ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 02.07.2012 р. N 641/А-2012

Про порядок організації та забезпечення доступу до системи обліку публічної інформації в Одеській обласній державній адміністрації

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про доступ до публічної інформації" (Закон N 2939-VI), постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2011 року N 1277 "Питання системи обліку публічної інформації" (Постанова N 1277), з метою функціонування і ведення системи обліку публічної інформації, в якій реєструються документи, які перебувають у володінні апарату Одеської обласної державної адміністрації:

1. Затвердити Порядок організації та забезпечення доступу до системи обліку публічної інформації в Одеській обласній державній адміністрації (додається).

2. Головам районних державних адміністрацій, керівникам структурних підрозділів Одеської обласної державної адміністрації з метою організації системи обліку публічної інформації сприяти встановленню електронного документообігу "Дело" до кінця 2012 року.

3. Відділу діловодства та контролю апарату Одеської обласної державної адміністрації, сектору інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату обласної державної адміністрації разом з КП "Обласний інформаційно-аналітичний центр" організувати утворення, функціонування та ведення системи обліку публічної інформації до кінця 2012 року.

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови - керівника апарату обласної державної адміністрації.

 

Голова обласної
державної адміністрації

Е. Л. Матвійчук


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації
02.07.2012 N 641/А-2012


Порядок
організації та забезпечення доступу до системи обліку публічної інформації в Одеській обласній державній адміністрації

1. Цей Порядок встановлює загальні вимоги щодо організації та забезпечення доступу до системи публічної інформації шляхом утворення, функціонування і ведення системи обліку публічної інформації, в якій реєструються документи, що перебувають у володінні апарату Одеської обласної державної адміністрації (далі - Порядок).

2. Система обліку публічної інформації (далі - система обліку) - це електронна база даних, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні апарату Одеської обласної державної адміністрації (далі - документи).

3. Реєстрація документів здійснюється у секторах попереднього розгляду та реєстрації документів, контролю, розпорядчих документів, для службового користування, документів вищих органів відділу діловодства та контролю та у відділі роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації шляхом внесення в електронну базу даних таких відомостей про документи:

номер облікової картки;

назва документа, вид документа (розпорядження, доручення, угоди, протоколи тощо);

номер документа;

дата утворення документа;

дата надходження документа;

джерело інформації (автор, підрозділ облдержадміністрації);

підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом;

строк обмеження доступу до інформації;

галузь (тематика);

короткий зміст документа;

ключові слова;

тип, носій (текстовий документ, плівки, відео- та аудіозаписи тощо);

форма зберігання документа;

місце зберігання документа.

У разі потреби може зазначатися додаткова інформація.

4. Утворення та функціонування в межах своїх повноважень системи обліку та надання доступу, здійснення оновлення програмного забезпечення, можливість пошуку, перегляду, отримання електронних копій шляхом копіювання інформації з системи обліку в цілому або її частин користувачами системи обліку забезпечує сектор інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату обласної державної адміністрації.

5. Ведення та підготовку файлів для оприлюднення системи обліку на офіційному веб-сайті забезпечує сектор забезпечення доступу до публічної інформації відділу діловодства та контролю апарату Одеської обласної державної адміністрації.

6. КП "Обласний інформаційно-аналітичний центр" забезпечує можливість внесення в облікову картку відомостей про документи в електронній версії згідно з пунктом 3 Порядку, оприлюднення системи обліку на офіційному веб-сайті Одеської обласної державної адміністрації, доступ до системи обліку публічної інформації, можливість пошуку, перегляду, отримання електронних копій шляхом копіювання інформації з системи обліку в цілому або її частин користувачами системи обліку.

7. У разі виявлення неточностей, помилки або зміни інформації про документ вносяться зміни до системи обліку шляхом утворення облікової картки додатково до існуючої із зазначенням факту внесення змін, змісту та дати.

8. Захист інформації в системі обліку здійснюється шляхом утворення комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю забезпечують сектор інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату обласної державної адміністрації та КП "Обласний інформаційно-аналітичний центр".




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали