ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 08.02.2018 р. N 162

Київ

Про внесення змін до структури Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 березня 2005 року N 179 "Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій", рішення Київської міської ради від 25 грудня 2014 року N 741/741 "Про упорядкування діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" (Рішення N 741/741), враховуючи розпорядження Київського міського голови від 18 січня 2018 року N 12 "Про затвердження граничної чисельності працівників структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)":

Унести зміни до структури Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженої розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 грудня 2012 року N 2341 (Розпорядження N 2341) (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12 червня 2017 року N 695 (Розпорядження N 695)), виклавши її в новій редакції, що додається.

 

Голова

В. Кличко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
26 грудня 2012 року N 2341
(у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
від 08 лютого 2018 року N 162)

СТРУКТУРА
Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

1. Директор Департаменту

1.1. Управління з питань контрольно-аналітичної роботи та організаційного забезпечення

1.1.1. Відділ контрольно-аналітичної роботи

1.1.2. Відділ організаційного забезпечення

1.2. Управління бухгалтерського обліку та звітності

1.2.1. Відділ бухгалтерського обліку

1.2.2. Відділ бухгалтерської звітності

1.3. Управління капітальних видатків та оренди

1.3.1. Відділ планування капітальних видатків та ремонтних робіт

1.3.2. Відділ оренди та матеріальних активів

1.4. Відділ внутрішнього фінансового аудиту

1.5. Відділ правового забезпечення

1.6. Відділ управління персоналом

1.7. Сектор з питань мобілізаційної роботи

1.8. Головний спеціаліст з охорони праці

2. Перший заступник директора Департаменту

3. Заступник директора Департаменту - начальник управління лікувально-профілактичної допомоги

3.1. Управління лікувально-профілактичної допомоги

3.1.1. Відділ лікувально-профілактичної допомоги дорослому населенню

3.1.2. Відділ лікувально-профілактичної допомоги дітям та матерям

3.1.3. Відділ медико-соціальної допомоги населенню

3.1.4. Відділ первинної медико-санітарної допомоги

4. Заступник директора Департаменту - начальник управління економіки

4.1. Управління економіки

4.1.1. Відділ планово-економічної роботи та аналізу

4.1.2. Відділ спеціального фонду та цільових програм

4.1.3. Сектор тендерних процедур

 

Виконуючий обов'язки
керівника апарату

Л. Верес




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали