Додаткова копія: Про затвердження плану заходів на 2019 - 2020 роки з реалізації в Рівненській області Стратегії державної політики щодо наркотиків на період до 2020 року

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 28.03.2019 р. N 270

Про затвердження плану заходів на 2019 - 2020 роки з реалізації в Рівненській області Стратегії державної політики щодо наркотиків на період до 2020 року

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 06 лютого 2019 року N 56-р "Про затвердження плану заходів на 2019 - 2020 роки з реалізації Стратегії державної політики щодо наркотиків на період до 2020 року" (План N 56-р), з метою удосконалення системи взаємодії державних органів, підприємств, установ, організацій у сфері боротьби з наркоманією, незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів, здійснення превентивних заходів:

1. Затвердити план заходів на 2019 - 2020 роки з реалізації в Рівненській області Стратегії державної політики щодо наркотиків на період до 2020 року (Розпорядження N 735-р) (далі - план заходів), що додається.

2. Районним державним адміністраціям, виконавчим комітетам рад міст обласного значення, об'єднаним територіальним громадам затвердити відповідні плани заходів.

3. Виконавцям про хід виконання плану заходів інформувати управління охорони здоров'я облдержадміністрації щороку до 05 січня.

4. Управлінню охорони здоров'я облдержадміністрації узагальнену інформацію про хід виконання плану заходів подавати облдержадміністрації щороку до 28 січня.

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Богатирчук-Кривко С. К.

 

Голова адміністрації

О. Муляренко

 

Додаток
до розпорядження Рівненської обласної державної адміністрації
28.03.2019 N 270

План заходів
на 2019 - 2020 роки з реалізації в Рівненській області Стратегії державної політики щодо наркотиків на період до 2020 року (Розпорядження N 735-р)

Профілактика наркозалежності та запобігання незаконному вживанню наркотиків

1. Впроваджувати досвід європейських країн з питань сучасного підходу до профілактики вживання психоактивних речовин згідно із затвердженими стандартами.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, Головне управління Національної поліції в Рівненській області, Рівненський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.

Упродовж 2019 - 2020 років.

2. Проводити моніторинг заходів профілактики вживання психоактивних речовин і психічних розладів внаслідок вживання психоактивних речовин, за результатами якого розробити пропозиції щодо удосконалення їх організації.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, Рівненський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, управління освіти і науки обласної державної адміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення.

Упродовж 2019 - 2020 років.

3. Підготувати та провести з використанням засобів масової інформації відомості про небезпеки, пов'язані із вживанням психоактивних речовин, а також про методи профілактики психічних розладів, пов'язаних із таким вживанням.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, Головне управління Національної поліції в Рівненській області, управління освіти і науки обласної державної адміністрації, Рівненський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення.

Упродовж 2019 - 2020 років.

4. Удосконалити програми підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних та соціальних працівників сучасних методик профілактики запобігання вживанню наркотиків дітьми і молоддю.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, управління освіти і науки обласної державної адміністрації, Рівненський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.

Упродовж 2019 року.

5. Забезпечити заклади освіти, заклади оздоровлення та відпочинку дітей, розважальні заклади достатньою кількістю інформаційної та методичної літератури для проведення заходів інформаційного, освітнього та виховного характеру, зокрема в місцях дозвілля дітей та молоді, у тому числі під час оздоровлення (лекцій, бесід, конференцій, зустрічей, засідань за круглими столами тощо).

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, Рівненський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, управління освіти і науки обласної державної адміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення.

Упродовж 2019 - 2020 років.

6. Здійснити комплекс організаційно-практичних заходів зі зниження рівня аварійності та тяжкості її наслідків, зокрема спрямованих на виявлення осіб, що перебувають під впливом психоактивних речовин.

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації.

Упродовж 2019 року.

Подолання стигматизації та забезпечення захисту прав осіб, які вживають психоактивні речовини

7. Організувати проведення за участю громадськості інформаційно-роз'яснювальних семінарів і тренінгів для службовців органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, працівників освіти, правоохоронних органів, медичних, педагогічних та соціальних працівників з метою запобігання та протидії дискримінації, формування толерантного ставлення до осіб з психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання психоактивних речовин.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, Рівненський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, управління освіти і науки обласної державної адміністрації, департамент соціального захисту населення обласної державної адміністрації, Головне управління Національної поліції в Рівненській області, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, громадські організації (за згодою).

Упродовж 2019 - 2020 років.

Лікування та реабілітація

8. Дотримуватись стандартів надання медичної допомоги особам з психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання психоактивних речовин.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, департамент соціального захисту населення обласної державної адміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади.

Упродовж 2019 - 2020 років.

9. Затвердити накази щодо впровадження комплексно-інтегрованої медичної допомоги для лікування осіб з психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання психоактивних речовин на рівні первинної медичної допомоги.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади.

Упродовж 2019 - 2020 років.

10. Удосконалити систему підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації на рівні післядипломної освіти медичних, соціальних працівників, працівників Нацполіції з лікування, реабілітації та ресоціалізації осіб з психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання психоактивних речовин та надання домедичної допомоги.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, департамент соціального захисту населення обласної державної адміністрації, Головне управління Національної поліції в Рівненській області.

Упродовж 2019- 2020 років.

11. Впровадити комплекс заходів, спрямованих на підвищення ефективності програм замісної підтримувальної терапії щодо формування єдиної взаємозв'язаної лікувально-реабілітаційної системи як поетапного процесу повернення особи, яка вживає психоактивні речовини, до суспільного життя та забезпечити надання соціальної реабілітації, соціальних, юридичних та послуг з працевлаштування.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення.

Упродовж 2019 - 2020 років.

12. З метою виконання заходів Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та подальшого розширення лікування замісною підтримувальною терапією осіб з психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання психоактивних речовин впровадити проект "Інтеграція лікування наркозалежності та ВІЛ/СНІД в закладах первинної медико-санітарної допомоги Рівненської області".

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, районні державні адміністрації, виконавчі комітети рад міст обласного значення, об'єднані територіальні громади.

Упродовж 2019 року.

13. Впровадити комплекс послуг з медичного обслуговування і соціальних послуг, пов'язаних із зниженням ризику і запобіганням поширенню ВІЛ-інфекції та інших хвороб серед осіб з психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання психоактивних речовин, зокрема споживачів ін'єкційних наркотиків.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, громадські організації (за згодою).

Упродовж 2019 - 2020 років.

14. Забезпечити проведення інформаційної роботи із залученням засобів масової інформації з формування у споживачів ін'єкційних наркотиків навичок безпечної поведінки, усвідомлення ризику зараження ВІЛ-інфекцією та відповідальності за власне здоров'я, а також здійснювати організацію доступності інформаційних матеріалів, стерильних голок, шприців та дезінфікуючих матеріалів шляхом їх безоплатної видачі або обміну.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, громадські організації (за згодою).

Упродовж 2019 - 2020 років.

Організація лікування в установах та закладах Державної кримінально-виконавчої служби засуджених та осіб, взятих під варту, з психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання психоактивних речовин

15. Забезпечити взаємодію установ з виконання покарань із закладами охорони здоров'я для вдосконалення видів послуг з медичного обслуговування та профілактики для пацієнтів з психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання психоактивних речовин серед засуджених та осіб, взятих під варту.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, філія Державної установи "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України" в Рівненській області, Головне управління Національної поліції в Рівненській області.

Упродовж 2019 - 2020 років.

16. Удосконалити проведення комплексного лікування засуджених та осіб, взятих під варту, з психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання опіоїдів з використанням препаратів замісної підтримувальної терапії в установах та закладах Державної кримінально-виконавчої служби.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, філія Державної установи "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України" в Рівненській області, Головне управління Національної поліції в Рівненській області.

Упродовж 2019 - 2020 років.

Удосконалення системи контролю за обігом наркотиків

17. Проводити профілактичні заходи, спрямовані на превенцію немедичного вживання наркозасобів, передусім серед дітей та молоді, та просвітницькі заходи у загальноосвітніх навчальних закладах щодо протидії наркоманії, шкідливого впливу вживання наркотичних засобів, а також запобігання та недопущення втягнення дітей у протиправну діяльність.

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, Рівненський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.

Упродовж 2019 - 2020 років.

18. Здійснювати заходи, спрямовані на виявлення, документування та припинення кримінальних правопорушень, пов'язаних з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів, у тому числі вчинених учасниками та членами організованих злочинних груп або злочинних організацій, які впливають на криміногенну ситуацію в області.

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, Управління Служби безпеки України в Рівненській області (за згодою).

Упродовж 2019 - 2020 років.

19. Підвищити ефективність співробітництва між суб'єктами формування і реалізації державної політики щодо наркотиків, які проводять експертизи/дослідження наркотичних засобів.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, Головне управління Національної поліції в Рівненській області.

Упродовж 2019 - 2020 років.

Забезпечення доступності наркотичних лікарських засобів, сприяння розвитку паліативної допомоги та замісної підтримувальної терапії

20. Забезпечувати контроль за дотриманням Порядку придбання, перевезення, зберігання, відпуску, використання та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у закладах охорони здоров'я Рівненської області для розширення доступу до медикаментозного лікування.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Рівненській області, Головне управління Національної поліції в Рівненській області.

Упродовж 2019 - 2020 років.

21. Визначати потребу у лікарських препаратах, що містять наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори, для надання паліативної допомоги, лікування больового синдрому у дітей та дорослих, замісної підтримувальної терапії.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації.

Упродовж 2019 - 2020 років.

22. З метою підвищення доступності до лікарських засобів, що містять наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори, сприяти розширенню мережі аптечних закладів, які матимуть ліцензію на провадження діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на первинному рівні надання медичної допомоги лікарями загальної практики - сімейними лікарями.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Рівненській області.

Упродовж 2019 - 2020 років.

23. В межах наданих повноважень проводити заходи з метою продовження дієвого співробітництва у сфері протидії наркозлочинності, зокрема щодо виявлення та припинення протиправної діяльності злочинних груп та окремих осіб, причетних до організації міжнародних каналів постачання наркотичних засобів і психотропних речовин на територію Рівненської області.

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, Управління Служби безпеки України в Рівненській області (за згодою), Рівненська митниця ДФС.

Упродовж 2019 - 2020 років.

24. Проводити комплекс практичних заходів, спрямованих на пошук та фіксацію фактичних даних про злочинну діяльність осіб, які збувають наркотичні засоби та психотропні речовини з використанням інноваційних технологій, у тому числі соціальні мережі.

Головне управління Національної поліції в Рівненській області.

Упродовж 2019 - 2020 років.

25. Забезпечити взаємодію та координацію діяльності органів та підрозділів поліції з органами виконавчої влади щодо протидії незаконному обігу наркотичних засобів та психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів, а також контролю за їх легальним обігом.

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Рівненській області.

Упродовж 2019 - 2020 років.

26. Проводити заходи, спрямовані на викриття та притягнення до кримінальної відповідальності осіб, причетних до використання коштів, здобутих від наркобізнесу.

Головне управління Національної поліції в Рівненській області.

Упродовж 2019 - 2020 років.

27. Здійснювати збір оперативної інформації щодо діяльності на території області підпільних нарколабораторій та наркопритонів, провести заходи з їх документування та ліквідації, в тому числі перекриття каналів надходження наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів.

Головне управління Національної поліції в Рівненській області.

Упродовж 2019 - 2020 років.

28. Під час документування тяжких та особливо тяжких наркозлочинів у всіх випадках забезпечувати накладання арешту та вилучення в злочинців коштів, цінностей та іншого майна, здобутих злочинним шляхом, виявляти та реєструвати факти використання коштів, отриманих від незаконного обігу наркотиків, та проводити комплекс заходів, спрямованих на руйнування економічного підґрунтя наркозлочинців та запобігання можливості використання злочинцями "брудних" коштів для виходу з-під варти.

Головне управління Національної поліції в Рівненській області.

Упродовж 2019 - 2020 років.

29. Забезпечити у межах компетенції контроль у сфері легального обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, наркотичних, психотропних, отруйних чи сильнодіючих лікарських засобів та отруйних чи сильнодіючих речовин, культивування рослин, уключених до Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2000 року N 770.

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації.

Упродовж 2019 - 2020 років.

30. Організовувати та проводити на території області комплексні профілактичні заходи, спрямовані на знищення незаконних посівів нарковмісних рослин, в тому числі оперативно-профілактичні заходи "Мак", з метою виявлення і знищення нелегальних посівів маку та конопель, перекриття каналів надходження наркозасобів до споживачів.

Головне управління Національної поліції в Рівненській області.

Упродовж 2019 - 2020 років.

31. Здійснювати висвітлення в засобах масової інформації та інформування громадськості про діяльність з протидії наркозлочинності, передусім про розкриття протиправної діяльності збувачів наркотиків, викриття підпільних нарколабораторій, каналів контрабанди наркотиків, вилучення з незаконного обігу наркотичних засобів і психотропних речовин, а також про проведені заходи профілактичного характеру.

Головне управління Національної поліції в Рівненській області.

Упродовж 2019 - 2020 років.

32. Здійснювати аналіз наркозлочинності в області: заходи, які вживаються з протидії наркозлочинності відділами та відділеннями ГУНП, результати цих заходів, виконання пріоритетних завдань, поставлених у сфері протидії незаконному обігу наркотиків. У разі змін криміногенної ситуації, здійснювати розроблення відповідних заходів оперативного реагування.

Головне управління Національної поліції в Рівненській області.

Упродовж 2019 - 2020 років.

Деякі питання державної політики щодо наркотиків

33. Провести цикл засідань за круглими столами, конференцій, публічних дискусій тощо з метою підвищення ефективності профілактичних, лікувальних, медичних і соціальних реабілітаційних заходів, гармонізувати єдину систему моніторингу наркоситуації в Рівненській області, упорядкувати застосування наркотичних лікарських засобів, здійснення адекватних правоохоронних заходів, спрямованих на боротьбу з незаконним обігом наркотиків та наркозлочинністю.

Управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації, Головне управління Національної поліції в Рівненській області, Управління Служби безпеки України в Рівненській області (за згодою), управління освіти і науки обласної державної адміністрації, Рівненський обласний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Рівненській області, філія Державної установи "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України" в Рівненській області, Рівненська митниця ДФС, громадські організації (за згодою).

Упродовж 2019 - 2020 років.

Міжнародне співробітництво

34. Проведення за узгодженням з відповідними службами іноземних держав взаємодій щодо питань протидії наркозлочинності.

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, Управління Служби безпеки України в Рівненській області (за згодою), Рівненська митниця ДФС.

Упродовж 2019 - 2020 років.

35. Вивчення досвіду та обмін інформацією із зарубіжними партнерами, міжнародними урядовими та неурядовими організаціями щодо новітніх методів боротьби з незаконним обігом наркотиків.

Головне управління Національної поліції в Рівненській області, Управління Служби безпеки України в Рівненській області (за згодою), Рівненська митниця ДФС.

Упродовж 2019 - 2020 років.

 

Начальник управління
охорони здоров'я адміністрації

Ю. Осіпчук




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали