КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

05.04.2012 р.

Справа N 2а-12670/11/2670


Колегія суддів судової палати по адміністративних справах Київського апеляційного адміністративного суду у складі: головуючого, судді Земляної Г. В., суддів Аліменка В. О., Петрика І. Й., розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу ОСОБА_2 на ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 грудня 2011 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Кабінету Міністрів України, третя особа Міністерство юстиції України, про визнання незаконним п. 1 ч. 1 постанови Кабінету Міністрів України N 745 від 06.07.2011 (Постанова N 745), встановила:

Позивач ОСОБА_2 звернувся до суду з позовом до Кабінету Міністрів України про визнання незаконним п. 1 ч. 1 постанови Кабінету Міністрів України N 745 від 06.07.2011 року "Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансується за рахунок коштів державного бюджету" (Постанова N 745) в частині, що стосується інвалідів II групи.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 грудня 2011 року провадження по справі зупинено до набрання законної сили рішенням суду в адміністративній справі N 2а-11106/11/2670.

Не погоджуючись з ухвалою суду, ОСОБА_2 подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати ухвалу суду, оскільки зазначені в ухвалі висновки не відповідають нормам процесуального права, та винести нову з направлення справи до суду першої інстанції для продовження розгляду. В своїй апеляційній скарзі апелянт посилається на незаконність, необґрунтованість та необ'єктивність рішення суду, неповне з'ясування всіх обставин, що мають значення для вирішення справи, порушення судом норм процесуального права, що є підставою для скасування судового рішення.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, а ухвалу суду слід залишити без змін з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 197 КАС України апеляційний розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, в провадженні Окружного адміністративного суду міста Києва знаходилась справа N 2а-11106/11/2670 за позовом ОСОБА_3, ОСОБА_4 до Кабінету Міністрів України про визнання незаконними абзаців третього і четвертого підпункту 1 п. 1 ч. 1 постанови Кабінету Міністрів України N 745 від 06.07.2011 року "Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансується за рахунок коштів державного бюджету" (Постанова N 745).

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва (Постанова N 2а-11106/11/2670) по вказаній справі в задоволенні позову відмовлено.

Однак вказана постанова (Постанова N 2а-11106/11/2670) не набрала законної вили, оскільки оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду.

У зв'язку з чим представник відповідача звернувся з клопотанням про зупинення провадження по даній справі до набрання законної сили рішенням суду в адміністративній справі N 2а-11106/11/2670.

Суд першої інстанції прийшов до висновку, що вказане клопотання підлягає задоволенню, оскільки при вирішенні вищезазначеної справи судом вже була надана правова оцінка оскаржуваним положенням постанови Кабінету Міністрів України N 745 від 06.07.2011 року "Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансується за рахунок коштів державного бюджету" (Постанова N 745), провадження по справі N 2а-12670/11/2670 підлягає зупиненню.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції та зазначає наступне.

Відповідно до пункту 3 частини першої статті 156 Кодексу адміністративного судочинства України суд зупиняє провадження у справі в разі неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі.

Оскільки судом першої інстанції встановлено, що позивачем оскаржуються аналогічні положення нормативно-правового акта, яким уже була надана правова оцінка іншим рішенням суду, що не набрало законної сили, для об'єктивного розгляду вказаної справи необхідним є зупинення провадження до прийняття відповідного рішення у справі N 2а-11106/11/2670.

Крім того, у разі скасування судом апеляційної інстанції постанови Окружного адміністративного суду м. Києва (Постанова N 2а-11106/11/2670) та прийняття нового рішення про визнання незаконним оскаржуваних пунктів постанови Кабінету Міністрів України N 745 від 06.07.2011 року "Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансується за рахунок коштів державного бюджету" (Постанова N 745) буде недоцільним прийняття рішення по даній справі.

Таким чином, суд першої інстанції правомірно прийшов до висновку, що розгляд справи неможливий без прийняття відповідного рішення у справі N 2а-11106/11/2670, а тому провадження по справі підлягає зупиненню.

Відповідно до ст. 200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

При цьому апеляційна скарга не містить посилання на обставини, передбачені статтями 202 - 204 Кодексу адміністративного судочинства України, за яких рішення суду підлягає скасуванню.

Доводи, викладені заявником в апеляційній скарзі, були предметом дослідження суду першої інстанції і не знайшли свого належного підтвердження.

Таким чином, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм процесуального права, а тому апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а ухвалу суду першої інстанції - без змін.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 4, 8 - 11, 197, 199, 204, 205, 206, 211 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів ухвалила:

Апеляційну скаргу ОСОБА_2 залишити без задоволення.

Ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 грудня 2011 року - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення, а якщо її було прийнято за наслідками розгляду у письмовому провадженні, - через п'ять днів після направлення копій особам, які беруть участь у справі (ч. 5 статті 254 КАС України). Касаційна скарга на судові рішення подається безпосередньо до суду касаційної інстанції протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом.

 

Головуючий, суддя

Г. В. Земляна

Судді:

В. О. Аліменко

 

І. Й. Петрик





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали