ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

УХВАЛА

02.02.2012 р.

N П/9991/66/12


Суддя Вищого адміністративного суду України Кочан В. М., ознайомившись з позовною заявою МПП "Гавань" до Верховної Ради України про визнання незаконними та недійсними внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, встановив:

МПП "Гавань" звернулось до Вищого адміністративного суду України з позовом, в якому фактично просить визнати незаконними дії Верховної Ради України по прийняттю Закону України від 20 грудня 2011 року N 4176-VI "Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення порядку здійснення судочинства" (Закон N 4176-VI), яким внесено зміни до ст. ст. 112, 113 Господарського процесуального кодексу України.

Особливості провадження у справах щодо оскарження актів, дій чи бездіяльності Верховної Ради України визначені ст. 1711 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою правила цієї статті поширюються на розгляд адміністративних справ щодо законності (крім конституційності) постанов Верховної Ради України, дій чи бездіяльності Верховної Ради України.

Відповідно до ч. 2 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на всі публічно-правові спори, крім спорів, для яких законом встановлений інший порядок судового вирішення.

Пунктом 1 частини 3 статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що юрисдикція адміністративних судів не поширюється на публічно-правові справи, що віднесені до юрисдикції Конституційного Суду України.

Згідно зі ст. 150 Конституції України до повноважень Конституційного Суду України належить вирішення питань про відповідність Конституції України (конституційність) законів та інших правових актів Верховної Ради України, актів Президента України, актів Кабінету Міністрів України, правових актів Верховної Ради Автономної Республіки Крим.

Закони та інші правові акти за рішенням Конституційного Суду України визнаються неконституційними повністю чи в окремій частині, якщо вони не відповідають Конституції України або якщо була порушена встановлена Конституцією України процедура їх розгляду, ухвалення або набрання ними чинності (частина 1 статті 152 Конституції України).

Таким чином, адміністративний позов МПП "Гавань" не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства, а тому відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 109 Кодексу адміністративного судочинства України у відкритті провадження в адміністративній справі слід відмовити.

Керуючись ст. ст. 109, 160 Кодексу адміністративного судочинства України, ухвалив:

Відмовити у відкритті провадження у адміністративній справі за позовом МПП "Гавань" у зв'язку з тим, що заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Роз'яснити позивачеві, що розгляд його справи віднесено до юрисдикції Конституційного Суду України

Ухвала є остаточною і оскарженню в апеляційному чи касаційному порядку не підлягає.

 

Суддя

В. М. Кочан





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали