НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ

РІШЕННЯ

від 23 травня 2017 року N 261

Про розгляд проекту Закону України "Про тимчасово окуповану Російською Федерацією територію України"

Відповідно до статті 93 Регламенту Верховної Ради України, затвердженого Законом України від 10.02.2010 N 1861-VI, листа Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та зв'язку від 03.05.2017 N 04-21/18-226 (103429), Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, вирішила:

1. Затвердити висновок стосовно висловлення позиції щодо недоцільності прийняття проекту Закону України "Про тимчасово окуповану Російською Федерацією територію України", реєстраційний номер 6400 від 20.04.2017, у зв'язку із зауваженнями до нього, що додається.

2. Департаменту правового забезпечення в установленому порядку забезпечити направлення відповіді Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та зв'язку.

3. Департаменту забезпечення діяльності оприлюднити це рішення шляхом його розміщення на офіційній сторінці НКРЗІ в мережі Інтернет.

 

Голова НКРЗІ

О. Животовський

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
23 травня 2017 року N 261

ВИСНОВОК
НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
до проекту Закону України "Про тимчасово окуповану Російською Федерацією територію України", реєстраційний номер 6400 від 20.04.2017

Проект Закону України "Про тимчасово окуповану Російською Федерацією територію України", реєстраційний номер 6400 від 20.04.2017 (далі - проект акта), спрямований на визначення особливостей правового статусу частини території України, тимчасово окупованої внаслідок збройної агресії Російської Федерації, встановлення порядку функціонування органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємницької діяльності та захист прав людини цивільного населення на тимчасово окупованій території, регламентацію застосування заходів національної безпеки в умовах триваючої збройної агресії Російської Федерації.

За результатами опрацювання проекту акта Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, вирішила висловити позицію про недоцільність його прийняття у зв'язку із такими зауваженнями до нього.

Проектом акта пропонується визнати такими, що втратили чинність:

Закон України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" (Закон N 1207-VII);

Закон України "Про створення вільної економічної зони "Крим" та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України" (Закон N 1636-VII);

Закон України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей" (Закон N 1680-VII);

Закон України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" (Закон N 1669-VII).

Вказаними законами на сьогодні комплексно врегульовано відносини, зокрема, пов'язані із оподаткуванням, діями державних органів щодо ліцензування, функціонування дозвільної системи, сертифікації, державного нагляду (контролю), тощо, які на сьогодні потребують окремих уточнень, у тому числі в частині регулювання діяльності операторів, провайдерів телекомунікацій на відповідних територіях.

Водночас запропонований на заміну згаданих законів проект акта:

1) практично не вирішує проблем, пов'язаних із регулюванням вищезгаданих відносин, та лише частково врегульовує відносини щодо діяльності операторів, провайдерів телекомунікацій на відповідних територіях;

2) не вирішує питання, пов'язані із звільненням від відповідальності за порушення на тимчасово окупованих територіях України операторами, провайдерами телекомунікацій законодавства у сфері телекомунікацій, користувачами радіочастотного ресурсу Україні - у сфері користування радіочастотним ресурсом України, операторами поштового зв'язку - у сфері надання послуг поштового зв'язку;

3) не врегульовує проблеми, пов'язані із здійсненням заходів щодо виявлення та усунення дії джерел радіозавад на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України;

4) не передбачає заборону взаємодії операторів, провайдерів телекомунікацій, операторів поштового зв'язку із суб'єктами господарювання, які здійснюють діяльність з порушенням законодавства України на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також відповідальність за порушення цієї заборони;

5) не встановлює норми, що забезпечать виконання вимог пункту 196.2 Статуту Міжнародного союзу електрозв'язку, ратифікованого Законом України від 15.07.94 N 116/94-ВР (яким передбачено, що під час використання смуг частот для радіозв'язку Члени Союзу повинні враховувати те, що радіочастоти і орбіта геостаціонарних супутників є обмеженими природними ресурсами, які належить використовувати раціонально, ефективно і економно відповідно до положень Регламенту радіозв'язку, щоб забезпечити справедливий доступ до цієї орбіти і до цих частот різним країнам чи групам країн з урахуванням особливих потреб країн, що розвиваються, і географічного положення деяких країн), зокрема, не передбачає механізмів, що забезпечують:

- обмеження служб міжнародного електрозв'язку та заборону використання радіочастот, які розташовані на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України;

- заборону проведення аматорського радіозв'язку з аматорськими радіостанціями, які розташовані на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України;

- захист присвоєнь радіочастот, їх модифікацію або анулювання.

 

Голова Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв'язку та інформатизації

О. Животовський




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали