Додаткова копія: Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання Державної цільової економічної програми енергоефективності і розвитку сфери виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива на 2010 - 2015 роки

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 29 червня 2011 р. N 689

Київ

Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання Державної цільової економічної програми енергоефективності і розвитку сфери виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива на 2010 - 2015 роки

Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання Державної цільової економічної програми енергоефективності і розвитку сфери виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива на 2010 - 2015 роки, що додається.

 

Прем'єр-міністр України

М. АЗАРОВ

Інд. 70

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 червня 2011 р. N 689

ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання Державної цільової економічної програми енергоефективності і розвитку сфери виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива на 2010 - 2015 роки

1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою "Реалізація Державної цільової економічної програми енергоефективності на 2010 - 2015 роки" (далі - бюджетні кошти).

Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Держенергоефективності.

2. Бюджетні кошти використовуються з метою зниження рівня енергоємності валового внутрішнього продукту та оптимізації структури енергетичного балансу держави.

3. Бюджетні кошти спрямовуються на:

1) розроблення стандартів у сфері енергоефективності;

2) проведення санації будівель бюджетних установ з розробленням проектно-кошторисної документації;

3) впровадження когенераційних технологій на підприємствах комунальної форми власності у сфері теплової енергетики;

4) впровадження технологій, які передбачають використання теплових насосів, електричного теплоакумуляційного обігріву та гарячого водопостачання на підприємствах комунальної форми власності та у бюджетних установах;

5) будівництво та реконструкцію електричних мереж, будівництво пристанційних вузлів, підстанцій та електричних мереж для приєднання об'єктів, які виробляють електроенергію з відновлюваних джерел енергії в Автономній Республіці Крим та Одеській області, у тому числі:

будівництво повітряної лінії електропередачі 110 кВ СЕС - Західнокримська і пристанційного вузла з реконструкцією та розширенням підстанції 330 кВ "Західнокримська";

будівництво повітряної лінії електропередачі 110 кВ Перове - Водовод та пристанційного вузла;

будівництво повітряної лінії електропередачі 110 кВ СЕС - Арциз та пристанційного вузла;

будівництво магістральної мережі 110 кВ та пристанційного вузла для приєднання об'єкта альтернативної енергетики до підстанції 110 кВ "Кілія";

будівництво магістральної мережі 110 кВ та пристанційного вузла для приєднання об'єкта альтернативної енергетики до підстанції 110 кВ "Рені";

будівництво магістральної мережі 110 кВ та пристанційного вузла для приєднання об'єкта альтернативної енергетики до підстанції 110 кВ "Залізничне";

6) переведення на напругу 330 кВ повітряної лінії Сімферополь - Севастополь з реконструкцією та розширенням підстанцій "Сімферополь" і "Севастополь";

7) проведення модернізації об'єктів комунального господарства, у тому числі переведення котелень, що обслуговують об'єкти соціальної сфери, на використання відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива;

8) проведення досліджень поточного стану малих гідроелектростанцій;

9) погашення кредиторської заборгованості минулих років за бюджетними зобов'язаннями, взятими на облік органами Казначейства.

4. Використання бюджетних коштів здійснюється за такою процедурою:

за напрямами, зазначеними у підпунктах 1 і 8 пункту 3 цього Порядку, - головний розпорядник бюджетних коштів за результатами проведення конкурсних торгів укладає договори з переможцями конкурсу (підприємства та організації усіх форм власності). Перерахування бюджетних коштів здійснюється на підставі актів виконаних робіт;

за напрямом, зазначеним у підпункті 2 пункту 3 цього Порядку, - головний розпорядник бюджетних коштів разом з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади визначає перелік будівель бюджетних установ для проведення їх санації в межах коштів, передбачених у додатку 2 до Державної цільової економічної програми енергоефективності і розвитку сфери виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива на 2010 - 2015 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2010 р. N 243 (Офіційний вісник України, 2010 р., N 16, ст. 762; 2011 р., N 32, ст. 1347);

за напрямами, зазначеними у підпунктах 3, 4 і 7 пункту 3 цього Порядку, - головний розпорядник бюджетних коштів проводить на підставі конкурсу відбір енергоефективних проектів у порядку, визначеному Мінекономрозвитку. За результатами конкурсу головний розпорядник бюджетних коштів перераховує бюджетні кошти розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня;

за напрямами, зазначеними у підпунктах 5 і 6 пункту 3 цього Порядку, - головний розпорядник бюджетних коштів включає до мережі одержувачів бюджетних коштів державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго", яке виступає замовником будівництва об'єктів, зазначених у підпунктах 5 і 6 пункту 3 цього Порядку.

5. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також реєстрація, облік зобов'язань в органах Казначейства та проведення операцій, пов'язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюються у порядку, встановленому Казначейством.

6. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законом порядку.

Попередня оплата таких товарів, робіт і послуг проводиться з урахуванням положень бюджетного законодавства.

7. Видатки, пов'язані з фінансуванням об'єктів капітального будівництва, здійснюються відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. N 1764 (Офіційний вісник України, 2001 р., N 52, ст. 2374), Порядку затвердження титулів будов (об'єктів), будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. N 995 (Офіційний вісник України, 1997 р., число 37, с. 17; 2008 р., N 34, ст. 1147), Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. N 461 (Офіційний вісник України, 2011 р., N 32, ст. 1359), Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. N 560 (Постанова N 560) (Офіційний вісник України, 2011 р., N 41, ст. 1674).

8. Розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачі бюджетних коштів подають щомісяця до 10 числа Держенергоефективності звіти про використання бюджетних коштів та фактично виконані обсяги робіт в розрізі об'єктів за затвердженою ним формою.

9. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

 




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали