ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 30.11.2011 р. N 952

Про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації упродовж 10 місяців 2011 року та забезпечення виконання Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.2008 N 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"

Аналіз діяльності органів виконавчої влади щодо організації роботи із зверненнями громадян щодо забезпечення виконання Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року N 109/2008 свідчить, що керівники структурних підрозділів облдержадміністрації, голови районних державних адміністрацій приділяють належну увагу вдосконаленню цієї роботи, створення умов для більш повного вирішення питань, порушених у листах і скаргах жителів області.

У результаті проведення ряду організаційних заходів зменшилась на 499 звернень громадян до обласної державної адміністрації і на 201 до органів влади вищого рівня.

Останнім часом більшість звернень громадян вирішується безпосередньо на місцях. Належним чином ця робота проводиться у Козівському, Теребовлянському, Зборівському, Заліщицькому, Лановецькому районах. У зв'язку з підвищенням вимогливості до питання розгляду листів та скарг головами райдержадміністрацій цих районів значно зменшилося число звернень громадян до вищестоящих органів влади.

У 2011 році проведено низку організаційних заходів структурними підрозділами обласної державної адміністрації, що дало змогу зменшити кількість листів і скарг до органів державної влади з питань соціального захисту населення, аграрної політики і земельних відносин, праці та заробітної плати.

Разом з тим, у діяльності органів виконавчої влади області з розгляду листів і скарг допускаються суттєві недоліки.

Мають місце непоодинокі факти, коли робота зі зверненнями громадян носить поверховий характер. Нерідко замість конкретної роботи у розв'язанні життєво важливих проблем, допускаються зволікання та байдужість.

Неуважне ставлення до розгляду звернень громадян, поверхове їх вивчення, змушує заявників звертатися до органів влади вищого рівня повторно.

У цьому році до центральних органів влади найбільше звернулося жителів із Борщівського, Бучацького, Кременецького, Чортківського районів та міста Тернополя.

На підставі наведеного та з метою організації належної роботи зі зверненнями громадян:

1. Інформацію про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до обласної державної адміністрації упродовж 10 місяців 2011 року та забезпечення виконання Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року N 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", взяти до відома.

2. Головам Борщівської (Жирук В. С.), Бучацької (Савка В. М.), Кременецької (Михальчук І. Б.), Чортківської (Стець Я. П.), районних державних адміністрацій звернути увагу на істотні недоліки, які мають місце в організації роботи зі зверненнями громадян та забезпечити неухильне виконання Закону України "Про звернення громадян" та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року N 109/2008.

3. Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, головам районних державних адміністрацій:

3.1. Розглянути питання організації роботи із зверненнями громадян та їх особистого прийому у 2011 році на засіданнях колегій у січні 2012 року, проаналізувати участь у розгляді листів та скарг і їх результативність.

3.2. Посилити персональну відповідальність керівників підпорядкованих органів влади за стан роботи зі зверненнями громадян, практикувати заслуховування їх звітів з цього питання на засіданнях колегії, оперативних нарадах за участю керівників, вживати заходів дисциплінарної відповідальності посадових та службових осіб за неналежне виконання вимог Закону України "Про звернення громадян", зволікання, бюрократичне ставлення до вирішення порушених у заявах і скаргах питань.

3.3. Забезпечити проведення особистого прийому громадян згідно з графіком, враховуючи зручний час для населення, та інформувати про місце і час проведення. Не допускати перенесень прийому громадян.

3.4. Звернути особливу увагу на розгляд повторних звернень громадян, що надходять до органів влади, і розглядати їх комісією для більш повного вирішення та надання кваліфікованих роз'яснень.

3.5. Забезпечити дієвість "гарячих" телефонних ліній і телефонів довіри.

3.6. Вдосконалити практику та підвищити рівень перевірок стану роботи зі зверненнями громадян на місцях, надання практичної та методичної допомоги органам місцевого самоврядування, управлінням та відділам. Регулярно проводити семінари, наради з працівниками, які безпосередньо забезпечують розгляд заяв і скарг.

3.7. Про проведену роботу інформувати обласну державну адміністрацію до 15 лютого 2012 року.

4. Координацію роботи щодо виконання розпорядження доручити відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації (Копачук І. С.), контроль - заступникові голови - керівникові апарату обласної державної адміністрації Желіховському Ю. В.

 

Голова обласної
державної адміністрації

В. А. Хоптян





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали