішенні Виконкому від 27.03.2015 N 169, в той час як для мешканців усіх інших будинків механізм коригування тарифів не застосовувався, порушенням, передбаченим пунктом 2 статті 50 та пунктом 2 частини 2 статті 13 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку, шляхом застосування різних цін до рівнозначних угод із покупцями без об'єктивно виправданих на те причин.

(11) З За вчинене порушення накласти на комунальне підприємство Івано-Франківської міської ради "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" (вул. Незалежності, 161, м. Івано-Франківськ, ідентифікаційний код - 35277442) штраф у розмірі 24814,00 (двадцять чотири тисячі вісімсот чотирнадцять) гривень.

(12) 4. Зобов'язати комунальне підприємство Івано-Франківської міської ради "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" (вул. Незалежності, 161, м. Івано-Франківськ, ідентифікаційний код - 35277442) у двохмісячний термін здійснити перерахунок зайво нарахованих коштів за послугу з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання, гарячого водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливової каналізації для мешканців будинків, зазначених у рішенні виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 27.03.2015 N 169, за період з 02.04.2015 по 31.03.2016".

4. ДОВОДИ ЗАЯВНИКА

(13) У Заяві Підприємство зазначило, що не погоджується з Рішенням N 41, оскільки адміністративною колегією Відділення не доведено факт вчинення КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем.

(14) Підприємство вважає, що під час прийняття Рішення N 41 не взято до уваги, що КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" повідомляло Відділення про виконання рекомендацій адміністративної колегії Відділення від 08.12.2015 N 01.1/07/118. На думку Підприємства, адміністративна колегія Відділення мала прийняти рішення про закриття провадження в справі N 27/II-2016 у зв'язку з виконанням КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" цих рекомендацій.

(15) У зв'язку з наведеним Підприємство вважає, що за результатами розгляду справи N 27/II-2016 адміністративна колегія Відділенім прийняла Рішення N 41 з порушенням норм матеріального та процесуального права, просить скасувати пункти 2, 3, 4 резолютивної частини Рішення N 41 і направити справу N 27/II-2016 на новий розгляд у цій частині.

5. ПЕРЕВІРКА РІШЕННЯ

(16) На підставі аналізу Рішення N 41 та матеріалів справи N 27/II-2016 встановлено наступне.

(17) Відповідно до статті 13 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" (далі - Закон), залежно від функціонального призначення житлово-комунальні послуги поділяються, зокрема, на комунальні послуги; послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій; послуги з управління будинком, спорудою або групою будинків; послуги з ремонту приміщень, будинків, споруд.

(18) Статтею 19 Закону визначено, що особливими учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є балансоутримувач та управитель, які залежно від цивільно-правових угод можуть бути споживачем, виконавцем або виробником.

(19) Основними видами діяльності КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" є комплексне обслуговування об'єктів і загальне прибирання будинків.

(20) Рішенням сесії Івано-Франківської міської ради від 02.06.2011 N 212-X "Про організацію та забезпечення роботи комунального підприємства "Єдиний розрахунковий центр" для житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Івано-Франківська з 01.11.2011 комунальне підприємство "Єдиний розрахунковий центр" визначено виконавцем послуг з управління будинком, спорудою або групою будинків; з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій; з ремонту приміщень, будинків, споруд.

(21) Також згідно з вказаним рішенням передано нерухоме майно (в тому числі житловий фонд), що перебувало на балансі житлово-експлуатаційних організацій N 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, та комунального підприємства "Івано-Франківськліфт", на баланс комунального підприємства "Єдиний розрахунковий центр".

(22) Рішенням сесії Івано-Франківської міської ради від 25.12.2015 N 66-2 "Про внесення змін до статуту комунального підприємства "Єдиний розрахунковий центр" перейменовано комунальне підприємство "Єдиний розрахунковий центр" на комунальне підприємство "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" та затверджено його статут.

(23) Тобто, з урахуванням вказаних рішень, КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" є балансоутримувачем (управителем) переданого нерухомого майна (житлового фонду) та виконавцем (надавачем) послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

(24) Враховуючи, що послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій мають специфічні споживчі властивості щодо задоволення потреб у забезпеченні умов проживання та перебування осіб у жилих приміщеннях (будинках) відповідно до нормативів (норм, стандартів, порядків і правил), відсутні взаємозамінні товари, в межах яких споживач за звичайних умов може перейти від споживання одного товару до іншого.

(25) Отже, в Рішенні N 41 адміністративна колегія Відділення обґрунтовано визначила товарними межами ринку послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - Послуги з утримання).

(26) У Рішенні N 41 при визначенні територіальних (географічних) меж ринку адміністративна колегія Відділення довела, що мінімальною територією, за межами якої, з погляду споживача, отримання Послуг з утримання є неможливим (недоцільним), є територія міста Івано-Франківська та населених пунктів, адміністративним центром яких є місто Івано-Франківськ, де розташовані житлові будинки з прибудинковими територіями, які знаходяться на балансі (управлінні) КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія".

(27) Доказами наявності бар'єрів вступу на ринок Послуг з утримання адміністративна колегія Відділення в Рішенні N 41 зазначила організаційні обмеження щодо функціонування цього ринку стосовно входження на нього нових учасників-виконавців послуг, можливості споживача змінити виконавця послуг шляхом відмови від надання їх виконавцем за рішенням об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (в разі його створення), з урахуванням особливості цього ринку, коли окремий споживач послуг не може відмовитись від отримання вказаних послуг від КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" та обрати між кількома їх виконавцями з урахуванням розміру тарифу та умов надання цих послуг.

(28) Висновок адміністративної колегії Відділення в Рішенні N 41 щодо визначення часових меж ринку як періоду з 2015 по II квартал 2016 року підтверджено матеріалами справи N 27/II-2016, які свідчать, що протягом цього періоду структура ринку Послуг з утримання була сталою.

(29) Згідно з матеріалами цієї справи на ринку Послуг з утримання у визначених межах протягом періоду, який дослідило Відділення, в КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" не було жодного конкурента.

(30) Адміністративна колегія Відділення в Рішенні N 41 зазначила, що за результатами визначення монопольного (домінуючого) становища встановлено монопольне (домінуюче) становище КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" на ринку Послуг з утримання в межах міста Івано-Франківська та населених пунктів, адміністративним центром яких є місто Івано-Франківськ, де розташовані житлові будинки з прибудинковими територіями, які знаходяться на балансі (управлінні) КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія", у період з 2015 по I квартал 2016 року з часткою 100 відсотків.

(31) Отже, Рішення N 41 в частині визнання КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" таким, що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у межах міста Івано-Франківська та населених пунктів, адміністративним центром яких є місто Івано-Франківськ, де розташовані житлові будинки з прибудинковими територіями, які знаходяться на балансі (управлінні) КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія", у період з 2015 по I квартал 2016 року з часткою 100 відсотків, прийнято при повному з'ясуванні обставин, які мають значення для справи, відповідності висновків, викладених у Рішенні N 41, обставинам справи.

(32) Статтею 7 Закону визначено, що до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону.

(33) Відповідно до порядку формування та затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, визначеного у статті 31 цього Закону, виконавці/виробники здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів.

(34) Органи місцевого самоврядування встановлюють тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання).

(35) Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 N 869 "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги" (Постанова N 869) затверджено Порядок формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - Порядок формування тарифів).

(36) Згідно з Порядком формування тарифів (Постанова N 869), тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій є сукупною (загальною) вартістю надання таких послуг, розрахованою на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість або єдиного податку.

(37) Тариф на Послуги з утримання розраховується окремо щодо кожного будинку залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку таких послуг.

(38) Відповідно до Порядку формування тарифів (Постанова N 869) Послуги з утримання надаються з урахуванням встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг.

(39) Згідно з матеріалами справи N 27/II-2016 КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" скоригувало тарифи на Послуги з утримання шляхом коригування витрат на послуги прибирання прибудинкової території та технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем і для встановлення тарифів подало їх органу місцевого самоврядування.

(40) На підставі поданих КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" розрахунків Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради рішенням від 27.03.2015 N 169 (далі - Рішення N 169) затвердив побудникові тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що надаються КП "Єдиний розрахунковий центр".

(41) Під час розгляду справи N 27/II-2016 Відділення дослідило обставини щодо підстав для коригування тарифів на Послуги з утримання і з'ясувало наступне.

(42) Так, КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" пояснило, що підставами для коригування тарифів на Послуги з утримання є зміна кількісних показників цих та розрахунку нормативних витрат, зокрема, зміна витрат з оплати праці робітників для надання послуг з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення і централізованого опалення, зростання витрат на матеріали та спецодяг для надання цих послуг та послуг з прибирання прибудинкових територій, щодо будинків, які знаходяться на балансі (управлінні, обслуговуванні) КП "Єдиний розрахунковий центр".

(43) Проте КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" здійснило коригування тарифів на Послуги з утримання лише за окремими 89 будинками, які знаходились на його балансі (управлінні, обслуговуванні) на дату прийняття Рішення N 169.

(44) Відповідно до Порядку формування тарифів (Постанова N 869), витрати на заробітну плату і матеріальні витрати є нормативними плановими витратами складових Послуг з утримання, які розраховуються їх виконавцем під час визначення повної собівартості послуг.

(45) Отже, зростання вказаних витрат у КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" мало призвести до зміни (збільшення) загального обсягу витрат на обов'язкові послуги, що є складовими Послуг з утриманім, щодо кожного будинку, а не окремих будинків, які знаходяться на балансі (управлінні, обслуговуванні) КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія".

(46) Відділення дійшло висновку, що дії КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" щодо надання для встановлення органу місцевого самоврядування та застосування з 02 квітня 2015 року по 31 березня 2016 року скоригованих тарифів на послугу з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем для споживачів - власників (наймачів) квартир житлових будинків, зазначених у Рішенні N 169, в той час як для споживачів - власників (наймачів) квартир інших житлових будинків, які знаходились на балансі (управлінні, обслуговуванні) КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" на дату прийняття Рішення N 169, механізм коригування тарифів не застосовувався, можуть свідчити про вчинення КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем шляхом застосування різних цін до рівнозначних угод з покупцями без об'єктивно виправданих на те причин.

(47) З метою припинення дій, які містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, адміністративна колегія Відділення надала КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" обов'язкові для розгляду рекомендації від 08.12.2015 N 01.1-07/118 (далі - Рекомендації) про припинення дій, які містять ознаки порушення, передбаченого пунктом 2 частини другої статті 13 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем шляхом застосування різних цін до рівнозначних угод з покупцями без об'єктивно виправданих на те причин. Про результати розгляду цих рекомендацій КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" мало повідомити Відділення в десятиденний строк з дня їх отримання.

(48) У зв'язку з тим, що в установлений строк КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" не виконало положень Рекомендацій, розпорядженням адміністративної колегії Відділення від 29.06.2016 N 31-р розпочато розгляд справи N 27/II-2016.

(49) Згідно з матеріалами справи N 27/II-2016 на підставі поданих КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" розрахунків Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради рішенням від 17.03.2016 N 211 (далі - Рішення N 211) затвердив побудникові тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що надає КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія", та структуру, періодичність і строки надання Послуг з утримання.

(50) Також згідно з Рішенням N 211 втратило чинність Рішення N 169.

(51) Відповідно до Рішення N 211 тарифи на Послуги з утримання скориговані щодо всіх житлових будинків, які знаходились на балансі (управлінні, обслуговуванні) КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" на дату прийняття Рішення N 211.

(52) Зібрані Відділенням у справі N 27/II-2016 докази свідчать, що внаслідок дій КП "Єдиний розрахунковий центр" щодо коригування тарифів на технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем споживачі - власники (наймачі) квартир окремих 89 житлових будинків відповідно до Рішення N 169 сплачували за технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем за вищими тарифами, ніж тарифи, які не були скориговані для споживачів - власників (наймачів) квартир інших житлових будинків, які знаходились на балансі (управлінні, обслуговуванні) КП "Єдиний розрахунковий центр" на дату прийняття Рішення N 169, незважаючи на те, що були однакові підстави для коригування цих тарифів.

(53) При цьому КП "Єдиний розрахунковий центр" не надало доказів, які б підтверджували наявність економічно обґрунтованих причин щодо здійснення коригування тарифів на послугу з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем тільки для 89 житлових будинків.

(54) У Рішенні N 41 адміністративна колегія Відділення дійшла висновку, що така поведінка КП "Єдиний розрахунковий центр" не може бути пояснена об'єктивними факторами, а є наслідком зловживання своїм монопольним (домінуючим) становищем.

(55) Тобто, адміністративною колегією Відділення в Рішенні N 41 доведено, що вказані дії КП "Єдиний розрахунковий центр" щодо надання для встановлення Виконавчому комітету Івано-Франківської міської ради та застосування з 02 квітня 2015 року по 31 березня 2016 року скоригованих тарифів на послугу з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем для споживачів - власників (наймачів) квартир житлових будинків, зазначених у Рішенні N 169, в той час як для споживачів - власників (наймачів) квартир інших житлових будинків, які знаходились на балансі (управлінні, обслуговуванні) КП "Єдиний розрахунковий центр" на дату прийняття Рішення N 169, механізм коригування тарифів на вказані послуги не застосовувався, є порушенням, передбаченим пунктом 2 статті 50, пунктом 2 частини другої статті 13 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку шляхом застосування різних цін до рівнозначних угод із покупцями без об'єктивно виправданих на те причин.

(56) Заявник вважає, що адміністративна колегія Відділення при прийнятті Рішення N 41 порушила норми матеріального та процесуального права, оскільки не врахувала факт виконання КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" (листи від 08.08.2016 N 01-02/1533, 23.08.2016 N 01-03/1369 і 13.12.2016 N 01-02/3144) Рекомендацій та не закрила провадження у справі N 27/П-2016 відповідно до статті 46 Закону України "Про захист економічної конкуренції".

(57) Зазначене твердження не відповідає дійсним обставинам справи N 27/II-2016 і спростовується наступним.

(58) Згідно з матеріалами справи N 27/П-2016 адміністративна колегія Відділення відповідно до частини першої статті 46 Закону України "Про захист економічної конкуренції" надала КП "Єдиний розрахунковий центр" Рекомендації з питань, які були предметом розгляду цієї справи. У зв'язку з невиконанням у встановлений строк цих Рекомендацій адміністративна колегія Відділення розпочала розгляд справи N 27/II-2016.

(59) Відповідно до частини першої статті 46 Закону України "Про захист економічної конкуренції" органи Антимонопольного комітету України мають право надавати рекомендації органам влади, органам місцевого самоврядування, органам адміністративно-господарського управління та контролю, суб'єктам господарювання, об'єднанням стосовно припинення дій, які містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, усунення причин виникнення цих порушень і умов, що їм сприяють, а в разі, якщо порушення припинено, - щодо вжиття заходів для усунення наслідків цих порушень.

(60) Частина третя статті 46 Закону України "Про захист економічної конкуренції" встановлює вичерпний перелік підстав, при одночасному дотриманні яких розпочате провадження у справі закривається, а саме:

- виконання положень рекомендацій;

- встановлення обставин, які свідчать про те, що порушення не призвело до суттєвого обмеження чи спотворення конкуренції, не завдало значних збитків окремим особам чи суспільству та вжито відповідних заходів для усунення наслідків порушення.

(61) Так, відомості, наведені в листах від 08.08.2016 N 01-02/1533, 23.08.2016 N 01-03/1369 і 13.12.2016 N 01-02/3144, не підтверджують виконання КП "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" в установлений строк положень Рекомендацій щодо припинення дій, які містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

(62) Відтак, підстави, передбачені статтею 49 Закону України "Про захист економічної конкуренції", для закриття провадження у справі N 27/II-2016 про порушення законодавства про захист економічної конкуренції відсутні.

6. ПІДСТАВИ ДЛЯ ЗАЛИШЕННЯ РІШЕННЯ БЕЗ ЗМІН

(63) Рішенням адміністративної колегії Івано-Франківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 14.12.2016 N 41 у справі N 27/II-2016 про визнання дій комунального підприємства "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 2 статті 50 та пунктом 2 частини другої статті 13 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку шляхом застосування різних цін до рівнозначних угод із покупцями без об'єктивно виправданих на те причин, прийнято при доведенні обставин, які мають значення для справи і які визнано встановленими, висновки, викладені у рішенні, відповідають обставинам справи, норми матеріального і процесуального права застосовані правильно.

(64) Зазначені висновки підтверджуються постановою Львівського апеляційного господарського суду від 26.06.2017 у справі N 909/201/17, згідно з якою встановлено відсутність підстав, визначених статтею 59 Закону України "Про захист економічної конкуренції", для визнання недійсним Рішення N 41.

(65) Отже, підстави, передбачені статтею 59 Закону України "Про захист економічної конкуренції", для зміни, скасування чи визнання недійсним Рішення N 41 відсутні.

(66) На подання державного уповноваженого Антимонопольного комітету України від 02.02.2018 N 8-01/906/3 8-зв про перевірку Рішення N 41 комунальне підприємство Івано-Франківської міської ради "Муніципальна інвестиційна управляюча компанія" повідомило, що не погоджується з висновками з мотивів, зазначених у Заяві.

(67) Зауважень та пропозицій на подання державного уповноваженого Антимонопольного комітету України від 02.02.2018 N 8-01/906/38-зв про перевірку Рішення N 41 гр. Ільків С. С. Комітету не надав.

(68) Враховуючи викладене, керуючись статтею 7 Закону України "Про Антимонопольний комітет України", статтею 57 Закону України "Про захист економічної конкуренції" та пунктом 45 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року N 5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 6 травня 1994 року за N 90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року N 169-р) (із змінами), Антимонопольний комітет України постановив:

Залишити рішення адміністративної колегії Івано-Франківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 14.12.2016 N 41 у справі N 27/II-2016 без змін.

 

Голова Комітету

Ю. Терентьєв




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали