Шановні партнери! Всі ціни, інформація про наявність та терміни доставки документів актуальні.


Додаткова копія: Про затвердження Порядку роботи прямих телефонних ліній в Київській обласній державній адміністрації

КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 23.10.2013 р. N 412

Про затвердження Порядку роботи прямих телефонних ліній в Київській обласній державній адміністрації

Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року N 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та з метою підвищення ефективності роботи Київської облдержадміністрації зі зверненнями громадян, об'єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України

1. Затвердити Порядок роботи прямих телефонних ліній в Київській обласній державній адміністрації, що додається.

2. Відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації забезпечити організацію та роботу прямих телефонних ліній в облдержадміністрації.

3. Відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації забезпечити оприлюднення інформації щодо роботи прямих телефонних ліній (графік проведення, телефон) на веб-сайті облдержадміністрації.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації Спаського А. С.

 

Голова адміністрації

А. Й. Присяжнюк

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Київської обласної державної адміністрації
23.10.2013 N 412

ПОРЯДОК
роботи прямих телефонних ліній в Київській обласній державній адміністрації

1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи облдержадміністрації зі зверненнями громадян, об'єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України.

2. Прямі телефонні лінії працюють у приймальні громадян облдержадміністрації (м. Київ, пл. Лесі Українки, 1) за телефоном 286-84-11. Час проведення: з 10:00 до 12:00 годин, згідно з окремим графіком.

3. Графіки роботи прямих телефонних ліній готуються відділом роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, узгоджуються з керівництвом облдержадміністрації та керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації та затверджуються розпорядженням голови Київської облдержадміністрації.

Оприлюднення графіків їх роботи здійснюється через веб-сайт облдержадміністрації.

4. Організацію роботи прямих телефонних ліній забезпечує відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

5. У роботі прямих телефонних ліній відповідно до затверджених графіків беруть участь керівництво облдержадміністрації та керівники структурних підрозділів облдержадміністрації або уповноважені ними особи.

6. Під час проведення прямих телефонних ліній можуть бути присутні представники засобів масової інформації відповідно до статті 26 Закону України "Про інформацію".

7. Під час телефонного спілкування з'ясовуються відомості про особу (прізвище, ім'я та по батькові, домашня адреса, телефон, місце роботи). Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.

8. Питання, з якими звертається громадянин, за можливості вирішуються під час телефонної розмови.

9. Звернення громадян, що потребують детальнішого вивчення, розглядаються у порядку, встановленому для розгляду письмових звернень, відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян".

Строк розгляду звернень громадян не повинен перевищувати строків, які визначені чинним законодавством.

10. Анонімні звернення громадян не розглядаються.

11. Під час проведення прямих телефонних ліній звернення громадян реєструються відповідно до вимог Інструкції з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, головних управліннях, управліннях та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, затвердженої розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 10 жовтня 2006 року N 829.

12. У разі звернення громадянина з питань, що не належать до компетенції облдержадміністрації, йому пропонується звернутися за належністю до іншого органу державної влади або направити письмовий запит до облдержадміністрації для подальшої його передачі на розгляд до відповідного органу державної влади.

13. Оприлюднення інформації щодо роботи прямих телефонних ліній через засоби масової інформації забезпечують відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації та Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації.

 

Заступник голови -
керівник апарату адміністрації

А. С. Спаський




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали