Шановні партнери! Всі ціни, інформація про наявність та терміни доставки документів актуальні.


Додаткова копія: Про закриття провадження у справі

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

УХВАЛА

12.11.2019 р.

Справа N 826/15468/18

Про закриття провадження у справі

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого, судді - Кузьменка В. А., суддів: Арсірія Р. О., Огурцова О. П., розглянувши у письмовому провадженні питання закриття провадження в частині позовних вимог в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Кабінету Міністрів України третя особа Фонд державного майна України (далі по тексту - третя особа) про визнання протиправною та нечинною постанови КМУ від 21 березня 2018 року N 190 "Деякі питання керівників суб'єктів господарювання державного сектору економіки та членів їх наглядових рад" (Постанова N 190), встановив:

ОСОБА_1 (далі по тексту - позивач, ОСОБА_1) звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Кабінету Міністрів України (далі по тексту - відповідач, КМУ), в якому просить визнати протиправною та нечинною постанову КМУ від 21 березня 2018 року N 190 "Деякі питання керівників суб'єктів господарювання державного сектору економіки та членів їх наглядових рад" (Постанова N 190).

Ухвалою Окружного адміністративного суду України від 25 вересня 2018 року відкрито провадження в адміністративній справі; призначено підготовче судове засідання.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 08 липня 2019 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

В судовому засіданні призначеному на 23 жовтня 2019 року, враховуючи клопотання позивача про розгляд справи за відсутності представника та неприбуття представників відповідача та третьої особи, на підставі частини дев'ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV), суд ухвалив перейти до розгляду справи у порядку письмового провадження.

Розглядаючи справу у письмовому провадженні, суд дійшов висновку про закриття провадження у справі в частині позовних вимог про оскарження пунктів 1 (Постанова N 190), 2 постанови від 21 березня 2018 року N 190 "Деякі питання керівників суб'єктів господарювання державного сектору економіки та членів їх наглядових рад" (Постанова N 190), виходячи зі наступного.

Пункт 6 частини першої статті 238 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV) визначає, що суд закриває провадження у справі щодо оскарження нормативно-правових актів суб'єктів владних повноважень чи окремих їх положень, якщо оскаржуваний нормативно-правовий акт або відповідні його положення визнано протиправними і нечинними рішенням суду, яке набрало законної сили.

Суд встановив, що постановою Окружного адміністративного суду України від 12 грудня 2018 року у справі N 826/15551/18 (Рішення N 826/15551/18), залишеною без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 12 березня 2019 року, пункти 1 (Постанова N 190), 2 постанови КМУ від 21 березня 2018 року N 190 "Деякі питання керівників суб'єктів господарювання державного сектору економіки та членів їх наглядових рад" (Постанова N 190), а саме: 1) розпочаті до набрання чинності цією постановою конкурсні відбори керівників особливо важливих для економіки суб'єктів господарювання державного сектору економіки та членів їх наглядових рад підлягають припиненню; 2) комітет з призначення керівників особливо важливих для економіки підприємств визначає претендентів на посади керівників особливо важливих для економіки суб'єктів господарювання державного сектору економіки, кандидатури переможців відбору кандидатів на посаду незалежного члена наглядової ради особливо важливого для економіки суб'єкта господарювання державного сектору економіки та висловлює позицію щодо кандидатури представника держави до складу такої наглядової ради після проведення відповідних відборів з урахуванням змін, затверджених цією постановою, визнано протиправними та нечинними.

Таким чином, оскаржувані положення постанови від 21 березня 2018 року N 190 "Деякі питання керівників суб'єктів господарювання державного сектору економіки та членів їх наглядових рад" (Постанова N 190) визнано протиправними і нечинними рішенням суду, яке набрало законної сили, що є підставою для закриття провадження у справі в цій частині.

На підставі вищенаведеного, пункту 6 частини першої статті 238 ( N 2747-IV), статті 248 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV), Окружний адміністративний суд міста Києва ухвалив:

Закрити провадження у адміністративній справі N 826/15468/18 за позовом ОСОБА_1 до Кабінету Міністрів України про визнання протиправною та нечинною постанови в частині позовних вимог щодо скасування положень пунктів 1 (Постанова N 190), 2 постанови Кабінету Міністрів України від 21 березня 2018 року N 190 "Деякі питання керівників суб'єктів господарювання державного сектору економіки та членів їх наглядових рад" (Постанова N 190), а саме: 1) розпочаті до набрання чинності цією постановою (Постанова N 190) конкурсні відбори керівників особливо важливих для економіки суб'єктів господарювання державного сектору економіки та членів їх наглядових рад підлягають припиненню; 2) комітет з призначення керівників особливо важливих для економіки підприємств визначає претендентів на посади керівників особливо важливих для економіки суб'єктів господарювання державного сектору економіки, кандидатури переможців відбору кандидатів на посаду незалежного члена наглядової ради особливо важливого для економіки суб'єкта господарювання державного сектору економіки та висловлює позицію щодо кандидатури представника держави до складу такої наглядової ради після проведення відповідних відборів з урахуванням змін, затверджених цією постановою.

Згідно з частиною другою статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV) ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Частина перша статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV) встановлює, що апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п'ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV) до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу ( N 2747-IV).

 

Головуючий, суддя

В. А. Кузьменко

Судді:

Р. О. Арсірій

 

О. П. Огурцов




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали