ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

РІШЕННЯ

від 27.01.2011 р. N 48

Про утворення робочої групи та затвердження заходів щодо реалізації Концепції створення Центру надання адміністративних послуг в місті Житомирі на 2011 рік

З метою удосконалення надання адміністративних послуг населенню та суб'єктам господарювання міста Житомира виконавчими органами та комунальними підприємствами міської ради та відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконавчий комітет міської ради вирішив:

1. Утворити робочу групу з реалізації Концепції створення Центру надання адміністративних послуг в місті Житомирі, затвердженої рішенням міськвиконкому від 12.11.2009 N 782 (Рішення N 782), та затвердити її в складі згідно з додатком 1.

2. Затвердити заходи щодо реалізації Концепції створення Центру надання адміністративних послуг в місті Житомирі (Рішення N 782) на 2011 рік згідно з додатком 2.

3. Робочій групі забезпечити виконання заходів щодо реалізації Концепції створення Центру надання адміністративних послуг в місті Житомирі на 2011 рік та інформувати міськвиконком щоквартально до 15 числа місяця наступного за звітним.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Заінчковського І. А.

 

Міський голова

В. М. Дебой


 

Додаток 1
до рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради
27.01.2011 N 48


Склад робочої групи
з реалізації Концепції створення Центру надання адміністративних послуг в місті Житомирі (Рішення N 782)

Заінчковський
Іван Адамович

заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
голова робочої групи

Кудряшов
Петро Юрійович

керуючий справами виконавчого комітету міської ради

Астахова
Олена Михайлівна

директор департаменту економічного розвитку міської ради.
заступник голови робочої групи

Баранівська
Олена Євгеніївна

заступник директора департаменту економічного розвитку міської ради,
секретар робочої групи

Члени робочої групи:

Білобровець
Ольга Матвіївна

начальник управління по зв'язках з громадськістю міської ради

Блажкевич
Світлана Миколаївна

заступник начальника управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради

Гайова
Світлана Мансурівна

начальник відділу звернень громадян міської ради

Круківський
Олександр Миколайович

начальник управління муніципального розвитку міської ради

Марцун
Олександр Васильович

начальник управління комунального господарства міської ради

Момот
Павло Олексійович

начальник відділу діловодства, контролю та господарського забезпечення міської ради

Петренко
Любов Василівна

начальник управління праці та соціального захисту населення міської ради

Півоварова
Світлана Іванівна

начальник управління житлового господарства міської ради

Рабошук
Світлана Федорівна

заступник директора департаменту власності та ринкового регулювання міської ради

Ревенко
Оксана Михайлівна

начальник управління регулювання земельних відносин міської ради

Тиченок
Віталій Володимирович

головний спеціаліст відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення міської ради

Чаплинський
Сергій Миколайович

директор КП "Міський інформаційний центр" міської ради

Яценко
Валентин Михайлович

директор КП "Реклама" міської ради.


 

Керуючий справами міськвиконкому

П. Ю. Кудряшов


 

Додаток 2
до рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради
27.01.2011 N 48


ЗАХОДИ
щодо реалізації Концепції створення Центру надання адміністративних послуг в місті Житомирі (Рішення N 782) на 2011 рік

N
п/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальний за виконання

1.

Постійно опрацьовувати перелік адміністративних послуг, при потребі вносити зміни

постійно

керівники відповідних виконавчих органів міської ради, залучених до роботи ЦНАП

2.

Опрацювати інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг для споживачів, при потребі вносити до них зміни

1 квартал

керівники відповідних виконавчих органів міської ради, залучених до роботи ЦНАП

3.

Розробити схеми документообігу між працівниками ЦНАП і працівниками відповідних виконавчих органів та комунальних підприємств

1 квартал

Астахова О. М.
Гайова С. М.
Момот П. О.
Телер І. Й.
Тиченок В. В.

4.

Опрацювати питання можливості створення пунктів обслуговування споживачів послуг при районних радах та інформаційно-довідкових пунктів в громадських закладах та надати пропозиції міському голові

лютий

Заінчковський І. А.
Возна С. В.
Янушевич Л. П.
Астахова О. М.
робоча група по впровадженню роботи ЦНАП

5.

Розробити критерії оцінки надання адміністративних послуг

до 1 червня

Астахова О. М.
Гайова С. М.
робоча група по впровадженню роботи ЦНАП

6.

Розробити анкету та провести анкетування споживачів адміністративних послуг з метою оцінки ефективності його роботи

лютий - березень,
вересень - жовтень

Астахова О. М.
Гайова С. М.
Черняк О. В.
робоча група по впровадженню роботи ЦНАП

7.

Проведення інформаційно-просвітницької роботи, а саме:

 

 

- провести "круглий стіл" для представників депутатського корпусу міської ради, громадських організацій та засобів масової інформації

травень

Заінчковський І. А.
Астахова О. М.
Гайова С. М.
Білобровець О. М.

- наповнювати розділ "Універсам послуг" на офіційному сайті міської ради актуальною інформацією

постійно

Астахова О. М.
Гайова С. М.
Білобровець О. М.

- постійно інформувати мешканців міста про роботу ЦНАП через ЗМІ (газета "Місто", міське радіо)

щомісячно надавати у ЗМІ інформацію

Білобровець О. М.
Астахова О. М.
Гайова С. М.

- інформувати про хід впровадження проекту створення ЦНАП Громадську раду при міському голові

за окремим планом роботи Громадської ради

Заінчковський І. А.
Астахова О. М.
Гайова С. М.

- розробка, друкування та розповсюдження довідників з інформацією про перелік адміністративних послуг та порядок їх отримання

упродовж року при наявності фінансування

Астахова О. М.
Черняк О. В.
Гайова С. М.

9.

Продовжити роботу по розробці програмного забезпечення роботи ЦНАП спільно із експертами проекту

упродовж року за окремим планом проекту

Кудряшов П. Ю.
Телер І. Й.
Тичинок В. В.

10.

Провести роботу із залучення інших державних установ та організацій до роботи у ЦНАП на основі меморандумів про співпрацю

упродовж року

Заінчковський І. А.
Астахова О. М.
робоча група по впровадженню роботи ЦНАП

11.

Передбачити необхідні кошти в бюджеті на 2011 рік на фінансування матеріально-технічного забезпечення роботи ЦНАП

під час корегування бюджету міста на 2011 рік

Лозинська Н. В.

12.

Завершити належне облаштування зони очікування підприємців у правому крилі першого поверху приміщення міської ради та інформаційно-консультаційного вікна ЦНАП

упродовж року

Кудряшов П. Ю.
Астахова О. М.
Момот П. О.
Семенов П. В.

13.

Ознайомлення з досвідом роботи міст - учасників пілотного проекту та інших міст, де успішно функціонують "універсами послуг", зокрема за кордоном

упродовж року

Заінчковський І. А.
Кудряшов П. Ю.
Астахова О. М.
Дем'янчук Т. М.
Гайова С. М.
робоча група по впровадженню роботи ЦНАП

14.

Співпраця з Центром політико-правових реформ, Центром досліджень місцевого самоврядування, Німецьким агентством з технічного співробітництва в рамках реалізації проекту зі створення "універсаму адміністративних послуг", а саме:
- консультативна допомога
- участь в роботі над законопроектом "Про адміністративні послуги"
- участь у щорічної підсумковій конференції

постійно під час реалізації проекту

Заінчковський І. А.
Астахова О. М.
Гайова С. М.
робоча група по впровадженню роботи ЦНАП


 

Керуючий справами міськвиконкому

П. Ю. Кудряшов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали