ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ВОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 26 вересня 2011 року N 183

Про затвердження Положення про Хмельницьке обласне управління водних ресурсів

Відповідно до Закону України від 21.09.2006 N 185-V "Про управління об'єктами державної власності", Указу Президента України від 13.04.2011 N 453/2011 "Про Положення про Державне агентство водних ресурсів України" (Указ N 453/2011) наказую:

1. Затвердити Положення про Хмельницьке обласне управління водних ресурсів (далі - Положення), що додається.

2. Начальнику Хмельницького обласного виробничого управління меліорації і водному господарству Ю. Димінському у двомісячний строк:

здійснити державну реєстрацію Положення у встановленому чинним законодавством порядку;

надати юридичному сектору Держводагентства нотаріально завірену копію зареєстрованого Положення.

3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Держводгоспу від 08.07.2009 N 113 "Про затвердження Положення про Хмельницьке обласне виробниче управління меліорації і водному господарству".

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Агентства М. Яцюка.

 

Голова Агентства

В. Сташук

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного агентства водних ресурсів України
26.09.2011 N 183

ПОЛОЖЕННЯ
про Хмельницьке обласне управління водних ресурсів

1. Загальні положення

1.1. Хмельницьке обласне управління водних ресурсів (далі - Хмельницьке облводресурсів) є бюджетною неприбутковою організацією і належить до сфери управління центрального органу виконавчої влади у галузі водного господарства і меліорації земель, управління, використання та відтворення поверхневих водних ресурсів - Державного агентства водних ресурсів України (далі - Держводагентство).

1.2. У своїй діяльності Хмельницьке облводресурсів керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами центральних органів виконавчої влади, наказами, рішеннями колегії, дорученнями та іншими документами Держводагентства, рішеннями місцевих органів виконавчої влади і місцевого самоврядування та цим Положенням.

1.3. Хмельницьке облводресурсів у межах своїх повноважень забезпечує на території Хмельницької області вирішення питань щодо експлуатації державних меліоративних систем, використання, збереження та відтворення водних ресурсів, меліорації земель, вирішує в установленому порядку разом з органами виконавчої влади та іншими організаціями питання забезпечення населення і галузей економіки водними ресурсами, здійснює від імені Держводагентства виробничі функції з управління інженерною інфраструктурою меліоративних систем та її окремими об'єктами, що перебувають у державній власності.

1.4. Хмельницьке облводресурсів є юридичною особою, має самостійний та зведений баланси, рахунки у Державній казначейській службі України та банках, гербову печатку зі своїм найменуванням.

1.5. Найменування та юридична адреса Хмельницького облводресурсів:

Повна назва - Хмельницьке обласне управління водних ресурсів.

Скорочена назва - Хмельницьке облводресурсів.

Юридична адреса: 29013, м. Хмельницький, вул. Соборна, 29.

1.6. Хмельницьке облводресурсів є правонаступником Хмельницького обласного виробничого управління по меліорації і водному господарству.

2. Основні завдання

2.1. Основними завданнями Хмельницького облводресурсів є:

2.1.1. Реалізація у межах області державної політики щодо розвитку водного господарства і меліорації земель, використання, збереження та відтворення поверхневих водних ресурсів, експлуатації державних меліоративних систем, забезпечення населення і галузей економіки водними ресурсами.

2.1.2. Забезпечення потреб населення і галузей економіки області у водних ресурсах.

2.1.3. Організація робіт з експлуатації, капітального та поточного ремонту меліоративних систем, протиповеневих водогосподарських споруд та інших об'єктів міжгосподарського значення, водосховищ, групових сільських водопроводів, впровадження планового водокористування і забезпечення раціонального використання водних ресурсів.

2.1.3. Організація виконання загальнодержавних і регіональних програм щодо розвитку меліорації земель і поліпшення екологічного стану осушуваних угідь, захисту від шкідливої дії вод сільських населених пунктів, інженерних комунікацій, сільськогосподарських угідь та інших об'єктів.

2.1.4. Здійснення моніторингу стану поверхневих вод, осушуваних та прилеглих до них земель, підтоплених територій у зоні впливу меліоративних систем, водних об'єктів відповідно до Програми державного моніторингу довкілля в системі Держводагентства.

2.1.5. Раціональне використання бюджетних коштів на експлуатацію та капітальних вкладень, що спрямовуються на меліорацію земель, реконструкцію і технічне удосконалення діючих систем, будівництво сільських водопроводів, розвиток виробничих баз та інші водогосподарські об'єкти.

2.2. Хмельницьке облводресурсів відповідно до покладених на нього завдань:

2.2.1. Вносить пропозиції Держводагентству, органам виконавчої влади і місцевого самоврядування щодо розробки державних цільових і регіональних програм з питань водного господарства, управління, використання, відтворення поверхневих водних ресурсів, а також меліорації земель та експлуатації об'єктів державного водогосподарського комплексу, міжгосподарських меліоративних систем та бере участь у їх реалізації.

2.2.2. Здійснює координацію та контроль за діяльністю підвідомчих організацій.

2.2.3. Співпрацює в установленому порядку з місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, територіальними органами Мінприроди, МНС, інших центральних органів виконавчої влади, правоохоронними органами, водогосподарськими організаціями та підприємствами і установами, які належать до сфери управління Держводагентства і здійснюють діяльність у межах області, басейновими радами, іншими організаціями, підприємствами і установами.

2.2.4. Готує на підставі аналізу розробок і висновків органів виконавчої влади, науково-дослідних установ і організацій перспективні прогнози та пропозиції щодо основних напрямів розвитку водного господарства та меліорації земель, використання меліорованих угідь області, обґрунтовує і визначає за участю обласної державної адміністрації потребу в державних централізованих капітальних вкладеннях у розрізі районів, вишукує та залучає інші джерела для фінансування робіт, пов'язаних з реконструкцією та будівництвом меліоративних систем та водогосподарських об'єктів.

2.2.5. Визначає потребу населення і галузей національної економіки у водних ресурсах, розробляє пропозиції щодо визначення пріоритетів розвитку водного господарства.

2.2.6. Готує та подає на розгляд Держводагентства пропозиції до стратегічних, програмно-планових документів у сфері розвитку водного господарства, управління, використання та відтворення поверхневих водних ресурсів і забезпечує їх реалізацію.

2.2.7. Забезпечує координацію виконання державних та регіональних програм з питань водного господарства, меліорації земель, управління, використання та відтворення поверхневих водних ресурсів.

2.2.8. Розробляє та встановлює режими роботи водосховищ комплексного призначення і водогосподарських систем, затверджує правила їх експлуатації (крім Дністровського водосховища).

2.2.9. Здійснює організацію та координацію робіт щодо забезпечення дотримання режиму роботи водосховищ комплексного призначення і водогосподарських систем (крім Дністровського водосховища).

2.2.10. Здійснює інвентаризацію та паспортизацію міжгосподарських меліоративних систем, затверджує правила, встановлює режими їх експлуатації, забезпечує їх дотримання.

2.2.11. Розробляє заходи щодо екологічного оздоровлення річок, бере участь у їх реалізації, а також здійснює спостереження за станом водних об'єктів, гідротехнічних споруд та дотриманням режимів роботи водосховищ, водогосподарських систем, надає у межах повноважень пропозиції до програм соціально-економічного розвитку регіону.

2.2.12. Видає дозволи на проведення днопоглиблювальних робіт, прокладання кабелів, трубопроводів і інших комунікацій (крім будівельних робіт) на землях водного фонду, за виключенням Дністровського водосховища.

2.2.13. Здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю підвідомчих організацій, цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів, додержанням і зміцненням державної дисципліни, збереженням майна, ощадливим та раціональним використанням товарно-матеріальних цінностей, здійснює практичні заходи щодо недопущення корупційних проявів.

2.2.14. Виступає розпорядником бюджетних асигнувань, які йому виділяються, сприяє залученню і розміщенню вітчизняних та іноземних інвестицій для розвитку водогосподарсько-меліоративного комплексу.

2.2.15. Здійснює в установленому порядку добір кадрів в апарат Хмельницького облводресурсів, формує в установленому порядку кадровий резерв Хмельницького облводресурсів, організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників апарату Хмельницького облводресурсів, а також осіб, включених до кадрового резерву.

2.2.16. Організовує проведення атестації робочих місць за умовами праці та контролює правильність обґрунтування пільг і компенсацій за роботу в шкідливих і важких умовах праці.

2.2.17. Організовує роботу, пов'язану із забезпеченням єдності та необхідної точності вимірювань, підвищенням рівня метрологічного забезпечення відповідно до вимог нормативних документів з метрологічної діяльності.

2.2.18. Організовує роботу з ефективного використання меліорованих сільськогосподарських угідь, забезпечує складання основних показників водокористування по меліоративних системах.

2.2.19. Організовує ведення первинного обліку забраної, поданої та перекачаної води насосними станціями на державній міжгосподарській мережі, водорозподіл по міжгосподарських меліоративних системах, проведення гідрометричних робіт та розробку відповідної документації.

2.2.20. Визначає існуючий та перспективний потенціал енерговикористання і енергозбереження, впровадження першочергових маловитратних та перспективних енергозберігаючих заходів, вдосконалення існуючих засобів зв'язку та впровадження альтернативних.

2.2.21. Розробляє, погоджує або видає технічні умови для проектування будівництва та реконструкції меліоративних систем.

2.2.22. Організовує розробку та виконання заходів для забезпечення безаварійного пропуску повені та паводків на меліоративних системах і водогосподарських спорудах, включаючи протипаводковий захист сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь.

2.2.23. Забезпечує проектування, будівництво і реконструкцію систем захисту від шкідливої дії вод, систем водопостачання сільських населених пунктів, меліоративних систем та інших об'єктів інженерної інфраструктури, які фінансуються за рахунок коштів державного бюджету та інших не заборонених чинним законодавством джерел фінансування.

2.2.24. Забезпечує здійснення комплексу робіт з експлуатації, поточного та капітального ремонту меліоративних систем, систем захисту від шкідливої дії вод, водосховищ та інших об'єктів міжгосподарських систем та вживає, відповідно до нормативно-правових актів, заходів щодо збереження меліоративних фондів, які перебувають у державній власності, а також здійснює ремонт внутрішньогосподарської меліоративної мережі та її гідротехнічних споруд на договірних засадах.

2.2.25. Реалізовує науково-технічну політику у сфері водного господарства та меліорації земель, організовує впровадження науково-технічних розробок та застосування нових технічних рішень з питань експлуатації водогосподарських об'єктів.

2.2.26. Організовує впровадження у виробництво винаходів і раціоналізаторських пропозицій, обмін досвідом з питань водного господарства і меліорації земель.

2.2.27. Погоджує видачу дозволів на проведення на землях водного фонду робіт із будівництва об'єктів гідротехнічного, гідрометричного та лінійного призначення.

2.2.28. Погоджує проекти землеустрою, що розробляються з метою вилучення, надання, зміни цільового призначення земель водного фонду.

2.2.29. Погоджує договори оренди водних об'єктів.

2.2.30. Погоджує межі зон санітарної охорони водних об'єктів.

2.2.31. Здійснює державний моніторинг меліоративного стану меліорованих земель.

2.2.32. Здійснює моніторинг технічного стану меліоративних систем та гідротехнічних споруд підвідомчих організацій.

2.2.33. Розглядає та погоджує проекти паспортів місць відходів.

2.2.34. Забезпечує роботу функціональної відомчої системи із запобігання та реагування на надзвичайні ситуації.

2.2.35. Організовує виконання робіт, пов'язаних із мінімізацією наслідків шкідливої дії вод, у тому числі захистом від підтоплення, протипаводковим і протиповеневим захистом сільськогосподарських угідь, а також сільських населених пунктів.

2.2.36. Здійснює у межах повноважень разом з іншими органами виконавчої влади та організаціями, що належать до сфери управління Держводагентства, заходи щодо запобігання надзвичайним ситуаціям, зменшення руйнівних наслідків повеней, забезпечення безаварійного пропуску повеней, паводків та льодоходу.

2.2.37. Готує проекти кошторисів доходів і видатків на експлуатацію міжгосподарських меліоративних систем та заходів з охорони вод і раціонального використання водних ресурсів.

2.2.38. Визначає за погодженням з обласною державною адміністрацією та органами Мінприроди перелік об'єктів захисту від шкідливої дії вод відповідно до затверджених програм, будівництво яких фінансується з державного та місцевих бюджетів, та подає їх на розгляд Держводагентству.

2.2.39. Узагальнює та аналізує дані про водогосподарську та гідрологічну обстановку та надає оперативну інформацію Держводагентству щодо водогосподарської і гідрологічної обстановки.

2.2.40. Готує пропозиції щодо паспортизації малих річок та подає їх Держводагентству.

2.2.41. Забезпечує виконання всіма посадовими особами та працівниками вимог Закону України "Про охорону праці", обов'язків щодо створення безпечних і здорових умов праці, планування заходів, спрямованих на попередження травматизму і захворюваності.

2.2.42. Здійснює контроль за станом охорони праці, пожежної безпеки та безпеки дорожнього руху у підвідомчих організаціях.

2.2.43. Організовує планово-фінансову роботу, забезпечує цільове та ефективне використання фінансових і матеріальних ресурсів, забезпечує організацію та вдосконалення бухгалтерського обліку.

2.2.44. Здійснює державний облік водокористування.

2.2.45. Здійснює аналіз інформації про обсяги використаних водних ресурсів, достовірності звітних даних про обсяги використаної води водокористувачами всіх галузей економіки.

2.2.46. Погоджує клопотання водокористувачів з обґрунтуванням потреби у воді в разі використання поверхневих вод та нормативи водопостачання.

2.2.47. Узагальнює результати державного водообліку щодо використання водних ресурсів та надає інформацію Держводагентству.

2.2.48. Готує матеріали для державного водного кадастру за розділом "Водокористування".

2.2.49. Формує довгостроковий прогноз водогосподарських балансів, розробляє схеми комплексного використання та охорони водних ресурсів.

2.2.50. Здійснює моніторинг якості вод поверхневих водних об'єктів у контрольних створах у районах основних водозаборів комплексного призначення.

2.2.51. Забезпечує функціонування системи державного моніторингу довкілля в частині проведення гідрохімічних, радіологічних спостережень у районі основних водозаборів комплексного призначення, на водних об'єктах та водогосподарських системах.

2.2.52. Узагальнює та аналізує дані моніторингу якості поверхневих вод, бере участь у розробленні оперативних та довгострокових прогнозів зміни екологічного стану водних об'єктів, інформує про результати Держводагентство, органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та населення.

2.2.53. Здійснює діяльність, пов'язану з обігом прекурсорів при виконанні лабораторних робіт, згідно з чинним законодавством.

2.2.54. Проводить заходи з популяризації екологічних знань, дбайливого ставлення до водних ресурсів; забезпечує відкритість діяльності управління шляхом взаємодії зі ЗМІ та використання сучасних засобів поширення інформації.

2.2.55. Розглядає у межах повноважень звернення громадян з питань, пов'язаних з його діяльністю та підпорядкованих йому організацій.

2.2.56. Виконує інші функції, визначені чинним законодавством та пов'язані з виконанням покладених на нього завдань.

3. Права та обов'язки

3.1. Хмельницьке облводресурсів має право:

3.1.1. Подавати на розгляд Держводагентства пропозиції з удосконалення структури підвідомчих організацій.

3.1.2. Залучати спеціалістів організацій, що належать до сфери управління Держводагентства, підрозділів місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, інших підприємств, установ і організацій (за згодою) для розгляду питань, що належать до компетенції Хмельницького облводресурсів.

3.1.3. Одержувати інформацію, документи і матеріали від організацій, що належать до сфери управління Держводагентства, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, інших підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб.

3.1.4. Скликати наради за участю організацій, що належать до сфери управління Держводагентства, інших учасників водогосподарського комплексу, створювати комісії та робочі групи.

3.1.5. Організовувати і проводити зовнішній контроль згідно з затвердженими програмами перевірок точності результатів вимірювання у вимірювальних лабораторіях.

3.1.6. Вести господарську діяльність та надавати платні послуги відповідно до чинного законодавства.

3.1.7. Виступати замовником на проектування, будівництво і реконструкцію природоохоронних та інших об'єктів інженерної інфраструктури водогосподарського комплексу, які фінансуються за рахунок державного бюджету та інших джерел фінансування.

3.1.8. Оголошувати проведення конкурсних торгів (тендерів) на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти згідно з чинним законодавством.

3.1.9. Здійснювати інші повноваження відповідно до чинного законодавства України.

3.2. Хмельницьке облводресурсів зобов'язане:

3.2.1. Забезпечувати цільове використання та збереження закріпленого за ним майна.

3.2.2. Забезпечувати збереження та утримання об'єктів виробничого та іншого призначення, що знаходяться на балансі Хмельницького облводресурсів.

3.2.3. Забезпечувати своєчасну сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету та державних цільових фондів згідно з чинним законодавством України.

3.2.4. Створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, соціальне страхування, правил і норм охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки.

3.2.5. Забезпечувати цільове і раціональне використання бюджетних асигнувань, своєчасні розрахунки з працівниками управління.

3.2.6. Забезпечувати єдиний порядок документування і роботи з документами.

3.2.7. Забезпечувати практичну реалізацію заходів Держводагентства щодо ефективної взаємодії із засобами масової інформації, підтримання діалогових відносин з громадськістю шляхом висвітлення офіційної інформації Держводагентства та підвідомчих організацій.

3.2.8. Забезпечувати у межах повноважень реалізацію заходів щодо запобігання корупції і здійснювати контроль за їх впровадженням.

3.2.9. Для здійснення координації діяльності в області, подавати до Держводагентства фінансову, відомчу, статистичну звітність та оперативну інформацію з питань експлуатації меліоративних систем та управління водними ресурсами.

3.2.10. Дотримуватися норм і вимог щодо охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки.

3.2.11. Виконувати інші обов'язки, відповідно до чинного законодавства України.

4. Майно та кошти

4.1. Майно Хмельницького облводресурсів складається з необоротних та оборотних активів, вартість яких відображається в самостійному балансі облводресурсів.

4.2. Майно Хмельницького облводресурсів є державною власністю, закріплене за ним і належить йому на праві оперативного управління. Відчуження майна, що є державною власністю і закріплене за Хмельницьким облводресурсів, здійснюється з дозволу Держводагентства у порядку, встановленому чинним законодавством України.

4.3. Джерелами формування майна є:

- майно, передане Хмельницькому облводресурсів Держводагентством;

- кошти державного бюджету;

- безоплатна передача майна від юридичних і фізичних осіб на баланс Хмельницького облводресурсів;

- інші джерела, що не заборонені чинним законодавством України.

4.4. Фінансування Хмельницького облводресурсів здійснюється за рахунок надходження коштів Державного бюджету України.

4.5. Оплата праці працівників Хмельницького облводресурсів здійснюється відповідно до чинного законодавства.

4.6. Хмельницьке облводресурсів в установленому законодавством України порядку здійснює користування відведеною йому землею (земельними ділянками).

4.7. Хмельницьке облводресурсів забезпечує бухгалтерський і оперативний облік, веде фінансову та статистичну звітність, а також обов'язкову звітність згідно з чинним законодавством України.

4.8. Перевірки та ревізії діяльності Хмельницького облводресурсів здійснюються Держводагентством та іншими контролюючими органами у порядку, встановленому чинним законодавством України.

5. Управління Хмельницьким облводресурсів

5.1. Держводагентство здійснює управління та контроль за діяльністю Хмельницького облводресурсів з питань реалізації державної політики у сфері розвитку водного господарства і меліорації земель, управління, використання та відтворення поверхневих водних ресурсів.

5.2. Держводагентство:

5.2.1. Координує діяльність Хмельницького облводресурсів.

5.2.2. Надає в оперативне управління Хмельницькому облводресурсів майно, необхідне для його діяльності.

5.2.3. Здійснює контроль за виконанням Хмельницьким облводресурсів своїх завдань, збереженням та ефективним використанням закріпленого за ним майна, дотриманням установлених правил фінансової та господарської діяльності.

5.2.4. Затверджує Положення про Хмельницьке облводресурсів, зміни і доповнення до нього, здійснює контроль за додержанням вимог Положення.

5.2.5. Призначає на посаду та звільняє з посади начальника Хмельницького облводресурсів шляхом укладання та розірвання з ним контракту за погодженням із обласною державною адміністрацією.

5.2.6. За поданням начальника Хмельницького облводресурсів погоджує призначення на посади та звільнення з посад заступників начальника, головного бухгалтера Хмельницького облводресурсів.

5.2.7. За поданням начальника Хмельницького облводресурсів погоджує призначення на посади та звільнення з посад головних інженерів, заступників начальника та головних бухгалтерів підвідомчих організацій.

5.2.8. За поданням начальника Хмельницького облводресурсів призначає на посади та звільняє з посад начальників підвідомчих організацій шляхом укладання та розірвання з ними контрактів за погодженням із відповідною державною адміністрацією.

5.2.9. Затверджує штатний розпис і кошторис апарату Хмельницького облводресурсів та підвідомчих організацій.

5.2.10. Здійснює інші функції з управління, визначені Положенням про Держводагентство та іншими законодавчими і нормативними актами.

5.3. Керівництво діяльністю Хмельницького облводресурсів здійснює начальник Хмельницького облводресурсів.

5.4. Начальник Хмельницького облводресурсів:

5.4.1. Самостійно вирішує питання діяльності Хмельницького облводресурсів, за винятком тих, що віднесені законодавством і цим Положенням до компетенції Держводагентства.

5.4.2. Діє без довіреності від імені Хмельницького облводресурсів, представляє його у відносинах з державними органами, підприємствами, установами, організаціями як в Україні, так і за її межами, а також у відносинах з фізичними особами.

5.4.3. Несе персональну відповідальність за виконання покладених на Хмельницьке облводресурсів завдань, цільове використання бюджетних коштів та державного майна.

5.4.4. Розпоряджається коштами та майном Хмельницького облводресурсів відповідно до чинного законодавства.

5.4.5. Призначає на посади та звільняє з посад заступників начальника та головного бухгалтера Хмельницького облводресурсів за погодженням з Держводагентством.

5.4.6. Призначає на посади та звільняє з посад працівників апарату Хмельницького облводресурсів, формує кадровий резерв.

5.4.7. Розподіляє обов'язки між заступниками начальника Хмельницького облводресурсів.

5.4.8. Затверджує положення про структурні підрозділи та посадові інструкції працівників апарату Хмельницького облводресурсів, зміни і доповнення до них, здійснює контроль за додержанням вимог цих положень та приймає рішення у зв'язку з їх порушенням.

5.4.9. Приймає рішення про заохочення, накладання стягнень на працівників апарату Хмельницького облводресурсів.

5.4.10. Подає пропозиції до Держводагентства про заохочення та накладення дисциплінарних стягнень на керівників підвідомчих організацій.

5.4.11. Укладає угоди (договори), видає довіреності, відкриває рахунки у Державній казначейській службі України від імені Хмельницького облводресурсів.

5.4.12. У межах своєї компетенції видає накази та інші нормативні акти, дає вказівки, обов'язкові для працівників апарату Хмельницького облводресурсів та підвідомчих організацій.

5.4.13. У разі необхідності утворює тимчасові комісії, групи, експертні та технічні ради для ефективного вирішення завдань, покладених на Хмельницьке облводресурсів.

5.4.14. Розглядає матеріали ревізій, перевірок, звіти підвідомчих організацій, приймає щодо них відповідні рішення.

5.4.15. Затверджує штатні розписи підвідомчих організацій.

5.4.16. Надає Держводагентству узагальнений звіт щодо виконання умов контрактів, укладених з керівниками підвідомчих організацій.

5.4.17. Вирішує питання добору, підготовки та підвищення кваліфікації кадрів.

5.4.18. Подає пропозиції до Держводагентства щодо внесення змін або доповнень до цього Положення.

5.4.19. Вирішує інші питання, віднесені чинним законодавством, Держводагентством, цим Положенням до компетенції начальника.

5.5. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Хмельницького облводресурсів, обговорення найважливіших напрямків його діяльності в Хмельницькому облводресурсів утворюється колегія.

5.6. Загальні засади діяльності колегії визначаються Положенням про колегію Хмельницького облводресурсів, яке затверджується начальником.

5.7. Рішення колегії можуть бути реалізовані шляхом видання відповідного наказу начальника Хмельницького облводресурсів.

5.6. Виробничі, трудові та соціально-економічні відносини Хмельницького облводресурсів з працівниками регулюються чинним законодавством України про працю.

5.7. З метою регулювання виробничих, трудових і соціально-економічних відносин та узгодження інтересів працівників Хмельницького облводресурсів відповідно до чинного законодавства укладається колективний договір.

5.8. Хмельницьке облводресурсів здійснює координацію та контроль за фінансово-господарською діяльністю бюджетних організацій, які є юридичними особами:

- Хмельницького міжрайонного управління водного господарства (місцезнаходження: м. Хмельницький, вул. Ватутіна, 49);

- Кам'янець-Подільського міжрайонного управління водного господарства (місцезнаходження: м. Кам'янець-Подільський, Хмельницька область, вул. Заводська, 2);

- Шепетівського міжрайонного управління водного господарства (місцезнаходження: м. Шепетівка, Хмельницька область, вул. Новоград Волинське шосе, 30).

5.9. Права і обов'язки підвідомчих організацій, що є відокремленими юридичними особами, визначаються положеннями про них, які затверджуються Держводагентством. Контроль за додержанням вимог цих положень здійснює Хмельницьке облводресурсів.

6. Ліквідація та реорганізація Хмельницького облводресурсів

6.1. Припинення діяльності Хмельницького облводресурсів відбувається шляхом його ліквідації або реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) за рішенням Держводагентства або за рішенням суду.

6.2. У разі реорганізації Хмельницького облводресурсів всі його майнові права та обов'язки переходять до організації або організацій, що виникли внаслідок такої реорганізації.

6.3. У разі ліквідації Хмельницького облводресурсів активи передаються іншій неприбутковій організації Держводагентства відповідного виду або зараховуються в дохід бюджету відповідно до чинного законодавства України.

6.4. Ліквідація Хмельницького облводресурсів здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Держводагентством.

6.5. Держводагентство встановлює порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій, який не може бути менше ніж два місяці з моменту оголошення про ліквідацію.

6.6. У разі реорганізації або ліквідації Хмельницького облводресурсів, працівникам, які звільняються, забезпечуються соціально-правові гарантії, передбачені відповідним законодавством України.

6.7. Ліквідація вважається завершеною, а Хмельницьке облводресурсів таким, що припинило свою діяльність, з моменту внесення запису про це до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

7. Прикінцеві положення

7.1. Положення набирає чинності з дати його державної реєстрації у встановленому чинним законодавством порядку.

7.2. Зміни та доповнення до цього Положення затверджуються наказом Держводагентства та реєструються відповідно до чинного законодавства.

7.3. Зміни та доповнення, що вносяться до цього Положення, є його невід'ємною частиною.

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали