Шановні партнери! Всі ціни, інформація про наявність та терміни доставки документів актуальні.


Додаткова копія: Про вжиття заходів з планування мобілізації людських і транспортних ресурсів на території області

ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 09.04.2019 р. N 265

Про вжиття заходів з планування мобілізації людських і транспортних ресурсів на території області

З метою забезпечення належного проведення на території області мобілізаційних заходів в умовах особливого періоду, підтримання бойової та мобілізаційної готовності Збройних Сил України, інших військових формувань на рівні, що гарантує адекватне реагування на загрози національній безпеці держави в особливий період, відповідно до пунктів 1, 17, 20 частини першої статті 14 Закону України "Про оборону України", спільного наказу Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України від 15 грудня 2017 року N 19ДСК, керуючись статтею 6, пунктом 9 частини першої статті 13, пунктом 2 статті 27, пунктом 1 частини першої статті 39, частиною першою статті 41 Закону України "Про місцеві державні адміністрації":

1. Директору Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи обласної державної адміністрації Сулімову О. С., завідувачу сектора з питань мобілізаційної роботи апарату обласної державної адміністрації Крайнюку М. В. до 19 квітня 2019 року надати обласному військовому комісаріату кандидатури для включення до особового складу пункту управління мобілізацією людських та транспортних ресурсів в особливий період, розгорнутого обласним військовим комісаріатом.

2. Рекомендувати керівникам Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Херсонській області - Чорному С. М., Головного управління Національної поліції в Херсонській області - Мєрікову А. І., Управління Служби безпеки України в Херсонській області - Кріцину Е. В., до 26 квітня 2019 року надати обласному, районним і міським військовим комісаріатам пропозиції для включення до особового складу пунктів управління мобілізацією людських та транспортних ресурсів в особливий період, розгорнутих обласним, районними та міськими військовими комісаріатами.

3. Головам районних державних адміністрацій, рекомендувати міським головам міст обласного значення та головам рад об'єднаних територіальних громад:

1) затвердити та довести до голів сільських (селищних) рад, керівників підприємств, організацій та установ (незалежно від форми власності) планове завдання на поставку мобілізаційних ресурсів відповідно з нарядами районних (міських) військових комісаріатів на призов військовозобов'язаних за мобілізацією та вилучення транспортних засобів і техніки національної економіки;

2) спільно з районними та міськими військовими комісаріатами підготувати проекти розпоряджень із забезпечення проведення мобілізації людських та транспортних ресурсів в особливий період на відповідних територіях;

3) забезпечити вжиття заходів зі створення елементів бази мобілізаційного розгортання:

- дільниць оповіщення (далі - ДО) військовозобов'язаних та постачальників техніки на території районів, міст області. Документацію ДО відпрацьовувати та зберігати у військових комісаріатах; майно ДО в особливий період передавати представникам цих комісаріатів за ордерами, згідно з актами прийому-передачі;

- пунктів збору сільських (селищних) рад (далі - ПЗСР) на базі відповідних сільських (селищних) рад, територіальних громад за поданням військових комісарів. Документацію ПЗСР відпрацьовувати та зберігати в сільських (селищних) радах. Забезпечити готовність роботи ПЗСР на 14 годину з моменту отримання сигналу з військового комісаріату;

- пунктів попереднього збору військовозобов'язаних і техніки (далі - ППЗВіТ) на базі підприємств, установ та організацій районів (міст) області. Документацію ППЗВіТ відпрацьовувати і зберігати у військових комісаріатах; майно ППЗВіТ в особливий період передавати представникам військових комісаріатів за ордерами, згідно з актами прийому-передачі. Забезпечити готовність до роботи ППЗВіТ за 4 години до прибуття на них військовозобов'язаних і техніки національної економіки України;

4) за пропозиціями районних (міських) військових комісаріатів визначити місця створення та кількість елементів бази мобілізаційного розгортання, склад уповноважених осіб у міськвиконкомах міст обласного значення, радах територіальних громад.

Персональний склад адміністрації елементу бази мобілізаційного розгортання визначатиметься наказом керівника підприємства, установи, організації, на базі якого буде сплановано розгортання зазначеного елементу, за погодженням з військовим комісаром;

5) за поданням районних (міських) військових комісарів визначити уповноважених осіб сільських (селищних) рад, районних державних адміністрацій, міськвиконкомів міст обласного значення, рад об'єднаних територіальних громад;

6) здійснювати в особливий період вилучення та поставку транспортних засобів і техніки національної економіки для забезпечення мобілізаційних потреб військових комісаріатів та Збройних Сил України за зведеними нарядами відповідних військових комісаріатів, заправленої з розрахунку на 500 кілометрів її ходу;

7) забезпечити в особливий період закладку та зберігання паливно-мастильних матеріалів недоторканого запасу на паливних базах, автомобільних заправних станціях у кількості, визначеній за поданням військових комісарів, згідно з Положенням про військово-транспортний обов'язок, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 року N 1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року N 405 (Постанова N 405));

8) особисто перевіряти готовність до роботи елементів бази мобілізаційного розгортання - ДО, ПЗСР, ППЗВіТ - на відповідних територіях;

9) провести наради з керівниками підприємств, установ та організацій щодо виконання мобілізаційних завдань з метою задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань, забезпечення функціонування національної економіки та системи життєдіяльності населення в особливий період;

10) передбачити фінансування заходів на проведення наступної черги часткової мобілізації людських і транспортних ресурсів;

11) сприяти в організації харчування особового складу військових комісаріатів в особливий період за поданням військових комісарів, відповідно до укладених з підприємствами громадського харчування договорів, за рахунок коштів Міністерства оборони України.

4. Військовим комісарам, міським головам міст обласного значення, головам рад об'єднаних територіальних громад, керівникам підприємств, установ та організацій, на базі яких будуть створені відповідні елементи бази мобілізаційного розгортання, провести інструкторсько-методичні навчання з адміністраціями ДО, ПЗСР, ППЗВіТ з питань організації роботи, обладнання, оформлення документів, утримання закріплених будівель.

5. Запропонувати начальнику Головного управління Національної поліції в Херсонській області Мєрікову А. І. в особливий період забезпечити виділення працівників поліції для:

- охорони і оборони пунктів управління мобілізацією людських та транспортних ресурсів, ДО, ПЗСР, ППЗВіТ;

- організації роботи з розшуку та доставки військовозобов'язаних, які ухиляються від призову під час мобілізації;

- забезпечення порядку регулювання руху транспорту в кількості та терміни, що визначатимуться військовими комісарами.

6. Запропонувати директору Херсонської філії ПАТ "Укртелеком" Фірману В. І. за поданням районних, міських військових комісаріатів в особливий період організувати підключення в приміщеннях пунктів управління мобілізацією людських та транспортних ресурсів додаткових каналів телефонного зв'язку мережі АТС, передбачити комутації даних каналів АТС для їх використання в особливий період згідно з укладеними договорами.

7. Заступнику начальника управління інформаційної політики обласної державної адміністрації Федорчук Н. Д., головам районних державних адміністрацій, рекомендувати міським головам міст обласного значення, головам рад об'єднаних територіальних громад організувати висвітлення наказів відповідних військових комісарів Херсонської області про оголошення мобілізації в державі на місцевому телебаченні, по радіо та в пресі.

8. Запропонувати в. о. директора державної установи "Херсонський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України" Хондусю О. Л. в особливий період організувати виділення оперативних груп для розвідки і оцінки епідеміологічної обстановки на відповідних територіях в розпорядження військових комісарів не пізніше ніж через 20 годин з моменту отримання сигналу оповіщення та подавати відповідну інформацію на пункти управління мобілізацією людських та транспортних ресурсів районів (міст) області.

9. Директору Департаменту охорони здоров'я обласної державної адміністрації Короленку В. М. в особливий період:

1) за поданням військових комісарів організувати виділення необхідної кількості лікарів для проведення контрольних оглядів військовозобов'язаних, які направляються у військові частини (установи) в особливий період;

2) забезпечити виділення приміщень для лікування хворих військовозобов'язаних, здійснення пральних послуг в особливий період на базі районних, міських лікарень.

10. Запропонувати військовому комісару Херсонського обласного військового комісаріату Будніку І. Л. забезпечити систематичну координацію роботи з виконання завдань, визначених цим розпорядженням.

11. Виконавцям завдань, визначених даним розпорядженням, інформувати сектор з питань мобілізаційної роботи апарату обласної державної адміністрації про результати проведеної роботи до 02 травня 2019 року.

12. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 07 липня 2015 року N 407дск "Про забезпечення проведення шостої черги часткової мобілізації людських і транспортних ресурсів на території області".

13. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

Голова обласної
державної адміністрації

А. Гордєєв




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали