Шановні партнери! Всі ціни, інформація про наявність та терміни доставки документів актуальні.


Додаткова копія: Про закриття провадження у справі в частині позовних вимог

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

УХВАЛА

06.11.2019 р.

Справа N 826/15617/18

Про закриття провадження у справі в частині позовних вимог

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді - Кузьменка В. А., суддів: Арсірія Р. О., Огурцова О. П., розглянувши у письмовому провадженні питання про закриття провадження в частині позовних вимог в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 (далі по тексту - позивач, ОСОБА_1), до: 1. Кабінету Міністрів України (далі по тексту - відповідач 1), 2. Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві (далі по тексту - відповідач 2, ГУ ПФУ), третя особа Пенсійний фонд України (далі по тексту - третя особа, ПФУ), про: 1) визнання дій Кабінету Міністрів України протиправними та скасування положення пункту 1 постанови від 21 лютого 2018 року N 103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" (Постанова N 103) в частині зменшення складових грошового забезпечення для проведення перерахунку пенсії як такий, що суперечить Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб"; 2) зобов'язання відповідача 2 вчинити дії щодо перерахунку пенсії позивачу, виходячи з основного розміру пенсії 70 процентів грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії у розмірах, встановлених законодавством, відповідно до частини третьої статті 43 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служб, та деяких інших осіб", здійснити виплату різниці між фактично отриманим та перерахованим розміром пенсійних виплат встановив:

Позивач звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва оскільки вважає, що відповідач 1 незаконно зменшив складові грошового забезпечення, з якого обчислюється або проводиться перерахунок пенсії, а пункт 2 постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року N 103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" (Постанова N 103) щодо обмеження в часі та розмірі виплати перерахованої пенсії з 01 січня 2018 року суперечить Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", з урахуванням чого відповідач 2 має вчинити дії щодо виплати пенсії позивачу з 01 січня 2018 року в повному розмірі, виходячи з основного розміру пенсії 70 процентів грошового забезпечення з урахуванням розміру грошового забезпечення за останньою посадою перед звільненням, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії у розмірах, встановлених законодавством, відповідно до частини третьої статті 43 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служб, та деяких інших осіб", здійснити виплату різниці між фактично отриманим та перерахованим розміром пенсійних виплат.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 27 вересня 2018 року відкрито провадження по справі N 826/15617/18 в порядку загального позовного провадження та призначено підготовче засідання.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 08 листопада 2018 року залучено до участі у справі Пенсійний фонд України в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 08 липня 2019 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду до суті у складі колегії суддів.

У судовому засіданні 04 вересня 2019 року позивач підтримав позовні вимоги, представники відповідачів проти задоволення позову заперечували, третя особа у судове засідання не з'явилася; на підставі частини третьої статті 194 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV) суд ухвалив перейти до розгляду справи в письмовому провадженні.

Розглядаючи справу у письмовому провадженні, суд дійшов висновку про закриття провадження у справі в частині позовних вимог про оскарження пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року N 103 "Про перерахунок пенсії особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" (Постанова N 103), виходячи з наступного.

Пункт 6 частини першої статті 238 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV) визначає, що суд закриває провадження у справі щодо оскарження нормативно-правових актів суб'єктів владних повноважень чи окремих їх положень, якщо оскаржуваний нормативно-правовий акт або відповідні його положення визнано протиправними і нечинними рішенням суду, яке набрало законної сили.

Суд встановив, що рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 грудня 2018 року у справі N 826/3858/18 за позовом ОСОБА_2 до Кабінету Міністрів України про визнання протиправною та нечинною постанови в частині, залишеною без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 05 березня 2019 року, визнано протиправними та нечинними пункти 1 (Постанова N 103), 2 постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року N 103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" (Постанова N 103) та зміни до пункту 5 і додатка 2 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військслужби, та деяких інших осіб", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 року N 45.

Таким чином, оскаржувані положення постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року N 103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" (Постанова N 103) визнано незаконними і нечинними рішенням суду, яке набрало законної сили, що є підставою для закриття провадження у даній справі.

На підставі вищенаведеного, пункту 6 частини першої статті 238 ( N 2747-IV), статті 248 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV), Окружний адміністративний суд міста Києва, ухвалив:

Закрити провадження у адміністративній справі N 826/15617/18 за позовом ОСОБА_1 до Кабінету Міністрів України та Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, третя особа - Пенсійний фонд України, про визнання дій протиправними, скасування постанови в частині та зобов'язання вчинити дії в частині позовних вимог до Кабінету Міністрів України щодо скасування положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року N 103 "Про перерахунок пенсії особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" (Постанова N 103) щодо обмеження в часі та розмірі виплату перерахованої пенсії з 01 січня 2018 року як такого, що суперечить Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб".

Згідно з частиною другою статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV) ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Частина перша статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV) встановлює, що апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п'ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України ( N 2747-IV) до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу ( N 2747-IV).

 

Головуючий, суддя

В. А. Кузьменко

Судді:

Р. О. Арсірій

 

О. П. Огурцов




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали