ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 11.04.2017 р. N 429

Київ

Про створення територіальних спеціалізованих служб цивільного захисту регіонального рівня територіальної підсистеми міста Києва єдиної державної системи цивільного захисту

Відповідно до статей 8 ( N 5403-VI), 19 ( N 5403-VI), 25 Кодексу цивільного захисту України ( N 5403-VI), постанови Кабінету Міністрів України від 08 липня 2015 року N 469 "Про затвердження Положення про спеціалізовані служби цивільного захисту" (Постанова N 469), пункту 13 Типового Положення про територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2015 року N 101 (Постанова N 101), та з метою підвищення рівня захисту населення і територій міста Києва від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру:

1. Утворити територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту регіонального рівня територіальної підсистеми міста Києва єдиної державної системи цивільного захисту шляхом об'єднання територіальних спеціалізованих служб місцевого рівня, що утворюються органами управління і суб'єктами господарювання, згідно з Переліком, що додається.

2. Затвердити Положення про територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту регіонального рівня територіальної підсистеми міста Києва єдиної державної системи цивільного захисту, що додається.

3. Керівникам органів управління територіальних спеціалізованих служб цивільного захисту місцевого рівня територіальної підсистеми міста Києва єдиної державної системи цивільного захисту в місячний термін подати на погодження до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) положення про відповідні служби цивільного захисту розроблені відповідно до Положення про територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту регіонального рівня територіальної підсистеми міста Києва єдиної державної системи цивільного захисту, затвердженого цим розпорядженням.

5. Визнати такими, що втратили чинність:

розпорядження Київської міської державної адміністрації від 04 лютого 2002 року N 163 "Про створення служб цивільної оборони м. Києва";

розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 17 червня 2008 року N 859 "Про затвердження змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 04.02.2002 N 163".

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

 

Голова

В. Кличко

 

Додаток
до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
11.04.2017 N 429

ПЕРЕЛІК
територіальних спеціалізованих служб цивільного захисту регіонального рівня територіальної підсистеми міста Києва єдиної державної системи цивільного захисту утворених шляхом об'єднання територіальних спеціалізованих служб місцевого рівня, що утворюються органами управління і суб'єктами господарювання

N

Назва територіальної спеціалізованої служби цивільного захисту регіонального рівня

Орган управління територіальною спеціалізованою службою цивільного захисту регіонального рівня

Підрозділи територіальної спеціалізованої служби цивільного захисту регіонального рівня (команди, групи)

Орган управління підрозділом територіальної спеціалізованої служби цивільного захисту регіонального рівня

1

Енергетики

Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Управління з питань енергозбереження, паливно-енергетичного комплексу та у сфері питної води)

Енергопостачання сил цивільного захисту

ПАТ "КИЇВЕНЕРГО" та суб'єкти господарювання паливно-енергетичного комплексу

Енергопостачання суб'єктів господарювання, що забезпечують життєдіяльність населення

Аварійно-відновлювальних робіт

Матеріальних ресурсів

2

Із захисту сільськогосподарських тварин і рослин

Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Управління екології та природних ресурсів)

Захисту сільськогосподарських тварин

Головне управління ветеринарної медицини в м. Києві

Захисту сільськогосподарських рослин

Комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"

3

Інженерна

Департамент будівництва та житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Спеціальної розвідки

Департамент будівництва та житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Обліку та залучення інженерної техніки

Визначення заподіяної шкоди та потреби в матеріальних ресурсах

Будівництва інженерних споруд спеціального призначення

КП "Спеціалізоване управління підземних протизсувних робіт",
КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва", ПАТ холдингова компанія "Київміськбуд"

Обстеження будівель, споруд, мереж і комунікацій

КК "Київавтодор",
КП "Київбудреконструкція",
КП "Київдорсервіс"

Інженерного забезпечення сил цивільного захисту

Суб'єкти господарювання дорожньо-будівельного та дорожньо-експлуатаційного спрямування і які провадять будівельну діяльність

Методичного забезпечення робіт і заходів

КП "Інженерний центр"

4

Комунально-технічна

Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Управління розвитку житлово-комунального господарства)

Газового постачання

ПАТ "Київгаз"

Водопостачання та каналізації

ПАТ "АК "Київводоканал",
Спеціалізоване водогосподарське КП "Київводфонд"

Захисту населення у захисних спорудах цивільного захисту, спорудах подвійного призначення на найпростіших укриттях

КП "Київжитлоспецексплуатація",
суб'єкти господарювання житлово-комунального господарства

Знезараження територій і споруд

КК "Київавтодор"

5

Матеріального забезпечення

Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Управління промисловості та інноваційної політики)

Спеціальної розвідки

Управління промисловості та інноваційної політики Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Створення резерву матеріально-технічних засобів та пально-мастильних матеріалів

КП "Регіональний центр матеріально-технічних ресурсів та маркетингу", суб'єкти господарювання, що здійснюють виробництво та постачання будівельних матеріалів, робочого інвентарю і спеціального одягу, засобів радіаційного та хімічного захисту, засобів і послуг зв'язку, медико-санітарного майна, дегазаційних, пально-мастильних та інших матеріалів, питної води, продовольства та речового майна

Забезпечення робіт під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій

6

Медична

Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Організації взаємодії

Структурні підрозділи Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Забезпечення

Евакуації постраждалих

Збору, аналізу та узагальнення даних про медичну і санітарно-епідемічну обстановку

Медичного забезпечення

Лікувальні та лікувально-профілактичні заклади і установи суб'єктів господарювання, що здійснюють виробництво та постачання фармацевтичних і лікувальних засобів

Надання медичної допомоги

Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф м. Києва

Команда санітарно-епідеміологічного нагляду і контролю

Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві

7

Зв'язку і оповіщення

Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Управління зв'язку та інформатизації)

Взаємодії з центрами управління операторів телекомунікацій

Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс", оператори і провайдери телекомунікацій

Забезпечення стійкого функціонування технічних засобів автоматизованих систем централізованого оповіщення

Міський центр телекомунікацій N 227 Київської міської філії ПАТ "Укртелеком"

Оповіщення органів виконавчої влади

Головне управління ДСНС України у м. Києві

Оповіщення суб'єктів господарювання та населення

Київська міська філія ПАТ "Укртелеком", Комунальне підприємство Київської міської ради "Телекомпанія "Київ", Головне управління Національної поліції України у м. Києві

Оповіщення осіб з вадами зору та слуху

Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Технічного забезпечення і ремонту

Міський центр телекомунікацій N 227 Київської міської філії ПАТ "Укртелеком"

Забезпечення зв'язком органів влади, управління і сил цивільного захисту

Управління зв'язку та інформатизації Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

8

Протипожежна

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві

Розвідки

Частини (підрозділи) державної, відомчої та добровільної пожежної охорони

Гасіння пожеж

Забезпечення МТЗ

Координації дій

9

Торгівлі та харчування

Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Управління торгівлі та побуту)

Захисту продовольства і промислових товарів першої необхідності

Управління торгівлі та побуту Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Визначення потреби в матеріальних ресурсах

Закладення продовольства до захисних споруд цивільного захисту та на пункти управління

Забезпечення речовим майном пунктів санітарної обробки людей

Забезпечення продовольством і промисловими товарами першої необхідності

Суб'єкти господарювання у сфері торгівлі і харчування

Створення запасів продуктів харчування та непродовольчих товарів

10

Технічна

Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Ремонту техніки

Суб'єкти господарювання, що провадять діяльність у сфері ремонту та технічного обслуговування автомобільної, інженерної та спеціальної техніки і засобів

Евакуації техніки

Постачання техніки

11

Транспортного забезпечення

Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Забезпечення пально-мастильними матеріалами

Державні та комунальні суб'єкти господарювання, що провадять діяльність у сфері перевезень

Забезпечення функціонування транспортної системи в особливий період

Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Забезпечення функціонування дорожнього господарства

КК "Київавтодор"

Автомобільних перевезень

КП "Київпастранс", Комунальна служба перевезень

Залізничних перевезень

Відокремлений підрозділ Київська дирекція залізничних перевезень Державного територіально-галузевого об'єднання "Південно-Західна залізниця"

Річкових перевезень

ПАТ "Київський річковий порт"

Повітряних перевезень

КП Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни)

Метрополітену

КП "Київський метрополітен"

12

Охорони громадського порядку

Головне управління Національної поліції України у м. Києві

Забезпечення громадського порядку

Частини (підрозділи) Головного управління Національної поліції України у м. Києві

Інформації

Відселення

Карантинних заходів

 

Керівник апарату

В. Бондаренко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
11 квітня 2017 року N 429

ПОЛОЖЕННЯ
про територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту регіонального рівня територіальної підсистеми міста Києва єдиної державної системи цивільного захисту

1. Це Положення визначає основні завдання, порядок утворення та склад територіальних спеціалізованих служб цивільного захисту регіонального рівня територіальної підсистеми міста Києва єдиної державної системи цивільного захисту (далі - територіальні спеціалізовані служби), організацію управління ними та їх функціонування.

2. У цьому Положенні терміни вживаються у значенні, наведеному в Кодексі цивільного захисту України ( N 5403-VI) та інших законодавчих актах.

3. Територіальні спеціалізовані служби (енергетики, захисту сільськогосподарських тварин і рослин, інженерні, комунально-технічні, матеріального забезпечення, медичні, зв'язку і оповіщення, протипожежні, торгівлі та харчування, технічні, транспортного забезпечення, охорони громадського порядку) входять до складу сил цивільного захисту територіальної підсистеми міста Києва єдиної державної системи цивільного захисту (далі - територіальна підсистема міста Києва) та складаються з територіальних спеціалізованих служб місцевого (районного) рівня, об'єктових підрозділів галузевих спеціалізованих служб та об'єктових спеціалізованих служб відповідно до функціональної спрямованості.

4. Територіальні спеціалізовані служби утворюються для проведення спеціальних робіт і заходів з цивільного захисту та їх забезпечення відповідно в територіальній підсистемі міста Києва та їх районних ланках.

Територіальні спеціалізовані служби є місцевого (районного) та регіонального (міського) рівня.

Територіальні спеціалізовані служби місцевого (районного) рівня утворюються районними в місті Києві державними адміністраціями в районах міста Києва.

Територіальні спеціалізовані служби регіонального (міського) рівня утворюються в місті Києві виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) шляхом об'єднання територіальних спеціалізованих служб місцевого (районного) рівня.

Територіальні спеціалізовані служби утворюються згідно з переліком територіальних спеціалізованих служб територіальної підсистеми міста Києва, що утворюються органами управління і суб'єктами господарювання, затвердженим Державною службою України з надзвичайних ситуацій.

5. Об'єктові спеціалізовані служби утворюються для проведення спеціальних робіт і заходів з цивільного захисту та їх забезпечення на суб'єктах господарювання.

Об'єктові спеціалізовані служби утворюються керівником суб'єкта господарювання на суб'єкті з чисельністю працівників більше 50 осіб шляхом формування команд, груп.

6. Спеціалізована служба провадить діяльність відповідно до положення про службу, що затверджується органом, суб'єктом господарювання, який утворив таку службу.

Положення про територіальну спеціалізовану службу регіонального (міського) рівня погоджується з Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Положення про територіальну спеціалізовану службу місцевого (районного) рівня погоджується з відділом (управлінням) з питань надзвичайних ситуацій районної в місті Києві державної адміністрації.

Положення про об'єктову спеціалізовану службу погоджуються відповідно з Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) чи з районною в місті Києві державною адміністрацією залежно від залучення об'єктових підрозділів галузевих спеціалізованих служб до складу територіальних спеціалізованих служб відповідного рівня (регіонального, місцевого) для проведення спеціальних робіт у визначених такими органами сферах.

7. Основними завданнями територіальних спеціалізованих служб є:

1) участь у розробленні планів реагування на надзвичайні ситуації, планів цивільного захисту на особливий період;

2) здійснення заходів з переведення територіальних спеціалізованих служб до функціонування в умовах надзвичайної ситуації та особливого періоду;

3) підготовка та здійснення контролю за готовністю органів управління, груп, команд або об'єктових підрозділів до дій за призначенням, їх забезпечення;

4) організація та проведення навчання за програмою спеціальної підготовки фахівців певної спеціальності, які входять до складу територіальної спеціалізованої служби;

5) підтримання у готовності техніки і майна спеціального призначення для виконання завдань з цивільного захисту в мирний час та особливий період;

6) підготовка пропозицій щодо проведення спеціальних робіт і заходів з цивільного захисту та їх забезпечення під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та управління підрозділами територіальних спеціалізованих служб, що залучаються до таких робіт і заходів;

7) організація та взаємодія з органами управління та силами цивільного захисту територіальної підсистеми міста Києва, її ланок, які залучаються до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

8) створення та поповнення матеріальних та інших ресурсів територіальних спеціалізованих служб.

8. Територіальні та об'єктові спеціалізовані служби відповідно до покладених на них завдань:

1) служби енергетики:

організовують і проводять аварійно-відновлювальні роботи на пошкоджених об'єктах мережі електропостачання;

забезпечують енергопостачання сил цивільного захисту під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, зокрема з використанням автономних джерел енергопостачання (у разі їх наявності);

забезпечують енергопостачання суб'єктів господарювання, що забезпечують життєдіяльність населення;

визначають шкоду, заподіяну суб'єктам господарювання паливно-енергетичного комплексу внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій, потребу в матеріальних ресурсах, потрібних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення їх функціонування;

координують заходи, які здійснюються суб'єктами господарювання незалежно від форми власності, щодо дотримання встановленого режиму світломаскування в особливий період;

2) служби із захисту сільськогосподарських тварин і рослин:

проводять моніторинг стану забруднення радіоактивними та небезпечними хімічними речовинами, біологічними засобами сільськогосподарських угідь, продукції рослинництва, поверхневих вод, призначених для сільськогосподарських потреб;

проводять спеціальну розвідку в місцях виникнення (загрози виникнення) надзвичайних ситуацій, шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації;

проводять роботи з ліквідації епізоотій та епіфітотій, здійснюють епізоотичний, фітосанітарний і токсикологічний контроль під час проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

здійснюють відповідно до компетенції контроль за безпечністю харчових продуктів і кормів під час виникнення надзвичайних ситуацій, беруть участь у здійсненні заходів щодо забезпечення безпечності харчових продуктів та сировини для їх виготовлення рослинного та тваринного походження;

беруть участь у здійсненні заходів щодо спеціальної обробки територій, приміщень, сільськогосподарських тварин і рослин, продукції тваринництва та рослинництва;

беруть участь у підготовці сільськогосподарської та спеціальної техніки для роботи на зараженій місцевості, спеціальної обробки тварин і рослин, що заражені (уражені), знезаражені території, приміщень, де зберігається продукція тваринництва та рослинництва;

здійснюють агрохімічне обстеження, ветеринарну діагностику, лікування тварин, що заражені (уражені), знезаражують посіви, пасовища і продукцію тваринництва та рослинництва;

здійснюють ветеринарно-санітарні та фітосанітарні заходи;

беруть участь у здійсненні заходів щодо захисту джерел і систем водопостачання для тварин від впливу небезпечних факторів ураження;

організовують заходи із знищення зерна, продовольства, харчової сировини, фуражу та інших матеріальних засобів, що не підлягають знезараженню;

забезпечують створення резерву спеціального майна і засобів для захисту свійських тварин та сільськогосподарських рослин у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

беруть участь у сільськогосподарському виробництві на забруднених територіях, здійснюють контроль за безпечністю такого виробництва;

беруть участь у зборі, утилізації або знищенні загиблих тварин і відходів тваринного походження;

3) інженерні служби:

проводять спеціальну розвідку в місцях виникнення (загрози виникнення) надзвичайної ситуації, шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації;

організовують будівництво протизсувних, протиповеневих, протиселевих, протилавинних, протиерозійних та інших інженерних споруд спеціального призначення;

організовують обстеження будівель, споруд, інженерних мереж і транспортних комунікацій, здійснюють заходи щодо їх безпечної експлуатації;

здійснюють інженерне забезпечення сил цивільного захисту в місцях їх розташування під час висування до зон надзвичайних ситуацій, зон можливого ураження та на визначені об'єкти для виконання робіт;

здійснюють методичне забезпечення робіт і заходів під час будівництва та інженерного захисту об'єктів і територій;

визначають шкоду, заподіяну суб'єктам господарювання внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій, потребу в матеріальних ресурсах, потрібних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення пошкоджених (зруйнованих) об'єктів;

ведуть облік інженерної техніки, що може бути залучена для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, залучають її до проведення таких робіт;

4) комунально-технічні служби:

проводять спеціальну розвідку в місцях виникнення (загрози виникнення) надзвичайних ситуацій, шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації;

визначають шкоду, заподіяну об'єктам комунальної сфери і нерухомому майну громадян внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій, потребу в матеріальних ресурсах, потрібних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення пошкоджених (зруйнованих) об'єктів;

здійснюють розчищення шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації;

організовують та здійснюють організаційно-технічні заходи щодо підвищення стійкості комунально-енергетичних мереж, проводять невідкладні аварійно-відновлювальні роботи на них та їх спорудах;

здійснюють посипання спеціальними сумішами вулиць і доріг населених пунктів, а також очищення зливової каналізації та дренажних систем населених пунктів, зливостоків, систем поверхневого водовідведення та зливоприймальних колодязів;

організовують підвезення (подачу) питної та технічної води у зони, де здійснюються заходи щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;

ведуть облік спеціальної техніки, що може бути залучена для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт на об'єктах комунальної сфери, залучають її до проведення таких робіт;

5) служби матеріального забезпечення:

проводять спеціальну розвідку в місцях виникнення (загрози виникнення) надзвичайних ситуацій, шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації;

здійснюють організаційні заходи щодо створення резерву матеріально-технічних засобів, пально-мастильних матеріалів, потрібних для реагування на надзвичайні ситуації у мирний час та особливий період, на базі суб'єктів господарювання, які утворили такі служби;

організовують забезпечення органів управління і сил цивільного захисту запасами сировинних, матеріально-технічних і продовольчих ресурсів для проведення першочергових робіт під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та здійснення інших заходів, передбачених законодавством;

визначають потребу в матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також життєзабезпечення постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

6) медичні служби:

організовують медичне забезпечення, надають медичну допомогу постраждалим у разі виникнення надзвичайних ситуацій та особовому складу підрозділів цивільного захисту;

організовують взаємодію сил і засобів відомчих медичних служб, які залучені для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

надають екстрену медичну допомогу пораненим та постраждалим у разі виникнення надзвичайних ситуацій, здійснюють медичне сортування поранених;

організовують евакуацію постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій до закладів охорони здоров'я з урахуванням медичних показань;

організовують роботу закладів охорони здоров'я під час прийому великої кількості поранених та постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

здійснюють забезпечення сил та підрозділів медичної служби лікарськими засобами, виробами медичного призначення, профілактичними засобами, препаратами крові тощо;

ізолюють інфекційних хворих і контамінованих осіб, проводять їх санітарну обробку і деконтамінацію та надають екстрену медичну допомогу; організовують та здійснюють державний санітарно-епідеміологічний нагляд та контроль і протиепідемічні заходи під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

організовують та здійснюють медичні профілактичні заходи серед населення та особового складу підрозділів цивільного захисту;

створюють резерв лікарських засобів та виробів медичного призначення для забезпечення заходів під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

збирають та аналізують статистичні дані щодо заходів з медичного забезпечення під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

проводять постійну роботу з підвищення кваліфікації медичного персоналу системи екстреної медичної допомоги, організовують навчання та тренування підрозділів системи екстреної медичної допомоги та медицини катастроф;

навчають немедичних працівників методам та навичкам надання домедичної допомоги в разі виникнення надзвичайних ситуацій;

збирають, аналізують, узагальнюють дані про медичну і санітарно-епідемічну обстановку, прогнозують її розвиток у районах виникнення надзвичайних ситуацій, осередках ураження (захворювання) та на прилеглих територіях, а також у місцях тимчасового розміщення евакуйованого населення;

7) служби зв'язку і оповіщення:

організовують взаємодію з центрами управління операторів телекомунікацій;

організовують та здійснюють заходи щодо забезпечення стійкого функціонування технічних засобів автоматизованих систем централізованого оповіщення відповідного рівня;

здійснюють оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій органів виконавчої влади, виконавчих органів рад, суб'єктів господарювання, що розташовані в прогнозованій зоні ураження або братимуть участь у ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, а також населення, яке проживає в прогнозованій зоні ураження, зокрема в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі;

забезпечують функціонування у населених пунктах і місцях масового перебування людей сигнально-гучномовних пристроїв та електронних інформаційних табло для висвітлення інформації з питань цивільного захисту;

визначають шкоду, заподіяну технічним засобам оповіщення внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій, потребу в матеріальних ресурсах, потрібних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення пошкоджених технічних засобів оповіщення;

організовують і проводять аварійно-відновлювальні роботи на пошкоджених технічних засобах оповіщення;

забезпечують зв'язком сили цивільного захисту під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

забезпечують надійним зв'язком органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, органи управління і сили цивільного захисту в умовах надзвичайних ситуацій;

8) протипожежні служби:

проводять спеціальну розвідку в місцях виникнення (загрози виникнення) надзвичайних ситуацій, шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації;

проводять першочергові (невідкладні) роботи в осередках пожеж, їх гасіння, а також під час виникнення аварій, катастроф, стихійного лиха;

забезпечують органи управління і сили протипожежної служби необхідними матеріально-технічними засобами для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків у разі виникнення таких ситуацій;

визначають потребу в матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

координують дії з планування та здійснення організаційних та інженерно-технічних заходів щодо підвищення рівня протипожежного захисту об'єктів і територій;

9) служби торгівлі і харчування:

розробляють та здійснюють заходи щодо захисту продовольства і промислових товарів першої необхідності під час виникнення надзвичайних ситуацій;

організовують закладення продовольства до захисних споруд цивільного захисту та на пункти управління;

забезпечують продовольством і промисловими товарами першої необхідності особовий склад сил цивільного захисту під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

забезпечують речовим майном пункти санітарної обробки людей;

забезпечують створення запасів продуктів харчування та непродовольчих товарів, потрібних для життєзабезпечення постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

визначають потребу в матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт і життєзабезпечення постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

10) технічні служби:

організовують ремонт техніки, механізмів, приладів та інших технічних засобів, що вийшли з ладу під час проведення заходів з цивільного захисту;

здійснюють евакуацію пошкодженої та несправної техніки до збірних пунктів пошкоджених машин та ремонтних підприємств;

постачають запасні частини і ремонтні матеріали до ремонтних підприємств;

визначають потребу в матеріальних ресурсах, необхідних для технічного забезпечення проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

11) служби транспортного забезпечення:

забезпечують здійснення заходів у разі загрози виникнення і виникнення надзвичайних ситуацій на транспорті;

ведуть облік техніки і майна, що може залучатися для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт за напрямами діяльності служби, та подають відповідні відомості керівництву галузевої спеціалізованої служби;

здійснюють перевезення небезпечних вантажів автомобільним, залізничним, морським, річковим та повітряним транспортом у зонах (із зон) виникнення надзвичайних ситуацій;

забезпечують перевезення згідно з планами реагування на надзвичайні ситуації та планами цивільного захисту на особливий період перевезення під час проведення заходів з евакуації населення, підвезення (вивезення) робочих змін, вивезення матеріальних цінностей відповідно до рішень штабу з ліквідації надзвичайної ситуації;

беруть участь у визначенні шкоди, заподіяної здоров'ю людей та національній економіці в разі виникнення надзвичайних ситуацій, потреби в матеріальних ресурсах, потрібних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також повного відновлення функціонування транспортних засобів і комунікацій;

організовують забезпечення транспортних засобів, що залучаються до виконання завдань з цивільного захисту, пально-мастильними матеріалами;

забезпечують відповідно до компетенції здійснення заходів з підготовки єдиної транспортної системи України до сталого функціонування в особливий період;

розробляють та здійснюють заходи щодо забезпечення функціонування дорожнього господарства в умовах стихійного лиха в разі виникнення аварії, катастрофи, іншої надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру, під час ліквідації їх наслідків;

12) служби охорони громадського порядку:

беруть участь відповідно до компетенції у забезпеченні громадського порядку, безпеки дорожнього руху в зонах виникнення надзвичайних ситуацій та охороні майна, що залишилося без нагляду в таких зонах;

повідомляють відповідним державним органам і громадським об'єднанням про небезпечні події та надзвичайні ситуації;

надають допомогу органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування у відселенні людей з місць, небезпечних для проживання, проведенні евакуації населення;

беруть участь у здійсненні карантинних заходів під час епідемій та епізоотій;

визначають потребу в матеріальних ресурсах, необхідних для здійснення заходів з охорони громадського порядку.

9. Кількість (відповідно до функціональної спрямованості) територіальних спеціалізованих служб місцевого (районного) рівня та об'єктових спеціалізованих служб, їх організаційну структуру, кількість їх підрозділів визначають керівники органів, суб'єктів господарювання, які утворили такі служби, з урахуванням техногенно-екологічної та природної обстановки, виробничих умов, функціонального призначення, обсягів виконання завдань із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, захисту населення і території у мирний час та особливий період, наявності та стану матеріально-технічної бази.

10. Органом управління територіальної спеціалізованої служби є відповідний орган, визначений виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), районною в місті Києві державною адміністрацією, суб'єктом господарювання.

11. Територіальну спеціалізовану службу очолює керівник відповідного органу управління такої служби.

12. Функціонування та залучення територіальних спеціалізованих служб для проведення спеціальних робіт і заходів з цивільного захисту та їх забезпечення здійснюється згідно з Кодексом цивільного захисту України ( N 5403-VI) в режимах повсякденного функціонування, підвищеної готовності, надзвичайної ситуації, надзвичайного стану та відповідно до пункту 15 Положення про територіальну підсистему міста Києва єдиної державної системи цивільного захисту, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01 жовтня 2015 року N 988 (Розпорядження N 988). В особливий період територіальні спеціалізовані служби функціонують відповідно до зазначеного Кодексу ( N 5403-VI) та з урахуванням особливостей, що визначаються законами України "Про правовий режим воєнного стану", "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", а також іншими нормативно-правовими актами.

Територіальні спеціалізовані служби в разі їх залучення на період здійснення заходів згідно з покладеними на них завданнями відповідно до функціональної спрямованості оперативно підпорядковуються галузевим спеціалізованим службам.

13. Облік працівників територіальних спеціалізованих служб, техніки та майна, якими такі служби укомплектовані, ведеться завчасно відповідним органом управляння спеціалізованої служби.

14. Підготовка територіальних спеціалізованих служб проводиться згідно з Порядком підготовки до дій за призначенням органів управління та сил цивільного захисту, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року N 443 (Постанова N 443), Порядком здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року N 444 (Постанова N 444), Порядком проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 року N 819 (Постанова N 819).

 

Керівник апарату

В. Бондаренко




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали