Додаткова копія: Про відмову в погодженні проекту регуляторного акта

ДЕРЖАВНА РЕГУЛЯТОРНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

від 30 вересня 2019 року N 424

Про відмову в погодженні проекту регуляторного акта

Державна регуляторна служба України (далі - ДРС) відповідно до Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" розглянула проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 року N 432 та N 433" (далі проект постанови) та документи, що надані до нього листом Фонду державного майна України від 21.08.2019 N 10-15-15265.

За результатами розгляду проекту постанови та аналізу його регуляторного впливу на відповідність вимогам статей 4, 5, 8 і 9 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" (далі - Закон) встановила:

проектом постанови пропонується, як зазначено в аналізі регуляторного впливу (далі - АРВ), доданого до нього, внести зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 року N 432 (Постанова N 432) та N 433 (Постанова N 433).

Однак проект постанови не може бути погоджений з огляду на таке.

Проект постанови неодноразово був предметом розгляду ДРС, але за результатами його розгляду були прийняті рішення про відмову у погодженні регуляторного акта.

У черговий раз наданий на розгляд проект постанови також не може бути погоджений з огляду на те, що зауваження, надані ДРС до АРВ щодо його невідповідності вимогам Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 N 308 (із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 N 1151 (Постанова N 1151)), розробником враховані лише частково.

Так, у повторно наданому на розгляд АРВ до проекту постанови актуальними залишаються зауваження, надані ДРС до розділу I, II, IV та V АРВ.

Окрім того наголошуємо, що відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Будь-які повноваження центрального органу виконавчої влади, а також механізми їх реалізації мають бути визначені та закріплені виключно на законодавчому рівні.

Законами України "Про Фонд державного майна України" (Закон N 4107-VI), "Про приватизацію державного і комунального майна" (Закон N 2269-VIII), як і будь-якими іншими законодавчими актами України, не передбачено норм, які б уповноважували Фонд державного майна України на здійснення авторизації електронних майданчиків.

Водночас, якщо розробником буде доведено наявність проблеми у сфері авторизації електронних майданчиків та необхідність наділення саме Фонду державного майна України відповідними повноваженнями, передувати цьому має внесення змін до нормативно-правових актів вищої юридичної сили.

З урахуванням викладеного повідомляємо, що позиція Державної регуляторної служби України, висловлена у рішеннях від 12.11.2018 N 496 (Рішення N 496) та від 23.04.2019 N 174 (Рішення N 174) щодо невідповідності проекту постанови принципам державної регуляторної політики, визначеним статтею 4 Закону, залишається незмінною.

Ураховуючи викладене, керуючись статтею 21 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", Державна регуляторна служба України вирішила:

відмовити в погодженні проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 року N 432 та N 433".

 

Голова Державної
регуляторної служби України

К. Ляпіна




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали