ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 11.05.2017 р. N 238

Про утворення територіальної комісії з питань узгодження обсягів заборгованості з різниці в тарифах

Відповідно до статей 6, 41 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", Закону України "Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств водопостачання і водовідведення" (Закон N 1730-VIII), постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2017 року N 93 "Про затвердження Порядку ведення та користування реєстром підприємств, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості за енергоносії" (Постанова N 93) та наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15 березня 2017 року N 53 "Про затвердження Типового положення про територіальні комісії з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах" (Положення N 53), зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 13 квітня 2017 року за N 496/30364, з метою погашення заборгованості з різниці в тарифах:

1. Утворити територіальну комісію з питань узгодження обсягів заборгованості з різниці в тарифах (далі - територіальна комісія) у складі згідно з додатком.

2. Затвердити Положення про територіальну комісію (додається).

3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 08 жовтня 2015 року N 444 "Про утворення комісії з узгодження обсягу заборгованості з різниці в тарифах" (Розпорядження N 444).

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації С. Кошарука.

 

Голова

В. Гунчик

 

Додаток
до розпорядження Волинської обласної державної адміністрації
11.05.2017 N 238

СКЛАД
територіальної комісії з питань узгодження обсягу заборгованості з різниці в тарифах

Голова територіальної комісії

КОШАРУК
Сергій Дмитрович

- заступник голови обласної державної адміністрації

секретар територіальної комісії

ПИРІГ
Андрій Степанович

- начальник управління житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації

члени територіальної комісії:

ЗАЄЦЬ
Олег Олександрович

- заступник начальника відділу контролю у галузі промисловості, інфраструктури та житлово-комунального господарства управління Західного офісу Держаудитслужби в області

КОНДРАЦЬКИЙ
Олександр Панфілович

- головний спеціаліст сектору правової, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами, з питань запобігання та виявлення корупції апарату обласної державної адміністрації Є. Кухарик

НИКИТЮК
Ігор Миколайович

- директор департаменту фінансів обласної державної адміністрації

ПАСІЧНИК
Наталія Миколаївна

- заступник начальника головного управління Національної поліції в області

СКВОРЦОВ
Олександр Анатолійович

- співробітник управління Служби безпеки України в області

ЧУЙ
Віталій Володимирович

- перший заступник начальника головного управління Державної фіскальної служби в області (з правом дорадчого голосу)

ЯНЮК
Олег Володимирович

- завідувач сектору контролю за регульованими цінами головного управління Держпродспоживслужби в області.

 

Заступник керівника апарату -
начальник організаційного управління
апарату обласної державної адміністрації

В. Кривенюк

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Волинської обласної державної адміністрації
11 травня 2017 року N 238

ПОЛОЖЕННЯ
про територіальну комісію з питань узгодження обсягів заборгованості з різниці в тарифах

1. Територіальна комісія з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах (далі - територіальна комісія) утворюється для реалізації положень Закону України "Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії" (Закон N 1730-VIII) в частині перевірки та підтвердження наявних обсягів заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води, водопостачання, водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, установам та організаціям, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, що постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) населенню, а також організаціям й установам, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, яка виникла через невідповідність фактичної вартості теплової енергії, послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води, водопостачання, водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи органами місцевого самоврядування, та залишилася не погашеною станом на 01 січня 2016 року (далі - заборгованість з різниці в тарифах).

2. До складу територіальної комісії входять:

- заступник голови обласної державної адміністрації, який у межах своєї компетенції координує діяльність у сфері житлово-комунального господарства (голова територіальної комісії);

- представник управління житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації (секретар територіальної комісії);

- представник департаменту фінансів обласної державної адміністрації;

- представник управління західного офісу Держаудитслужби у Волинській області;

- представник головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області;

- представник головного управління Національної поліції у Волинській області;

- представник управління Служби безпеки України у Волинській області;

- представник головного управління ДФС у Волинській області (з правом дорадчого голосу).

До складу територіальної комісії залучаються без права голосу:

- представник ПАТ "Волиньгаз";

- представник ПАТ "Волиньобленерго";

- представник ТОВ "Волиньгаз Збут".

3. Територіальна комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, актами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, іншими актами законодавства України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації та цим Положенням.

4. Основними завданнями територіальної комісії є:

1) перевірка та аналіз документів, які підтверджують розрахунки заборгованості з різниці в тарифах;

2) прийняття рішення про узгодження обсягів заборгованості з різниці в тарифах.

5. Прийняття рішення територіальною комісією щодо узгодження обсягів заборгованості з різниці в тарифах здійснюється протягом двох тижнів після подання суб'єктами господарювання заяви в довільній формі з додаванням таких документів:

1) розрахунок обсягу заборгованості з різниці в тарифах (далі - розрахунок обсягу заборгованості), оформлений суб'єктом господарювання згідно з формами 1, 2 до цього Положення, погоджений відповідним структурним підрозділом місцевого органу виконавчої влади або виконавчого органу ради (окремо за видами послуг з виділенням за категоріями споживачів населення або за організаціями та установами, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, та відокремленням за періодами (роками) виникнення заборгованості з різниці в тарифах);

2) розрахунок фактичної вартості виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води, водопостачання та водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, організаціям й установам, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, які надають населенню, організаціям й установам, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, теплову енергію, послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води, водопостачання та водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) (далі - розрахунок фактичної вартості виробництва), засвідчений підписом керівника або іншої уповноваженої особи суб'єкта господарювання, скріплений печаткою (у разі наявності);

3) копії рішень органу державної влади чи органу місцевого самоврядування про встановлення (затвердження) тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, водопостачання і водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, організаціям й установам, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, які надають населенню, організаціям й установам, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, теплову енергію, послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води, водопостачання та водовідведення, послуги з постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем);

4) звіти про витрати на виробництво та фінансові показники діяльності підприємств за формами, затвердженими наказом Держжитлокомунгоспу України від 16 грудня 2004 року N 224 "Про затвердження звітності за формами 1C (звіт про витрати на виробництво послуг)", засвідчені підписом керівника або іншої уповноваженої особи суб'єкта господарювання, скріплені печаткою (у разі наявності), щодо:

надання послуг з теплопостачання (форма N 1С-теплопостачання);

надання послуг з водопостачання та водовідведення (форма N 1С-водопостачання, водовідведення);

5) підприємства - ліцензіати Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, додатково до документів, вказаних у підпунктах 1 - 4 пункту 5, подають звіти за формами, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, від 11 жовтня 2013 року N 202 "Про затвердження Правил організації звітності, що подається до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг" (Постанова N 202), зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 07 листопада 2013 року за N 1905/24437, засвідчені підписом керівника або іншої уповноваженої особи суб'єкта господарювання, скріплені печаткою (у разі наявності), а саме:

звіти про виробництво теплової енергії та використання енергетичних ресурсів (форма N 1-НКП-тепло (Постанова N 202));

звіти про транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами (форма N 2-НКП-тепло (Постанова N 202));

звіти про розрахунки за спожиту теплову енергію та послуги з транспортування теплової енергії (форма N 3-НКП-тепло (Постанова N 202));

звіти про обсяги натуральних показників ліцензіатів з централізованого водопостачання та/або водовідведення (форма N 4-НКП-водопостачання/водовідведення (Постанова N 202));

звіти про розрахунки за централізоване водопостачання (форма N 5-НКП-водопостачання (Постанова N 202));

звіти про розрахунки за централізоване водовідведення (форма N 6-НКП-водовідведення (Постанова N 202));

звіти про фінансові результати та виконання кошторису витрат з ліцензованих видів діяльності (форма N 8-НКП-ЖКК (Постанова N 202)).

6. Обсяг заборгованості з різниці в тарифах, що вказується в розрахунку обсягу заборгованості, визначається суб'єктами господарювання як різниця між фактичними витратами (з урахуванням фактичних витрат, пов'язаних з інвестиційною діяльністю) на теплову енергію, послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води, водопостачання та водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, організаціям й установам, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, які надають населенню, організаціям й установам, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, такі послуги, і фактичними нарахуваннями згідно з тарифами, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи органами місцевого самоврядування відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року N 869 "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги" (Постанова N 869), від 12 липня 2006 року N 959 "Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення" та від 10 липня 2006 року N 955 "Про затвердження Порядку формування тарифів на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води", за винятком перерахунків за надання низькоякісних та не в повному обсязі послуг, трансфертів з державного та місцевих бюджетів, отриманих суб'єктами господарювання для відшкодування заборгованості з різниці в тарифах, та/або коштів, отриманих з місцевих бюджетів ліцензіатами органів місцевого самоврядування на відшкодування окремих витрат, згідно зі складовими затверджених тарифів.

Обсяг фактичних витрат на послуги для населення, організацій та установ, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, з постачання теплової енергії та надання послуг з централізованого водопостачання і водовідведення визначається без урахування витрат на інші види діяльності.

7. Для визначення обсягу зобов'язань учасники розрахунків подають до територіальної комісії довідку-розрахунок суми додаткових податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість, що виникають в результаті проведення розрахунків згідно з договором про організацію взаєморозрахунків, за формою 3, що додається.

Територіальна комісія узгоджує суми додаткових податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість, що виникатимуть в процесі отримання коштів на відшкодування заборгованості з різниці в тарифах.

8. Рішення територіальної комісії про узгодження обсягів заборгованості з різниці в тарифах оформлюється у формі протоколу засідання, який підписується в день проведення засідання головуючим та всіма членами комісії, присутніми на засіданні.

Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало не менше двох третин членів територіальної комісії, які мають право голосу.

Копія протоколу територіальної комісії направляється суб'єкту господарювання не пізніше 5 робочих днів з дати засідання територіальної комісії.

Територіальна комісія може прийняти рішення щодо неузгодження заборгованості з різниці в тарифах у разі невідповідності розрахунків обсягу заборгованості та/або розрахунку фактичної вартості виробництва звітним даним, що подаються суб'єктами господарювання на розгляд територіальній комісії.

У разі неприйняття територіальною комісією позитивного рішення про узгодження заборгованості з різниці в тарифах суб'єкт господарювання може повторно звернутись до територіальної комісії з відповідною заявою після усунення отриманих зауважень.

 

Додаток
до підпункту 1 пункту 5 Положення про територіальну комісію з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах

Форма 1

РОЗРАХУНОК
обсягу заборгованості з різниці в тарифах на

____
(теплову енергію, послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води, водопостачання, водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та/або іншим підприємствам теплопостачання, водопостачання та водовідведення, які надають населенню теплову енергію, послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води, водопостачання, водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем))
за період (рік) ___________ по ___________
                                                                 (найменування підприємства (установи, організації), код за ЄДРПОУ)

(гривень)

Рік

Фактичні нарахування згідно із затвердженими тарифами, за винятком перерахунків за надання низькоякісних та не у повному обсязі послуг

Фактичні витрати (з урахуванням фактичних витрат, пов'язаних з інвестиційною діяльністю) на теплову енергію, послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води, водопостачання та водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, що постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)

Різниця між фактичними витратами та фактичними нарахуваннями

Трансферти з державного та місцевих бюджетів, отримані суб'єктами господарювання для відшкодування заборгованості з різниці в тарифах, та/або кошти, отримані з місцевих бюджетів ліцензіатами органів місцевого самоврядування на відшкодування окремих витрат, згідно зі складовими затверджених тарифів

Обсяг заборгованості з різниці в тарифах

 

 

 

 

 

 

____
(посада керівника підприємства (установи, організації))


(підпис)

_
(ініціали та прізвище)

Головний бухгалтер


(підпис)


(ініціали та прізвище)

М. П. (у разі наявності)

 

 

ПОГОДЖЕНО

 

 


(посада)


(підпис)


(ініціали та прізвище)

М. П. (у разі наявності)

 

 

"___" 20__ р.

 

 

Примітка. Розрахунок обсягу заборгованості з різниці в тарифах проводиться без урахування податку на додану вартість.

 

Додаток
до підпункту 1 пункту 5 Положення про територіальну комісію з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах

Форма 2

РОЗРАХУНОК
обсягу заборгованості з різниці в тарифах на


(теплову енергію, послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води, водопостачання, водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися установам й організаціям, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, та/або іншим підприємствам теплопостачання, водопостачання та водовідведення, які надають організаціям й установам, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, теплову енергію, послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води, водопостачання, водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем))

за період (рік) ___________ по __
                                                                  (найменування підприємства (установи, організації), код за ЄДРПОУ)

(гривень)

Рік

Фактичні нарахування згідно із затвердженими тарифами, за винятком перерахунків за надання низькоякісних та не у повному обсязі послуг

Фактичні витрати (з урахуванням фактичних витрат, пов'язаних з інвестиційною діяльністю) на теплову енергію, послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води, водопостачання та водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися установам й організаціям, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, та/або іншим підприємствам теплопостачання, водопостачання та водовідведення, які надають організаціям й установам, що фінансуються з державного та/або місцевих бюджетів, теплову енергію, послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води, водопостачання, водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)

Різниця між фактичними витратами та фактичними нарахуваннями

Трансферти з державного та місцевих бюджетів, отримані суб'єктами господарювання для відшкодування заборгованості з різниці в тарифах, та/або кошти, отримані з місцевих бюджетів ліцензіатами органів місцевого самоврядування на відшкодування окремих витрат, згідно зі складовими затверджених тарифів

Обсяг заборгованості з різниці в тарифах

 

 

 

 

 

 

_____
(посада керівника підприємства (установи, організації))


(підпис)


(ініціали та прізвище)

Головний бухгалтер


(підпис)


(ініціали та прізвище)

М. П. (у разі наявності)

 

 

ПОГОДЖЕНО

 

 


(посада)


(підпис)


(ініціали та прізвище)

М. П. (у разі наявності)

 

 

"___" 20__ р.

 

 

Примітка. Розрахунок обсягу заборгованості з різниці в тарифах проводиться без урахування податку на додану вартість.

 

Додаток
до пункту 7 Положення про територіальну комісію з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах

Форма 3

Код за ЄДРПОУ
 

 

 

 

 

 

 

 

 


Найменування підприємства
(установи, організації)

 


ДОВІДКА-РОЗРАХУНОК
суми додаткових податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість, що виникають в результаті проведення розрахунків згідно з договором про організацію взаєморозрахунків

Показники коригування

Сума, гривень

Розмір збільшення доходів у результаті врегулювання сумнівної (безнадійної) заборгованості на підставі пункту 5 підрозділу 4 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України

 

Розмір податку на прибуток підприємств (за ставкою, встановленою відповідно до чинного законодавства)

 

Розмір податку на додану вартість (за ставкою, встановленою відповідно до чинного законодавства)

 

Сума додаткових податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість, що виникатимуть у результаті проведення взаєморозрахунків

 

___
(посада керівника підприємства (установи, організації))

___
(підпис)

______
(ініціали та прізвище)

 

М. П. (у разі наявності)

 

Головний бухгалтер

___
(підпис)

______
(ініціали та прізвище)




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали