НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ

РІШЕННЯ

від 27 квітня 2012 року N 221

Про схвалення орієнтовних переліків показників якості, рівні яких підлягатимуть обов'язковому оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2014 році

Відповідно до статей 18, 21 Закону України "Про телекомунікації", пункту 3.2 Положення про якість телекомунікаційних послуг, затвердженого рішенням НКРЗ від 15.04.2010 N 174 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2010 за N 429/17724, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, вирішила:

1. Схвалити орієнтовні переліки показників якості послуг фіксованого телефонного та рухомого (мобільного) зв'язку, рівні яких підлягатимуть обов'язковому оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2014 році (додатки 1, 2).

2. Державному підприємству "Український державний центр радіочастот" спільно з Департаментом державного нагляду провести апробацію відповідних методик (методів) випробувань показників якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку, які увійшли до орієнтовного переліку, шляхом практичних випробувань під час проведення чемпіонату Європи з футболу та протягом місяця після закінчення чемпіонату.

3. Департаменту зв'язку спільно з Департаментом державного нагляду, Державним підприємством "Український державний центр радіочастот" провести аналіз практичних випробувань та за його результатами винести на розгляд НКРЗІ пропозиції щодо базових переліків показників якості, рівні яких підлягають вимірюванню у 2013 році та оприлюдненню у 2014 році.

4. Департаменту забезпечення діяльності оприлюднити рішення на офіційному веб-сайті НКРЗІ та опублікувати у журналі "Бюлетень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації" (офіційне видання).

 

Голова

П. Яцук


 

Додаток 1
до рішення НКРЗІ
27.04.2012 N 221


Орієнтовний перелік показників якості послуг фіксованого телефонного зв'язку, рівні яких підлягатимуть обов'язковому оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2014 році

1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв'язку, виконаних за нормований час.

2. Відсоток справних таксофонів.

3. Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік.

4. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час.

5. Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік.

6. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).

7. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.

8. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.

9. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів.

10. Відсоток неуспішних викликів для міських викликів.

11. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для міжміських викликів.

12. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для місцевих викликів.

13. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД).

14. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для місцевих викликів до СЕД.

Примітки.

1. Методи випробування якості послуг фіксованого телефонного зв'язку зазначені у СОУ 64.2-00017584-002:2009 "Телекомунікаційні мережі фіксованого телефонного зв'язку загального користування. ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ. Показники якості. Методи випробувань".

2. Граничні нормовані рівні, встановлені наказом Міністерства транспорту та зв'язку України "Про встановлення рівнів якості послуг фіксованого телефонного зв'язку" від 22.02.2010 N 91, зареєстрованим Міністерством юстиції України 15.03.2010 за N 220/17515.

 

Додаток 2
до рішення НКРЗІ
27.04.2012 N 221


Орієнтовний перелік показників якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку, рівні яких підлягатимуть обов'язковому оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2014 році

1. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).

2. Відсоток відкритих особових рахунків абонентів попередньо оплачених послуг, на які були отримані звернення від споживачів щодо некоректності (неправильності) розрахунку за надані послуги.

3. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.

4. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.

5. Відсоток неуспішних викликів для національних викликів.

6. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення викликів для національних викликів.

7. Відсоток встановлених з'єднань, які закінчилися передчасним роз'єднанням не за ініціативою абонента для національних з'єднань.

8. Коефіцієнт непридатності радіомережі.

9. Коефіцієнт недоступності мережі.

10. Відсоток спроб підключення та реєстрації у мережі, які відповідають нормам за часом підключення та реєстрації у мережі.

11. Відсоток неуспішних спроб приєднання до мережі з комутацією пакетів.

12. Відсоток спроб приєднання до мережі з комутацією пакетів, які відповідають нормам за часом приєднання до мережі з комутацією пакетів.

13. Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови.

14. Відсоток текстових повідомлень SMS, що відповідають нормам за часом доставки від кінця до кінця.

15. Відсоток недоставлених текстових повідомлень SMS.

Примітки:

1. Методи випробування якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку зазначені у СОУ 64.2-00017584-006:2009 "Телекомунікаційні мережі рухомого (мобільного) зв'язку загального користування. ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ. Показники якості. Методи випробування".

2. Граничні нормовані рівні, встановлені наказом Міністерства транспорту та зв'язку України "Про встановлення рівнів якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку" від 19.03.2010 N 147, зареєстрованим Міністерством юстиції України 06.04.2010 за N 277/17572.




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали