Додаткова копія: Про затвердження обласного плану заходів щодо неінфекційних захворювань для досягнення цілей сталого розвитку в Рівненській області

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 20.03.2019 р. N 225

Про затвердження обласного плану заходів щодо неінфекційних захворювань для досягнення цілей сталого розвитку в Рівненській області

Відповідно до статей 13, 14 Основ законодавства України про охорону здоров'я, статті 22 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", з метою реалізації державної політики у сфері охорони здоров'я населення, громадського здоров'я:

1. Затвердити обласний план заходів щодо неінфекційних захворювань для досягнення цілей сталого розвитку в Рівненській області (далі - заходи) згідно з додатком.

2. Рекомендувати районним державним адміністраціям, виконавчим комітетам рад міст обласного значення, об'єднаним територіальним громадам:

розробити відповідні заходи;

забезпечити виконання заходів у межах видатків, передбачених у відповідних бюджетах;

про хід виконання заходів інформувати управління охорони здоров'я облдержадміністрації щопівроку до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом.

3. Управлінню охорони здоров'я обласної державної адміністрації про хід виконання розпорядження інформувати облдержадміністрацію щороку до 10 лютого.

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Богатирчук-Кривко С. К.

 

Голова адміністрації

О. Муляренко

 

Додаток
до розпорядження Рівненської обласної державної адміністрації
20.03.2019 N 225

Обласний план заходів щодо неінфекційних захворювань для досягнення цілей сталого розвитку в Рівненській області

Найменування завдання

Найменування заходу

Відповідальний за виконання

Строк виконання

1

2

3

4

Організація та координації виконання заходів

1. Забезпечення ефективної міжсекторальної взаємодії щодо виконання заходів

1) утворення координаційної міжвідомчої ради, визначення її завдань та повноважень

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації

2019 рік

2) оцінка ефективності виконання заходів згідно з індикаторами системи моніторингу, розроблених Міністерством охорони здоров'я України

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації

2019 - 2020 роки

Міжсекторальна взаємодія щодо підвищення рівня поінформованості та обізнаності населення з питань профілактики неінфекційних захворювань

2. Формування інформаційної політики та забезпечення громадської підтримки у напрямі профілактики неінфекційних захворювань

1) забезпечення організації та проведення інформаційних кампаній для населення щодо основних факторів ризику неінфекційних захворювань (поведінкових, соціально-економічних, спадкових, несприятливих факторів навколишнього природного середовища, шкідливих факторів професійного середовища тощо), зокрема щодо небезпечних для здоров'я наслідків куріння, в тому числі електронних сигарет і кальяну, шкідливого впливу вторинного тютюнового диму (пасивного куріння), розвитку тютюнової залежності, медичних, соціальних та економічних втрат унаслідок вживання тютюну, щодо масштабів надмірного вживання алкоголю, а також щодо наслідків та шкоди для здоров'я населення, соціально-економічних проблем, пов'язаних з надмірним вживанням алкоголю

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, управління освіти і науки облдержадміністрації, управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації, управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

 2) забезпечення підвищення рівня обізнаності різних груп населення області щодо важливості здорового харчування для підтримання належної маси тіла та профілактики неінфекційних захворювань

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, управління освіти і науки облдержадміністрації, управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації, управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації

постійно

 

3) забезпечення надання необхідної інформації про харчування для певних категорій населення області (дітей, вагітних жінок і жінок, які годують груддю, осіб похилого віку, пацієнтів з неінфекційними захворюваннями), а також переконливої і аргументованої інформації про значення грудного вигодовування дітей протягом щонайменше шести місяців від народження як основи профілактики виникнення неінфекційних захворювань у дорослому віці; попередження про загрозу для здоров'я дефіциту макро- і мікронутрієнтів

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, управління освіти і науки облдержадміністрації, управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації

постійно

 

4) інформування населення області про наслідки низької фізичної активності та важливість щоденної 30-хвилинної фізичної активності для профілактики неінфекційних захворювань

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, управління освіти і науки облдержадміністрації, управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації

постійно

 

5) підвищення рівня обізнаності населення області щодо соціальної та економічної важливості безпеки дорожнього руху, причин і наслідків травматизму в дорожньо-транспортних пригодах та сприяння усвідомленню суспільством значення таких ризиків для здоров'я населення; залучення до формування практики безпеки на дорогах представників страхових компаній, розробників обладнання для безпечного перевезення (дитячих крісел, шоломів), організацій автомобілістів та медичних асоціацій

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, управління інфраструктури та промисловості облдержадміністрації Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області, управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

6) забезпечення надання необхідної інформації, організації та проведення інформаційних кампаній для населення області щодо негативного впливу забруднення повітря та інших несприятливих факторів навколишнього природного середовища

Департамент екології та природних ресурсів облдержадміністрації

постійно

 

7) підвищення рівня обізнаності населення області щодо наслідків для здоров'я через контакт з азбестом, радоном та іншими небезпечними полютантами (продуктами згоряння твердого палива в приміщеннях), а також щодо шляхів мінімізації негативного впливу на здоров'я населення та зниження рівня забруднення закритих приміщень

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, департамент екології та природних ресурсів облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

8) підвищення рівня обізнаності населення щодо негативного впливу на здоров'я таких несприятливих факторів навколишнього природного середовища, як шум, вібрація, інсоляція, освітлення, низька та висока температура повітря, надмірна вологість

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, департамент екології та природних ресурсів облдержадміністрації, Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

9) забезпечення трансляції та поширення серед населення області аудіовізуальної інформації, зокрема через мережу "Інтернет", і друкованих матеріалів стосовно шкідливого впливу на здоров'я вживання тютюну, надмірного вживання алкоголю, нездорового харчування та низької фізичної активності, а також щодо негативного впливу забруднення повітря та інших несприятливих факторів навколишнього природного середовища

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, управління освіти і науки облдержадміністрації, управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації, департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації, управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації, Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

10) підвищення рівня обізнаності населення області про оздоровчий вплив природних факторів у рекреаційних зонах

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, управління освіти і науки облдержадміністрації, управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації, управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

11) інформування населення області про шкідливий вплив на здоров'я через недотримання режиму сну та відпочинку, в тому числі нераціональної організації навчання, праці, а також тривалого психоемоційного напруження та втоми (зниження стабільності нервової системи

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, управління освіти і науки облдержадміністрації, управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації, управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації

постійно

3. Формування освітніх матеріалів з питань пропагування здорового способу життя та профілактики неінфекційних захворювань в навчальних програмах

1) забезпечення впровадження в закладах загальної середньої освіти програм "Шкільна служба здоров'я"

Управління освіти і науки облдержадміністрації, управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

2019 - 2020 роки

 

2) впровадження у повсякденну діяльність медичних працівників первинної медичної допомоги, освітніх матеріалів щодо необхідності використання дитячих автомобільних крісел

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, управління освіти і науки облдержадміністрації, управління охорони здоров'я облдержадміністрації

постійно

Заходи із зменшення впливу факторів ризику неінфекційних захворювань на здоров'я населення

4. Зниження рівня споживання тютюнових виробів та паління

1) посилення контролю за виконанням вимог законодавства щодо повної заборони паління в громадських місцях

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

2) забезпечення надання кваліфікованої медичної допомоги особам, які мають бажання припинити вживати тютюнові вироби та позбутися тютюнової залежності

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації

постійно

 

3) посилення контролю за виконанням вимог законодавства щодо повної заборони паління в закладах охорони здоров'я, освіти та прилеглих до них територіях

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, управління освіти і науки облдержадміністрації, управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

4) забезпечення створення "гарячої" телефонної лінії стосовно надання допомоги щодо припинення тютюнопаління

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

2019 - 2020 роки

5. Профілактика зловживанням алкоголем

1) забезпечення дотримання законодавства щодо обмеження роздрібної торгівлі алкогольними напоями

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

2) забезпечення постійного ефективного контролю за забороною продажу алкогольних напоїв особам, які не досягли 18 років, з метою обмеження доступу до алкоголю та ліквідації незаконної торгівлі алкоголем

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

6. Підтримка та пропагування здорового харчування

1) надання підтримки програмам, спрямованим на забезпечення здорового харчування, в закладах освіти

Управління освіти і науки облдержадміністрації, управління охорони здоров'я облдержадміністрації, Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

2) унеможливлення доступності і продажу висококалорійних харчових продуктів та напоїв з підвищеним вмістом насичених жирів, солі та цукру в закладах освіти, на прилеглих до них територіях

Управління освіти і науки облдержадміністрації, управління охорони здоров'я облдержадміністрації, Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

7. Профілактика недостатньої фізичної активності

1) забезпечення обов'язкового включення до містобудівної документації відповідного рівня влаштування територій, призначених виключно для фізичної активності громадян (спортивні, фізкультурно-оздоровчі майданчики, в тому числі басейни); обладнання велосипедних і бігових доріжок на існуючих і нових транспортних шляхах, а також у парках та скверах

Департамент з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації, Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Рівненській області, управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громад

постійно

 

2) забезпечення вільного доступу громадян до публічних об'єктів, призначених для занять фізичною культурою та спортом

Управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

8. Використання природних факторів при складанні містобудівної документації

1) забезпечення обов'язкового включення до містобудівної документації відповідного рівня функціональних зон, призначених виключно для рекреаційного використання (засмаги, купання, ігор на відкритому повітрі)

Департамент з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації, Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Рівненській області, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

9. Профілактика несприятливого впливу факторів навколишнього природного середовища на здоров'я населення

1) сприяння дослідженню негативного впливу зміни клімату на здоров'я населення

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, департамент екології та природних ресурсів облдержадміністрації, департамент з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації

2019 - 2020 роки

Організація надання медичної допомоги

10. Оптимізація управління та забезпечення надання медичної допомоги

1) упровадження принципу солідарності в покритті витрат на медичну допомогу, забезпечення рівного доступу та якості надання медичної допомоги для міського та сільського населення незалежно від місця проживання та соціального статусу

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

2) проведення оцінки доступності та якості надання медичної допомоги; забезпечення проведення постійної оцінки рівня сімейних витрат домашніх господарств на медичну допомогу

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, Головне управління статистики у Рівненській області, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

3) створення умов для покращення кадрового забезпечення, підвищення кваліфікаційного рівня медичних працівників; вдосконалення знань і навичок, у тому числі на рівні первинної медичної допомоги

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети міст рад обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

4) забезпечення раціонального використання наявних фінансових ресурсів у галузі охорони здоров'я

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

5) впровадження інтегрованої інформаційної системи для закладів охорони здоров'я, у тому числі системи електронної реєстрації медичної інформації про пацієнтів і їх факторів ризику виникнення неінфекційних захворювань

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації

2019 - 2021 роки

 

6) впровадження практики проведення оцінки індивідуального ризику розвитку неінфекційних захворювань на рівні первинної медичної допомоги

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

2019 - 2021 роки

 

7) покращення якості надання медичної допомоги пацієнтам з неінфекційними захворюваннями шляхом впровадження на рівні первинної, вторинної (спеціалізованої) і третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги клінічних настанов та клінічних протоколів надання медичної допомоги, які повністю відповідають принципам доказової медицини

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

8) впровадження системи обліку та аналізу випадків неналежного надання медичної допомоги для попередження медичних помилок на окремих етапах лікувально-діагностичних процесів

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

11. Профілактика, раннє виявлення та лікування хвороб системи кровообігу

1) забезпечення виявлення факторів ризику хвороб системи кровообігу на рівні первинної медичної допомоги, а також виявлення та проведення оцінки індивідуального ризику розвитку таких захворювань

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

2) забезпечення проведення моніторингу наявності та динаміки факторів ризику серцево-судинних захворювань на всіх рівнях надання медичної допомоги

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

3) забезпечення впровадження медичних стандартів щодо виявлення, моніторингу лікування та динаміки перебігу хвороб системи кровообігу і їх факторів ризику відповідно до затверджених нормативно-правових актів Міністерства охорони здоров'я України (клінічні протоколи надання медичної допомоги) та засад доказової медицини; проведення на рівні первинної медичної допомоги необхідних клінічних обстежень (збір сімейного анамнезу щодо хвороб системи кровообігу, наявність факторів ризику (паління, зловживання алкоголем, нездорове харчування, низька фізична активність, вплив несприятливих факторів навколишнього природного середовища тощо), вимірювання артеріального тиску, лабораторне обстеження (визначення рівня холестерину) для виявлення та проведення оцінки індивідуального ризику розвитку хвороб системи кровообігу за європейською шкалою для розрахунку ризику смерті від серцево-судинного захворювання (SCORE)

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

4) забезпечення інформування пацієнта щодо наявності в нього факторів ризику серцево-судинних захворювань і можливості їх корекції на всіх рівнях надання медичної допомоги, а також щодо необхідності проходження регулярних медичних оглядів, частота яких визначається нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров'я України залежно від рівня ризику

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

5) забезпечення впровадження в клінічну практику стандартів надання медичної допомоги пацієнтам, які мають фактори ризику виникнення хвороб системи кровообігу або в яких уже діагностовано такі захворювання, відповідно до клінічних протоколів надання медичної допомоги, затверджених Міністерством охорони здоров'я України

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

12. Профілактика, раннє виявлення та лікування цукрового діабету

1) забезпечення інформування пацієнта щодо наявності в нього факторів ризику виникнення цукрового діабету та можливості їх корекції на всіх рівнях надання медичної допомоги, а також необхідності проходження медичних оглядів, частота яких визначається нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров'я України

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

2) забезпечення на рівні первинної медичної допомоги виявлення факторів ризику виникнення цукрового діабету (обтяжений сімейний анамнез, наявність надмірної маси тіла або ожиріння, метаболічного синдрому та підвищення рівня глюкози у крові); проведення корекції факторів ризику в пацієнтів відповідно до нормативно-правових актів Міністерства охорони здоров'я України

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

3) забезпечення впровадження в клінічну практику стандартів надання медичної допомоги пацієнтам, які мають фактори ризику виникнення цукрового діабету та/або метаболічного синдрому, відповідно до клінічних протоколів надання медичної допомоги, затверджених Міністерством охорони здоров'я України

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

13. Профілактика, раннє виявлення та лікування злоякісних новоутворень

1) забезпечення інформування пацієнтів щодо факторів ризику виникнення онкологічних захворювань і методик їх корекції та необхідності проведення регулярних медичних оглядів з пріоритетними скринінговими заходами щодо раку шийки матки та молочної залози в жінок, колоректального раку

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

2) забезпечення проходження жінками регулярних медичних оглядів з проведенням скринінгу раку шийки матки та молочної залози згідно з нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров'я України

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

3) забезпечення впровадження в клінічну практику медичних стандартів щодо скринінгу колоректального раку на всіх рівнях надання медичної допомоги

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

14. Профілактика, раннє виявлення та лікування хронічних форм респіраторних захворювань

1) забезпечення підвищення рівня усвідомлення небезпеки та високої ймовірності виникнення хронічних форм респіраторних захворювань в осіб з обтяженим сімейним анамнезом та індивідуальними факторами ризику таких хвороб; підвищення рівня обізнаності та усвідомлення необхідності регулярних профілактичних обстежень

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

2) забезпечення проведення комплексної оцінки сімейного анамнезу, факторів ризику (вживання тютюну, шкідливі фактори професійного середовища), скарг пацієнтів та симптомів з боку респіраторної системи, що вказують на високий ризик хронічних респіраторних захворювань; направлення таких пацієнтів до пульмонолога для подальшого обстеження та лікування

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

3) забезпечення впровадження в клінічну практику стандартів надання медичної допомоги пацієнтам, які мають фактори ризику виникнення хронічних респіраторних захворювань, відповідно до клінічних протоколів надання медичної допомоги, затверджених Міністерством охорони здоров'я України

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

4) забезпечення профілактики алергічних захворювань, зумовлених забрудненням повітря та іншими несприятливими факторами навколишнього природного середовища

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

Моніторинг ефективності виконання заходів

15. Формування та вдосконалення існуючих баз даних щодо захворювань, забезпечення інформаційного та наукового супроводження неінфекційних хвороб

1) оптимізація існуючих, створення нових та постійне оновлення інтегрованих комплексних баз даних (реєстрів) щодо ключових показників неінфекційних захворювань (первинна захворюваність, поширеність, смертність), поширеності факторів ризику, динамічних індикаторів ефективності виконання заходів

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

2) визначення персональної відповідальності за достовірність даних, що подаються до статистичних звітів; проведення регулярного моніторингу та здійснення контролю за якістю вхідних даних статистичної звітності

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, Головне управління статистики у Рівненській області, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

3) участь у проведенні наукових досліджень, спрямованих на визначення рівня захворюваності (первинна та вторинна), поширеності, інвалідності, смертності та економічних втрат від неінфекційних захворювань, а також рівня поширеності премобідних станів, факторів ризику, їх кількісних характеристик; вивчення питання щодо впливу соціальних факторів (рівень освіти, доходів, місце проживання) та їх динаміки

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації

постійно

16. Проведення моніторингу споживання тютюнових виробів

Участь у проведенні досліджень щодо поширеності споживання тютюнових виробів серед різних вікових груп населення

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації

2020 рік та кожні три роки

17. Проведення моніторингу споживання алкоголю та слабоалкогольних напоїв

1) участь у проведенні досліджень щодо споживання алкогольних і слабоалкогольних напоїв різними групами населення (особами, які не досягли 18 років, вагітними жінками і жінками, які годують груддю)

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації

2020 рік та кожні три роки

 

2) забезпечення підготовки даних про кількість померлих у стані алкогольного сп'яніння у розрізі причин смерті, зокрема в результаті дорожньо-транспортної пригоди, навмисного самоушкодження

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, управління охорони здоров'я облдержадміністрації

постійно

18. Проведення моніторингу стану харчування населення

1) участь у проведенні репрезентативних досліджень стану фактичного харчування населення залежно від віку і статі, а також оцінки залежності якості харчування від рівня освіти, доходів, місця проживання та професії; участь у проведені поширеності дитячого ожиріння

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації

2022 рік та кожні шість років

 

2) забезпечення участі в Європейській мережі дій щодо зменшення споживання солі

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

19. Проведення оцінки рівня фізичної активності населення

1) участь у проведенні оцінки рівня фізичної активності різних груп населення

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, управління освіти і науки облдержадміністрації, управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

2022 рік та кожні шість років

 

2) забезпечення проведення моніторингу наявності та оцінки якості об'єктів для занять фізичною культурою і спортом у міській та сільській місцевостях

Управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації, управління освіти і науки облдержадміністрації, департамент з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації, Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Рівненській області, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

20. Проведення моніторингу безпеки дорожнього руху

1) забезпечення створення обласної системи нагляду за дорожнім рухом, реєстрація дорожньо-транспортних пригод, загиблих в них і тих, хто отримав ушкодження (після створення на національному рівні)

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, управління інфраструктури та промисловості облдержадміністрації

постійно

 

2) забезпечення організації регулярного збору об'єктивних і достовірних даних щодо ключових порушень безпеки дорожнього руху (перевищення швидкості, невикористання/неналежне використання ременів безпеки, дитячих крісел, шоломів, вплив факторів, що відволікають від керування транспортом)

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, управління інфраструктури та промисловості облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

3) забезпечення перегляду індикаторів моніторингу порушень безпеки дорожнього руху на обласному рівні для проведення поточної оцінки стану безпеки на дорогах

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, управління інфраструктури та промисловості облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

21. Проведення моніторингу несприятливих факторів навколишнього природного середовища

1) забезпечення створення умов системи нагляду за наслідками впливу забруднення повітря та інших несприятливих факторів навколишнього природного середовища в приміщеннях та поза ними

Державна екологічна інспекція у Рівненській області, управління охорони здоров'я облдержадміністрації, департамент з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації, Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Рівненській області, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

 

 

2) проведення моніторингу ефективності заходів із зменшення шкідливого впливу наслідків небезпечних атмосферних полютантів

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, Державна екологічна інспекція Поліського округу, департамент з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації, Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Рівненській області, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

3) забезпечення виконання функцій з нагляду за впливом навколишнього природного середовища на здоров'я населення

Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, Державна екологічна інспекція Поліського округу, департамент з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

22. Проведення моніторингу дотримання безпечного способу життя і умов навчання дітей

1) забезпечення систематичного нагляду за умовами та організацією навчання дітей у закладах освіти

Управління освіти і науки облдержадміністрації, управління охорони здоров'я облдержадміністрації, управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

2) забезпечення систематичного нагляду за безпечним навчальним навантаженням дітей

Управління освіти і науки облдержадміністрації, управління охорони здоров'я облдержадміністрації, управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади

постійно

 

3) проведення моніторингу способу життя дітей (фізична активність, час, проведений перед екраном телебачення і монітором персонального комп'ютера, тривалість сну, перебування на відкритому повітрі, шкідливі звички тощо)

Управління освіти і науки облдержадміністрації, управління охорони здоров'я облдержадміністрації, управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, районні державні адміністрації, об'єднані територіальні громади

постійно

 

Начальник управління охорони
здоров'я адміністрації

Ю. Осіпчук




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали