Шановні партнери! Всі ціни, інформація про наявність та терміни доставки документів актуальні.


Додаткова копія: Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Державному архіві Полтавської області

Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Державному архіві Полтавської області

Наказ Державного архіву Полтавської області
від 14 травня 2019 року N 18

Зареєстровано в Головному територіальному управлінні юстиції у Полтавській області
23 травня 2019 р. за N 311/3428

Відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року N 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" наказую:

1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Державному архіві Полтавської області (додається).

2. Заступнику директора - начальнику відділу інформації та використання документів Державного архіву Полтавської області Пустовіту Т. П.:

забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Головного територіального управління юстиції у Полтавській області;

після державної реєстрації забезпечити висвітлення цього наказу у засобах масової інформації.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Державного архіву Полтавської області від 01 грудня 2009 року N 95 "Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Державному архіві Полтавської області", зареєстрованого в Головному управлінні юстиції у Полтавській області 14 грудня 2009 року за N 56/1494 (із змінами).

5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директор

В. В. Гудим

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного архіву Полтавської області
14 травня 2019 року N 18

Зареєстровано
в Головному територіальному управлінні юстиції у Полтавській області
23 травня 2019 р. за N 311/3428

ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян у Державному архіві Полтавської області

1. Цей Порядок визначає основні вимоги щодо організації та проведення особистого прийому громадян директором та заступниками директора (далі - посадові особи) Державного архіву Полтавської області (далі - державний архів).

2. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є:

реалізація положень Закону України "Про звернення громадян" та інших законів, указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення;

сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до державного архіву, відповідно до чинного законодавства.

3. Особистий прийом громадян проводиться директором та заступниками директора Державного архіву згідно із затвердженим графіком в установлені дні у приміщеннях адміністративних корпусів по вулицях Зигіна, 1-а (кімнати NN 3, 8) та Пушкіна, 18/24 (кімната N 12).

4. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", проводиться першочергово.

5. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

6. Особистий прийом громадян посадовими особами державного архіву здійснюється як за попереднім записом, так і без нього.

7. Попередній запис на особистий прийом до посадових осіб державного архіву проводиться відповідальним працівником щоденно з 8-00 до 12-00 та з 15-00 до 17-15 (у п'ятницю з 14-00 до 16-00) у приймальні, а також за телефонами 60-93-26, 60-93-80.

8. Громадяни особисто повідомляють в усній чи письмовій формі відповідальному працівнику своє прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання, короткий зміст порушеного питання, результати попереднього розгляду питання (якщо громадянин звертався раніше), надають документи та інші матеріали, що необхідні для обґрунтування свого звернення.

Відповідальна за звернення громадян посадова особа вносить відповідні записи до журналів особистого прийому громадян посадовими особами державного архіву.

Не допускається з'ясування даних про особу громадянина, які не відносяться до змісту звернення.

Якщо громадянин звертається не особисто, а через уповноважену ним особу, ці повноваження мають бути оформлені відповідно до вимог чинного законодавства та надані особисто уповноваженою особою.

9. У разі повторного звернення громадянина на особистий прийом відповідальним працівником державного архіву вивчаються наявні матеріали з порушеного питання та здійснюється підбір матеріалів. Не розглядаються повторні звернення від одного й того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті або надано заявнику аргументоване роз'яснення згідно з чинним законодавством.

10. В особистому прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку. Особам, які не перебувають у родинних або юридично значимих відносинах з особами, що звернулись на особистому прийомі, забороняється перебувати в приміщенні, де він проводиться.

11. Особистий прийом іноземних громадян або осіб без громадянства здійснюється у загальному порядку, за потреби - за участю перекладача.

Особи, визнані судом у встановленому порядку недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.

12. Посадові особи державного архіву, здійснюючи особистий прийом, для забезпечення кваліфікованого розгляду поставлених відвідувачем питань можуть залучити до їх з'ясування працівників відповідних структурних підрозділів державного архіву або одержати від них матеріали чи потрібну інформацію, що необхідні для розгляду питань, порушених у зверненні громадянина.

13. Посадові особи державного архіву під час прийому громадян розглядають питання по суті, надають відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз'яснення та вживають заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).

За відсутності посадової особи державного архіву прийом здійснює посадова особа, яка призначена виконувати обов'язки.

14. У разі, коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмового звернення.

Подане на особистому прийомі письмове звернення розглядається у порядку, встановленому чинним законодавством. Про результати розгляду такого звернення громадянину, за його бажанням, надається усна або письмова відповідь.

15. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції державного архіву, посадова особа державного архіву пояснює громадянинові, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, за можливості сприяє в цьому (дає адресу, номер телефону).

16. Облік прийому громадян та контроль за дотриманням термінів розгляду звернень, прийнятих під час особистого прийому посадовими особами державного архіву, здійснюється відповідальною особою за роботою зі зверненнями громадян.

 

Заступник директора - начальник відділу
інформації та використання документів

Т. П. Пустовіт




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали