ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

РІШЕННЯ

від 04.08.2011 р. N 456

Про роботу управління регулювання земельних відносин міської ради

Заслухавши та обговоривши звіт заступника начальника управління регулювання земельних відносин міської ради Лалименко Є. В. про роботу управління за 2010 - 2011 роки, міськвиконком зазначає, що управлінням проведена певна робота, спрямована на виконання в місті земельної реформи, раціонального використання та охорони земель на території міста.

У штаті управління на даний час працює 10 спеціалістів.

За звітний період спеціалістами управління розглянуто 2765 заяв громадян та 1530 звернень суб'єктів господарювання.

Упродовж 2010 - 2011 років проведено 16 засідань міської комісії по вирішенню земельних спорів, на яких розглянуто 121 питання.

За участю спеціалістів управління проведено 15 засідань міської комісії по земельних питаннях та постійно надаються документально-інформаційні матеріали постійній комісії з питань містобудування, архітектури та землекористування міської ради.

Упродовж 2010 - 2011 років проведено 7 конкурсних комісій по визначенню суб'єктів оціночної діяльності для оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розміщені об'єкти нерухомого майна.

В управлінні ведеться в електронному вигляді база даних щодо продажу земельних ділянок.

За звітний період на підставі рішень Житомирської міської ради було продано 26 земельних ділянок загальною площею 4,1211 га на суму 5931440 гривень.

Також було проведено земельні торги у формі аукціону, на якому було продано одну земельну ділянку, площею 0,5000 га, вартість якої становила 1059812 гривень.

Станом на 30 червня 2011 року на підставі рішень Житомирської міської ради укладено 108 договорів оренди юридичними та фізичними особами, загальна сума річної орендної плати склала 25193366,45 грн.

Станом на 1 липня 2011 року в інформаційну систему "Терен-кадастр" введено інформацію по землекористувачам та прав на земельні ділянки по 2509 суб'єктам земельних відносин і робота продовжується.

З метою подальшого розвитку в місті земельних відносин та на виконання Конституції України, Земельного кодексу України, Податкового кодексу України, законів України "Про оренду землі", "Про землеустрій" та ст. 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконавчий комітет міської ради вирішив:

1. Звіт про роботу управління регулювання земельних відносин міської ради в 2010 - 2011 роках взяти до відома.

2. Управлінню регулювання земельних відносин міської ради:

2.1. Продовжити роботу з визначення меж міста.

2.2. Завершити до 1 жовтня 2011 року комісійне обстеження та визначення вкраплень сільських рад Житомирського району, що входять до території міста Житомира.

2.3. Упродовж року забезпечувати здійснення систематичного контролю за надходженням коштів та повною сплатою вартості згідно з укладеними договорами купівлі-продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення.

2.4. Забезпечити систематичне здійснення суворого та дієвого контролю за своєчасним та якісним розглядом звернень громадян та юридичних осіб.

2.5. Опрацювати перелік об'єктів, що потребують першочергової інвентаризації, та надати відповідні пропозиції до 1 грудня 2011 року.

2.6. Продовжити роботи з виконання Програми земельної реформи в м. Житомирі на 2010 - 2012 роки, затвердженої рішенням міської ради від 23.12.2009 N 1147, а саме:

2.6.1. Забезпечити формування ринку земель, до 1 січня 2012 року, по земельних ділянках, за наступними адресами: вул. Вокзальна, 18-а, 20-а; вул. Слобідська, 29-б; вул. І. Гонти, 99-а; вул. Велика Бердичівська, 34; вул. Вітрука, 38; вул. Коростишівська, 3-а.

2.6.2. Провести до 1 грудня 2011 року земельні торги.

2.7. Активізувати роботу міської комісії з питань визначення та відшкодування збитків, заподіяних територіальній громаді м. Житомира внаслідок порушення земельного законодавства, та проводити щомісячно засідання вказаної комісії для залучення до сплати за землю землекористувачів.

2.8. Направити, до 1 вересня 2011 року, в юридичний департамент міської ради, необхідні матеріали, для підготовки позовних заяв щодо приведення у відповідність договорів оренди земельних ділянок, у яких розмір річної орендної плати менше трикратного.

2.9. Продовжувати та вдосконалювати здійснення самоврядного контролю:

2.9.1. При розгляді звернень громадян та суб'єктів господарювання, надходженні інформації про самовільне зайняття земель комунальної власності, здійснювати вивчення ситуації на місці і, в разі підтвердження таких фактів, направляти матеріали до відповідних контролюючих органів.

2.9.2. Розробити та подати до 1 вересня 2011 року для розгляду постійними комісіями міської ради положення про здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель в м. Житомирі.

3. План роботи управління регулювання земельних відносин міської ради до 31 грудня 2011 року узгодити з постійною комісією міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування.

4. Про хід виконання даного рішення інформувати міськвиконком у грудні 2011 року.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Семенець Г. В.

 

Перший заступник міського
голови з питань діяльності
виконавчих органів ради

Г. В. Семенець

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали