Шановні партнери! Всі ціни, інформація про наявність та терміни доставки документів актуальні.


Додаткова копія: Про скаргу кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі N 80 Баранова К. В. на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року, зареєстровану в Центральній виборчій комісії 24 липня 2019 року за N 21-36-37666

ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ

ПОСТАНОВА

від 26 липня 2019 року N 1826

Київ

Про скаргу кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі N 80 Баранова К. В. на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року, зареєстровану в Центральній виборчій комісії 24 липня 2019 року за N 21-36-37666

До Центральної виборчої комісії 24 липня 2019 року надійшла скарга кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі N 80 Баранова К. В. на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року, суб'єктом оскарження в якій визначено окружну виборчу комісію з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу N 80 (далі - окружна виборча комісія N 80).

У скарзі суб'єкт звернення зі скаргою просить: визнати бездіяльність окружної виборчої комісії N 80 щодо нерозгляду заяви члена цієї виборчої комісії Данильченко Г. В. "про порушення виборчого законодавства, яке мало місце в результаті незаконного голосування на виборчих дільницях N 230292 та N 230293"; зобов'язати окружну виборчу комісію N 80 розглянути факти порушення виборчого законодавства на вказаних виборчих дільницях; визнати протиправним рішення цієї виборчої комісії щодо прийняття 22 липня 2019 року виборчих документів з виборчих дільниць N 230292 і N 230293 та врахування відомостей протоколів про підрахунок голосів на цих виборчих дільницях під час встановлення підсумків голосування в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та одномандатному виборчому окрузі; зобов'язати окружну виборчу комісію N 80 розглянути питання про визнання голосування на зазначених виборчих дільницях недійсними та скласти протокол про підсумки голосування в одномандатному виборчому окрузі N 80 з поміткою "Уточнений" з урахуванням визнання на цих дільницях голосування недійсним.

Свої вимоги суб'єкт звернення зі скаргою обґрунтовує тим, що 23 липня 2019 року в засобах масової інформації було опубліковано "системні порушення виборчого законодавства" та посилається на відеозапис голосування на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року на виборчих дільницях N 230292 та N 230293, розташованих у селі Вознесенівка Мелітопольського району (розміщено в мережі Інтернет за адресою https://www.youtube.com/watch?v=uS0f5e0puOk), який, на його думку, свідчить про "масові та системні фальсифікації волевиявлення виборців, голосування виборцем більш одного разу (2 - 3 і більше), голосування членами виборчої дільниці більш одного разу (деякі члени виборчої дільниці голосували 7 разів), голосування членами виборчої дільниці не включених до списку виборців, голосування в неустановленому місці (поза межами кабінки для голосування)".

Баранов К. В. стверджує, що окружній виборчій комісії N 80 було відомо про порушення виборчого законодавства на вказаних виборчих дільницях із заяви, яка "була повідомлена одним з членів окружної комісії". Також стосовно наявності системних порушень заявляли члени окружної виборчої комісії N 80, що відображено в окремих думках, доданих ними до протоколів про підсумки голосування в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та про підсумки голосування в одномандатному виборчому окрузі.

Однак зазначені факти порушень на виборчих дільницях N 230292 та N 230293 окружною виборчою комісією N 80 не розглянуто, що, на думку суб'єкта звернення зі скаргою, свідчить про бездіяльність цієї комісії.

На виконання частини десятої статті 111 Закону України "Про вибори народних депутатів України" (Закон N 4061-VI) (далі - Закон) копію скарги з доданими до неї матеріалами надіслано суб'єкту оскарження, якого повідомлено про можливість подати письмові пояснення по суті скарги.

До Центральної виборчої комісії 25 липня 2019 року надійшли пояснення від окружної виборчої комісії N 80, у яких ідеться про те, що 22 липня 2019 року на засіданні вказаної виборчої комісії прийнято протоколи про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях N 230293 та N 230292. За результатом розгляду зазначених документів окружною виборчою комісією N 80 ухвалено рішення прийняти виборчі документи від дільничних виборчих комісій указаних дільниць та врахувати відомості протоколів про підрахунок голосів на виборчій дільниці в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного округу та в одномандатному виборчому окрузі під час встановлення підсумків голосування в межах виборчого округу. На момент прийняття документів дільничних виборчих комісій N 230292 та N 230293 заяви та скарги про порушення вимог Закону (Закон N 4061-VI) під час голосування та підрахунку голосів на вказаних виборчих дільницях від суб'єктів виборчого процесу до окружної виборчої комісії N 80 не надходили. Жодної іншої інформації про порушення виборчого законодавства на виборчих дільницях N 230292 та N 230293 до окружної виборчої комісії N 80 у період з дня голосування до моменту підписання протоколів про підсумки голосування також не надходило.

Також у вказаних поясненнях зазначено, що окремі члени цієї виборчої комісії підписали протоколи про підсумки голосування в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та в одномандатному виборчому окрузі з окремою думкою, мотивуючи це необхідністю визнання голосування на виборчих дільницях N 230292 та N 230293 недійсними у зв'язку з масовими та системними фальсифікаціями волевиявлення виборців. Однак членами окружної виборчої комісії N 80 та іншими суб'єктами виборчого процесу не подано заяв і скарг, підтверджених відповідно оформленими актами, про факти незаконного голосування на вказаних виборчих дільницях. Жодних інших звернень щодо порушень на зазначених виборчих дільницях на засіданні окружної виборчої комісії не оголошувалось.

Наданий Комісії протокол безперервного засідання окружної виборчої комісії N 80, яке почалось 21 липня 2019 року і було закрито 23 липня 2019 року, підтверджує прийняття цією виборчою комісією протоколів про підрахунок голосів виборців на вказаних виборчих дільницях 22 липня 2019 року, про що проголосувала більшість членів від складу комісії, а також те, що член виборчої комісії Данильченко Г. В. на цьому засіданні комісії 23 липня 2019 року заявила про свою незгоду "в виборчому процесі на деяких дільницях", унаслідок чого вона та деякі інші члени цієї виборчої комісії підписали протоколи про підсумки голосування в окрузі з окремими думками.

Згідно з частиною четвертою статті 14 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" скарги подаються до Комісії та розглядаються нею в порядку та строки, встановлені відповідним законом України про вибори або референдуми.

Пунктом 7.2 Порядку розгляду скарг виборчими комісіями з виборів народних депутатів України, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 31 липня 2012 року N 133 (Порядок N 133) (далі - Порядок), передбачено, що під час вивчення скарги виборча комісія встановлює, чи подано скаргу належним суб'єктом звернення зі скаргою, визначеним Законом (Закон N 4061-VI), чи віднесено Законом розгляд цієї скарги до повноважень виборчої комісії (належний суб'єкт розгляду скарги), чи дотримано суб'єктом звернення зі скаргою строки оскарження, встановлені Законом.

Постановою Центральної виборчої комісії від 25 червня 2019 року N 1275 (Постанова N 1275) зареєстровано кандидата в народні депутати України Баранова Костянтина Володимировича, який балотується в одномандатному виборчому окрузі N 80 у порядку самовисування на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року.

Постановою Центральної виборчої комісії від 31 травня 2019 року N 919 (Постанова N 919) утворено окружні виборчі комісії з виборів народних депутатів України на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року, в тому числі окружну виборчу комісію N 80.

За змістом частини першої статті 108 Закону (Закон N 4061-VI) та пункту 2.1 Порядку (Порядок N 133) суб'єктом звернення зі скаргою до відповідної виборчої комісії у передбачених законом випадках може бути, зокрема, кандидат у народні депутати України, зареєстрований у встановленому Законом (Закон N 4061-VI) порядку.

При цьому до Центральної виборчої комісії може бути оскаржено лише бездіяльність окружної виборчої комісії (частина шоста статті 108 Закону (Закон N 4061-VI), пункт 3.4 Порядку (Порядок N 133)).

У зв'язку з цим Комісія зазначає, що однією із заявлених у скарзі вимог є визнання протиправним рішення окружної виборчої комісії N 80 щодо прийняття 22 липня 2019 року виборчих документів з виборчих дільниць N 230292 та N 230293 та врахування відомостей протоколів про підрахунок голосів на цих виборчих дільницях під час встановлення підсумків голосування в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та одномандатному виборчому окрузі.

Водночас відповідно до зазначених положень Закону (Закон N 4061-VI) та Порядку (Порядок N 133) Комісія є неналежним суб'єктом розгляду цієї вимоги.

Згідно з частиною одинадцятою статті 111 Закону (Закон N 4061-VI), пунктом 10.2 Порядку (Порядок N 133) виборча комісія приймає рішення про залишення скарги без розгляду по суті, якщо вона подана, зокрема, до неналежного суб'єкта розгляду скарги.

За вказаних обставин скарга кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі N 80 Баранова К. В. у частині визнання протиправним рішення окружної виборчої комісії N 80 щодо прийняття 22 липня 2019 року виборчих документів з виборчих дільниць N 230292 та N 230293 та врахування відомостей протоколів про підрахунок голосів на цих виборчих дільницях під час встановлення підсумків голосування в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та в одномандатному виборчому окрузі підлягає залишенню без розгляду по суті.

У частині інших вимог скаргу подано належним суб'єктом звернення зі скаргою до належного суб'єкта її розгляду.

Розглянувши скаргу, пояснення голови окружної виборчої комісії N 80 та інші наявні документи, Центральна виборча комісія зазначає.

За змістом частини першої статті 25 Закону (Закон N 4061-VI) окружні виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів народних депутатів України і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про вибори народних депутатів України.

Основною формою роботи виборчої комісії є засідання (частина перша статті 33 Закону (Закон N 4061-VI)).

Статтею 94 Закону (Закон N 4061-VI) визначено порядок прийняття та розгляду документів дільничних виборчих комісій окружною виборчою комісією, за змістом частин першої (Закон N 4061-VI), четвертої (Закон N 4061-VI) та п'ятої (Закон N 4061-VI) якої з моменту закінчення голосування окружна виборча комісія розпочинає засідання, яке продовжується безперервно до встановлення підсумків голосування у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та в одномандатному виборчому окрузі.

На вказаному засіданні окружної виборчої комісії голова цієї комісії приймає запечатані пакети з протоколами дільничних виборчих комісій, розпечатує їх та оголошує зміст протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на відповідних виборчих дільницях у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та в одномандатному виборчому окрузі, а також приймає запечатані пакети з іншими виборчими документами, передбаченими частиною дванадцятою статті 91 Закону (Закон N 4061-VI).

За результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії і скарг про порушення вимог Закону під час проведення голосування та підрахунку голосів на виборчій дільниці та під час транспортування виборчих документів до окружної виборчої комісії, що надійшли до окружної виборчої комісії на момент прийняття документів дільничної виборчої комісії, окружна виборча комісія окремо по виборах у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та в одномандатному виборчому окрузі приймає одне з передбачених частиною п'ятою статті 94 Закону (Закон N 4061-VI) рішень: прийняти виборчі документи від дільничної виборчої комісії та врахувати відомості протоколів про підрахунок голосів на виборчій дільниці у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та (або) одномандатному виборчому окрузі при встановленні підсумків голосування в межах виборчого округу; відмовити у прийнятті виборчих документів по загальнодержавному багатомандатному виборчому округу в межах одномандатного виборчого округу та (або) одномандатному виборчому округу від дільничної виборчої комісії та зобов'язати дільничну виборчу комісію виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу (протоколів) з поміткою "Уточнений"; провести повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці в порядку, встановленому Законом (Закон N 4061-VI) по виборах у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та (або) в одномандатному виборчому окрузі.

Окружна виборча комісія після прийняття і розгляду протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях встановлює підсумки голосування у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та одномандатному виборчому окрузі, про що складає відповідні протоколи у визначеному статтями 95 (Закон N 4061-VI), 96 Закону (Закон N 4061-VI) порядку.

При цьому згідно з частиною шістнадцятою статті 94 Закону (Закон N 4061-VI) окружна виборча комісія може прийняти рішення про визнання голосування на виборчій дільниці недійсним лише у разі виявлення при повторному підрахунку голосів виборців на відповідній виборчій дільниці обставин, зазначених у частині першій статті 92 Закону (Закон N 4061-VI), а саме: виявлення фактів незаконного голосування у кількості, що перевищує п'ять відсотків кількості виборців, які отримали виборчі бюлетені на виборчій дільниці; знищення або пошкодження виборчої скриньки (скриньок), що унеможливлює встановлення змісту виборчих бюлетенів, якщо кількість цих бюлетенів перевищує двадцять відсотків кількості виборців, які отримали виборчі бюлетені на виборчій дільниці; виявлення у виборчих скриньках виборчих бюлетенів для голосування у загальнодержавному багатомандатному або одномандатному виборчому окрузі у кількості, що перевищує більш як на п'ять відсотків кількість виборців, які отримали відповідні виборчі бюлетені на виборчій дільниці.

Водночас обставини, які обумовлюють проведення окружною виборчою комісією повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, встановлено частинами десятою (Закон N 4061-VI), одинадцятою статті 94 Закону (Закон N 4061-VI).

Так, за наявності заяв або скарг, підтверджених відповідно оформленими актами, складеними кандидатами в народні депутати України, їх довіреними особами, уповноваженими особами політичних партій, офіційними спостерігачами, виборцями, про порушення вимог Закону (Закон N 4061-VI) під час проведення голосування та (або) підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та (або) одномандатному виборчому окрузі, що ставлять під сумнів результати підрахунку голосів виборців на цій виборчій дільниці у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та (або) одномандатному виборчому окрузі, а також за наявності акта або письмової заяви чи скарги осіб, зазначених у частині першій статті 93 Закону (Закон N 4061-VI), про порушення вимог Закону під час транспортування до окружної виборчої комісії протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці та інших документів окружна виборча комісія може прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та (або) одномандатному виборчому окрузі.

У разі неможливості усунення без перерахунку виборчих бюлетенів для голосування в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі та (або) одномандатному виборчому окрузі неточностей у протоколі (протоколах) дільничної виборчої комісії у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та (або) одномандатному виборчому окрузі, а також у разі наявних ознак розпечатування пакетів із запакованими документами дільничної виборчої комісії по загальнодержавному багатомандатному виборчому округу та (або) одномандатному виборчому округу окружна виборча комісія зобов'язана прийняти рішення про повторний підрахунок голосів виборців на цій виборчій дільниці у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та (або) одномандатному виборчому окрузі.

Таким чином, Закон визначає, що вирішення питання проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці за заявами або скаргами, підтвердженими відповідно оформленими актами, про порушення вимог Закону (Закон N 4061-VI) під час проведення голосування здійснюється під час прийняття документів дільничної виборчої комісії у разі надходження таких заяв і скарг.

Також звертаємо увагу, що відповідно до частини третьої статті 109 Закону (Закон N 4061-VI) скарга щодо порушення, яке мало місце під час голосування, може бути подана до відповідної дільничної виборчої комісії не пізніше закінчення голосування. Скарга щодо рішень, дій чи бездіяльності виборчої комісії, членів цих комісій, що мали місце у день голосування, під час підрахунку голосів на дільниці, може бути подана до окружної виборчої комісії у дводенний строк з дня прийняття рішення, вчинення дії або бездіяльності.

Указані положення Закону (Закон N 4061-VI) забезпечують встановлення окружною виборчою комісією підсумків голосування в умовах швидкоплинності виборчого процесу та незворотності його стадій.

Згідно з частинами першою - третьою статті 112 Закону (Закон N 4061-VI) докази, на підставі яких виборча комісія встановлює наявність чи відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення суб'єкта звернення зі скаргою, суб'єкта оскарження чи заінтересованих осіб, та інші обставини, що мають значення для правильного розгляду скарги, надають виборчій комісії суб'єкт звернення зі скаргою, суб'єкт оскарження, заінтересовані особи. Якщо суб'єкт звернення, суб'єкт оскарження чи заінтересована особа не надасть докази для підтвердження обставин, на які він посилається, виборча комісія вирішує справу на основі наявних доказів.

Водночас суб'єктом звернення зі скаргою не надано доказів на підтвердження того, що членом окружної виборчої комісії N 80 Данильченко Г. В. 23 липня 2019 року під час безперервного засідання виборчої комісії було подано заяву про наявність порушень виборчого законодавства під час голосування на виборчих дільницях N 230292 та N 230293.

Також Комісії не надано підтверджень про подання до окружної виборчої комісії N 80 на момент прийняття нею документів указаних виборчих дільниць та в подальшому в межах визначених Законом (Закон N 4061-VI) строків оскарження заяв, скарг, актів або інших повідомлень щодо виявлених порушень виборчого законодавства під час голосування на цих виборчих дільницях.

На засіданні 24 липня 2019 року Центральною виборчою комісією прийнято на опрацювання протоколи окружної виборчої комісії N 80 про підсумки голосування в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу N 80 та про підсумки голосування в одномандатному виборчому окрузі N 80. До вказаних протоколів додано окремі думки членів цієї виборчої комісії, в яких, зокрема, зазначено, що із засобів масової інформації їм стало відомо про масові та системні порушення виборчого законодавства на виборчих дільницях N 230292 та N 230293 під час голосування на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року, у зв'язку з цим, на їх думку, голосування на вказаних дільницях повинно бути визнано недійсним, а відомості про підрахунок голосів виборців на них - не враховуватись під час встановлення підсумків голосування в окрузі.

Отже, наявні в Комісії документи свідчать лише про незгоду Данильченко Г. В. із встановленими окружною виборчою комісією N 80 підсумками голосування в окрузі та складання нею окремих думок до протоколів окружної виборчої комісії N 80 про підсумки голосування в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та в одномандатному виборчому окрузі, про що нею було оголошено 23 липня 2019 року на засіданні виборчої комісії під час підписання вказаних протоколів.

Враховуючи викладене, на момент прийняття окружною виборчою комісією N 80 документів дільничних виборчих комісій N 230292 та N 230293 до неї не надходило заяв, скарг чи інших повідомлень про порушення вимог Закону (Закон N 4061-VI) під час проведення голосування та підрахунку голосів на зазначених виборчих дільницях.

Також Центральна виборча комісія зазначає, що до протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях N 230292 та N 230293 у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та в одномандатному виборчому окрузі, які надійшли до Комісії разом з протоколами окружної виборчої комісії N 80 про підсумки голосування у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та в одномандатному виборчому окрузі, не додано окремих думок членів цих дільничних комісій, заяв, скарг чи актів щодо порушень, які мали місце під час голосування.

Відповідно до частини четвертої статті 113 Закону (Закон N 4061-VI) при розгляді скарги по суті виборча комісія може задовольнити скаргу повністю або частково чи відмовити в її задоволенні.

Підставою для задоволення скарги є встановлення виборчою комісією, що рішення, дії чи бездіяльність суб'єкта оскарження не відповідають законодавству про вибори народних депутатів України, порушують виборчі права громадян, права та законні інтереси суб'єкта виборчого процесу (пункт 1 частини третьої статті 113 Закону (Закон N 4061-VI)).

Разом з тим підстави для задоволення Комісією скарги кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі N 80 Баранова К. В. на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року в частині встановлення бездіяльності окружної виборчої комісії N 80 щодо нерозгляду заяви члена цієї виборчої комісії Данильченко Г. В., а також зобов'язання виборчої комісії розглянути факти порушення виборчого законодавства на вказаних виборчих дільницях і питання про визнання голосування на зазначених виборчих дільницях недійсними та скласти протокол про підсумки голосування в одномандатному виборчому окрузі N 80 з поміткою "Уточнений" з урахуванням визнання на вказаних виборчих дільницях голосування недійсним відсутні.

Водночас Центральна виборча комісія зазначає, що відповідно до статті 114 Закону (Закон N 4061-VI) особи, винні в порушенні законодавства про вибори народних депутатів України, притягаються до кримінальної, адміністративної або іншої відповідальності в порядку, встановленому законом.

Викладені у скарзі кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі N 80 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року Баранова К. В. обставини, зафіксовані відповідними відеозаписами, можуть свідчити про ймовірне вчинення окремими особами кримінальних правопорушень.

Частиною четвертою статті 13 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" передбачено, що в разі виявлення у процесі розгляду питання на засіданні Комісії ознак вчинення злочину чи іншого правопорушення Комісія приймає рішення про звернення до відповідних правоохоронних органів та передає їм відповідні матеріали.

Статтею 23 Закону України "Про Національну поліцію" (Закон N 580-VIII) встановлено повноваження Національної поліції України щодо вжиття заходів з метою виявлення кримінальних, адміністративних правопорушень, припинення виявлених кримінальних та адміністративних правопорушень, здійснення своєчасного реагування на заяви та повідомлення про кримінальні, адміністративні правопорушення або події.

За таких обставин наявна в Центральній виборчій комісії інформація дає підстави для надсилання копії цієї постанови разом з відповідними документами до Національної поліції України для перевірки та вжиття у разі необхідності заходів реагування.

Враховуючи викладене, відповідно до частин першої (Закон N 4061-VI), другої (Закон N 4061-VI), шостої статті 108 (Закон N 4061-VI), частин першої (Закон N 4061-VI), третьої статті 109 (Закон N 4061-VI), частин четвертої (Закон N 4061-VI), одинадцятої статті 111 (Закон N 4061-VI), частини дев'ятої статті 113 Закону України "Про вибори народних депутатів України" (Закон N 4061-VI), Порядку розгляду скарг виборчими комісіями з виборів народних депутатів України, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 31 липня 2012 року N 133 (Порядок N 133), керуючись статтями 11 - 13, частиною четвертою статті 14, частиною четвертою статті 15, частиною другою статті 27 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія постановляє:

1. Скаргу кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі N 80 Баранова К. В., зареєстровану в Центральній виборчій комісії 24 липня 2019 року за N 21-36-37666, у частині визнання протиправним рішення окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу N 80 щодо прийняття 22 липня 2019 року виборчих документів з виборчих дільниць N 230292 та N 230293 та врахування відомостей протоколів про підрахунок голосів на цих виборчих дільницях під час встановлення підсумків голосування в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та в одномандатному виборчому окрузі залишити без розгляду по суті.

2. У задоволенні скарги кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі N 80 Баранова К. В., зареєстрованої в Центральній виборчій комісії 24 липня 2019 року за N 21-36-37666, у частині інших вимог відмовити.

3. Копію скарги кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі N 80 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року Баранова К. В. надіслати до Національної поліції України для проведення перевірки викладених обставин та реагування відповідно до законодавства України.

4. Копію цієї постанови надіслати кандидату в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі N 80 Баранову К. В., окружній виборчій комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу N 80 та Національній поліції України.

5. Цю постанову оприлюднити на офіційному вебсайті Центральної виборчої комісії.

 

Голова
Центральної виборчої комісії

Т. СЛІПАЧУК




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали