КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

від 25 жовтня 2011 року N 26

Про стан готовності Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту до виконання завдань за призначенням

Розглянувши інформацію про стан готовності Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту до виконання завдань за призначенням, колегія визначила основні проблемні питання, які впливають на стан авіаційного забезпечення функціонування органів і підрозділів МНС.

Наявний рівень справності авіаційної техніки не забезпечує на території України виконання завдань МНС у повному обсязі.

Впродовж першого півріччя 2011 року на утримання авіаційної техніки виділені кошти загальною сумою більше 10 млн. грн., що дозволило здійснити інтенсивні заходи з відновлення справності повітряних суден. В результаті їх виконання парк справних повітряних суден поповнився двома літаками (Ан-26 та Ан-30) та трьома вертольотами Мі-8.

Для підготовки льотного складу та підтримання навичок льотної натренованості до дій за призначенням (крім підготовки двох екіпажів до польотів по міжнародних повітряних лініях, яка проводилася за окремим Планом) у 2011 році закуплено лише 230 тонн авіаційного пального, що не дозволило у повному обсязі виконати завдання підготовки льотного складу.

Середній рівень нальоту становить на літаках 24 години при нормі 45 годин на рік, на вертольотах 25 годин при нормі 40 годин на рік.

Запас авіаційного пального для проведення підготовки до дій за призначенням дозволяв виконувати лише польоти для ліквідації перерв та чергові перевірки за видами льотної підготовки. Пальне, яке закуплене за рахунок резервного фонду, використовувалося лише для запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій.

Потреба в авіаційному пальному складає 1 тис. 546 тонн.

У Спеціальному авіаційному загоні (м. Ніжин) завершено реконструкцію під житло та введено в експлуатацію казарму N 13/1. Необхідно продовжити роботу з завершення реконструкції казарм N 13/3 та 13/9 під житло для особового складу та будівництво контрольно-перепускного пункту службової зони.

Не вирішені проблемні питання завершення процедури закупівлі для МНС медичного вертольота Ка-226, повернення до МНС вертольота Мі-8МТ та відшкодування збитків, спричинених орендою вертольота Мі-8Т.

З метою забезпечення вирішення вищезазначених проблемних питань та підвищення готовності Спеціального авіаційного загону до дій за призначенням колегія вирішила:

1. Інформацію про стан готовності Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту до виконання завдань взяти до відома.

2. Заступнику Міністра Буту В. П., Департаменту фінансового забезпечення та інвестицій (Загрева Б. Ю.) спільно з Департаментом ресурсного забезпечення та підготовки до чемпіонату Європи з футболу 2012 року (Главаті П. Й.) надати пропозиції щодо виділення коштів у 2012 році:

у сумі 7 млн. 624 тис. грн. для виконання регламентних робіт на авіаційній техніці, продовження її ресурсних показників та закупівлю комплектуючих виробів на чотири літаки Ан-32П, один літак Ан-26, один літак Ан-30, шість вертольотів типу Мі-8 та два вертольоти ЕС-145 "Єврокоптер";

для закупівлі авіаційного пального у кількості 300 тонн в першому кварталі 2012 року для забезпечення підготовки екіпажів літаків та вертольотів до дій за призначенням з виконання завдань авіаційного забезпечення Міністерства, досягнення річних норм нальоту (45 годин на літаках і 40 годин на вертольотах) та підготовки для виконання польотів у складних метеоумовах, при мінімумі погоди вдень та вночі 10 екіпажів на літаках та 20 екіпажів на вертольотах;

у сумі 5 млн. 400 тис. грн. для завершення реконструкції казарм N 13/3 та 13/9 під житло з метою вирішення соціальних питань щодо забезпечення житлом особового складу Спеціального авіаційного загону (м. Ніжин) і 600 тис. грн. для будівництва контрольно-перепускного пункту службової зони.

Строк - до 20 січня 2012 року

3. Управлінню правового забезпечення (Поворозник Р. Р.) продовжити роботу щодо відшкодування завданих збитків ПМП "Гелі-Пет", ТОВ "Велес", повернення вертольота Мі-8МТ N 94698-20 Державному авіаційному підприємству "Карпати-Авіа" та надати пропозиції щодо можливості відшкодування вертольота Ка-226 на користь державі із подальшою організацією робіт по його передачі до МНС.

Строк - до 31 грудня 2011 року

4. Департаменту кадрів та роботи з особовим складом (Ціцак О. В.) спільно з Управлінням авіації та авіаційного пошуку і рятування продовжити роботу щодо підбору молодих спеціалістів авіаційного профілю підготовки для комплектування посад в Спеціальному авіаційному загоні (м. Ніжин) та професійно підготовлених фахівців для комплектування посад в Управлінні авіації та авіаційного пошуку і рятування.

5. Управлінню авіації та авіаційного пошуку і рятування (Кушнірук М. Б.) забезпечити постійний належний контроль за справністю авіаційної техніки та готовністю екіпажів до виконання завдань авіаційного забезпечення Міністерства.

6. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.

 

Міністр,
голова колегії

В. Балога

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали