Шановні партнери! Всі ціни, інформація про наявність та терміни доставки документів актуальні.


Додаткова копія: Про забезпечення формування місцевих бюджетів області на 2020 рік

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 06.08.2019 р. N 709

Про забезпечення формування місцевих бюджетів області на 2020 рік

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", Бюджетного кодексу України, наказу Міністерства фінансів України від 29 березня 2019 року N 130 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо складання у 2019 році місцевих бюджетів на середньостроковий період" (Методичні рекомендації N 130), з урахуванням листа Міністерства фінансів України від 17 травня 2019 року N 04110-09-10/13084 "Щодо підготовки пропозицій до Бюджетної декларації на 2020 - 2022 роки" та з метою забезпечення формування проектів місцевих бюджетів на 2020 рік, складання проекту рішення Рівненської обласної ради "Про обласний бюджет Рівненської області на 2020 рік" та прогнозу обласного бюджету на 2021 - 2022 роки:

1. Департаменту фінансів облдержадміністрації подати Міністерству фінансів України дані про фактичні обсяги надходжень податку на доходи фізичних осіб та податку на прибуток підприємств приватного сектору економіки за 2018 рік в розрізі районів, міст обласного значення і об'єднаних територіальних громад з метою здійснення розрахунків реверсної та базової дотації з державного бюджету до місцевих бюджетів на 2020 рік.

2. Головному управлінню ДФС у Рівненській області вжити заходів щодо зниження рівня податкового боргу з платежів до бюджетів усіх рівнів у 2019 - 2022 роках та збільшення дохідної частини з урахуванням положень податкового адміністрування.

3. Забезпечити до 30 серпня 2019 року подання департаменту фінансів облдержадміністрації:

1) департаментом економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації - основних прогнозних макроекономічних показників розвитку області на 2020 - 2022 роки;

2) департаментом екології та природних ресурсів облдержадміністрації - прогнозних обсягів надходжень у 2020 - 2022 роках екологічного податку та грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища в результаті господарської та іншої діяльності, в розрізі районів, міст обласного значення і об'єднаних територіальних громад;

3) Регіональним офісом водних ресурсів у Рівненській області - прогнозного обсягу надходжень у 2020 - 2022 роках орендної плати за водні об'єкти (їх частини), що надаються в користування на умовах оренди обласною, районними державними адміністраціями та місцевими радами в розрізі районів, міст обласного значення і об'єднаних територіальних громад;

4) Головним управлінням ДФС у Рівненській області - прогнозних обсягів надходжень у 2020 - 2022 роках податків, зборів, платежів, що спрямовуються відповідною службою до зведених бюджетів районів, міст обласного значення та об'єднаних територіальних громад з розмежуванням сум:

акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів за видами господарської діяльності (торгівля алкогольними напоями; пивом; тютюновими виробами);

податку на прибуток та частини чистого прибутку, що зараховується до обласного бюджету від підприємств спільної власності територіальних громад області, в розрізі платників;

5) Головним управлінням Держгеокадастру у Рівненській області - прогнозних обсягів надходжень у 2020 - 2022 роках коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення та прав на них, а також відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва в розрізі районів, міст обласного значення та об'єднаних територіальних громад.

4. Головним розпорядникам коштів обласного бюджету:

1) подати до 13 вересня 2019 року департаменту фінансів облдержадміністрації:

бюджетну пропозицію на 2020 рік щодо виконання бюджетних програм за загальним та спеціальним фондами обласного бюджету. Взяти до уваги, що формування бюджетних показників, що включаються до бюджетної пропозиції, передбачає детальні розрахунки за кожною бюджетною програмою як за загальним, так і за спеціальним фондами в межах коду економічної класифікації видатків або кредитування з урахуванням кількісних та вартісних факторів, що впливають на обсяг видатків у плановому та наступних за плановим двох бюджетних періодах;

прогнозні обсяги власних надходжень бюджетних установ за кодами доходів бюджетної класифікації;

2) під час складання бюджетних запитів на 2020 рік:

забезпечити оптимізацію витрат розпорядників коштів обласного бюджету шляхом виключення непріоритетних та неефективних видатків;

провести оптимізацію кількості місцевих програм, виходячи з необхідності забезпечення фінансовими ресурсами тільки тих, які спрямовані на здійснення основних функцій і завдань та мають нормативно-правове підґрунтя;

провести оцінку ефективності діючих програм, обґрунтувати доцільність продовження періоду їх виконання та потребу у фінансових ресурсах;

забезпечити реалізацію заходів з енергозбереження у комунальних закладах та підприємствах бюджетної сфери;

3) відповідно до підпункту 2 пункту 49 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України для складання прогнозу обласного бюджету на 2021 і 2022 роки подати до 29 листопада 2019 року департаменту фінансів облдержадміністрації:

індикативні прогнозні показники обласного бюджету на 2021 та 2022 роки за доходами, фінансуванням, видатками та кредитуванням;

пріоритети розвитку відповідної галузі (сфери);

стратегічні плани діяльності головного розпорядника;

заходи, які передбачається здійснити у 2021 та 2022 роках;

очікувані результати, яких планується досягти.

5. Районним державним адміністраціям сприяти в забезпеченні належної організації бюджетного процесу в новостворених об'єднаних територіальних громадах та надавати їм необхідну практичну та методичну допомогу.

6. Рекомендувати новоствореним об'єднаним територіальним громадам здійснити упорядкування бюджетних повноважень, а також сфер відповідальності відповідно до Бюджетного кодексу України.

7. Районним державним адміністраціям, виконавчим комітетам рад міст обласного значення та об'єднаних територіальних громад:

1) здійснювати управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного та раціонального їх використання;

2) забезпечити формування проектів місцевих бюджетів на 2020 рік та складання прогнозів місцевих бюджетів на наступні за плановим два бюджетні періоди.

8. Структурним підрозділам облдержадміністрації, територіальним органам міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, у разі виникнення необхідності та керуючись цим розпорядженням, своєчасно подавати департаменту фінансів облдержадміністрації додаткову інформацію для проведення ґрунтовних розрахунків бюджетів усіх рівнів на 2020 рік та складання прогнозу обласного бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди.

9. Департаменту фінансів облдержадміністрації після прийняття проекту закону про Державний бюджет України на 2020 рік у другому читанні та доведення Кабінетом Міністрів України місцевим державним адміністраціям визначених цим законом показників міжбюджетних відносин і текстових статей, а також організаційно-методологічних вимог щодо складання проектів місцевих бюджетів, забезпечити складання проекту обласного бюджету на 2020 рік та прогнозу обласного бюджету на 2021 та 2022 роки і подати на розгляд та схвалення обласній державній адміністрації.

10. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови облдержадміністрації Віталія УНДІРА.

 

В. о. голови адміністрації

І. Тимошенко




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали