КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 18.10.2011 р. N 1160

Про затвердження плану заходів з реалізації Стратегії розвитку Київської області на період до 2015 року

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", протоколу N 12 засідання колегії облдержадміністрації 29 вересня 2011 року та з урахуванням завдань, визначених Програмою економічних реформ на 2010 - 2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава" (Програма):

1. Затвердити план заходів з реалізації Стратегії розвитку Київської області на період до 2015 року (далі - План заходів), що додається.

2. Головним управлінням, управлінням, іншим структурним підрозділам облдержадміністрації, територіальним органам центральних органів виконавчої влади в області, райдержадміністраціям, міськвиконкомам (міст обласного значення):

2.1. Забезпечити виконання Плану заходів.

2.2. Інформацію про хід виконання Плану заходів щороку до 15 січня подавати головному управлінню економіки облдержадміністрації для узагальнення.

2.3. Головним управлінням, управлінням, іншим структурним підрозділам облдержадміністрації, територіальним органам центральних органів виконавчої влади в області, райдержадміністраціям та міськвиконкомам (міст обласного значення) враховувати зазначений План заходів при розробці проектів обласних цільових (комплексних) програм та визначенні пріоритетних завдань і заходів щодо розвитку відповідної галузі (сфери діяльності), які пропонуються включити до проектів щорічних програм соціально-економічного розвитку Київської області.

3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови облдержадміністрації від 23.05.2011 N 494 "Про затвердження плану заходів з реалізації Стратегії розвитку Київської області на період до 2015 року" (Розпорядження N 494).

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови облдержадміністрації згідно з розподілом обов'язків.

 

Голова адміністрації

А. Й. Присяжнюк

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Київської обласної державної адміністрації
18.10.2011 N 1160

ПЛАН ЗАХОДІВ
з реалізації Стратегії розвитку Київської області на період до 2015 року

N
з/п

Проблема, що потребує вирішення

Заходи, які необхідно виконати для вирішення даної проблеми

Рік виконання заходу

Відповідальні виконавці

1

2

3

4

5

Пріоритет 1. Розвиток людського потенціалу Київщини через підвищення рівня життя населення області, забезпечення відповідності професійно-кваліфікаційного рівня трудових ресурсів потребам економіки та ринку праці

1.

Підвищення доступності і якості послуг у галузі соціального захисту населення.

За рахунок коштів Державного бюджету провести:

 

 

- переобладнання, реконструкцію недобудованого приміщення санепідемстанції в центр соціального захисту пенсіонерів і інвалідів у м. Переяслав-Хмельницький, вул. Золотоноське шосе, 53;

2013

Головне управління капітального будівництва облдержадміністрації, Переяслав-Хмельницький міськвиконком.

- реконструкцію будинку стаціонарного відділення з утримання громадян похилого віку (прибудова харчоблоку та пральні) у с. Ревне Бориспільського району.

2013

Головне управління капітального будівництва облдержадміністрації, Бориспільська райдержадміністрація.

2.

Виділення земельної ділянки під будівництво Васильківського міськрайонного центру зайнятості, Згурівського і Миронівського районних центрів зайнятості та Ржищівського міського центру зайнятості.

Отримати рішення відповідних органів місцевого самоврядування на розробку проекту землевідведення та акту на земельну ділянку.

2012

Київський обласний центр зайнятості, Васильківський, Ржищівський міськвиконкоми, Васильківська, Згурівська, Миронівська райдержадміністрації.

Разом з проектною організацією виконати проектно-кошторисну документацію.

2013

- " -

Виконати будівництво будівель центрів зайнятості визначивши генпідрядника на основі тендерної документації та тендерних торгів.

2014 - 2015

Київський обласний центр зайнятості, Васильківський, Ржищівський міськвиконкоми, Васильківська, Згурівська, Миронівська райдержадміністрації.

3.

Подальший розвиток мережі територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) при райдержадміністраціях та міськвиконкомах (міст обласного значення).

Вжити заходів щодо відкриття відділень з надання медичних і побутових послуг, натуральної та гуманітарної допомоги, а також стаціонарних відділень для постійного проживання одиноких непрацездатних громадян при територіальних центрах міст обласного значення.

2012 - 2015

Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

Вжити заходів щодо створення центрів обліку бездомних громадян у Бориспільському, Броварському, Васильківському, Вишгородському, Києво-Святошинському районах та у містах Біла Церква, Бориспіль, Бровари, Буча, Васильків, Ірпінь, Фастів.

2012 - 2015

Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, Бориспільська, Броварська, Васильківська, Вишгородська, Києво-Святошинська райдержадміністрації, Білоцерківський, Бориспільський, Броварський, Бучанський, Васильківський, Ірпінський, Фастівський міськвиконкоми.

Вжити заходів щодо створення спеціалізованих закладів для осіб, звільнених з місць позбавлення волі у Іванківському і Таращанському районах.

2012 - 2015

Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, Іванківська та Таращанська райдержадміністрації.

4.

Забезпечення наповнення бюджету Пенсійного фонду області.

Вжити заходів стосовно посилення платіжної дисципліни щодо повної та своєчасної сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та зменшення існуючої заборгованості.

2012

Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області, Підрозділ примусового виконання рішень Державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Київській області.

5.

Розвиток співробітництва органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з молодіжними громадськими організаціями в прийнятті рішень у галузі молодіжної політики.

Проводити навчання лідерів молодіжних та дитячих громадських організацій, лідерів органів учнівського та студентського самоврядування; науково-практичні конференції, семінари та форуми щодо налагодження соціального партнерства між громадськістю та органами державної влади.

2012 - 2015

Управління у справах сім'ї та молоді, культури і туризму, головне управління освіти і науки облдержадміністрації, Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний молодіжний центр", райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

Забезпечувати проведення в обласній державній адміністрації, райдержадміністраціях та міськвиконкомах (міст обласного значення) стажування молоді з повною вищою освітою чи такої, що закінчує вищі навчальні заклади.

2012 - 2015

- " -

Щорічно проводити обласний конкурс проектів програм, розроблених молодіжними та дитячими громадськими організаціями стосовно дітей, молоді та сім'ї.

2012 - 2015

- " -

Своєчасно виявляти, підтримувати та створювати умови для навчання і розвитку творчообдарованої молоді, її участі в районних, міських, регіональних, Всеукраїнських та міжнародних конкурсах, фестивалях, змаганнях.

2012 - 2015

- " -

6.

Працевлаштування молоді, розширення сфери зайнятості, розвиток підприємницьких ініціатив.

Реалізовувати програми проведення літніх трудових таборів для молоді віком від 14 до 18 років та сезонних молодіжних трудових загонів для молоді, віком від 18 до 35 років, шляхом залучення на підприємства області. Сприяти створенню та організації діяльності молодіжних трудових загонів, у тому числі для збереження і відновлення пам'яток історії та об'єктів культурної спадщини.

2012 - 2015

Управління у справах сім'ї та молоді, культури і туризму облдержадміністрації, Київський обласний центр зайнятості, КЗ КОР "Київський обласний молодіжний центр", райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

Надавати профорієнтаційні послуги молоді з числа незайнятого населення шляхом оперативного інформування про потреби ринку праці у працівниках відповідних професій та кваліфікації.

2012 - 2015

- " -

Організовувати проведення виставок, ярмарок вакансій, семінарів, конференцій, засідань "круглих столів" тощо з питань забезпечення належної зайнятості та підтримки підприємницьких ініціатив молоді.

2012 - 2015

- " -

Створити банк даних підприємств, сільськогосподарських колективних та фермерських господарств, у яких є потреба у тимчасових та сезонних працівниках, з метою організації часткової зайнятості молоді, яка навчається, у вільний від навчання час, проведення робіт молодіжними трудовими загонами.

2012 - 2015

- " -

Сприяти розвитку молодіжного житлового будівництва шляхом надання пільгових довгострокових кредитів за програмою індивідуального житлового будівництва на селі "Власний дім".

2012 - 2015

Київський обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі, райдержадміністрації.

Вживати заходи щодо виділення у встановленому порядку земельних ділянок під будівництво житла для молодих сімей та одиноких молодих громадян.

2012 - 2015

- " -

Сприяти розвитку мережі молодіжних центрів праці, бізнес-центрів, у тому числі тих, що створені вищими навчальними закладами та молодіжними громадськими організаціями.

2012 - 2015

- " -

7.

Соціальні гарантії та забезпечення молоді житлом.

Підготувати пропозиції з відповідними розрахунками щодо можливості надання одноразової грошової допомоги студентам-сиротам та студентам вищих навчальних закладів I - IV рівнів акредитації, які позбавлені батьківського піклування.

2012 - 2015

Управління у справах сім'ї та молоді, культури і туризму облдержадміністрації, КЗ КОР "Київський обласний молодіжний центр", райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

8.

Відсутність у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області дитячих оздоровчих закладів цілорічної дії для забезпечення оздоровлення дітей соціально незахищених категорій.

Забезпечити підготовку та надання облдержадміністрації пропозицій щодо передачі дитячих оздоровчих закладів державної форми власності, які не працюють взагалі або працюють не на повну потужність до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Київської області.

2012 - 2015

Управління у справах сім'ї та молоді, культури і туризму облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

Забезпечити підготовку та надання облдержадміністрації пропозицій щодо створення нових дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.

2014 - 2015

- " -

9.

Забезпечення отримання дитячими закладами оздоровлення та відпочинку пільг із комунально-побутових послуг, землекористування, сплати місцевих податків, передбачених ст. 7 Закону України "Про оздоровлення та відпочинок дітей".

Забезпечити виконання місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування ст. 7 Закону України "Про оздоровлення та відпочинок дітей" та вживати заходи щодо розширення мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.

2012 - 2015

- " -

10.

Впровадження корекційних програм для осіб, які вчинили насильство в сім'ї.

Проводити:
- семінари, круглі столи, наради щодо проблемних питань, які виникають у процесі впровадження корекційних програм;
- спільні моніторингові виїзди з метою перевірки та надання методичної допомоги; - моніторинг ефективності корекційних програм.

2012 - 2015

Управління у справах сім'ї та молоді культури і туризму облдержадміністрації; головне управління Міністерства внутрішніх справ України в Київській області, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

11.

Забезпечення та збереження житлових та майнових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа.

Забезпечити формування житлового фонду соціального призначення (соціального житла, соціальних гуртожитків) для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа в яких відсутнє житло і закінчився термін перебування в інтернатних закладах, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім'ях, під піклуванням чи патронатом.

2012 - 2014

Служба у справах дітей облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

12.

Підтримка сімейних форм виховання для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Сприяти у придбанні житла для дитячих будинків сімейного типу, надання фінансової допомоги для розбудови будинків і облаштування прибудинкових територій та матеріально-технічних засобів.

2012 - 2015

- " -

Пріоритет 2. Поліпшення екологічного стану навколишнього середовища, зменшення потенційних екологічних ризиків та негативного впливу оточуючого середовища на здоров'я населення.

1.

Наявність в області непридатних для використання пестицидів.

Завершити роботи щодо знешкодження непридатних пестицидів.

2012

Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Київській області, райдержадміністрації.

2.

Забруднення атмосферного повітря викидами стаціонарних джерел.

Сприяти розробці проектної документації та проведення реконструкції блока N 2 Трипільської ТЕС ВАТ "Центренерго" (відповідно до наказу Міністерства палива та енергетики України від 17.06.2010 N 236 "Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства палива та енергетики від 09.10.2008 N 499").

2012 - 2014

Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Київській області, Обухівська райдержадміністрація спільно з Українською міською радою.

3.

Розширення мережі територій та об'єктів природно-заповідного фонду області.

Вжити заходів щодо досягнення 4,2 % заповідності від адміністративної площі Київської області (за умови надходження до Держуправління наукових обґрунтувань щодо доцільності створення об'єктів природно-заповідного фонду) з послідуючим виносом меж в натуру (на місцевість).

2015

Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Київській області, райдержадміністрації.

4.

Накопичення великих обсягів фільтрату та проникнення його токсичних компонентів у підземні води на полігоні твердих побутових відходів N 5 ВАТ "Київспецтранс" (с. Підгірці Обухівського району).

Вжити заходів щодо проведення рекультивації відпрацьованої частини полігону твердих побутових відходів N 5 ВАТ "Київспецтранс".

2012 - 2013

Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Київській області, Київська обласна санітарно-епідеміологічна станція, Обухівська райдержадміністрація.

5.

Перевищення у декілька разів проектної потужності Бортницької станції аерації ВАТ АК "Київводоканал" великими об'ємами стоків мулових полів.

Вжити заходів щодо укріплення дамб мулових полів та опрацювати пропозиції щодо проектування та будівництва заводу з переробки мулу.

2012

Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Київській області, Київська обласна санітарно-епідеміологічна станція, Бориспільська райдержадміністрація.

6.

Впровадження локальних систем виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій на об'єктах підвищеної небезпеки і локальних систем оповіщення населення у зонах можливого ураження та персоналу зазначених об'єктів на випадок виникнення аварії.

Вжити заходів щодо обладнання об'єктів підвищеної небезпеки локальними системами виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій і локальними системами оповіщення.

2012 - 2013

Головне управління Держтехногенбезпеки в Київській області, головне управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

7.

Забезпечення обслуговування об'єктів підвищеної небезпеки та потенційно-небезпечних об'єктів аварійно-рятувальними службами та підрозділами.

Вжити заходів щодо створення в районах та містах (міст обласного значення) підрозділів (частин, окремих постів тощо) аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУ МНС України в Київській області, а також аварійно-рятувальних відділень у складі чергових пожежно-рятувальних підрозділів ГУ МНС України в Київській області.

2012

Головне управління МНС України в Київській області, головне управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

Сприяти відновленню або створенню нових добровільних протипожежних та аварійно-рятувальних формувань цивільного захисту (цивільної оборони) на об'єктах господарювання всіх форм власності.

2013 - 2014

Головне управління МНС України в Київській області, головне управління Держтехногенбезпеки в Київській області, головне управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

8.

Забезпечення непрацюючого населення області, яке потрапляє до зони можливого хімічного забруднення навколо хімічно небезпечних об'єктів, а також територіальних невоєнізованих формувань цивільного захисту (цивільної оборони) засобами індивідуального захисту.

Створити запаси засобів індивідуального захисту для забезпечення ними непрацюючого населення області, яке потрапляє до зони можливого хімічного забруднення навколо хімічно небезпечних об'єктів, а також територіальних невоєнізованих формувань цивільного захисту (цивільної оборони), забезпечити їх належне зберігання.

2012

Головне управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення) спільно з адміністраціями хімічно-небезпечних об'єктів.

9.

Впровадження інженерно-технічних вимог цивільного захисту (цивільної оборони), забезпечення захисту населення в захисних спорудах цивільного захисту (цивільної оборони).

Провести технічну інвентаризацію захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони) як об'єктів нерухомого майна та з урахуванням її результатів відкоригувати обліки наявного фонду захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони), здійснити розрахунки укриття всіх категорій населення.

2012

Головне управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації, Головне управління МНС в Київській області, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення), спільно з адміністраціями об'єктів-власників захисних споруд.

Створити фонд захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони), забезпечивши взяття на облік найпростіших укриттів, а також інших заглиблених споруд та приміщень, що знаходяться в підвальних та цокольних поверхах і можуть бути використані для укриття населення.

2013

- " -

Вирішити питання щодо подальшої долі захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони), які в результаті приватизації об'єктів господарювання залишились безгосподарними.

2013

- " -

Забезпечити укладення угод на збереження і утримання захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони), що перебувають у державній та комунальній власності, з власниками об'єктів, які їх фактично зберігають, утримують або використовують для власних господарчих, побутових та інших не заборонених законодавством потреб.

2013

- " -

10.

Створення гнучкої системи оповіщення населення в умовах стихійного лиха, при загрозі і виникненні надзвичайних ситуацій.

Забезпечити придбання вуличних гучномовців у кожний радіофікований населений пункт з метою збереження та розвитку системи оповіщення населення в сільській місцевості мережею дротового радіомовлення.

2012

Головне управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації, Головне управління МНС в Київській області, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

Організувати роботу із збереження існуючих радіоточок на підприємствах, організаціях, у лікарнях, гуртожитках тощо з метою сталого функціонування системи оповіщення цивільного захисту області по мережі дротового радіомовлення.

2013

- " -

11.

Забезпечення захисту життя та здоров'я громадян під час користування водними об'єктами області.

Вжити заходів щодо забезпечення органами місцевого самоврядування, власниками баз відпочинку та інших місць масового відпочинку населення біля водних об'єктів впродовж купального сезону чергування на пляжах рятувальників на сезонних рятувальних постах, оснащених необхідним рятувальним обладнанням.

2012

Головне управління Держтехногенбезпеки в Київській області, головне управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення), комунальна рятувальна водолазна служба Київської обласної служби порятунку спільно з власниками водних об'єктів.

Щорічно перед початком купального сезону забезпечити проведення обстеження дна акваторій водних об'єктів у районі пляжів, очищення їх від сторонніх предметів, облаштування пляжів у відповідності до діючих вимог.

2012 - 2015

Пріоритет 3. Залучення інвестиційних ресурсів в основні галузі економіки області з метою подолання міжгалузевих і територіальних диспропорцій у розміщенні продуктивних сил.

1.

Створення сприятливих умов для активізації та розвитку інвестиційно-інноваційної діяльності в області.

Стимулювати створення конкурентоспроможних кластерів, технологічних парків для спрямування інвестиційних ресурсів у розвиток інноваційно-інвестиційних проектів.

2012 - 2015

Головні управління економіки, агропромислового розвитку, управління промисловості, транспорту та зв'язку облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення), Київський регіональний центр з інвестицій та розвитку.

Налагодження співпраці з іноземними венчурними фондами для реалізації інноваційно-інвестиційних проектів регіонального розвитку.

2012 - 2015

Головні управління економіки, агропромислового розвитку, управління промисловості, транспорту та зв'язку облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення), Київський регіональний центр з інвестицій та розвитку.

Підготувати та надати пропозиції Міністерству економічного розвитку та торгівлі України щодо спрощення порядку реєстрації іноземних інвестицій.

2012

Головне управління економіки облдержадміністрації.

2.

Забезпечення інвестиційного розвитку економіки області.

Сприяти розвитку лізингу через вдосконалення процедур, пов'язаних з укладенням та виконанням договорів міжнародного лізингу основних виробничих фондів.

2012 - 2015

Головні управління економіки та агропромислового розвитку, управління промисловості, транспорту та зв'язку облдержадміністрації.

Розробити Програму залучення інвестицій та поліпшення інвестиційного клімату Київської області на 2013 - 2015 роки.

2012

Головні управління економіки, агропромислового розвитку, житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу та управління промисловості, транспорту та зв'язку, культури і туризму облдержадміністрації; райдержадміністрації та міськвиконкоми (міст обласного значення).

Розробити інвестиційну програму розвитку комунальних підприємств, що належать до спільної власності територіальних громад області, району, комунальної власності територіальних громад міст.

2014

Розробити інвестиційну програму розвитку підприємств агропромислового комплексу.

2013

Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації.

3.

Формування позитивного іміджу та підвищення інвестиційної привабливості області.

Організовувати та проводити форуми, конференції, робочі наради, семінари, "круглі столи" з питань залучення іноземного інвестування у регіон з метою вивчення світового досвіду роботи з іноземними інвесторами за участю представників міжнародних інвестиційних організацій.

2012 - 2015

Головні управління економіки та агропромислового розвитку, управління промисловості, транспорту та зв'язку, культури і туризму облдержадміністрації; райдержадміністрації та міськвиконкоми (міст обласного значення), Київський регіональний центр з інвестицій та розвитку.

Організовувати участь представників Київської облдержадміністрації у міжнародних виставках, форумах, конгресах тощо з інвестиційних питань в Україні і за кордоном.

2012 - 2015

Вжити заходів щодо підготовки та видавництва нового Інвестиційного паспорту Київської області та інвестиційних паспортів районів і міст області.

2012 - 2015

Головне управління економіки облдержадміністрації, Київський регіональний центр з інвестицій та розвитку.

4.

Формування нормативно-правової бази із забезпечення інноваційної діяльності області.

Вжити заходів щодо створення єдиної інформаційної бази даних всіх інноваційно-інвестиційних пропозицій області.

2012

Головне управління економіки облдержадміністрації, Київський регіональний центр з інвестицій та розвитку.

Підготувати пропозиції щодо створення Міжвідомчої комісії з питань інноваційної діяльності на території області.

2012

- " -

Пріоритет 4. Розвиток високотехнологічного реального сектору економіки.

1.

Відновлення роботи бюджетоутворюючих підприємств.

Сприяти створенню умов для реалізації заходів, спрямованих на освоєння нових видів конкуренто-спроможної продукції, що користується попитом як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках, зокрема створити умови для:

2012 - 2015

Управління промисловості, транспорту та зв'язку облдержадміністрації разом з:

- перепрофілювання підприємства ВАТ "Муліт" (Богуславський район);

2012

Богуславською райдержадміністрацією

- перепрофілювання підприємства ТОВ "Укрполімерконструкція" і "ТОВ "Гера" (Баришівський район);

2012

Баришівською райдержадміністрацією

- введення в дію виробничих потужностей з виробництва заморожуваних напівфабрикатів у ТОВ "Продтовари-Т" (Таращанський район).

2015

Таращанською райдержадміністрацією.

2.

Надання практичної допомоги щодо створення умов для залучення вітчизняних та іноземних інвесторів до реалізації інвестиційних проектів.

Вжити заходів щодо:

 

Управління промисловості, транспорту та зв'язку облдержадміністрації спільно з:

- введення в експлуатацію заводу з виробництва паливних гранул з деревини ТОВ НВО "ЕКО-ТЕХ" м. Славутич;

2012

Славутицьким міськвиконкомом

- розширення виробництва у ТОВ "Політара" м.Славутич;

2013

- введення в експлуатацію III черги заводу "Світлові технології ТОВ "Вітава" м. Славутич;

2015

- реконструкції ЗАТ "Баришівський шкіряний завод";

2012

Баришівською райдержадміністрацією

- реконструкції хлібозаводу "Золота скоринка" в смт Баришівка;

2012 - 2013

- введення в дію фармацевтичного заводу ТОВ "Натур - ліки" (Баришівський район);

2015

- проведення реконструкції та технічного переоснащення виробництва у ЗАТ "Молнія" (Баришівський район);

2014

- введення в дію заводу з виробництва енергозберігаючих конструкцій каркасно-панельного домобудування (Бородянський район);

2014

Бородянською райдержадміністрацією

- введення в дію плодоконсервного заводу в м. Тараща.

2013

Таращанською райдержадміністрацією.

3.

Скорочення чисельності поголів'я великої рогатої худоби, у тому числі корів.

Створити умови для залучення вітчизняних та іноземних інвестицій в агропромисловий комплекс області, зокрема у розвиток тваринницької галузі.

2012 - 2015

Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації, райдержадміністрації.

4.

Оновлення машинотракторного парку сільськогосподарських підприємств.

Підготувати та направити Мінагрополітики України пропозиції щодо придбання за рахунок державного бюджету складної вітчизняної сільськогосподарської техніки (зернозбиральні комбайни, трактори) з подальшою її реалізацією сільгосппідприємствам на умовах фінансового лізингу.

2012 - 2015

- " -

5.

Підвищення ефективності використання земель сільськогосподарського призначення.

Сприяти підвищенню родючості ґрунтів області шляхом їх хімічної меліорації (вапнування).

2012 - 2015

- " -

Вжити заходів щодо розширення застосування ґрунтозахисних технологій обробітку ґрунту.

2012 - 2015

Райдержадміністрації.

6.

Підготовка до проведення фінальної частини чемпіонату з футболу "ЄВРО-2012".

Провести ремонтні роботи автомобільних доріг комунальної власності у містах та населених пунктах Київської області, які задіяні в проведенні фінальної частини чемпіонату з футболу "ЄВРО-2012".

2012

Головне управління капітального будівництва облдержадміністрації.

7.

Реконструкція шляхопроводу над залізною дорогою по вул. Сквирське шосе у м. Біла Церква.

Завершити роботи щодо розробки проектно-кошторисної документації для здійснення реконструкції шляхопроводу (збільшення центрального прольоту шляхопроводу для розміщення двох перспективних колій) по Сквирському шосе у м. Біла Церква та безпечної експлуатації доріг та мостових споруд.

2012 - 2014

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу, Білоцерківський міськвиконком.

8.

Реконструкція вул. Київської - магістральної вулиці загальноміського значення у м. Бровари - перша черга від об'їзної дороги по району Розвилка.

Введення в експлуатацію 22 км вулично-шляхової мережі.

2012 - 2014

Броварський міськвиконком.

9.

Покращення транспортно-експлуатаційний стану комунальних вулиць та доріг.

Проведення капітального ремонту існуючих доріг Баришівського, Богуславського та Володарського районів.

2012 - 2015

Головне управління капітального будівництва облдержадміністрації, Баришівська, Володарська райдержадміністрації.

За кошти державного бюджету провести капітальні та поточні ремонти доріг у смт Бородянка, Немішаєве, Клавдієве, Бабинці та сіл Шибене, Н. Гребля, Загальці, Дружня Бородянського району.

2012

Головне управління капітального будівництва облдержадміністрації, Бородянська райдержадміністрація.

Побудувати велосипедні доріжки у смт Володарка та селах Надросівка, Завадівка Володарського району.

2013

Володарська райдержадміністрація.

Розробити проектно-кошторисну документацію на реконструкцію мосту через р. Рось у смт Володарка.

2014

Володарська райдержадміністрація.

Здійснити реконструкцію мосту через р. Рось у смт Володарка.

2015

Володарська райдержадміністрація.

10.

Покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування.

Провести поточний ремонт аварійно-небезпечної ділянки дороги Р-18 у с. Гайворон Володарського району.

2012

Служба автомобільних доріг в Київській області, Володарська райдержадміністрація.

11.

Розширення й підтримка діяльності мережі інфраструктури підтримки підприємництва.

Активізувати діяльність існуючих фондів підтримки підприємництва та сприяти розвитку мережі фондів підтримки підприємництва, бізнес-центрів, бізнес-інкубаторів та технопарків. Надавати методичне забезпечення, сприяти створенню та розвитку мережі кредитних спілок в Київській області як комплексної і доступної системи небанківських фінансових установ для покращення доступу сільського населення до мікрокредитів.

2012

Головне управління економіки облдержадміністрації, Київський обласний державно-комунальний Фонд підтримки підприємництва, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

Сприяти створенню технопарків на базі вищих навчальних закладів IV рівня акредитації та наукових центрів Київщини.

2013

- " -

Надавати методичну підтримку та сприяти створенню і розвитку мережі небанківських фінансово-кредитних установ.

2013 - 2014

- " -

Забезпечити розвиток інноваційної інфраструктури шляхом створення на базі вищих навчальних закладів IV рівня акредитації бізнес-інкубаторів, наукових та технологічних парків.

2014

- " -

12.

Реалізація державної регуляторної політики у сфері підприємництва.

Залучати представників підприємницьких структур, громадських організацій, наукових установ до розробки та обговорення проектів нормативно-правових актів з питань підприємництва.

2012 - 2015

Головне управління економіки облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

Забезпечити реалізацію принципів державної регуляторної політики при плануванні, підготовці аналізів регуляторного впливу проектів регуляторних актів, врахуванні громадської думки та відстеженні впливу таких актів на підприємницьке середовище.

2012 - 2015

- " -

Проводити навчальні семінари, тренінги для працівників райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення) з питань реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності за участю суб'єктів господарювання та представників їх громадських об'єднань.

2012 - 2015

- " -

13.

Зняття адміністративних бар'єрів на шляху розвитку малого підприємництва.

Вжити заходів щодо забезпечення ефективного функціонування дозвільних центрів за принципом організаційної єдності.
Сприяти проведенню семінарів та науково-практичних конференцій для працівників райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення), керівників підприємницьких структур з метою роз'яснення законодавчих актів та нормативно-правових документів, що регулюють підприємницьку діяльність.

2012 - 2015

Головне управління економіки облдержадміністрації, Державна податкова адміністрація в Київській області, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

14.

Забезпечення видачі документів дозвільного характеру регіональними дозвільними органами області через дозвільний центр обласного рівня у створеному на базі дозвільного центру Києво-Святошинської райдержадмінітрації.

Забезпечити контроль за діяльністю дозвільного центру Києво-Святошинської райдержадміністрації.

2012 - 2015

Києво-Святошинська райдержадміністрація, регіональні дозвільні органи.

15.

Будівництво дворівневих транспортних розв'язок.

Отримати рішення відповідних органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади про надання дозволу на розробку проекту землевідведення та акту на земельну ділянку на автодорозі М-06 Київ - Чоп на км 22+800 (Гореничі), км 24+920 (Дмитрівка), км 27+000 (Дмитрівка), км 34+700 (Бузова); на автодорозі М-05 Київ-Одеса км 15+390 (Чабани), км 21+847 (Віта-Поштова), км 35+290 (Путрівка).

2012

Служба автомобільних доріг в Київській області, Києво-Святошинська, Васильківська райдержадміністрації.

Пріоритет 5. Створення ефективної соціальної сфери.

1.

Підвищення рівня торговельного та побутового обслуговування населення області.

Продовжити роботу щодо розроблення перспективних планів розвитку збалансованої мережі об'єктів роздрібної торгівлі та побутового обслуговування з урахуванням нормативів забезпеченості населення торговельними площами у магазинах, місцями у закладах ресторанного господарства та видами побутових послуг у розрізі адміністративно-територіальних одиниць.
Відновити та розвивати мережу підприємств сфери торгівлі та побуту в економічно малоефективних зонах сільської місцевості.
Проводити обстеження ринків з продажу продовольчих і непродовольчих товарів.

2012

Головне управління економіки облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

Забезпечувати подальший розвиток сучасної інфраструктури об'єктів роздрібної торгівлі та побуту з дотриманням принципів їх раціонального розміщення на території адміністративно-територіальних одиниць та ефективної розбудови ринку торговельних і побутових послуг на селі. Сприяти залученню інвестицій для поетапного перетворення ринків з продажу продовольчих та непродовольчих товарів на сучасні торговельно-сервісні комплекси.

2013 - 2015

Головне управління економіки облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

2.

Формування єдиного інформаційно-навчального простору для розвитку і підтримки обдарованої учнівської та студентської молоді шляхом комп'ютеризації та інформатизації навчальних закладів.

Вжити заходів щодо забезпечення:

 

 

- не менше 35 % загальноосвітніх навчальних закладів області мультимедійними комплексами;

2012 - 2015

Головне управління освіти і науки облдержадміністрації, Баришівська, Богуславська, Васильківська, Вишгородська, Макарівська, Миронівська, Обухівська, Рокитнянська, Тетіївська райдержадміністрації, Березанський, Переяслав-Хмельницький міськвиконкоми.

- не менше 85 % навчальних закладів області доступом до Інтернету з використанням високошвидкісного, широкосмугового або супутникового підключення;

2012 - 2015

Головне управління освіти і науки облдержадміністрації, Бориспільська, Васильківська, Вишгородська, Макарівська, Миронівська, Обухівська, Рокитнянська, Сквирська, Ставищенська райдержадміністрації, Березанський, Боварський, Васильківський, Обухівський, Переяслав-Хмельницький міськвиконкоми.

3.

Забезпечення якісної загальноосвітньої профільної та допрофесійної підготовки учнівської молоді.

Сприяти оснащенню 120 шкіл області сучасними спеціалізованими кабінетами для вивчення окремих дисциплін.

2012 - 2015

Головне управління освіти і науки облдержадміністрації, Баришівська, Богуславська, Миронівська, Поліська, Рокитнянська, Сквирська, Ставищенська, Тетіївська райдержадміністрації, Березанський, Переяслав-Хмельницький, Обухівський міськвиконкоми.

4.

Створення у навчальних закладах умов для отримання освіти дітей з обмеженими можливостями.

Забезпечити облаштування пандусами навчальних закладів відповідно до їх потреб.

2012 - 2015

Головне управління освіти і науки облдержадміністрації, Баришівська, Богуславська, Васильківська, Макарівська, Миронівська, Рокитнянська райдержадміністрації, Березанський, Бориспільський, Броварський, Васильківський, Ірпінський, Ржищівський, міськвиконкоми.

Відкрити нові групи компенсуючого типу у дошкільних навчальних закладах.

2012 - 2015

Головне управління освіти і науки облдержадміністрації, Богуславська, Бориспільська, Макарівська райдержадміністрації, Білоцерківський, Славутицький міськвиконкоми.

Забезпечити область кваліфікованими робітничими кадрами шляхом створення на базі професійно-технічних навчальних закладів 9-ти центрів професійно-технічної освіти із впровадженням інноваційних технологій.

2012 - 2015

Головне управління освіти і науки облдержадміністрації, Богуславська, Вишгородська, Обухівська, Рокитнянська райдержадміністрації, Білоцерківський, Бориспільський, Переяслав-Хмельницький міськвиконкоми.

5.

Забезпечення підвезенням дітей до опорних навчальних закладів освітніх округів.

З метою поповнення та оновлення існуючого парку шкільних автобусів вжити заходів для придбання 79 автобусів за рахунок державних та місцевих бюджетів, а також спонсорських коштів.

2012 - 2015

Головне управління освіти і науки облдержадміністрації, Баришівська, Білоцерківська, Богуславська, Бориспільська, Броварська, Бородянська, Вишгородська, Васильківська, Володарська, Згурівська, Іванківська, Кагарлицька, Києво-Святошинська, Макарівська, Миронівська, Обухівська, Переяслав-Хмельницька, Рокитнянська, Сквирська, Ставищенська, Таращанська, Тетіївська, Фастівська, Яготинська райдержадміністрації.

6.

Підвищення доступності і якості послуг у галузі освіти шляхом добудови закладів освіти та введення їх в експлуатацію.

Підготувати і направити Мінфіну України пропозиції щодо включення до проекту Переліку об'єктів, фінансування яких планується здійснювати за рахунок субвенції з державного бюджету:

 

Головне управління капітального будівництва облдержадміністрації разом з:

- будівництво загальноосвітньої школи I - III ст. навчання в с. Микуличі Бородянського району;

2013

Бородянською райдержадміністрацією

- реконструкція школи під загальноосвітню школу I - III ступенів на 288 учнів та дитячий дошкільний заклад на 3 групи по вул. Леніна в с. Путрівка Васильківського району;

2012

Васильківська райдержадміністрація

- будівництво II черги загальноосвітньої середньої школи N 1 по вул. Червоноармійська, 9 в м. Вишневе Києво-Святошинського району;

2013

Києво-Святошинською райдержадміністрацією

- будівництво загальноосвітньої середньої школи I - II ст. навчання на 24 класи (720 учнів) у смт Чабани Києво-Святошинського району;

2014

- " -

- реконструкцію Ставищенського навчально-виховного комплексу N 1;

2013

Ставищенською райдержадміністрацією.

- добудову школи N 4 (III черга) м. Березань;

2013

Березанським міськвиконкомом

- будівництво дитячого садка на 75 місць у с. Козаровичі Вишгородського району;

2012

- " -

- будівництво дошкільного закладу на 75 місць с. Синяк Вишгородського району;

2012

- " -

- реконструкцію приміщення по вул. Строкова,20 для Станції юних натуралістів у м. Фастів;

2013

Фастівським міськвиконкомом

- реконструкцію існуючої загальноосвітньої школи I - III ступенів навчання N 5 з прибудовою нового навчального корпусу по вул. Радянська, 10 у м. Фастів;

2014

- " -

- будівництво школи на 198 учнів з дитячим садком на 80 місць в м. Фастові по вул. Комунарів;

2012

Фастівським міськвиконкомом

- реконструкцію дитячого садка на 90 місць в с. Дибинці Богуславського району;

2014

Богуславською райдержадміністрацією

- реконструкцію дитячого садка N 4 на 280 місць по вул. Богдана Хмельницького, 7 в м. Богуслав;

2012

- " -

- реконструкцію школи імені А. М. Люльки на 190 учнівських місць в с. Саварка, Богуславського району;

2012

- " -

- будівництво дошкільно-навчального закладу на 220 місць у мікрорайоні "Таращанський" в м. Біла Церква;

2012

Білоцерківським міськвиконкомом

- реконструкцію КЗКОР "Центру творчості дітей та юнацтва Київщини" по вул. Леваневського, 85-а у м. Біла Церква;

2013

- " -

- будівництво школи на 990 місць по вул. Пісчані у м. Біла Церква;

2014

- " -

- будівництво школи у м. Бориспіль;

2015

Бориспільським міськвиконкомом

- завершення будівництва школи на 220 уч. місць з дитячим садком на 60 місць, бібліотекою та фельдшерсько-акушерським пунктом у с. Лісовичі Таращанського району;

2013

Таращанською райдержадміністрацією

- реконструкцію дитячого садка на 60 місць з добудовою актового залу в с. Велика Березянка;

2013

- " -

- реконструкцію школи I - III ст. з добудовою спортзалу та їдальні у с. Салиха Таращанського району;

2013

- " -

- будівництво дитячого садка на 110 місць по вул. Центральна, 39-а, м. Буча;

2013

Бучанським міськвиконкомом спільно з "Буча Будзамовник"

- будівництво ЗОШ I - III ст. на 900 місць кварталу багатоповерхової житлової забудови у межах вулиць Вишневої, Нове шосе та бульвару Б. Хмельницького в м. Буча;

2015

- " -

- завершення будівництва школи з плавальним басейном на 264 учні у с. Озірне Білоцерківського району;

2014

Білоцерківською райдержадміністрацією

- будівництво приміщення школи N 1 по вул. Богачевського, м. Сквира;

2014

Сквирською райдержадміністрацією

- реконструкцію дошкільних навчальних закладів N 3, N 4, N 6 у м. Богуслав;

2013

Богуславською райдержадміністрацією

- реконструкцію незавершеного будівництва багатоквартирного житлового будинку під школу мистецтв та ремесел у с. В. Олександрівка Бориспільського району;

2012

Бориспільською райдержадміністрацією

- будівництво загальноосвітньої школи I - III ступенів навчання в с. Гора Бориспільського району;

2014

- " -

- добудова до ЗОШ N 1 по вул. Юності, 7 у м. Українка Обухівського району;

2013

Обухівська райдержадміністрація спільно з Українською міською радою

- реконструкція приміщень теплиці ЗОШ N 3 під будівлю спорткомплексу по вул. Миру, 12 м. Обухів.

2012

Обухівська міська рада.

7.

Проведення оптимізації структури та мережі лікувальних закладів.

Запровадити надання медичної допомоги на засадах сімейної медицини, зокрема:

 

 

- реорганізувати 31 дільничну лікарню у медичні амбулаторії; хоспіси та лікарні сестринського нагляду;

2012 - 2015

Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

- реорганізувати 50 фельдшерсько-акушерських пунктів, що обслуговують населення із 1000 мешканців і більше у лікарські амбулаторії.

2012 - 2015

- " -

8.

Забезпечення населення доступною і якісною медичною допомогою шляхом добудови закладів охорони здоров'я та введення їх в експлуатацію.

За рахунок державної підтримки вжити заходів щодо:

 

 

- перепланування з добудовою хірургічного корпусу Макарівської центральної лікарні, м. Макарів;

2013

Макарівська райдержадміністрація.

- реконструкції лікувального корпусу ЦРЛ в смт Бородянка;

2013

Головне управління капітального будівництва облдержадміністрації спільно з: Бородянською райдержадміністрацією.

- реконструкції існуючого приміщення під медамбулаторію загальної практики сімейної медицини з квартирами для медпрацівників по вул. Армійській в смт Володарка;

2012

Володарською райдержадміністрацією.

- будівництва обласного харчоблоку протитуберкульозного диспансеру у м. Боярка Києво-Святошинського району;

2012

Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації.

- реконструкції поліклініки Ставищенської ЦРЛ в смт Ставище;

2013

Ставищенська райдержадміністрація.

- будівництва лікувально-поліклінічного корпусу Згурівської центральної районної лікарні;

2015

Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації, Згурівська райдержадміністрація.

- добудови кардіохірургічного центру КЗ "Київська обласна лікарня N 2" м. Київ, вул. Сирецька, 49;

2015

Головне управління капітального будівництва облдержадміністрації.

- створення Київського обласного перинатального центру;

2013

Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації.

- створення міжрайонного перинатального центру у м. Біла Церква;

2013

Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації спільно з Білоцерківською міською радою.

- створення міжрайонного перинатального центру у м. Бровари;

2013

Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації спільно з Броварською райдержадміністрацією.

- створення міжрайонного перинатального центру у м. Боярка.

2013

Головне управління охорони здоров'я спільно з Києво-Святошинською райдержадміністрацією.

- будівництва Бориспільської центральної районної лікарні з житловим будинком для медичних працівників комунальних закладів охорони здоров'я м. Бориспіль та Бориспільського району.

2015

Головне управління капітального будівництва облдержадміністрації, Бориспільська райдержадміністрація спільно з Бориспільським міськвиконкомом.

9.

Низький ступінь раціональності та ефективності використання туристично-екскурсійних, природних та рекреаційних ресурсів і культурних можливостей області.

Вжити заходів щодо підготовки до відвідання туристами (відновлення, реконструкція, проведення ремонтних робіт, благоустрій та впорядкування зон утримання) пам'яток історико-культурної спадщини, музейних закладів та об'єктів і територій природно-заповідного фонду.

2012

Управління культури і туризму облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

Розробити нові екскурсійні програми, туристичні маршрути, тури, тематичні екскурсії та організувати їх практичне впровадження (забезпечити належні умови для проведення туристично-екскурсійного обслуговування).

2013

- " -

Вжити заходів щодо залучення додаткових туристичних потоків, у т. ч. із закордону, та впроваджувати системи обміну туристськими групами на міжрегіональному та міжнародному рівнях.

2014 - 2015

- " -

10.

Підвищення якості обслуговування (рівня сервісу) в об'єктах туристичної інфраструктури відповідно до існуючих міжнародних стандартів.

Створити умови для зміцнення матеріально-технічної бази внутрішньої туристичної індустрії області, першочергово у регіонах з малорозвиненою інфраструктурою.
Підготувати перелік інвестиційних пропозицій з будівництва об'єктів сучасної туристичної інфраструктури та забезпечити відповідні умови для їх реалізації.
Забезпечити підтримку програмам категоризації та сертифікації закладів туристичного обслуговування.

2012

Управління культури і туризму, містобудування і архітектури та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

Сприяти організації дорадчої методично-консультативної допомоги і підтримки суб'єктів підприємництва та зацікавленої громадськості щодо відкриття власного бізнесу і здійснення діяльності у сфері туристичного обслуговування.

2013 - 2015

- " -

Стимулювати розвиток інноваційної діяльності у туризмі та вивчати передовий досвід інших регіонів України та закордону.

2014 - 2015

- " -

11.

Надання якісного транспортного обслуговування (трансферу) та інформаційного забезпечення туристів під час їх перебування на туристичних маршрутах Київщини відповідно до встановлених стандартів.

Облаштувати туристичні маршрути та транзитні коридори (автомагістралі) регіону місцями стоянок для автотранспорту туристів, оглядовими майданчиками, зонами та місцями для відпочинку туристів. У разі необхідності вирішити питання відведення земельних ділянок для їх розміщення.

2012

Управління культури і туризму, містобудування і архітектури та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, служба автомобільних доріг у Київській області, управління ДАІ ГУ МВС України у Київській області, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

Встановити на туристичних маршрутах та транзитних коридорах (автомагістралях) дорожні знаки, інформаційні схеми туристичних маршрутів, інформаційні покажчики, інформаційні щити (біг-бордів, сіті-лайтів тощо) (українською та англійською мовами), першочергово - за маршрутами руху гостей і уболівальників ЄВРО-2012.

2012 - 2013

- " -

12.

Створення ефективної і доступної системи оперативного інформування внутрішніх та іноземних туристів щодо наявних в області туристичних ресурсів.

Створити (відкрити) в області мережу туристичних інформаційних центрів, пунктів.

2012

Управління культури і туризму облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

Встановити туристичні інформаційні термінали (сенсорні кіоски) у місцях найбільшої концентрації туристів на території області та в м. Києві.

2012

- " -

Активізувати рекламну кампанію туристичних принад Київщини в медійному просторі із залученням Інтернет-ресурсу. Впроваджувати системи інформаційного обміну на рівні офіційних туристичних Інтернет-порталів.

2013 - 2015

- " -

Вжити заходів щодо створення в області центрів методично-консультаційної допомоги туристам та розвитку (розширення спектру послуг) туристично-інформаційної лінії "call-center".

2014 - 2015

Управління культури і туризму облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

Провести роботу щодо модернізації офіційного туристичного сайту "Київщина туристична" www.ko-tourіsm.gov.ua та його активної промоції за кордоном.

2014 - 2015

Управління культури і туризму облдержадміністрації.

13.

Проведення іміджевої рекламно-інформаційної кампанії туристичних принад області серед українських та іноземних туристів з метою популяризації та пропагування турпродукту регіону на зовнішніх ринках та за кордоном.

Забезпечувати представлення (участі) області на всеукраїнських і міжнародних виставках, фестивалях, салонах, ярмарках та інших туристично-культурних заходах, у т. ч. за кордоном.
Забезпечити створення, у т. ч. на електронних носіях, промоційних відеоматеріалів (альманахів, фільмів, роликів тощо) про туристичний потенціал області.
Проводити промоційні рекламно-інформаційні акції, інформаційні прес-тури та пленери для представників всеукраїнських та закордонних ЗМІ і туроператорів.

2012 - 2015

- " -

14.

Підвищення ступеню розвитку міжнародного співробітництва Київської області у сфері туризму.

Розробити комплекс заходів щодо розвитку двостороннього та багатостороннього співробітництва у сфері туризму, зокрема:
- проведення презентацій туристичної привабливості Київської області для іноземних туристичних компаній, першочергово - за кордоном;
- проведення інформаційних прес-турів по Київській області для іноземних мас-медіа.

2012

- " -

Розміщувати промоційні рекламно-інформаційні матеріали, у т. ч. відео- і телепродукції, в іноземних засобах масової інформації.
Запровадити систему обміну оперативною туристичною інформацією в мережі Інтернет на рівні офіційних туристичних порталів інших країн.

2013 - 2015

- " -

Запровадити систему обміну туристськими групами дітей та молоді на регіональному та міжнародному рівнях.

2014 - 2015

- " -

15.

Забезпечення дозвілля молоді та розвиток курортно-туристичного сектору.

З метою збереження мережі закладів культури та вирішення питань охорони культурної спадщини за державної підтримки здійснити заходи щодо:

 

 

- реконструкції будинку культури з влаштуванням бібліотеки, актового та спортивного залів с. Лука Таращанського району;

2013

Головне управління капітального будівництва облдержадміністрації спільно з: Таращанською райдержадміністрацією.

- реконструкції районного будинку культури в смт Володарка;

2013

Володарською райдержадміністрацією.

- реставраційно-відновлювальних робіт Свято-Троїцького собору, м. Яготин;

2013

Яготинською райдержадміністрацією.

- реконструкції районного будинку культури під центр дозвілля по вул. Радянська, 33 в смт Ставище;

2014

Ставищенською райдержадміністрацією.

- завершення будівництва історичного музею Національного історико-етнографічного заповідника "Переяслав" у м. Переяслав - Хмельницький.

2015

Переяслав-Хмельницьким міськвиконкомом.

16.

Підвищення доступності і якості послуг у галузі фізичного виховання шляхом розширення спортивної інфраструктури.

Провести реконструкцію у м. Бровари:

 

 

- обласного легкоатлетичного манежу та стадіону "Спартак";

2012

Управління з питань фізичної культури і спорту облдержадміністрації,

- басейну "Купава".

2013

Броварський міськвиконком.

Вжити заходів щодо капітального ремонту та реконструкції приміщення філії з важкої атлетики Київської обласної школи вищої спортивної майстерності N 1.

2014

Управління з питань фізичної культури і спорту облдержадміністрації.

Розглянути можливість будівництва обласного стадіону для біатлону та лижного спорту в смт Тетіїв.

2015

Управління з питань фізичної культури і спорту облдержадміністрації, Тетіївська райдержадміністрація.

Сприяти розширенню мережі сучасних спортивних закладів шляхом здійснення ряду заходів щодо:

 

Головне управління капітального будівництва облдержадміністрації разом з: Білоцерківським міськвиконкомом.

- будівництва спортивного ядра в мікрорайоні "Піщаний", вул. Академіка Вула, 7, м. Біла Церква;

2013

 

- будівництва спортивної школи в смт Рокитне;

2013

Рокитнянською райдержадміністрацією.

- будівництва спортивно-оздоровчого комплексу в с. Здвижівка Бородянського району.

2014

Бородянською райдержадміністрацією.

17.

Забезпечення населення доступним житлом, відповідно до Програми будівництва (придбання) доступного житла у Київській області на 2010 - 2017 роки.

Провести в установленому порядку роботи щодо виділення земельних ділянок для будівництва доступного житла та забезпечення контролю за їх цільовим виконанням.

2012 - 2015

Райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

Вжити заходів щодо передбачення містобудівною документацією, яка розробляється на місцевому рівні, в межах кварталів житлової забудови окремі земельні ділянки для будівництва доступного житла.

2012 - 2015

Управління містобудування і архітектури та розвитку інфраструктури, головне управління капітального будівництва облдержадміністрації.

Сформувати реєстр об'єктів незавершеного житлового будівництва в області.

2012 - 2015

Головне управління капітального будівництва облдержадміністрації.

Підготувати і направити Мінрегіонбуду України пропозиції щодо реалізації пілотних проектів будівництва доступного житла.

2012 - 2015

Головне управління капітального будівництва облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

18.

Сприяння покращенню житлових умов сільського населення через виконання Київської обласної програми індивідуального житлового будівництва на селі "Власний дім " на 2010 - 2017 роки.

Вжити заходів щодо забезпечення фінансування обласної програми "Власний дім" із загального фонду обласного та районних бюджетів.

2012 - 2017

Головне управління агропромислового розвитку, головне фінансове управління облдержадміністрації, Київський обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі, райдержадміністрації.

19.

Забезпечення територій та населених пунктів Київської області оновленою містобудівною документацією.

Організувати розробку та реалізацію Програми формування інфраструктури геопросторових даних у Київській області.

2012 - 2015

Управління містобудування і архітектури та розвитку інфраструктури облдержадміністрації.

Організувати розробку та реалізацію Програми забезпечення Київської області містобудівною документацією. (Схема планування території Київської області).

2012 - 2015

Управління містобудування і архітектури та розвитку інфраструктури облдержадміністрації.

Організувати розробку та реалізацію Програми забезпечення районів Київської області містобудівною документацією. (Схеми планування територій районів).

2012 - 2015

Управління містобудування і архітектури та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, райдержадміністрації.

Організувати розробку та реалізацію Програми забезпечення населених пунктів Київської області містобудівною документацією. (Генеральні плани населених пунктів).

2012 - 2015

Управління містобудування і архітектури та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, спільно з органами місцевого самоврядування.

20.

Проведення адміністративно-територіальної реформи.

Організувати розробку та реалізацію Програми формування дієздатних громад у Київській області.

2012 - 2015

Управління містобудування і архітектури та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування.

21.

Перевантаженість існуючих полігонів твердих побутових відходів. Необхідність впровадження роздільного збору твердих побутових відходів та будівництва сміттєпереробних заводів.

Встановити, за кошти інвесторів, сміттєсортувальні лінії для сортування твердих побутових відходів у селах Підгірці (3 млн. грн.) та Трипілля (0,9 млн. грн.) Обухівського району.

2012

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації, Обухівська райдержадміністрація.

У рамках реалізації домовленостей між Київською обласною державною адміністрацією та Київською міською державною адміністрацією щодо розробки "Генерального плану розвитку м. Києва та його приміської зони" вжити заходів для розроблення проектів будівництва чотирьох сміттєпереробних заводів з використанням технології високотемпературного піролізу в Броварському, Вишгородському, Обухівському та Макарівському районах.

2012

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації, Броварська, Вишгородська, Обухівська, Макарівська райдержадміністрації.

Впровадити систему роздільного збору твердих побутових відходів за сприяння МПП "Рада" у населених пунктах Ірпінського регіону, Києво-Святошинського району, у містах Славутич і Українка, смт Бородянка.

2012

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації, Бородянська, Києво-Святошинська, Обухівська райдержадміністрації, Ірпінський, Славутицький міськвиконкоми.

Розглянути можливість будівництва комплексу для збирання та переробки твердих побутових і будівельних відходів, деревини та зношених шин у промисловій зоні м. Буча для потреб Ірпінського району.

2012

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації, Бучанський міськвиконком.

Встановити, за кошти інвесторів (3,0 млн. грн.), сміттєсортувальну лінію для сортування твердих побутових відходів на території Бородянського району.

2013

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації, Бородянська райдержадміністрація.

- на території існуючого сміттєзвалища між селами Озера і Раківка Вишгородського району потужністю 300 тис. тонн у рік;

2014

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації, Вишгородська райдержадміністрація.

- на території села Ясногородка Макарівського району потужністю 300 тис. тонн у рік;

2015

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації, Макарівська райдержадміністрація.

- на території існуючого полігону твердих побутових відходів ТОВ "Десна-2" Броварського району потужністю 300 тис. тонн у рік.

2015

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації, Броварська райдержадміністрація.

22.

Зношеність систем теплопостачання у селищах та містах області, втрати тепла під час його транспортування мережами.

Сприяти реконструкції:

 

 

- систем теплопостачання у містах Бориспіль, Бровари, Славутич;

2012 - 2014

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації спільно з: Бориспільським, Броварським, Славутицьким міськвиконкомами.

- окремих ділянок теплової магістралі ТЕЦ-місто (м. Біла Церква);

2012 - 2015

Білоцерківським міськвиконкомом.

- котелень і організації виробництва електричної енергії і тепла за допомогою трьох когенераційних установок у смт Коцюбинське;

2012 - 2015

Ірпінським міськвиконкомом.

- котелень із заміною котлів на спалювання місцевих і альтернативних видів палива (пелети, торф, вугілля, відходи деревини, тюкована солома).

2013 - 2015

райдержадміністраціями, міськвиконкомами (міст обласного значення).

Провести заміну енергоємних котлів на енергозберігаючі з ККД не нижче 92 %.

2012 - 2015

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення).

Вжити заходів щодо:

 

 

- будівництва когенераційних установок у містах Біла Церква та Славутич;

2012 - 2014

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу спільно з: Білоцерківським, Славутицьким міськвиконкоми.

- реалізації проекту збору біогазу на міському полігоні твердих побутових відходів у м. Біла Церква та проекту реконструкції очисних споруд с. Данилівка Васильківського району.

2012 - 2015

Васильківською райдержадміністрацією, Білоцерківським міськвиконкомом.

23.

Незадовільний стан систем питного водопостачання.

Розробити проектно-кошторисну документацію та здійснити будівництво нових систем питного водопостачання у Баришівському, Білоцерківському, Бородянському, Васильківському, Кагарлицькому, Києво-Святошинському, Миронівському, Переяслав-Хмельницькому, Рокитнянському, Ставищенському, Таращанському, Фастівському та Яготинському районах, де використовується питна вода некондиційної якості, встановити контейнерні установки водопідготовки для забезпечення населення питною водою нормативної якості за тимчасовою схемою.

2012 - 2014

Баришівська, Білоцерківська, Бородянська, Васильківська, Кагарлицька, Києво-Святошинська, Миронівська, Переяслав-Хмельницька, Рокитнянська, Ставищенська, Таращанська, Фастівська, Яготинська райдержадміністрації.

Розширити обсяги робіт з відновлення, реконструкції, будівництва систем питного водопостачання та водовідведення сільських населених пунктів.

2015

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації.

Здійснити заходи щодо підвищення ефективності і надійності функціонування систем питного водопостачання та водовідведення, які забезпечать поступове поліпшення якості питної води, у тому числі за рахунок розширення обсягів використання підземних вод.

2015

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації.

Провести реконструкцію систем зливової каналізації у м. Біла Церква:
- вул. Осипенко - Київська, Леваневського, вул. Чапаєва - Докучаєва;
- вул. Партизанська, Шаумяна, Водопійна, Карбишева, Коцюбинського, Інтернаціональна, 40 річчя Жовтня, Л. Українки;
- вул. Радіщева, Сквирське шосе, О. Теліги.

2015

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації.

24.

Ветхий та аварійний стан систем зливової каналізації у населених пунктах області.

Завершити будівництво каналізаційних очисних споруд у містах Бориспіль, Вишгород:

 

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації, Білоцерківський міськвиконком.

- вул. Осипенко - Київська, Леваневського, вул. Чапаєва - Докучаєва;

2012

- вул. Партизанська, Шаумяна, Водопійна, Карбишева, Коцюбинського, Інтернаціональна, 40 річчя Жовтня, Л. Українки;

2013

- вул. Радіщева, Сквирське шосе, О. Теліги.

2014

25.

Відсутність та зношеність каналізаційних очисних споруд у населених пунктах області.

Виготовити проектно-кошторисну документацію на реконструкцію каналізаційних очисних споруд у містах Богуслав, Миронівка, Тараща, Тетіїв (встановлення блочних КОС закритого типу).

2014

Богуславська, Миронівська, Таращанська, Тетіївська райдержадміністрації.

Провести реконструкцію каналізаційних очисних споруд у містах Боярка, Бровари, Буча, Васильків, Ірпінь, Фастів та будівництво каналізаційних очисних споруд у м. Обухів.

2012

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації, Києво-Святошинська райдержадміністрація, Броварський, Бучанський, Васильківський, Ірпінський Обухівський, Фастівський міськвиконкоми.

Провести реконструкції каналізаційних очисних споруд:

 

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації, Славутицький міськвиконком, Таращанська, Тетіївська райдержадміністрації.

- м. Славутич (I черга);

2012 - 2013

- містах Тараща і Тетіїв.

2013 - 2014

Будівництво каналізаційно-очисних споруд та системи водовідведення очищених побутових стоків в м. Бориспіль.

2013

Головне управління капітального будівництва, Бориспільська міська рада.

Здійснити реконструкцію напірного колектора каналізаційних очисних споруд у смт Ставище.

2015

Головне управління житлово-комунального господарства і паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації, Ставищенська райдержадміністрація.

26.

Збереження архівних документів області.

Підготувати звернення до Кабінету Міністрів України щодо виділення коштів на будівництво архівосховища обласного архіву, м. Київ, вул. Мельникова, 40 за рахунок цільової субвенції з державного бюджету.

2014

Головне управління капітального будівництва облдержадміністрації.

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали