ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА РАДА
Одинадцята сесія VI скликання

РІШЕННЯ

від 29.03.2012 р. N 327

Про затвердження Положення про комісію у справах використання нежитлових приміщень комунальної власності міста Житомира

Відповідно до рішення Житомирської міської ради від 29.12.2011 N 277 "Про комісію у справах використання нежилих приміщень комунальної власності міста Житомира", керуючись ст. 29 та ч. 5 ст. 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада вирішила:

1. Затвердити Положення про комісію у справах використання нежитлових приміщень комунальної власності міста Житомира, що додається.

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Семенець Г. В.

 

Міський голова

В. М. Дебой


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Житомирської міської ради
29.03.2012 N 327


ПОЛОЖЕННЯ
про комісію у справах використання нежитлових приміщень комунальної власності міста Житомира

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Це Положення розроблене відповідно до законів України "Про оренду державного та комунального майна", "Про місцеве самоврядування в Україні" з метою попереднього розгляду заяв від фізичних та юридичних осіб про оренду майна, що є комунальною власністю м. Житомира.

1.2. Комісія у справах використання нежитлових приміщень комунальної власності міста Житомира (надалі - комісія) у своїй діяльності керується чинним законодавством України, вимогами цього Положення, рішеннями Житомирської міської ради, виконавчого комітету Житомирської міської ради та іншими нормативними актами з питань оренди нерухомого майна.

1.3. При здійсненні діяльності комісія взаємодіє з виконавчими органами Житомирської міської ради та комунальним підприємством "Агентство з управління майном" Житомирської міської ради.

1.4. Комісія діє в складі голови комісії, його заступника, секретаря та членів комісії. До складу комісії можуть включатись за згодою депутати Житомирської міської ради з урахуванням письмових пропозицій представників політичних сил у міській раді.

1.5. Склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради.

1.6. Питання припинення діяльності комісії, внесення змін до її складу вирішуються виконавчим комітетом Житомирської міської ради шляхом прийняття відповідного рішення.

2. ПОВНОВАЖЕННЯ КОМІСІЇ

До повноважень комісії належить:

2.1. Розгляд заяв та документів, що надійшли від фізичних та юридичних осіб, з питань надання в оренду нежитлових приміщень комунальної власності міста.

2.2. Розгляд заяв та документів, що надійшли від фізичних та юридичних осіб, з питань продовження договорів оренди нежитлових приміщень комунальної власності міста.

2.3. Розгляд питань про можливість використання орендованих нежитлових приміщень комунальної власності міста на умовах суборенди.

2.4. Розгляд конкурсних пропозицій та визначення переможця конкурсу на право оренди нежитлових приміщень комунальної власності м. Житомира.

2.5. Розгляд заяв та документів на оренду єдиних майнових комплексів комунальних підприємств міста та надання пропозицій на розгляд міської ради.

2.6. Розгляд питань про внесення змін до договорів оренди, в тому числі щодо розміру орендної плати.

2.7. Формування переліку вільних нежитлових приміщень, які перебувають у власності територіальної громади м. Житомира та можуть бути передані в оренду, та подання його на затвердження виконавчого комітету Житомирської міської ради.

2.8. Оголошення конкурсу на право оренди нежитлових приміщень комунальної власності міста Житомира.

3. ПРАВА КОМІСІЇ

На виконання покладених повноважень комісія має право:

3.1. Вимагати від посадових осіб виконавчих органів міської ради інформацію та документи щодо об'єктів оренди, від фізичних та юридичних осіб, що звернулись з заявами про оренду, відповідні документи для вирішення питання надання нежитлових приміщень в оренду, від КП "Агентство з управління майном" інформацію про об'єкт оренди, в тому числі фото- та відео матеріали.

3.2. Вносити пропозиції виконавчому комітету Житомирської міської ради щодо ефективного використання нежитлових приміщень комунальної власності міста Житомира.

4. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ КОМІСІЇ

4.1. Засідання комісії скликаються головою комісії.

4.2. Засідання комісії проводяться не рідше 1 разу на місяць.

4.3 Засідання комісії є правомочним за умови участі в ній більшості від її загального складу.

4.4. Засідання комісії проводяться в приміщенні виконавчого комітету Житомирської міської ради з запрошенням осіб, що звернулись з заявами про оренду.

4.5. При необхідності комісія може проводити виїзні засідання.

4.6. Рішення комісії приймаються простою більшістю голосів присутніх на засіданні комісії. В разі, якщо голоси членів комісії розділилися, вирішальним голосом є голос голови комісії.

4.7. Рішення комісії оформлюються протоколом та мають рекомендаційний характер при прийнятті рішення виконавчим комітетом Житомирської міської ради.

4.8. Протокол комісії підписується членами комісії, що були присутні на засіданні, затверджується головою комісії, а у разі відсутності голови - його заступником.

 

Секретар міської ради

Н. П. Леонченко





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали