ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 15.08.2018 р. N 638

Про стан виконання плану заходів щодо підготовки об'єктів паливно-енергетичного комплексу, житлово-комунального господарства, соціальної сфери та дорожньо-мостового господарства області до роботи в осінньо-зимовий період 2018/19 року, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 12 червня 2018 року N 500

Підготовка об'єктів теплового, водопровідно-каналізаційного господарства, житлового фонду, закладів бюджетної сфери здійснюється відповідно до завдань, визначених розпорядженням обласної державної адміністрації від 12 червня 2018 року N 500 (Розпорядження N 500). Хід виконання заходів розглядається на засіданнях комісії з питань організації якісної підготовки та сталої роботи об'єктів життєзабезпечення в осінньо-зимовий період 2018/19 року. У поточному році проведено 4 засідання, за результатами яких видано протокольні рішення та завдання з відповідними термінами. Під час роботи комісії до органів місцевого самоврядування, керівників підприємств також доводяться завдання, що визначаються при проведенні селекторних нарад Мінрегіоном України.

Мінрегіоном України встановлено відсоток виконання планових показників. Так, станом на 01 серпня поточного року готовність об'єктів до роботи в осінньо-зимовий період має становити 60 %.

Херсонським міськвиконкомом відповідно до відкоригованої та затвердженої рішенням міської ради від 05 червня 2018 року N 1374 Схеми теплопостачання м. Херсона планувалося здійснити відключення споживачів центральної частини міста, де знаходяться найбільш аварійні та старі мережі, від наявної централізованої системи теплопостачання АТ "Херсонська ТЕЦ". Але через відсутність коштів у міському бюджеті у 2018 році опалення "старої" частини м. Херсон в опалювальний період 2018/19 року буде здійснюватися АТ "Херсонська ТЕЦ" існуючими тепловими мережами. У підприємства АТ "Херсонська ТЕЦ" на належну підготовку теплових мереж часу недостатньо, є потреба у додатковому фінансуванні.

Відсутність виділення коштів з міського бюджету на підготовку підприємств комунальної теплоенергетики міста свідчать про низький рівень відповідальності керівництва м. Херсона з питань підготовки об'єктів житлово-комунального господарства до роботи в опалювальний період, що створює неналежні умови для стабільної роботи підприємств.

Актуальним залишається питання з укладання договорів на експлуатацію складових газорозподільної системи з власниками/балансоутримувачами багатоквартирних житлових будинків. Наприклад, у м. Херсон категорично відмовляються від укладання договорів 168 власників/балансоутримувачів багатоквартирних будинків, хоча Кодексом газорозподільних систем, затвердженим постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року N 2494 (Постанова N 2494), визначено, що експлуатація складових газорозподільної системи здійснюється виключно на умовах договору.

За даними ПАТ "Херсонгаз" із 830 об'єктів бюджетної сфери оснащено засобами дистанційної передачі 233, що становить 28 %. Роботу в цьому напрямку необхідно інтенсифікувати і вчасно провести облаштування приладів обліку засобами дистанційної передачі даних.

Залишається невирішеним питання з проведення робіт та покращення умов осушки газу зі Стрілкового газового родовища і приведення його до нормативних показників за вмістом вологи. Це завдання було визначено у Плані заходів щодо підготовки об'єктів паливно-енергетичного комплексу, житлово-комунального господарства, соціальної сфери та дорожньо-мостового господарства області до роботи в осінньо-зимовий період 2018/19 року, затвердженому розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 12 червня 2018 року N 500 (Розпорядження N 500).

За інформацією Генічеської районної державної адміністрації, до 10 серпня 2018 року триває процес переговорів щодо підписання відповідного договору.

Загалом по області комплексній підготовці до осінньо-зимового періоду 2018/19 року з видачею паспортів готовності підлягає 2905 будинків, у тому числі 1600 житлових будинків комунальної власності, 1275 житлових будинків ОСББ та ЖБК і 30 будинків відомчого житлового фонду.

За даними райдержадміністрацій та міськвиконкомів міст обласного значення, стан готовності житлового фонду до опалювального періоду на 01 серпня поточного року становить 42 %.

Найвищий рівень підготовки житлового фонду у Скадовському районі (90 %), у містах Нова Каховка та Каховка (по 62 %), найнижчий - у м. Херсон (12,3 %). Готовність житлових будинків із централізованим теплопостачанням - 21 % (підготовлено 262 із 1270 житлових будинків), у тому числі у м. Херсон - 16,3 % (192 із 1175), м. Каховка - 53 % (75 із 139), м. Олешки - 60 % (37 із 61), м. Гола Пристань - 47 % (4 з 9).

В обласному центрі повільно проводиться робота з підготовки будинків, утримання яких здійснюється ОСББ (готовність - 12,1 %).

Одним з проблемних питань в оснащенні багатоквартирних будинків лічильниками обліку теплової енергії є відсутність фінансування з міських бюджетів. Станом на 01 серпня 2018 року багатоквартирний житловий фонд області із централізованим опаленням оснащено приладами обліку теплової енергії на рівні 71 % при необхідності 100 %.

У містах оснащеність складає: у м. Херсон - 70 %, м. Олешки - 83 %, м. Гола Пристань - 78 %, м. Каховка - 81 %.

Кошти з міського бюджету на оснащення приладами обліку теплової енергії у 2018 році не виділялися. Не оснащено лічильниками обліку теплової енергії в обласному центрі 362 багатоквартирні житлові будинки.

Для забезпечення утримання вулично-дорожнього господарства в осінньо-зимовий період 2018/19 року підготовлено 105 одиниць спецтехніки, або 66 % (із 159 запланованих), та заготовлено 3.1 тис. тонн посипкових матеріалів (44 %) при плані 7 тис. тонн. По м. Херсон забезпеченість посипковим матеріалом складає 14 % (166 тонн із запланованих 1207 тонн).

За результатами моніторингу стану забезпеченості вугільною продукцією можна зауважити встановлення позитивної динаміки щодо обсягів її придбання. Так, станом на 01 серпня 2018 року вже придбано на аукціонах з початку року 12988 тонн вугілля різних марок, що складає 81 % від річних обсягів закупівель бюджетною сферою вугільної продукції.

Запорукою сталого проходження опалювального сезону є забезпечення своєчасних та в повному обсязі розрахунків за спожиті енергоносії всіма категоріями споживачів. За січень - червень 2018 року бюджетні установи, які утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів області, розрахувалися у повному обсязі за спожиті енергоносії та комунальні послуги. Кредиторська заборгованість відсутня.

Загальний рівень оплати за електроенергію, спожиту в 2018 році, становить 102,2 %.

За інформацією НАК "Нафтогаз України", розрахунки теплопостачальних підприємств за 2017 - 2018 роки за спожитий природний газ склали в 2017 році 99,3 % (сума заборгованості - 3,0 млн. грн), у 2018 році - 46 % (сума заборгованості - 179,4 млн. грн).

Загальний борг підприємств за спожитий природний газ із урахуванням боргів за минулі роки складає 232,7 млн. грн, за транспортування природного газу за 2018 рік - 9,3 млн. грн, у тому числі борг АТ "Херсонська ТЕЦ" - 4,5 млн. грн та МКП "Херсонтеплоенерго" - 4,8 млн. грн.

Станом на 01 липня 2018 року населення області розрахувалося за житлово-комунальні послуги на 85,5 %) (по Україні - 89,5 %), що на 1,8 % більше в порівнянні із попереднім місяцем поточного року. Рівень розрахунків населення за послуги з теплопостачання по області складає 85,5 %.

Найкращий рівень розрахунків серед міст області має м. Гола Пристань, що становить 119,8 %.

Пасивно проводиться робота, спрямована на поліпшення рівня оплати за послуги з теплопостачання в м. Каховка - 78,0 %, м. Херсон - 82,7 %.

У 2018 році області передбачено субвенцію на оплату пільг та субсидій населенню в розмірі 1450,3 млн. грн.

На сьогодні надано пільг та субсидій населенню (з урахуванням кредиторської заборгованості на початок року) на 1211,9 млн. грн, що складає 84,0 % річних призначень, профінансовано у сумі 1146,2 млн. грн. Заборгованість становить 62,7 млн. грн, в тому числі за послуги теплопостачання - 13,0 млн. грн, оплату природного газу - 49,7 млн. грн.

З метою своєчасної та якісної підготовки житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та об'єктів соціальної сфери до стабільної роботи в осінньо-зимовий період 2018/19 року, керуючись статтею 6, пунктом 8 статті 16, пунктом 2 статті 20, пунктами 1, 9 частини першої статті 39, частиною першою статті 41 Закону України "Про місцеві державні адміністрації":

1. Визнати недостатньою роботу:

1) районних державних адміністрацій, міськвиконкомів міст обласного значення, виконкомів об'єднаних територіальних громад з підготовки об'єктів теплопостачання, водопостачання та водовідведення, житлового фонду до роботи в осінньо-зимовий період 2018/19 року;

2) Херсонського, Каховського, Голопристанського міськвиконкомів та Олешківської районної державної адміністрації щодо забезпечення оснащення багатоквартирного житлового фонду приладами обліку теплової енергії.

2. Олешківській районній державній адміністрації, рекомендувати Херсонському, Каховському, Голопристанському міськвиконкомам вжити невідкладних заходів щодо фінансового забезпечення встановлення у житловому фонді приладів обліку теплової енергії на рівні 100 % до кінця поточного року.

3. Рекомендувати Херсонському міськвиконкому передбачити кошти в міському бюджеті на фінансування заходів МКП "Херсонтеплоенерго" для своєчасної та якісної підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2018/19 року в обсязі 30,5 млн. грн.

4. Головам районних державних адміністрацій, рекомендувати міським головам міст обласного значення, сільським, селищним головам об'єднаних територіальних громад:

1) неухильно дотримуватися виконання Плану заходів щодо підготовки об'єктів паливно-енергетичного комплексу, житлово-комунального господарства, соціальної сфери та дорожньо-мостового господарства області до роботи в осінньо-зимовий період 2018/19 року, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 12 червня 2018 року N 500 (Розпорядження N 500);

2) забезпечити виконання завдань з підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2018/19 року згідно з вимогами Мінрегіону України, а саме: станом на 1 5 серпня - 70 %, 01 вересня - 80 %, 15 вересня - 90 %, 01 жовтня - 100 %;

3) взяти на особистий контроль:

- забезпечення закладів соціально-бюджетної сфери твердим паливом у повному обсязі. Виходячи із наявних можливостей, приділяти належну увагу використанню альтернативних видів палива (пілети, брикети);

- облаштування засобами дистанційної передачі даних власних комерційних вузлів обліку закладів соціально-бюджетної сфери;

- укладання соціально-бюджетною сферою договорів на постачання природного газу;

- врегулювання питання технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання в житловому фонді шляхом проведення роз'яснювальної роботи з керівниками компаній та власниками/балансоутримувачами багатоквартирних житлових будинків щодо необхідності укладання договорів на експлуатацію складових газорозподільної системи;

- інформування населення про необхідність ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, у тому числі через засоби масової інформації;

- забезпечення функціонуючих об'єктів соціальної сфери (навчальні заклади, заклади охорони здоров'я резервними джерелами енергопостачання у термін до 01 жовтня 2018 року.

5. Рекомендувати Асканія-Нова, Бехтерській, Білозерській, Долматівській, Великокопанівській, Гладківській, Зеленопідській, Каланчацькій, Кочубеївській, Любимівській, Мирненській, Роздольненській, Тавричанській, Чулаківській, Ювілейній об'єднаним територіальним громадам здійснити підготовчі роботи на об'єктах житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2018/19 року в термін до 01 жовтня 2018 року.

6. Генічеській районній державній адміністрації спільно з Генічеським міськвиконкомом прискорити виконання робіт за проектною документацією "Реконструкція пункту очистки і заміру Стрілкового газового родовища".

7. Департаменту житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу обласної державної адміністрації тримати на контролі виконання Плану заходів щодо підготовки об'єктів паливно-енергетичного комплексу, житлово-комунального господарства, соціальної сфери та дорожньо-мостового господарства області до роботи в осінньо-зимовий період 2018/19 року, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 12 червня 2018 року N 500 (Розпорядження N 500).

8. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника голови обласної державної адміністрації Адамчика О. О.

 

Голова обласної
державної адміністрації

А. Гордєєв




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали