МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 19.08.2011 р. N 249-р

Про заходи щодо усунення недоліків, виявлених під час вивчення питання щодо стану реалізації у Миколаївській області державних пріоритетів у соціально-економічному та культурному розвитку регіону, організації виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України

Відповідно до статей 16, 28, пункту 9 частини першої статті 39 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", на виконання доручення Президента України від 15 липня 2011 року N 1-1/1478, за результатами комплексного вивчення питання щодо стану діяльності Миколаївської обласної державної адміністрації та районних державних адміністрацій Миколаївської області з реалізації державних пріоритетів соціально-економічного та культурного розвитку регіону, організації виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, з метою забезпечення виконання наданих доручень:

1. Затвердити заходи щодо усунення недоліків, виявлених під час вивчення питання щодо стану реалізації у Миколаївській області державних пріоритетів у соціально-економічному та культурному розвитку регіону, організації виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, що додаються.

2. Доручити головам райдержадміністрації та рекомендувати міським (міст обласного значення) головам затвердити відповідні районні (міські) заходи щодо усунення недоліків, виявлених під час вивчення питання щодо стану реалізації у Миколаївській області державних пріоритетів у соціально-економічному та культурному розвитку регіону, організації виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України.

3. Керівникам управлінь, відділів, інших структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади розглянути на засіданнях колегій питання щодо усунення недоліків, виявлених під час вивчення питання щодо стану реалізації у Миколаївській області державних пріоритетів у соціально-економічному та культурному розвитку регіону, організації виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України.

Термін: до 1 жовтня 2011 року.


4. Заступникам голови облдержадміністрації, згідно з розподілом обов'язків, надати організаційному відділу апарату облдержадміністрації узагальнену інформацію про стан виконання заходів щодо усунення недоліків, виявлених під час вивчення питання щодо стану реалізації у Миколаївській області державних пріоритетів у соціально-економічному та культурному розвитку регіону, організації виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, для розгляду зазначеного питання на черговому засіданні колегії облдержадміністрації.

Термін: до 1 жовтня 2011 року.


5. Організаційному відділу апарату облдержадміністрації передбачити внесення питання на чергове засідання колегії облдержадміністрації.

Термін: до 10 жовтня 2011 року.


6. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

Голова облдержадміністрації

М. П. Круглов


 

Додаток
до розпорядження Миколаївської обласної державної адміністрації
19.08.2011 N 249-р


Заходи
щодо усунення недоліків, виявлених під час вивчення питання щодо стану реалізації у Миколаївській області державних пріоритетів у соціально-економічному та культурному розвитку регіону, організації виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України

1. Здійснювати аналіз забезпеченості районів (міст) основними соціально значущими видами продукції власного виробництва (хлібобулочні вироби, борошно, олія соняшникова, макаронні вироби, крупи тощо) та, за результатами аналізу, вживати заходів щодо збільшення виробництва сільськогосподарської продукції, розширення існуючих виробничих потужностей і створення нових сучасних переробних підприємств на основі поглибленої переробки власної сировинної бази, максимального самозабезпечення основними продуктами харчування, а також потужностей з виробництва та розфасовки продуктів харчування, передусім тих продуктів, які виробляються у обсягах, недостатніх для задоволення потреб населення району (міста).

Головне управління економіки облдержадміністрації, Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації, райдержадміністрації, виконавчі комітети міських (міст обласного значення) рад (за узгодженням).

Щомісяця до 25 числа.


2. Забезпечити проведення робіт з установлення в натурі меж територій природно-заповідного фонду.

Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Миколаївській області (за узгодженням), Головне управління Держкомзему у Миколаївській області (за узгодженням), райдержадміністрації, виконавчі комітети міських (міст обласного значення) рад (за узгодженням).

Протягом 2011 - 2015 років.


3. Здійснювати проведення робіт з нормативної грошової оцінки земель.

Виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад (за узгодженням), райдержадміністрації, Головне управління Держкомзему у Миколаївській області (за узгодженням).

За наявності відповідного фінансування у строки, передбачені договорами на виконання робіт.


4. Здійснювати проведення робіт з інвентаризації земель.

Виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад (за узгодженням), райдержадміністрації, Головне управління Держкомзему у Миколаївській області (за узгодженням).

За наявності відповідного фінансування у строки, передбачені договорами на виконання робіт.


5. Здійснювати проведення робіт з розмежування земель державної та комунальної форми власності.

Виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад (за узгодженням), райдержадміністрації, Головне управління Держкомзему у Миколаївській області (за узгодженням).

За наявності відповідного фінансування у строки, передбачені договорами на виконання робіт.


6. Здійснювати проведення робіт зі встановлення меж населених пунктів.

Виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад (за узгодженням), райдержадміністрації, Головне управління Держкомзему у Миколаївській області (за узгодженням).

За наявності відповідного фінансування у строки, передбачені договорами на виконання робіт.


7. Вжити заходів щодо встановлення меж земельних ділянок лісогосподарського призначення відповідно до обсягів фінансування.

Миколаївське обласне управління лісового та мисливського господарства (за узгодженням), Головне управління Держкомзему у Миколаївській області (за узгодженням).

Протягом 2011 - 2012 років.


8. Взяти на постійний контроль питання погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги та реалізацію постачальниками, надавачами послуг заходів щодо отримання плати за надані послуги згідно з законодавством та договірними умовами.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад (за узгодженням), управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації.

Щомісяця до 15 числа.


9. Організувати перевірки наявності і виконання виробничих, стратегічних планів розвитку житлово-комунальних підприємств з аналізом реальних заходів для скорочення непродуктивних витрат і втрат, зменшення питомих витрат та собівартості послуг для поступової оптимізації тарифів.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад (за узгодженням), управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації.

25 серпня 2011 року.


10. Заслухати звіти керівників підприємств житлово-комунального господарства, на яких обліковується заборгованість із заробітної плати, та в разі необхідності розглянути питання доцільності перебування відповідних керівників на займаних посадах, а також розглянути можливості місцевих бюджетів щодо спрямування цільових коштів згідно з законодавством на погашення заборгованості із заробітної плати працівникам комунальних підприємств.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад (за узгодженням), управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації.

До 1 вересня 2011 року.


11. Запровадити контроль за встановленням граничних рівнів рентабельності на послуги з централізованого тепло-, водопостачання і водовідведення для населення та інших споживачів.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад (за узгодженням), управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації.

Постійно.


12. Разом з підпорядкованими підприємствами централізованого тепло-, водопостачання і водовідведення взяти на контроль та забезпечити виконання постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. N 584 "Про затвердження Порядку ведення окремого обліку доходів і витрат на підприємствах, які здійснюють виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та надають послуги з централізованого водопостачання та водовідведення" (Постанова N 584) з внесенням необхідних змін і доповнень до положень про облікову політику на підприємствах.

Про вжиті заходи поінформувати управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад (за узгодженням), управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації.

До 30 серпня 2011 року.


13. Опрацювати та внести на розгляд місцевих рад зміни і доповнення до статутів територіальних громад щодо порядків громадських обговорень (слухань) по перегляду тарифів та порядків введення в дію тарифів на житлово-комунальні послуги.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад (за узгодженням), управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації.

До 1 жовтня 2011 року.


14. Взяти на контроль та забезпечити виконання постанов Національної комісії регулювання електроенергетики України:

від 17.02.2011 N 242 "Про затвердження Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання" (Порядок N 242);

від 17.02.2011 N 243 "Про затвердження Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення" (Порядок N 243);

від 17.02.2011 N 244 "Про затвердження Процедури встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання" (Постанова N 244);

від 17.02.2011 N 245 "Про затвердження Процедури встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення" (Постанова N 245);

від 14.04.2011 N 606 "Про затвердження форм звітності НКРЕ у сфері теплопостачання та водовідведення" (Постанова N 606).

Взяти на контроль та забезпечити виконання постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. N 584 "Про затвердження Порядку ведення окремого обліку доходів і витрат на підприємствах, які здійснюють виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та надають послуги з централізованого водопостачання та водовідведення" (Постанова N 584).

Про вжиті заходи поінформувати управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації.

ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" (за узгодженням), ВАТ "Миколаївська ТЕЦ" (за узгодженням), МКП "Миколаївводоканал" (за узгодженням), КП "Тепло" м. Первомайськ (за узгодженням), управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації, управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації.

До 1 вересня 2011 року.


15. Удосконалити моніторингові форми звітної інформації щодо:

встановлення фактичного рівня наповнення тарифів за видами ліцензованої діяльності суб'єктів господарювання;

напрямів використання обігових коштів підприємств житлово-комунального господарства;

виконання місцевих програм реформування житлово-комунального господарства.

Управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації.

До 30 серпня 2011 року.


16. Завершити створення обласної системи моніторингу за показниками виробничо-фінансової діяльності підприємств житлово-комунального господарства.

Управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації, ТОВ "Миколаївський інформаційно-розрахунковий центр" (за узгодженням).

До 1 вересня 2011 року.


17. Розробити, з урахуванням постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України від 14.04.2011 N 606 "Про затвердження форм звітності НКРЕ у сфері теплопостачання і централізованого водопостачання та водовідведення" (Постанова N 606), форми звітної інформації для суб'єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність у сфері централізованого тепло-, водопостачання та водовідведення на підставі ліцензій, виданих облдержадміністрацією, та запровадити систему моніторингу.

Управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації.

До 1 вересня 2011 року.


18. Вжити заходів з оптимізації обласних програм у сфері житлово-комунального господарства з конкретизацією заходів, які планується реалізувати в період їх дії.

Управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації.

До 1 вересня 2011 року.


19. Забезпечити неухильне виконання:

постанов Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2007 р. N 1198 "Про затвердження Правил користування тепловою енергією", від 17 лютого 2010 р. N 151 "Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості" в частині перерахунку вартості послуг опалення при відсутності приладів обліку теплової енергії;

постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 р. N 1082 "Питання удосконалення схем розрахунків за використану електроенергію та природний газ".

Про вжиті заходи поінформувати управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації.

Міські (міст обласного значення) голови, голови райдержадміністрацій, ОКП "Миколаївоблтеплоенерго", інші суб'єкти господарювання, які здійснюють господарську діяльність у сфері централізованого тепло-, водопостачання та водовідведення (за узгодженням), управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації.

До 1 жовтня 2011 року


20. Запропонувати Миколаївському міському голові Чайці В. Д.:

проаналізувати визначені недоліки щодо утримання житлових будинків, вивезення твердих побутових відходів в м. Миколаєві та вдосконалити конкурсні умови по відбору суб'єктів господарювання в зазначених сферах;

запровадити дієву систему контролю за додержанням суб'єктами господарювання конкурсних вимог та обов'язків;

взяти на контроль виконання перерахунку вартості послуг споживачам ТОВ "Намив-1".

Миколаївський міський голова (за узгодженням), управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації.

До 1 вересня 2011 року.


21. Забезпечити вжиття системних контрольних заходів з перевірки додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів суб'єктами господарювання у сфері надання житлово-комунальних послуг.

Державна інспекція архітектурно-будівельного контролю у Миколаївській області (за узгодженням).

Постійно.


22. Забезпечити формування державного замовлення кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах області відповідно до потреб ринку праці області для надання пропозицій Міністерству освіти і науки, молоді та спорту України.

Управління освіти і науки облдержадміністрації, Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, Головне управління економіки облдержадміністрації, обласний центр зайнятості (за узгодженням).

2011 рік.


23. Проводити спільні з загальноосвітніми навчальними закладами та роботодавцями групові та масові заходи для молоді щодо популяризації серед молоді актуальних професій на ринку праці.

Управління освіти і науки облдержадміністрації, обласний центр зайнятості (за узгодженням).

Постійно.


24. З метою зменшення дисбалансу між попитом та пропозицією робочої сили, надавати Головному управлінню праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, Головному управлінню економіки облдержадміністрації, управлінню освіти і науки облдержадміністрації інформаційно-аналітичні матеріали щодо чисельності осіб, які шукали роботу за сприяння державної служби зайнятості та кількості вакансій за станом на 30 червня та 31 грудня.

Обласний центр зайнятості (за узгодженням).

До 15 січня та 15 липня.


25. Залучати до професійного навчання безробітних осіб, які не мають професії, або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки.

Обласний центр зайнятості (за узгодженням).

Постійно.


26. Забезпечити належний контроль за виплатою заробітної плати на підприємствах, в установах та організаціях, з метою вжиття упереджувальних заходів для недопущення виникнення заборгованості із виплати заробітної плати.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети міських (міст обласного значення) рад (за узгодженням), Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації.

2011 рік.


27. Забезпечити проведення, в установленому порядку, перевірок суб'єктів господарської діяльності, розташованих на відповідних територіях, за участю представників галузевих управлінь (відділів) райдержадміністрацій, виконавчих органів міських (міст обласного значення) рад, профспілок, державної податкової адміністрації в Миколаївській області, територіальної державної інспекції праці у Миколаївській області та інших контролюючих органів в частині забезпечення першочерговості та своєчасності виплати заробітної плати.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети міських (міст обласного значення) рад (за узгодженням), Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, територіальна державна інспекція праці у Миколаївській області (за узгодженням).

Щомісяця.


28. Активізувати співпрацю з правоохоронними та контролюючими органами щодо вжиття до керівників, які порушують законодавство про працю, відповідних заходів реагування у порядку, встановленому чинним законодавством. Інформаційні матеріали перевірок підприємств, на яких виявлено порушення законодавства про оплату праці, для вжиття відповідних заходів реагування надавати правоохоронним органам, територіальній державній інспекції праці у Миколаївській області, органам державної податкової служби.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети міських (міст обласного значення) рад (за узгодженням), Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, територіальна державна інспекція праці у Миколаївській області (за узгодженням).

2011 рік.


29. Проаналізувати фінансово-господарську діяльність підприємств комунальної форми власності, які мають заборгованість із заробітної плати, ефективність витрат ними коштів, звернувши особливу увагу на витрати невиробничого характеру, та причини заборгованості із заробітної плати.

При виникненні або збільшенні заборгованості із заробітної плати затверджувати заходи щодо погашення заборгованості із заробітної плати із визначенням винних посадових осіб.

Притягнути до персональної відповідальності працівників підприємств комунальної форми власності, які є відповідальними за погашення заборгованості із заробітної плати.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети міських (міст обласного значення) рад (за узгодженням), керівники підприємств комунальної форми власності, які мають заборгованість із заробітної плати, Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації.

Щомісяця до 20 числа.


30. Забезпечити дотримання графіків проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах та інших структурних підрозділах облдержадміністрації і райдержадміністраціях області.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

Постійно


31. Вжити заходів з удосконалення роботи щодо особистого звітування голів райдержадміністрацій перед головою облдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

Постійно.


32. Вжити заходів з удосконалення роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при облдержадміністрації.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

Постійно.


33. Вжити вичерпних заходів щодо посилення уваги до виконання вимог статей 14 - 16 Закону України "Про звернення громадян" стосовно особистого розгляду головами райдержадміністрацій звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни.

Голови райдержадміністрацій, відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

Постійно.


34. Вжити вичерпних заходів щодо посилення уваги до виконання вимог статей 7 та 16 Закону України "Про звернення громадян" стосовно повідомлення громадянина, який подав звернення, про направлення його звернення за належністю органу, уповноваженому його розглянути, та надання роз'яснення щодо порядку оскарження прийнятого рішення, у випадках при відмові у задоволені вимог, викладених у зверненнях громадян.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, райдержадміністрації, управління, відділи, інші структурні підрозділи облдержадміністрації.

Постійно.


35. Забезпечити надання організаційно-методичної допомоги райдержадміністраціям, виконавчим комітетам міських (міст обласного значення) рад, управлінням, відділам іншим структурним підрозділам облдержадміністрації щодо здійснення аналітичної роботи із зверненнями громадян.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

Постійно.


36. Вживати заходів щодо забезпечення впровадження автоматизованої системи реєстрації звернень громадян.

Рекомендувати виконавчим комітетам міських (міст обласного значення) рад здійснити запровадження автоматизованої системи реєстрації звернень громадян.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети міських (міст обласного значення) рад (за узгодженням), управління, відділи, інші структурні підрозділи облдержадміністрації.

До 1 грудня 2011 року.


37. Вжити заходів щодо забезпечення, під час формування кадрового резерву, пропорційно збалансованого представництва кандидатур кожної статі, з урахуванням складу працюючих у відповідних сферах управління, звертаючи увагу на організаційне та змістовне супроводження формування кадрового резерву, зокрема рівень освіти, досвід роботи, компетентність, ініціативність і творчий підхід до виконання службових обов'язків, особисті якості особи та професійні навички, що ґрунтуються на сучасних спеціальних знаннях і аналітичних здібностях, для прийняття та успішної реалізації управлінських рішень.

Удосконалити роботу з кадровим резервом: підвищити рівень стажування осіб, які перебувають у кадровому резерві, із залученням до розгляду відповідних питань, участі у нарадах, колегіях, правових навчаннях тощо.

Голови райдержадміністрацій, керівники структурних підрозділів апарату облдержадміністрації, управлінь, відділів, інших структурних підрозділів облдержадміністрації, відділ кадрової роботи апарату облдержадміністрації.

Грудень 2011 року.


38. Забезпечити неухильне виконання вимог Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року N 169.

Голови райдержадміністрацій, керівники управлінь, відділів, інших структурних підрозділів облдержадміністрації, відділ кадрової роботи апарату облдержадміністрації.

Постійно.


39. Забезпечити неухильне виконання Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 1998 року N 731, для упорядкування кадрового діловодства та удосконалення оформлення, зберігання і обліку документів з кадрових питань.

Голови райдержадміністрацій, керівники управлінь, відділів, інших структурних підрозділів облдержадміністрації, відділ кадрової роботи апарату облдержадміністрації.

Постійно.


40. Забезпечити безумовне виконання нормативно-правових актів щодо ведення обліку кадрів за допомогою державної системи "Картка" ЄДКС "Кадри", з метою вдосконалення порядку інформування про зміни облікових даних державних службовців та своєчасного і якісного наповнення даних підсистеми обліку державних службовців системи "Кадри".

Голови райдержадміністрацій, керівники управлінь, відділів, інших структурних підрозділів облдержадміністрації, відділ кадрової роботи апарату облдержадміністрації, управління державної служби Головдержслужби України в Миколаївській області (за узгодженням).

Постійно.


41. Впроваджувати новітні соціальні технології, забезпечити постійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації державних службовців, з метою удосконалення і оновлення знань, набуття умінь, підвищення професійного рівня працівників, здатних компетентно і відповідально виконувати управлінські функції.

Голови райдержадміністрацій, керівники управлінь, відділів, інших структурних підрозділів облдержадміністрації, обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій.

Постійно.


42. Провести навчання для посадових осіб райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських (міст обласного значення) рад, структурних підрозділів облдержадміністрації, відповідальних за роботу зі зверненнями громадян, щодо формування та складання інформаційно-аналітичних довідок.

Обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій, відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

До 30 грудня 2011 року.


43. На виконання рішення обласної ради від 22 жовтня 2010 року N 2 розробити районні (міські) програми підвищення енергоефективності на 2011 - 2015 роки та подати їх на затвердження в установленому порядку.

Баштанська, Березанська, Березне-гуватська, Вознесенська, Доманівська, Жовтнева, Кривоозерська, Микола-ївська, Новоодеська, Первомайська, Снігурівська райдержадміністрації, виконавчі комітети Миколаївської, Вознесенської, Южноукраїнської міських рад (за узгодженням), управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації.

До 1 вересня 2011 року.


44. Розробляти та затверджувати в установленому порядку заходи, які потребують першочергової реалізації, відповідно до затвердження районних (міських) програм енергоефективності.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети міських (міст обласного значення) рад (за узгодженням), управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації.

До 1 вересня 2011 року, далі - щороку до 20 січня.


45. Звіти про виконання затверджених заходів, які потребують першочергової реалізації, відповідно до прийнятих районних (міських) програм енергоефективності, надавати для узагальнення управлінню промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети міських (міст обласного значення) рад (за узгодженням), управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації.

Щокварталу до 5 числа.


46. Розробити та затвердити в установленому порядку заходи щодо скорочення у 2012 році на 15 - 20 % обсягів споживання природного газу підвідомчими установами.

Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, управління охорони здоров'я облдержадміністрації, управління освіти і науки облдержадміністрації.

До 1 вересня 2011 року.


47. Звіти про виконання розроблених заходів щодо скорочення споживання обсягів природного газу надавати управлінню промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації.

Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, управління охорони здоров'я облдержадміністрації, управління освіти і науки облдержадміністрації, управління культури облдержадміністрації, управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації.

Щокварталу до 5 числа.


48. Вжити заходів щодо забезпечення організованого підвезення до навчальних закладів усіх учнів сільської місцевості, які проживають на відстані понад 3 км від школи, та педагогічних працівників.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети міських (міст обласного значення) рад (за узгодженням), управління освіти і науки облдержадміністрації.

Постійно.


49. Вжити заходів щодо поліпшення правовиховної роботи з учнівською молоддю.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети міських (міст обласного значення) рад (за узгодженням), управління освіти і науки облдержадміністрації.

Постійно.


50. Забезпечити підвезення дітей з сіл Веселий Лан, Краснівка, Земницьке на навчання до Краснопільської ЗОШ I - II ступенів Врадіївської районної ради за рахунок виконання районної програми "Шкільний автобус".

Врадіївська райдержадміністрація, управління освіти і науки облдержадміністрації.

До 30 серпня 2011 року.


51. Розглянути можливість створення у м. Очакові позашкільного навчального закладу.

Виконавчий комітет Очаківської міської ради (за узгодженням), управління освіти і науки облдержадміністрації.

До 1 жовтня 2011 року.


52. Забезпечити збільшення охоплення дітей шкільного віку позашкільною освітою.

Арбузинська, Баштанська, Братська, Веселинівська, Врадіївська, Жовтнева, Первомайська райдержадміністрації, виконавчий комітет Очаківської міської ради (за узгодженням), управління освіти і науки облдержадміністрації.

До 1 жовтня 2011 року.


53. Розробити спільні заходи, спрямовані на збереження та забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Служба у справах дітей облдержадміністрації, обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, управління освіти і науки облдержадміністрації.

До 1 жовтня 2011 року.


54. Продовжувати роботу по веденню банку даних забезпечення житлом дітей, які потребують соціального захисту, зокрема, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, інтернатних навчальних закладів.

Управління освіти і науки облдержадміністрації.

Постійно.


55. Вжити заходів щодо відновлення роботи дошкільних навчальних закладів у кожному населеному пункті, де є діти дошкільного віку, та відкриття додаткових груп на базі існуючих дитячих садків.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад (за узгодженням), управління освіти і науки облдержадміністрації.

До 1 січня 2012 року.


56. Вжити невідкладних заходів щодо охоплення дошкільною освітою не менше 75 % дітей дошкільного віку та 100 % дітей п'ятирічного віку.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад (за узгодженням), управління освіти і науки облдержадміністрації.

До 1 січня 2012 року


57. Проаналізувати стан фінансування міськими, сільськими, селищними радами дошкільних навчальних закладів. Забезпечити фінансування дошкільної ланки освіти тільки за цільовим призначенням, але не менше, ніж передбачено формульним розрахунком.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети міських (міст обласного значення) рад (за узгодженням), управління освіти і науки облдержадміністрації.

До 1 листопада 2011 року.


58. Передбачати видатки на капітальний ремонт шкільних будівель, в першу чергу тих, які перебувають у технічно-незадовільному стані, при складанні бюджетної пропозиції на утримання загальноосвітніх навчальних закладів.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети міських (міст обласного значення) рад (за узгодженням), управління освіти і науки облдержадміністрації.

Постійно.


59. При реконструкції систем водопостачання в сільських населених пунктах забезпечити підведення мереж до закладів освіти.

Райдержадміністрації, управління освіти і науки облдержадміністрації.

Постійно.


60. Вжити заходів щодо обладнання навчальних кабінетів біології, хімії, фізики відповідно до переліків, затверджених Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети міських (міст обласного значення) рад (за узгодженням), управління освіти і науки облдержадміністрації.

2012 - 2015 роки.


61. Вжити заходів щодо підвищення соціального статусу педагогів, зокрема надання житла молодим спеціалістам.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети міських (міст обласного значення) рад (за узгодженням), управління освіти і науки облдержадміністрації.

До 30 серпня 2011 року.





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали