ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

УХВАЛА

15.02.2010 р.

N 2а-2044/10/2670

Про забезпечення позову

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Качур І.А., ознайомившись з клопотаннями позивача про забезпечення адміністративного позову у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Знак" до Кабінету Міністрів України про визнання незаконною постанови, встановив:

ТОВ "Знак" звернулось до суду з позовом про визнання незаконною постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.2010 р. N 94 "Про внесення зміни у додатки 1 і 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.92 року N 47".

Ухвалою суду від 15.02.2010 року відкрито провадження у даній справі.

Разом з позовною заявою позивачем подано клопотання про забезпечення адміністративного позову шляхом зупинення дії оспорюваної постанови до прийняття рішення у справі та набранням ним законної сили.

В обґрунтування заявленого клопотання позивач покликається на очевидність ознак незаконності оспорюваної постанови, а також на те, що невжиття заходів до забезпечення адміністративного позову неминуче призведе до настання незворотних наслідків, збитків та до порушення прав та інтересів позивача - суб'єкта господарювання, оскільки його фактично виключено навіть з потенційних учасників ринку бланків документів суворого обліку, а укладені з ними договори не виконано, продукція не оплачена. Виконання постанови призведе до тяжких фінансових наслідків або навіть до банкрутства; оспорювана постанова обмежує позивача у здійсненні господарської діяльності, усуває конкуренцію у підприємницькій діяльності, встановлює пріоритети щодо форми власності при здійсненні вказаної діяльності, запроваджуючи обмеження на ринку виготовлення продукції, що є неприпустимим порушенням законів України та Конституції України.

Клопотання підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 118 КАС України, клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі.

В силу ч. 1 ст. 117 Кодексу адміністративного судочинства України, суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.

Згідно з п. 3 ст. 117 КАС України, подання адміністративного позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб'єкта владних повноважень, але суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються.

Вищевикладені та наведені позивачем в обґрунтування клопотання обставини, суд вважає достатніми для висновку про те, що невжиття заходів до забезпечення позову може призвести до очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам та інтересам позивача до ухвалення рішення по справі, для відновлення яких необхідно буде докласти значних зусиль у майбутньому.

З огляду на викладене, клопотання позивача про забезпечення позову підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 117, 118 - 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва ухвалив:

задовольнити клопотання ТОВ "Знак" про забезпечення позову.

Зупинити дію постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.2010 року N 94 "Про внесення зміни у додатки 1 і 2 до постанови кабінету Міністрів України від 31.01.91 року N 47" до прийняття рішення адміністративній справі та набрання ним законної сили.

Дана ухвала є обов'язковою для виконання.

Ухвала відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п'яти днів з дня отримання ухвали, за правилами, встановленими ст. ст. 185 - 187 КАС України.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом десяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Оскарження ухвали не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає подальшому розгляду справи.

 

Суддя

І. А. Качур




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали