ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 24.11.2011 р. N Р-837/0/3-11

Про запровадження інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами у навчальних закладах області

Керуючись Законом України "Про загальну середню освіту", Указом Президента України від 30 вересня 2010 року N 926/2010 "Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні", постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 року N 872 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах" (Постанова N 872), розпорядженням Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 року N 1482-р "Про затвердження плану заходів щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2012 року", наказом Міністерства освіти і науки України від 9 грудня 2010 року N 1224 "Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29 грудня 2010 року за N 1412/18707, з метою реалізації державної політики щодо забезпечення права дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, на здобуття якісної освіти, інтеграцію їх у суспільство:

1. Зобов'язати голів райдержадміністрацій, рекомендувати міським головам:

1.1. Створити та постійно оновлювати базу даних про дітей та підлітків з особливими освітніми потребами.

1.2. Забезпечити функціонування оптимальної мережі спеціальних навчальних закладів, груп (класів) для дітей з особливими освітніми потребами у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах.

1.3. Визначити базові навчальні заклади для запровадження інклюзивного навчання.

1.4. Увести до штатних розписів дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивним навчанням посади вчителя-дефектолога, вчителя-логопеда, соціального працівника за наявності контингенту учнів з розрахунку одна посада на навчальний заклад.

1.5. Організувати підвезення учнів та вихованців з порушенням опорно-рухового апарату, зору до базових дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів спеціально обладнаними транспортними засобами у супроводі підготовленого персоналу.

1.6. Створити умови для організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у базових дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладах, а саме:

організувати безперешкодний доступ до будівель та приміщень такого закладу дітей з вадами опорно-рухового апарату, зокрема тих, які пересуваються на інвалідних візках, та дітей з вадами зору;

забезпечити заклади: необхідними навчально-методичними і наочно-дидактичними посібниками та індивідуальними технічними засобами навчання,

відповідними педагогічними кадрами;

облаштувати кабінети учителя-дефектолога, психологічного розвантаження та логопедичний кабінет для проведення корекційно-розвивальних занять.

1.7. Передбачити на наступні роки збільшення обсягу видатків для запровадження навчання дітей з особливими освітніми потребами у дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладах.

1.8. Інформувати про хід виконання цього розпорядження Головне управління освіти і науки облдержадміністрації щороку, до 15 травня.

2. Головному управлінню освіти і науки облдержадміністрації:

2.1. Проводити моніторинг стану упровадження інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами у навчальних закладах області.

2.2. Розробити програмно-методичне забезпечення дистанційного навчання у рамках електронної школи для дітей з особливими освітніми потребами.

3. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на Головне управління освіти і науки облдержадміністрації, контроль - на заступника голови облдержадміністрації Пустову М. І.

 

Голова облдержадміністрації

О. Ю. Вілкул

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали