НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ

РІШЕННЯ

від 29 грудня 2011 року N 26

Про затвердження базових переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов'язковому оприлюдненню у 2013 році

Відповідно до статей 18, 21 Закону України "Про телекомунікації", пункту 3.2 Положення про якість телекомунікаційних послуг (далі - Положення), затвердженого рішенням НКРЗ від 15.04.2010 N 174 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2010 за N 429/17724, з метою забезпечення всебічного і періодичного інформування споживачів про рівні якості телекомунікаційних послуг, які надаються операторами телекомунікацій, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, вирішила:

1. Затвердити Базовий перелік показників якості послуг фіксованого телефонного зв'язку (додаток 1) та Базовий перелік показників якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку (додаток 2), рівні яких підлягають оприлюдненню у 2013 році.

2. Операторам телекомунікацій відповідно до розділу 4 Положення протягом 2012 року забезпечити проведення випробувань показників якості телекомунікаційних послуг, які включені до Базового переліку показників якості послуг фіксованого телефонного зв'язку та Базового переліку показників якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку, рівні яких підлягають оприлюдненню у 2013 році.

3. Операторам телекомунікацій оприлюднити інформацію щодо якості телекомунікаційних послуг у порядку, встановленому пунктом 3.3 Положення, та подати до НКРЗІ звіти за формою N 11-ЯТП до 30 січня 2013 року.

4. Департаменту зв'язку провести аналіз звітів операторів, узагальнити результати роботи з контролю за якістю телекомунікаційних послуг за 2012 рік та розмістити річний звіт на веб-сайті НКРЗІ до 31 березня 2013 року.

5. Департаменту забезпечення діяльності оприлюднити рішення на офіційному веб-сайті НКРЗІ та опублікувати у журналі "Бюлетень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації" (офіційне видання).

 

Голова

П. Яцук

 

Додаток 1
до рішення НКРЗІ
29.12.2011 N 26

Перелік показників якості послуг фіксованого телефонного зв'язку, рівні яких підлягають обов'язковому оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2013 році

1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв'язку, виконаних за нормований час.

2. Відсоток справних таксофонів.

3. Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік.

4. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час.

5. Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік.

6. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).

7. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.

8. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.

9. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів.

10. Відсоток неуспішних викликів для міських викликів.

11. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для міжміських викликів.

12. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для місцевих викликів.

Примітки.

1. Методи випробування якості послуг фіксованого телефонного зв'язку зазначені у СОУ 64.2-00017584-002:2009 "Телекомунікаційні мережі фіксованого телефонного зв'язку загального користування. ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ. Показники якості. Методи випробувань".

2. Граничні нормовані рівні встановлені наказом Міністерства транспорту та зв'язку України "Про встановлення рівнів якості послуг фіксованого телефонного зв'язку" від 22.02.2010 N 91, зареєстрованим Міністерством юстиції України 15.03.2010 за N 220/17515.

 

Додаток 2
до рішення НКРЗІ
29.12.2011 N 26

Перелік показників якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку, рівні яких підлягають обов'язковому оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2013 році

1. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).

2. Відсоток відкритих особових рахунків абонентів попередньо оплачених послуг, на які були отримані звернення від споживачів щодо некоректності (неправильності) розрахунку за надані послуги.

3. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.

4. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.

5. Відсоток неуспішних викликів для національних викликів.

6. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення викликів для національних викликів.

7. Відсоток встановлених з'єднань, які закінчилися передчасним роз'єднанням не за ініціативою абонента для національних з'єднань.

Примітки:

1. Методи випробування якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку зазначені у СОУ 64.2-00017584-006:2009 "Телекомунікаційні мережі рухомого (мобільного) зв'язку загального користування. ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ ПОСЛУГИ. Показники якості. Методи випробування".

2. Граничні нормовані рівні встановлені наказом Міністерства транспорту та зв'язку України "Про встановлення рівнів якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку" від 19.03.2010 N 147, зареєстрованим Міністерством юстиції України 06.04.2010 за N 277/17572.

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали