ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

РІШЕННЯ

від 21.02.2018 р. N 158

Про затвердження Положення про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомира

Відповідно до пп. 8 п. "а" ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", законів України "Про регулювання містобудівної діяльності" (Закон N 3038-VI), "Про захист прав споживачів", "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", "Про дорожній рух", постанов Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 N 833 "Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів", від 10.10.2001 N 1306 "Про Правила дорожнього руху", від 30.03.94 N 198 "Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони", від 26.10.2011 N 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки" (Постанова N 1107), наказу Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 08.07.96 N 369 "Про затвердження Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі", наказу Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 01.03.2006 N 110 "Про затвердження Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки", інших нормативно-правових актів, які регулюють торговельну діяльність, виконавчий комітет міської ради вирішив:

1. Затвердити Положення про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомира згідно з додатком.

2. Муніципальній інспекції Житомирської міської ради, комунальному підприємству "Інспекція з благоустрою м. Житомира" Житомирської міської ради забезпечити контроль за дотриманням вимог цього рішення у межах повноважень, визначених чинним законодавством України.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов'язків.

 

В. о. міського голови

М. В. Хренов

 

Додаток
до рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради
21.02.2018 N 158

ПОЛОЖЕННЯ
про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомира

1. Загальні положення

1.1. Положення про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомира (далі - Положення) розроблено відповідно до пп. 8 п. "а" ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", законів України "Про благоустрій населених пунктів", "Про регулювання містобудівної діяльності" (Закон N 3038-VI), "Про захист прав споживачів", "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", "Про дорожній рух", постанов Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 N 833 "Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів", від 10.10.2001 N 1306 "Про Правила дорожнього руху", від 30.03.94 N 198 "Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони", від 26.10.2011 N 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки" (Постанова N 1107), наказу Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 08.07.96 N 369 "Про затвердження Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі", наказу Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 01.03.2006 N 110 "Про затвердження Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки", інших нормативно-правових актів, які регулюють торговельну діяльність.

1.2. Положення встановлює вимоги до організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків з урахуванням архітектурних, санітарно-гігієнічних, пожежних, торговельних норм, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників та Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку і дотримання тиші у м. Житомирі.

1.3. Дія цього Положення поширюється на всіх суб'єктів господарювання, громадські об'єднання, установи та фізичних осіб, які, з урахуванням вимог чинного законодавства України, можуть брати участь у здійсненні сезонної, святкової виїзної торгівлі, наданні послуг у сфері розваг та проведенні ярмарків на території міста Житомира.

1.4. Дія цього Положення не поширюється на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, вимоги до розміщення яких визначені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 N 244 "Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності" (Порядок N 244).

1.5. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:

1.5.1. Атракціони - до пересувних і мобільних атракціонів належать атракціони катальні механізовані та немеханізовані, у тому числі каруселі, гойдалки, качалки, катальні гори, гірки, колеса огляду, вежі, дороги, автодроми, катапульти тощо; атракціони з еластичними елементами (катапульти, стрибки з висоти на еластичному тросі тощо); водні, у тому числі гірки, спуски, кулі тощо; спортивні, у тому числі силові, тренажери, тири, батути тощо; обладнання дитячих ігрових майданчиків, у тому числі каруселі, гойдалки, качалки, гірки тощо (види атракціонів визначаються згідно із наказом Міністерства України з надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 01.03.2006 N 110 "Про затвердження Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки").

1.5.2. Дрібнороздрібна торгівля - це роздрібна торгівля через торговельну мережу із формою позамагазинного продажу товарів, при якій приміщення не мають торговельного залу для споживачів. До дрібнороздрібної торгівлі належить сезонна та святкова виїзна торгівля.

1.5.3. Засоби пересувної мережі для здійснення сезонної торгівлі - це автомагазини, автокафе, автокав'ярні, авторозвозки, лавки-автопричепи, візки тощо, що не мають закритого приміщення для тимчасового перебування людей, в яких може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, торговельний автомат та інші об'єкти сезонної торгівлі.

1.5.4. Комісія з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків - це постійно діюча комісія при виконавчому комітеті Житомирської міської ради, яка створюється відповідно до розпорядження міського голови.

1.5.5. Облаштований відкритий майданчик - спеціально обладнана територія для надання послуг громадського харчування лише біля закладу ресторанного господарства стаціонарної мережі на відкритому повітрі, без права будь-якої капітальної забудови, має обладнання та конструкції, що легко демонтуються, виносні меблі. Облаштований відкритий майданчик в цьому Положенні прирівнюється до об'єктів сезонної торгівлі. Розміщення облаштованого відкритого майданчика в міжсезонний період здійснюється у разі наявності погодження комісії з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків.

1.5.6. Об'єкти сезонної торгівлі - низькотемпературний прилавок, лоток, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної дрібнороздрібної торгівлі морозивом та безалкогольними напоями; ємності для торгівлі квасом (ролл-бар, термокега тощо), в яких здійснюється сезонний (з 15 квітня до 15 листопада) продаж безалкогольних напоїв, морозива, продовольчих товарів промислового виробництва, дитячих та карнавальних іграшок, повітряних кульок, сувенірної продукції (в тому числі сувенірної продукції національної тематики) тощо.

1.5.7. Організатор ярмарку - суб'єкт господарювання, громадське об'єднання або установи, які здійснюють підготовку та проведення ярмарку, а також залучають учасників ярмарку.

1.5.8. Роздрібна торгівля - це вид економічної діяльності в сфері товарообігу, що охоплює купівлю-продаж товарів кінцевому споживачеві та надавання йому торговельних послуг.

1.5.9. Послуги у сфері розваг - це послуги, які надаються суб'єктами господарювання за межами закритих приміщень (просто неба), а саме:

послуги з прокату іграшкових машинок, дитячих мотоциклів, електромобілів та веломобілів;

послуги, що надаються на батутах, надувних дитячих майданчиках;

послуги, які надаються при використанні тварин;

послуги, що надаються на атракціонах;

інші послуги у сфері розваг.

1.5.10. Схема місця розміщення об'єкту сезонної торгівлі (або з надання послуг у сфері розваг) - це графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування об'єкту сезонної торгівлі (або з надання послуг у сфері розваг), виконані на топографо-геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів, визначеними розмірами цього об'єкту з прив'язкою до місцевості.

1.5.11. Схема розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарку - це графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування тимчасових споруд під час проведення ярмарку, виконані на топографо-геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів, визначеними розмірами тимчасових споруд з прив'язкою до місцевості.

1.5.12. Торгівля - це вид економічної діяльності у сфері товарообігу і просування їх від виробника до споживача в формі купівлі-продажу та надавання пов'язаних із цим послуг.

1.5.13. Торговельна діяльність - це діяльність, яка провадиться суб'єктами господарювання у сфері роздрібної торгівлі, а також ресторанного господарства.

1.5.14. Уповноважені виконавчим комітетом Житомирської міської ради органи - це установи, підприємства, організації, яким надано повноваження контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України щодо здійснення сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків у межах компетенції цих органів.

1.5.15. Учасник ярмарку (продавець) - суб'єкт господарювання, якому в установленому порядку надано торгове місце на ярмарку і який бере участь в її діяльності шляхом здійснення продажу товарів та надання послуг.

1.5.16. Ярмарок - захід, безпосередньо пов'язаний з роздрібною або оптовою торгівлею, наданням послуг, що проводиться в певному місці та у визначений строк, у тому числі в рамках культурно-масового заходу.

1.5.17. Інші терміни, що не визначені в цьому Положенні, вживаються у значенні, передбаченому чинним законодавством України.

1.6. Під час здійснення сезонної торгівлі, святкової виїзної торгівлі, наданні послуг у сфері розваг, проведенні ярмарків суб'єкти господарювання зобов'язані дотримуватись вимог законів України "Про благоустрій населених пунктів", "Про захист прав споживачів", "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", "Про дорожній рух", постанов Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 N 833 "Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів", від 10.10.2001 N 1306 "Про Правила дорожнього руху", від 30.03.94 N 198 "Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони", від 26.10.2011 N 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки" (Постанова N 1107), наказу Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 08.07.96 N 369 "Про затвердження Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі", Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку і дотримання тиші у м. Житомирі (Рішення N 325), цього Положення, інших нормативно-правових актів, які регулюють торговельну діяльність.

1.7. Відповідальність за порушення норм чинного законодавства під час здійснення сезонної торгівлі, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг, проведення ярмарків несе виключно суб'єкт господарювання та організатор ярмарку.

2. Загальні вимоги до розміщення та функціонування об'єктів сезонної, святкової виїзної торгівлі, з надання послуг у сфері розваг, організації проведення ярмарків

2.1. При здійсненні сезонної, святкової виїзної торгівлі та наданні послуг у сфері розваг, організації проведення ярмарків на території міста забороняється здійснювати торгівлю без урахування вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 N 833 "Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів" та наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 11.07.2003 N 185 "Про затвердження Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами".

2.2. Забороняється розміщення об'єктів сезонної, святкової виїзної торгівлі, з надання послуг у сфері розваг, під час проведення ярмарків на території міста:

2.2.1. На облаштованих газонах, квітниках.

2.2.2. З порушенням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.94 N 198 "Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони" та ДБН України 360-92** "Планування та забудова міських і сільських поселень" (із змінами).

2.2.3. Навпроти пішохідних переходів.

2.3. Об'єкти сезонної, святкової виїзної торгівлі, з надання послуг у сфері розваг, під час проведення ярмарків повинні мати належний естетичний вигляд, відповідати вимогам чинного законодавства України щодо дотримання санітарного стану, охорони праці, техніки безпеки.

2.4. Суб'єкти господарювання, організатори проведення ярмарків, особи, яким погоджено розміщення об'єктів сезонної торгівлі, облаштованих майданчиків, святкової виїзної торгівлі, з надання послуг у сфері розваг тощо, зобов'язані дотримуватись вимог рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 21.09.2016 N 887 "Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення для провадження підприємницької діяльності в утриманні об'єктів благоустрою на території міста Житомира" (Порядок N 887).

2.5. Суб'єкти господарювання, які отримали погодження на розміщення об'єктів сезонної, святкової виїзної торгівлі та надання послуг у сфері розваг зобов'язані:

2.5.1. Здійснювати діяльність без права передачі в оренду.

2.5.2. Утримувати об'єкт сезонної, святкової виїзної торгівлі та з надання послуг у сфері розваг в належному санітарно-технічному стані та естетичному вигляді.

2.5.3. Забезпечити на місці здійснення діяльності наявність урни, затвердженого зразку.

2.6. Організатори ярмарків, суб'єкти господарювання, які отримали погодження на розміщення об'єктів сезонної, святкової виїзної торгівлі та надання послуг у сфері розваг, у разі пошкодження тротуарного покриття в процесі здійснення господарської діяльності зобов'язані в місячний термін з моменту припинення господарської діяльності відновити це тротуарне покриття за власний рахунок.

3. Загальні вимоги до розміщення та функціонування об'єктів сезонної торгівлі

3.1. Розміщення об'єктів сезонної торгівлі здійснюється за рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради (крім випадків, передбачених розділами 7, 8 Положення) відповідно до схеми місця розміщення об'єкту сезонної торгівлі, погодженої із спеціальним уповноваженим органом містобудування та архітектури Житомирської міської ради.

3.2. Розміщення об'єктів сезонної торгівлі, зазначених у розділах 7, 8 Положення, здійснюється на підставі заяви суб'єкта господарювання, яка підписується відповідним заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради з урахуванням рекомендацій комісії з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків, згідно із схемою місця розміщення об'єкту сезонної торгівлі, погодженої із спеціальним уповноваженим органом містобудування та архітектури Житомирської міської ради.

3.3. Площа об'єкта сезонної торгівлі не повинна перевищувати 6 кв. м (вимоги щодо площі об'єкта не поширюються на розміщення об'єктів сезонної торгівлі шляхом використання засобів пересувної мережі та облаштовані відкриті майданчики).

3.4. Суб'єкти господарювання, які отримали погодження на розміщення об'єктів сезонної торгівлі зобов'язані:

3.4.1. Укласти договір на вивіз твердих побутових відходів на період здійснення сезонної торгівлі з відповідним підприємством - перевізником твердих побутових відходів за територіальним принципом.

3.4.2. Дотримуватись схеми місця розміщення та зовнішнього вигляду об'єкту сезонної торгівлі, погоджених із спеціальним уповноваженим органом містобудування та архітектури Житомирської міської ради.

4. Особливості та вимоги щодо розміщення та функціонування об'єктів сезонної торгівлі шляхом використання засобів пересувної мережі

4.1. При здійсненні сезонної торгівлі з використанням засобів пересувної мережі забороняється продаж харчових продуктів і напоїв із застосуванням посуду одноразового використання за відсутності ємкостей для його збору, а також повторне використання цього посуду.

4.2. Сезонна торгівля з використанням засобів пересувної мережі здійснюється за наявності:

4.2.1. Документів, що засвідчують відповідність якості товарів вимогам нормативних документів.

4.2.2. Копії гігієнічних висновків на посуд.

4.2.3. Ярликів (цінників) або покажчиків цін.

4.2.4. Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з відмітками про переобладнання транспортного засобу, виданого у встановленому порядку.

4.2.5. Санітарного паспорту на автотранспорт.

4.2.6. Особистої медичної книжки працівника.

4.3. Відповідальність за наявність документів, визначених пунктом 4.2, при здійсненні торговельної діяльності несе виключно суб'єкт господарювання.

4.4. Сезонна торгівля з використанням засобів пересувної мережі здійснюється за умови дотримання гігієнічних вимог, визначених чинним законодавством України.

4.5. На засобах пересувної мережі повинен бути розміщений чіткий напис, що вказує найменування, адресу суб'єкта господарювання, номер точки пересувної торговельної мережі та номер телефону суб'єкта господарювання.

4.6. Засоби пересувної мережі повинні бути забезпечені інвентарем та обладнанням, а у разі здійснення продажу продовольчих товарів, що швидко псуються, холодильним устаткуванням відповідно до санітарних норм та правил.

4.7. Для приготування продукції повинна використовуватись питна вода, яка відповідає гігієнічним вимогам, визначених чинним законодавством України. Відповідно до гігієнічних вимог, визначених чинним законодавством України, у засобах пересувної мережі після закінчення робочого дня перевізне та переносне обладнання повинно бути піддане санітарній обробці, автотранспорт повинен бути чистим, справним, кузов машини повинен мати гігієнічне покриття, мийка й санітарна обробка автотранспорту, призначеного для перевезення харчових продуктів, повинна здійснюватись в автогосподарствах, дезінфекція транспорту проводиться в міру необхідності, але не менш як 1 раз у 10 днів тощо.

5. Вимоги щодо надання послуг у сфері розваг

5.1. Розміщення об'єктів з надання послуг у сфері розваг здійснюється за рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради відповідно до схеми місця розміщення, погодженої із спеціальним уповноваженим органом містобудування та архітектури Житомирської міської ради.

5.2. Стаціонарні атракціони розміщуються на території міста за умови дотримання Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки, затверджені Міністерством України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 01.03.2006 N 110, та Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 N 1107 (Постанова N 1107).

5.3. Обмеження щодо площі об'єктів з надання послуг у сфері розваг:

5.3.1. Площі надувних дитячих майданчиків, басейнів, батутів тощо, визначаються, виходячи з технічного паспорта обладнання, зони безпеки та додатково 1 м по периметру обладнання.

5.3.2. Площа стаціонарного атракціону визначається відповідно до схеми місця розміщення, погодженої спеціальним уповноваженим органом містобудування та архітектури Житомирської міської ради.

5.4. Суб'єкти господарювання, які отримали погодження на розміщення об'єкту з надання послуг у сфері розваг зобов'язані:

5.4.1. Укласти договір на вивіз твердих побутових відходів на період здійснення господарської діяльності з відповідним підприємством - перевізником твердих побутових відходів за територіальним принципом.

5.4.2. Дотримуватись схеми місця розміщення та зовнішнього вигляду об'єкту, погоджених із спеціальним уповноваженим органом містобудування та архітектури Житомирської міської ради.

6. Порядок отримання погодження щодо розміщення об'єктів сезонної торгівлі (крім випадків, передбачених розділами 7, 8 Положення) / з надання послуг у сфері розваг

6.1. Заяви стосовно отримання погодження щодо розміщення об'єктів сезонної торгівлі / з надання послуг у сфері розваг подаються суб'єктами підприємництва щороку до 01 лютого.

6.2. Відповідальність за достовірність інформації, зазначеній в заяві, та в документах, які додаються до заяви, несе виключно суб'єкт господарювання.

6.3. Для отримання погодження щодо розміщення об'єктів сезонної торгівлі / з надання послуг у сфері розваг суб'єкт господарювання подає до Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради такі документи:

6.3.1. Заяву згідно з додатком 1 до Положення.

6.3.2. Копію виписки (витягу) з ЄДР.

6.3.3. Фотоматеріали місця розміщення та прилеглої території з чотирьох ракурсів та схему місця розміщення об'єкту сезонної торгівлі (або з надання послуг у сфері розваг), а також зображення зовнішнього вигляду об'єкту.

6.3.4. Письмове погодження власника / користувача стаціонарного закладу торгівлі / ресторанного господарства / сфери послуг щодо розміщення об'єктів сезонної торгівлі або з надання послуг у сфері розваг перед вітринами / вікнами таких закладів на прилеглій до них території.

6.4. Після реєстрації документів у Центрі надання адміністративних послуг Житомирської міської ради пакет документів передається до департаменту економічного розвитку Житомирської міської ради.

6.5. Департамент економічного розвитку Житомирської міської ради упродовж 30-ти календарних днів забезпечує:

6.5.1. Внесення матеріалів для розгляду на засіданні комісії з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків та підготовку відповідного протоколу, що має рекомендаційний характер при прийнятті рішення на засіданні виконавчого комітету міської ради.

6.5.2. Підготовку відповідного проекту рішення виконавчого комітету міської ради про погодження / обґрунтовану відмову щодо розміщення об'єктів сезонної торгівлі та з надання послуг у сфері розваг.

6.5.3. Підготовку витягу з рішення виконавчого комітету міської ради про погодження / відмову щодо розміщення об'єктів сезонної торгівлі / з надання послуг у сфері розваг.

6.6. Упродовж 5-ти робочих днів з моменту прийняття виконавчим комітетом рішення департамент економічного розвитку міської ради передає до Центру надання адміністративних послуг міської ради витяг з рішення виконавчого комітету міської ради про погодження або обґрунтовану відмову.

6.7. Адміністратор Центру надання адміністративних послуг міської ради не пізніше наступного робочого дня інформує суб'єкта господарювання (заявника) шляхом обраного способу, зазначеного в бланку заяви, про надання погодження / відмову щодо розміщення об'єкта сезонної торгівлі або з надання послуг у сфері розваг та видає відповідний витяг з рішення виконавчого комітету міської ради.

6.8. У випадку одночасного звернення 2-х, або більше суб'єктів господарювання, які бажають розмістити об'єкти сезонної торгівлі / з надання послуги у сфері розваг на одному місці, пріоритетне право надається:

6.8.1. В першу чергу - суб'єктам господарювання, які здійснювали сезонну торгівлю / надавали послуги у сфері розваг у попередньому році на тому ж самому місці та у яких відсутні будь-які порушення вимог, обов'язкових до виконання при здійсненні сезонної торгівлі (у тому числі стосовно дотримання вимог рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 21.09.2016 N 887 "Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення для провадження підприємницької діяльності в утриманні об'єктів благоустрою на території міста Житомира" (Порядок N 887)).

6.8.2. В другу чергу - суб'єктам господарювання, які мають намір здійснювати сезонну торгівлю в весняно - осінній період продукцією місцевого виробника за рішенням комісії з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків.

6.8.3. В третю чергу - суб'єктам господарювання, визначених шляхом жеребкування на засіданні комісії з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків.

6.9. Рішення щодо розміщення об'єктів сезонної торгівлі / з надання послуги у сфері розваг приймається виконавчим комітетом Житомирської міської ради не пізніше 01 квітня відповідного року.

6.10. Після отримання витягу з рішення виконавчого комітету міської ради щодо погодження розміщення об'єктів сезонної торгівлі / з надання послуги у сфері розваг суб'єкт господарювання повинен погодити схему місця розміщення та зовнішній вигляд об'єкту сезонної торгівлі / з надання послуг у сфері розваг із спеціальним уповноваженим органом містобудування та архітектури Житомирської міської ради.

6.11. Суб'єкти господарювання, яким погоджено в розміщенні об'єктів сезонної торгівлі / з надання послуги у сфері розваг на території міста, зобов'язані здійснити їх демонтаж не пізніше 15 листопада відповідного року з приведенням до належного стану території.

6.12. Підставами для відмови щодо розміщення об'єктів сезонної торгівлі та з надання послуг у сфері розваг є:

6.12.1. Виявлення недостовірних відомостей, зазначених суб'єктом господарювання в заяві та в документах, які додаються до неї.

6.12.2. Недотримання вимог пункту 2.2 розділу 2 Положення.

6.12.3. Наявність документально підтверджених фактів стосовно порушень вимог чинного законодавства України, цього Положення щодо здійснення сезонної торгівлі / надання послуг у сфері розваг у попередньому році (у тому числі стосовно дотримання вимог рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 21.09.2016 N 887 "Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення для провадження підприємницької діяльності в утриманні об'єктів благоустрою на території міста Житомира" (Порядок N 887)).

6.13. Дія розділу 6 Положення не поширюється на розміщення об'єктів сезонної торгівлі (крім випадків, передбачених розділами 7, 8 Положення) / з надання послуг у сфері розваг на території парку культури та відпочинку ім. Ю. Гагаріна за адресою: бульвар Старий, 34, та гідропарку за адресою: шосе Чуднівське, 3, оскільки комунальне підприємство "Парк" Житомирської міської ради самостійно визначає суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері сезонної торгівлі / з надання послуг у сфері розваг.

7. Особливості розміщення облаштованих відкритих майданчиків на території, прилеглій до підприємств ресторанного господарства стаціонарної мережі

7.1. Для отримання погодження щодо розміщення облаштованих відкритих майданчиків на території, прилеглій до підприємств ресторанного господарства стаціонарної мережі, суб'єкт господарювання подає до Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради щороку до 15 березня такі документи:

7.1.1. Заяву згідно з додатком 2 до Положення (у двох примірниках).

7.1.2. Фотоматеріали місця розміщення та прилеглої території з чотирьох ракурсів, схему місця розміщення облаштованого відкритого майданчика, а також зображення зовнішнього вигляду об'єкту (фасади, аксонометрія) та його облаштування.

7.1.3. Копію виписки (витягу) з ЄДР.

7.1.4. Копію документа, що посвідчує право користування приміщенням.

7.2. Відповідальність за достовірність інформації, зазначеній в заяві, та в документах, які додаються до заяви, несе виключно суб'єкт господарювання.

7.3. У разі, якщо суб'єкт господарювання з певних причин не звернувся за погодженням на розміщення облаштованого відкритого майданчика на території, прилеглій до підприємств ресторанного господарства стаціонарної мережі, у визначений термін, документи щодо розміщення облаштованого відкритого майданчика розглядаються у встановленому порядку в місячний термін з моменту подання заяви.

7.4. Після реєстрації документів у Центрі надання адміністративних послуг Житомирської міської ради пакет документів передається до департаменту економічного розвитку Житомирської міської ради.

7.5. Департамент економічного розвитку Житомирської міської ради забезпечує:

7.5.1. Упродовж 10-ти робочих днів з дати реєстрації заяви розгляд матеріалів на засіданні комісії з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків та передачу заяви щодо погодження / проекту листа стосовно обґрунтованої відмови на підпис заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

7.5.2. Передачу до Центру надання адміністративних послуг міської ради одного примірника заяви про погодження або листа про обґрунтовану відмову щодо розміщення облаштованого відкритого майданчика на території, прилеглій до підприємства ресторанного господарства стаціонарної мережі.

7.6. Адміністратор Центру надання адміністративних послуг міської ради не пізніше наступного робочого дня інформує суб'єкта господарювання (заявника) шляхом обраного способу, зазначеного в бланку заяви, про погодження / обґрунтовану відмову щодо розміщення облаштованого відкритого майданчика на території, прилеглій до підприємств ресторанного господарства стаціонарної мережі, та видає заяву про погодження або листа про обґрунтовану відмову.

7.7. Суб'єкти господарювання, яким погоджено розміщення облаштованих відкритих майданчиків на території, прилеглій до підприємств ресторанного господарства стаціонарної мережі, крім випадків, визначених пунктом 7.8 Положення, зобов'язані здійснити його демонтаж не пізніше 15 листопада відповідного року з приведенням до належного стану території.

7.8. У разі наявності погодження комісії з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків, демонтаж облаштованого відкритого майданчика в міжсезонний період не здійснюється.

7.9. Підставами для відмови щодо розміщення облаштованих відкритих майданчиків на території, прилеглій до підприємств ресторанного господарства стаціонарної мережі є:

7.9.1. Виявлення недостовірних відомостей, зазначених суб'єктом господарювання в заяві та в документах, які додаються до неї.

7.9.2. Недотримання вимог пункту 2.2 розділу 2 Положення.

7.9.3. Наявність документально підтверджених фактів стосовно порушень вимог чинного законодавства України, цього Положення щодо здійснення сезонної торгівлі у попередньому році (у тому числі стосовно дотримання вимог рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 21.09.2016 N 887 "Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення для провадження підприємницької діяльності в утриманні об'єктів благоустрою на території міста Житомира" (Порядок N 887)).

8. Особливості розміщення об'єктів сезонної торгівлі для торгівлі продовольчими товарами на території, прилеглій до підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами та ресторанного господарства

8.1. На території, прилеглій до підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами та ресторанного господарства, можуть розміщуватись такі об'єкти сезонної торгівлі для торгівлі продовольчими товарами:

8.1.1. Один низькотемпературний прилавок та 1 холодильник.

8.1.2. Два низькотемпературних прилавки.

8.2. На території, прилеглій до спеціалізованих підприємств роздрібної торгівлі плодоовочевою продукцією, можуть розміщуватись об'єкти сезонної торгівлі для торгівлі такою продукцією.

8.3. Для отримання погодження щодо розміщення об'єктів сезонної торгівлі, визначених у пункті 8.1 Положення, суб'єкт господарювання подає до Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради щороку до 15 березня такі документи:

8.3.1. Заяву згідно з додатком 3 до Положення (у двох примірниках).

8.3.2. Фотоматеріали місця розміщення та прилеглої території з чотирьох ракурсів та схему місця розміщення об'єктів сезонної торгівлі, визначених у пункті 8.1 Положення, погоджену із спеціальним уповноваженим органом містобудування та архітектури Житомирської міської ради, а також зображення зовнішнього вигляду цих об'єктів та обладнання.

8.3.3. Копію виписки (витягу) з ЄДР.

8.3.4. Копію документу, що посвідчує право користування приміщенням.

8.4. Відповідальність за достовірність інформації, зазначеній в заяві, та в документах, які додаються до заяви, несе виключно суб'єкт господарювання.

8.5. Після реєстрації документів у Центрі надання адміністративних послуг Житомирської міської ради пакет документів передається до департаменту економічного розвитку Житомирської міської ради.

8.6. Департамент економічного розвитку Житомирської міської ради забезпечує:

8.6.1. Упродовж 10-ти робочих днів з дати реєстрації заяви розгляд матеріалів на засіданні комісії з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків та передачу заяви щодо погодження / проекту листа стосовно обґрунтованої відмови на підпис заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

8.6.2. Передачу до Центру надання адміністративних послуг міської ради одного примірника заяви про погодження або листа про обґрунтовану відмову щодо розміщення об'єктів сезонної торгівлі, визначених у пункті 8.1 Положення.

8.7. Адміністратор Центру надання адміністративних послуг міської ради не пізніше наступного робочого дня інформує суб'єкта господарювання (заявника) шляхом обраного способу, зазначеного в бланку заяви, про погодження / обґрунтовану відмову щодо розміщення об'єктів сезонної торгівлі, визначених у пункті 8.1 Положення, та видає заяву про погодження або листа про обґрунтовану відмову.

8.8. Суб'єкти господарювання, яким погоджено розміщення об'єктів сезонної торгівлі, визначених у пункті 8.1 Положення, зобов'язані здійснити його демонтаж не пізніше 15 листопада відповідного року з приведенням до належного стану території.

8.9. Підставами для відмови щодо розміщення об'єктів сезонної торгівлі, визначених у пункті 8.1 Положення, є:

8.9.1. Виявлення недостовірних відомостей, зазначених суб'єктом господарювання в заяві та в документах, які додаються до неї.

8.9.2. Недотримання вимог пункту 2.2 розділу 2 Положення.

8.9.3. Наявність документально підтверджених фактів стосовно порушень вимог чинного законодавства України, цього Положення щодо здійснення сезонної торгівлі в попередньому році (у тому числі стосовно дотримання вимог рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 21.09.2016 N 887 "Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення для провадження підприємницької діяльності в утриманні об'єктів благоустрою на території міста Житомира" (Порядок N 887)).

9. Особливості святкової виїзної торгівлі

9.1. Святкова виїзна торгівля здійснюється суб'єктами підприємництва з нагоди свят або інших культурно-масових заходів.

9.2. Підставою для організації та проведення святкової виїзної торгівлі в залежності від ініціатора заходу можуть бути такі документи:

9.2.1. Рішення виконавчого комітету міської ради.

9.2.2. Розпорядження міського голови.

9.3. Для здійснення святкової виїзної торгівлі суб'єкт господарювання подає до Центру надання адміністративних послуг міської ради такі документи:

9.3.1. Заяву (у двох примірниках) згідно з додатком 4 до Положення.

9.3.2. Копію виписки (витягу) з ЄДР.

9.4. Відповідальність за достовірність інформації, зазначеній у заяві, та в документах, які додаються до заяви, несе виключно суб'єкт господарювання.

9.5. Після реєстрації у Центрі надання адміністративних послуг міської ради заява передається до департаменту економічного розвитку Житомирської міської ради упродовж одного календарного дня.

9.6. Департамент економічного розвитку Житомирської міської ради забезпечує:

9.6.1. Упродовж 5-ти робочих днів з дати реєстрації заяви розгляд матеріалів на засіданні комісії з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків та передачу заяви щодо

погодження / проекту листа стосовно обґрунтованої відмови на підпис заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

9.6.2. Передачу до Центру надання адміністративних послуг міської ради одного примірника заяви про погодження або листа про обґрунтовану відмову щодо розміщення об'єкта святкової виїзної торгівлі.

9.7. Адміністратор Центру надання адміністративних послуг міської ради не пізніше наступного робочого дня інформує суб'єкта господарювання (заявника) шляхом телефонного повідомлення про надання погодження / обґрунтовану відмову щодо розміщення об'єкта святкової виїзної торгівлі та видає заяву про погодження або листа про обґрунтовану відмову.

9.8. З метою дотримання вимог чинного законодавства України щодо здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності департамент економічного розвитку міської ради не пізніше як за день, що передує проведенню святкової виїзної торгівлі, готує лист-повідомлення до всіх органів державного нагляду (контролю) з переліком суб'єктів господарювання, яким надано погодження стосовно участі у святковій виїзній торгівлі.

9.9. Підставами для відмови щодо здійснення святкової виїзної торгівлі є:

9.9.1. Виявлення недостовірних відомостей, зазначених суб'єктом господарювання в заяві та в документах, які додаються до неї.

9.9.2. Недотримання вимог пункту 2.2 розділу 2 Положення.

9.9.3. Наявність документально підтверджених фактів стосовно порушень вимог чинного законодавства України, цього Положення щодо здійснення святкової виїзної торгівлі упродовж останнього року.

10. Порядок скасування погодження на розміщення об'єктів сезонної, святкової виїзної торгівлі, з надання послуг у сфері розваг

10.1. Погодження на розміщення об'єктів сезонної, святкової виїзної торгівлі, з надання послуг у сфері розваг, отримане суб'єктами господарювання в порядку, визначеному розділами 6, 7, 8, 9 Положення, вважається скасованим, у таких випадках:

10.1.1. У разі недотримання вимог рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 21.09.2016 N 887 "Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення для провадження підприємницької діяльності в утриманні об'єктів благоустрою на території міста Житомира" (Порядок N 887).

10.1.2. У разі надання недостовірної інформації при подачі документів на розміщення об'єктів.

10.1.3. У разі невиконання вимог чинного законодавства України, що регулює відносини у сфері організації сезонної, святкової виїзної торгівлі,

надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків та норм цього Положення.

10.2. Об'єкти сезонної торгівлі чи іншого торговельного обладнання підлягають негайному демонтажу в разі їх самовільного розміщення.

10.3. Скасування погодження на розміщення об'єктів сезонної, святкової виїзної торгівлі, з надання послуг у сфері розваг, отримане суб'єктами господарювання в порядку, визначеному розділами 6, 7, 8, 9 Положення здійснюється за рішенням комісії з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на підставі Акту про порушення у сфері сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомира (далі - Акт про порушення). Акт про порушення - документ встановленого зразка, форма якого визначена в додатку 6 до Положення.

10.4. Акт про порушення складається в разі виявлення порушень під час комісійної перевірки щодо додержання суб'єктами господарювання вимог даного Положення та вимог чинного законодавства України, що регулює відносини у сфері організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків.

10.5. До складу комісії входять представники департаменту економічного розвитку Житомирської міської ради, департаменту містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради та/або комунальне підприємство "Інспекція з благоустрою м. Житомира" Житомирської міської ради, муніципальної інспекції Житомирської міської ради.

10.6. При виявленні порушень комісія повідомляє суб'єкта господарювання за телефоном та пропонує йому з'явитись на місце розміщення об'єкту в розумний термін.

10.7. Акт про порушення може складатись як в присутності суб'єкта господарювання (його представника), так і без нього, в разі його неприбуття за викликом.

10.8. Підписаний членами комісії Акт про порушення передається на розгляд та для прийняття відповідного рішення комісії з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків.

10.9. Комісія з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків в десятиденний строк з моменту надходження акту про порушення приймає рішення та повідомляє про прийняте рішення комунальне підприємство "Інспекція з благоустрою м. Житомира" Житомирської міської ради для відповідного реагування.

11. Порядок організації і проведення ярмарку

11.1. Організація та проведення ярмарку здійснюється на підставі рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради в термін, зазначений у рішенні.

11.2. Ярмарки проводяться на території міста відповідно до схеми розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарку, розробленої

організатором ярмарку та погодженої із спеціальним уповноваженим органом містобудування та архітектури Житомирської міської ради.

11.3. Проведення ярмарку забезпечується організатором ярмарку, який визначається відповідно до рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради.

11.4. Організатор ярмарку забезпечує надання учасникам ярмарку комплексу послуг, який повинен включати:

11.4.1. Прийом заявок на участь у ярмарку.

11.4.2. Надання в користування об'єктів дрібнороздрібної торгівлі.

11.4.3. Забезпечення охорони та пожежної безпеки учасників та об'єктів дрібнороздрібної торгівлі.

11.4.4. Розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарку згідно із схемою та зовнішнім виглядом, погодженим із спеціальним уповноваженим органом містобудування та архітектури Житомирської міської ради, та з урахуванням дотримання санітарних і ветеринарних правил та норм при реалізації товарів.

11.4.5. Забезпечення оформлення торгових місць святковою ілюмінацією.

11.4.6. Організація культурно-мистецьких програм та розважальних заходів.

11.5. Організатор ярмарку повинен забезпечити:

11.5.1. Наявність в учасників на торговому місці виписки з Єдиного державного реєстру.

11.5.2. Наявність на торговому місці продавця (юридичної особи) таблички із зазначенням назви, місцезнаходження і номера телефону суб'єкта підприємницької діяльності.

11.5.3. Наявність на торговому місці продавця (фізичної особи-підприємця) - таблички із зазначенням його прізвища, імені по батькові.

11.5.4. Наявність у продавців медичних книг (у разі реалізації продовольчої групи товарів).

11.5.5. Дотримання правил торговельного обслуговування та роботи закладів ресторанного господарства відповідно до діючих нормативних документів.

11.5.6. Дотримання громадського порядку та безпеки громадян під час проведення ярмарку.

11.5.7. Здійснення заходів щодо взаємодії з органами, що забезпечують охорону громадського порядку, у місці проведення ярмарку.

11.5.8. Дотримання Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку, дотримання тиші у м. Житомирі.

11.5.9. Утримання об'єктів та прилеглої до них території в належному санітарно-технічному стані та естетичному вигляді, наявність урн, біотуалетів.

11.5.10. Укладення договору на вивіз твердих побутових відходів на період проведення ярмарку з відповідним підприємством - перевізником

твердих побутових відходів за територіальним принципом та на прибирання території з підприємствами, що можуть надавати такі послуги.

11.5.11. Дотримання правил охорони праці.

11.6. Для отримання погодження на проведення ярмарку суб'єкт господарювання, громадське об'єднання, установи, які мають намір бути організаторами ярмарку, подають до Центру надання адміністративних послуг такі документи:

11.6.1. Заяву згідно з додатком 5 до Положення.

11.6.2. Фотоматеріали місця розміщення та прилеглої території з чотирьох ракурсів та схему розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарку, погоджену із спеціальним уповноваженим органом містобудування та архітектури Житомирської міської ради, що надаватиметься в користування учасникам ярмарку.

11.7. Після реєстрації документів у Центрі надання адміністративних послуг міської ради пакет документів передається до департаменту економічного розвитку Житомирської міської ради.

11.8. Департамент економічного розвитку Житомирської міської ради упродовж 30-ти календарних днів забезпечує:

11.8.1. Внесення матеріалів для розгляду на засіданні комісії з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків та підготовку відповідного протоколу, що має рекомендаційний характер при прийнятті рішення на засіданні виконавчого комітету міської ради.

11.8.2. Підготовку проекту рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради про погодження / обґрунтовану відмову щодо проведення ярмарку.

11.8.3. Підготовку витягу з рішення виконавчого комітету міської ради про погодження / відмову щодо проведення ярмарку.

11.8.4. Передачу до Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради витягу з рішення виконавчого комітету міської ради про погодження / відмову щодо проведення ярмарку.

11.9. Адміністратор Центру надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня інформує суб'єкта господарювання (заявника) шляхом телефонного повідомлення про надання погодження / обґрунтовану відмову щодо проведення ярмарку та видає відповідний витяг з рішення виконавчого комітету міської ради.

11.10. Відповідальність за достовірність інформації, зазначеній в заяві, та в документах, які додаються до заяви, несе виключно організатор ярмарку.

11.11. Підставами для відмови щодо організації та проведення ярмарку є:

11.11.1. Виявлення недостовірних відомостей, зазначених організатором ярмарку в заяві та документах, які додаються до неї.

11.11.2. Недотримання вимог пункту 2.2 розділу 2 Положення.

11.11.3. Наявність документально підтверджених фактів щодо порушення вимог чинного законодавства України, цього Положення під час проведення ярмарків одним і тим самим організатором упродовж останнього року.

 

Додаток 1
до Положення про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомир

Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
_

ЗАЯВА
про розміщення об'єктів сезонної торгівлі та з надання послуг у сфері розваг

Прошу дозволити розміщення об'єкту:

сезонної торгівлі, надання послуг у сфері розваг
(підкреслити необхідне)

з ______ по _____

Заявник ______
(назва юридичної особи; П. І. Б фізичної особи - підприємця,

_
місцезнаходження, місце проживання, номер телефону,

_
для юридичних осіб - П. І. Б. керівника)

Місце здійснення діяльності (адреса) ______

Тип об'єкта (лоток, низькотемпературний прилавок, тощо) __

Загальна площа _____ м. кв

Продукція, що реалізується/послуги, що надаються _______
__

Документи, що додаються до заяви:

__
__

Цією заявою підтверджую відповідність розміщення та функціонування об'єкту вимогам чинного законодавства та зобов'язуюсь виконувати вимоги, передбачені Положенням про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомира. Про відповідальність за надання в заяві недостовірних даних попереджений.

"___" 20__ р.

Документи здав:

_
                   (посада, П. І. Б.)


(підпис)

М. П.

 

Додаток 2
до Положення про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомир

Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
_

ЗАЯВА
про розміщення облаштованих відкритих майданчиків на території, прилеглій до підприємств ресторанного господарства стаціонарної мережі

Прошу дозволити розміщення облаштованого відкритого майданчика

з ______ по _____

Заявник ______
(назва юридичної особи; П. І. Б. фізичної особи - підприємця,

_
місцезнаходження, місце проживання, номер телефону,

_
для юридичних осіб - П. І. Б. керівника)

Місце здійснення діяльності (адреса) ______

Тип об'єкта (облаштований відкритий майданчик) ______

Загальна площа _____ м. кв

Продукція, що реалізується/послуги, що надаються _______
__

Документи, що додаються до заяви:

__
__

Цією заявою підтверджую відповідність розміщення та функціонування об'єкту вимогам чинного законодавства та зобов'язуюсь виконувати вимоги, передбачені Положенням про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомира. Про відповідальність за надання в заяві недостовірних даних попереджений.

"___" 20__ р.

Документи здав:

_
              (посада, П. І. Б.)


(підпис)

М. П.

Погоджено розміщення облаштованого
майданчика Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів ради

 

____ ________
            (підпис)                          (прізвище, ініціали)

"___" 20__ р

 

 

Додаток 3
до Положення про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомир

Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
_

ЗАЯВА
про розміщення об'єктів сезонної торгівлі для торгівлі продовольчими товарами на території, прилеглій до підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами та ресторанного господарства

Прошу дозволити розміщення об'єкту:

1 низькотемпературний прилавок та 1 холодильник / або 2 низькотемпературних прилавки
(підкреслити необхідне)

з ______ по _____

Заявник ______
(назва юридичної особи; П. І. Б фізичної особи - підприємця,

__
місцезнаходження, місце проживання, номер телефону,

__
для юридичних осіб - П. І. Б. керівника)

Місце здійснення діяльності (адреса) ______

Тип об'єкта (1 низькотемпературний прилавок та 1 холодильник або 2 низькотемпературних прилавки) ____

Загальна площа _____ м. кв

Продукція, що реалізується / послуги, що надаються ______

Документи, що додаються до заяви:

__

Цією заявою підтверджую відповідність розміщення та функціонування об'єкту вимогам чинного законодавства та зобов'язуюсь виконувати вимоги, передбачені Положенням про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомира. Про відповідальність за надання в заяві недостовірних даних попереджений.

"____" 20 __ р.

Документи здав:


                 (посада, П. І. Б.)


(підпис)

Погоджено розміщення лотків
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради

М. П.

________
          (підпис)                 (прізвище, ініціали)

"___" 20__ р

 

 

Додаток 4
до Положення про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомир

Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
__________

ЗАЯВА
про розміщення об'єкта святкової виїзної торгівлі

Прошу дозволити розміщення об'єкта святкової виїзної торгівлі на час проведення __
__
                                                                                                    (зазначити захід)

строком на _________ днів, з ______ по _____

Заявник ______
(назва юридичної особи; П. І. Б. фізичної особи - підприємця,

__
місцезнаходження, місце проживання, номер телефону,

__
для юридичних осіб - П. І. Б. керівника)

Місце здійснення діяльності (адреса) ______

Тип об'єкта (лоток, палатка тощо) _________

Продукція, що реалізується/послуги, що надаються _______
__

Документи, що додаються до заяви:

__
__

Цією заявою підтверджую відповідність розміщення та функціонування об'єкту вимогам чинного законодавства та зобов'язуюсь виконувати, передбачені Положенням про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомира. Про відповідальність за надання в заяві недостовірних даних попереджений.

"___" 20__ р.

Документи здав:


             (посада, П. І. Б.)


(підпис)

 

М. П.

Погоджено розміщення об'єкта
святкової виїзної торгівлі
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради

 

________
         (підпис)                   (прізвище, ініціали)

"___" 20__ р

 

 

Додаток 5
до Положення про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомир

Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
__________

ЗАЯВА
для отримання погодження на проведення ярмарку

Прошу дозволити організацію проведення ярмарку

_
_
(зазначити захід)

строком на _________ днів, з __ по __

Заявник (організатор ярмарку)

_
_
(назва юридичної особи; П. І. Б. фізичної особи - підприємця, громадського об'єднання
_
_
місцезнаходження, місце проживання, номер телефону,
_
для громадських об'єднань, юридичних осіб - П. І. Б. керівника)

Місце проведення ярмарку __
_

Тип об'єкта (лоток, палатка, тощо) та кількість __________
_

Документи, що додаються до заяви:
__
__
__

Цією заявою підтверджую відповідність розміщення та функціонування об'єкта вимогам чинного законодавства та зобов'язуюсь виконувати вимоги, передбачені Положенням про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомира. Про відповідальність за надання в заяві недостовірних даних попереджений.

"___" 20__ р.

Документи здав:


                 (посада, П. І. Б.)


(підпис)

 

М. П.

 

Додаток 6
до Положення про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомир

АКТ
про порушення у сфері сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомира

м. Житомир

"___" 20__ року

Комісія в складі представників:

Комунального підприємства "Інспекція з благоустрою м. Житомира" Житомирської міської ради
_,

Муніципальної інспекції Житомирської міської ради
_,

Департаменту економічного розвитку Житомирської міської ради
_,

Департаменту містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради
__

в присутності _
                                 (зазначається суб'єкт господарювання або його представник в разі їх присутності)
_

здійснили комісійне обстеження об'єкту сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків,
                                                                                     (необхідне підкреслити),

розміщеного за адресою: м. Житомир, _____,

погодження на розміщення якого видано __.
(зазначається суб'єкт господарювання, якому видано погодження на встановлення об'єкту)

В результаті обстеження встановлено:
__
__
__
__
__
__
__
__

Висновки комісії:

Комісією встановлено порушення суб'єктом господарювання _
_
_
_
(зазначаються порушені пункти Положення про організацію сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території м. Житомира або норми чинного законодавства).

Даний акт є підставою для скасування погодження на розміщення об'єкту сезонної, святкової виїзної торгівлі, з надання послуг у сфері розваг за адресою: м. Житомир, ____, виданого _.
                     (зазначається суб'єкт господарювання, якому видано погодження на встановлення об'єкту)

та проведення демонтажу об'єкту. Демонтаж об'єкту буде проведено без додаткових попереджень суб'єкта господарювання.

Даний Акт складено у примірниках по кількості представників, які брали участь у роботі комісії.

Підписи членів комісії:
__                  __
__                  __
__                  __
__                  __

Підписи присутніх осіб:
__                  __
__                  __

Примірник Акта отримав: __                  ____
(зазначається суб'єкт господарювання або його представник, якому вручено примірник Акту - в разі їх присутності. В разі відсутності суб'єкта господарювання або його відмови в отриманні, примірник Акту буде надісланий йому поштою з повідомленням про вручення).

"___" 20__ року "___" год. "___" хв.

 

Директор департаменту
економічного розвитку міської ради

М. М. Костриця

Керуючий справами

О. М. Пашко




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали