ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Шістнадцята сесія

РІШЕННЯ

від 12.07.2017 р. N 28

Про затвердження Програми співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2017 - 2022 роки

Розглянувши пропозиції виконавчого комітету, постійної комісії з питань роботи житлово-комунального господарства, приватизації та використання майна територіальної громади міста, керуючись ст. ст. 322, 382 Цивільного кодексу України, ст. ст. 151, 153 Житлового кодексу УРСР, Законом України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", ст. 10 Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду" та ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" міська рада вирішила:

1. Затвердити Програму співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2017 - 2022 роки (далі - Програма) згідно з додатком.

2. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови А. Нестерука, управління житлово-комунального господарства.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів та децентралізації та постійну комісію з питань роботи житлово-комунального господарства, приватизації та використання майна територіальної громади міста.

 

Міський голова

О. Симчишин

 

Додаток
до рішення Хмельницької міської ради
12.07.2017 N 28

ПРОГРАМА
співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2017 - 2022 роки

1. Загальні положення

1.1. Програма співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2017 - 2022 роки (далі - Програма) визначає особливості проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків на умовах співфінансування, регулює правові, організаційні та економічні відносини, пов'язані з реалізацією прав та виконанням обов'язків співвласників багатоквартирного будинку щодо його належного утримання, шляхом внесення дольової участі в капітальні ремонти житлових будинків.

Дія Програми поширюється на співвласників багатоквартирних житлових будинків (власників квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку (гуртожитку)), що перебувають в управлінні (на балансі, обслуговуванні) управляючих компаній (житлово-експлуатаційних організацій) всіх форм власності та ОСББ.

Дія Програми не поширюється на співвласників багатоквартирних житлових будинків, що проживають в багатоквартирних житлових будинках, які є архітектурними пам'ятками.

1.2. Терміни, які застосовуються у Програмі мають наступні значення:

- капітальний ремонт - комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає заміну, відновлення та модернізацію конструкцій і обладнання будівель у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращення планування будівлі і благоустрою території, без зміни будівельних габаритів об'єкта;

- співвласник багатоквартирного житлового будинку (далі - Співвласник) - власник квартири або нежитлового приміщення у багатоквартирному житловому будинку;

- дольова участь - сума коштів, що вноситься Співвласниками на умовах співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку та його прибудинкової території;

- підрядник - суб'єкт господарювання, з яким укладено договір на виконання ремонтно-будівельних робіт;

- спільне майно багатоквартирного будинку - приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди і його прибудинкова територія;

- управитель багатоквартирного будинку (далі - Управитель) - фізична особа - підприємець або юридична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, яка за договором із співвласниками забезпечує належне утримання та ремонт спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території та належні умови проживання і задоволення господарсько-побутових потреб;

- балансоутримувач будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (далі - Балансоутримувач) - власник або юридична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законом;

- об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі - ОСББ) - це юридична особа, створена власниками квартир та/або нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання неподільного та спільного майна;

- уповноважений представник Співвласників - фізична або юридична особа, яка представляє інтереси Співвласників, у тому числі наймач (уповноваженим представником Співвласників може виступати управитель, балансоутримувач, голова ОСББ, або інша особа (наймач, власник квартири) визначена зборами співвласників, якщо інше не встановлено договором);

1.3. Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Цивільному кодексі України, Законі України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку".

2. Опис проблеми, яку пропонується вирішити шляхом прийняття Програми

Сьогодні у житловому господарстві існує такий парадокс - квартири приватизовані, допоміжні приміщення є власністю мешканців, а будинок, як цілісний комплекс, разом з прибудинковою територією знаходиться у комунальній власності територіальної громади.

Витрати на проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків міського бюджету з року в рік зростають, будучи постійним каталізатором неспокою для громадян міста. Реновація будівель не проводилась десятиліттями, як наслідок - стан житлових будинків без капітальних ремонтів погіршується. Величезних фінансових ресурсів, які необхідні для повної реновації житлового фонду у місцевому бюджеті немає.

Відповідно до аналітичних досліджень виконаних проектів з капітального ремонту та реконструкції житлових будинків в Україні, визначено основні види робіт, виконання яких забезпечує уникнення фізичного та морального зносу будинку:

- капітальний ремонт та реконструкція покрівель;

- утеплення зовнішніх стін;

- капітальний ремонт та модернізація ліфтів;

- забезпечення протипожежних заходів;

- капітальний ремонт та заміна внутрішньобудинкових систем;

- заміна інженерного обладнання та автоматизація обліку і регулювання витрат енергоресурсів.

Відповідно до ч. 2 ст. 10 Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду" власники квартир у багатоквартирному будинку є співвласниками всіх допоміжних приміщень будинку, технічного обладнання, елементів зовнішнього благоустрою і зобов'язані брати участь у загальних витратах, пов'язаних з утриманням будинку і прибудинкової території відповідно до своєї частки майна у будинку.

Створення справедливого та прозорого механізму фінансової підтримки мешканців багатоквартирних житлових будинків, котрі беруть на себе відповідальність за утримання власних будинків, стало б важливим і дієвим чинником прискорення самоорганізації мешканців щодо самостійного утримання своєї спільної власності.

Для збільшення обсягів та поліпшення якості капітальних ремонтів житлового фонду пропонується створити механізм дольової участі співвласників багатоквартирних житлових будинків у капітальному ремонті житлового фонду м. Хмельницького на умовах співфінансування.

3. Мета Програми

3.1. Метою Програми є покращення комфорту проживання мешканців міста шляхом проведення капітальних ремонтів багатоквартирних житлових будинків на умовах співфінансування.

4. Завдання Програми

4.1. Створити сприятливі умови для збереження житлового фонду міста.

4.2. Провести капітальні ремонти будинків у місті з залученням коштів мешканців.

4.3. Стимулювати активність мешканців у напрямку покращення стану житлового фонду у місті.

5. Заходи на виконання Програми

5.1. До складу заходів Програми враховуються всі роботи з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків, які передбачені наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 р. N 150 "Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд".

6. Заплановані дії для реалізації Програми

6.1. Для успішного впровадження, Програма поділяється на два етапи: підготовчий етап (до кінця 2017 року) та основний етап (протягом 2018 - 2022 років).

6.2. Мета підготовчого етапу - налагодження процесу співпраці виконавчих органів Хмельницької міської ради і мешканців у рамках Програми та популяризація Програми.

Для реалізації вищезазначеного, до кінця 2017 року управління житлово-комунального господарства має провести відпрацювання схеми взаємовідносин і популяризації Програми серед мешканців через підприємства, що обслуговують житловий фонд та засоби масової інформації.

6.3. Мета основного етапу - надати можливість скористатися Програмою максимальній кількості мешканців.

7. Джерела фінансування та принципи співфінансування Програми

7.1. Фінансове забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, співвласників багатоквартирних будинків (власників житлових та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)), кредитів, інвестицій, грантів та інших джерел не заборонених законодавством.

7.2. Фінансування з бюджету на роботи з капітального ремонту житлового будинку у розмірі, що дорівнює 100 % передбачається на капітальний ремонт прибудинкових територій, спортивних та дитячих майданчиків та у випадках, коли невиконання робіт може призвести до аварійного стану будинку.

7.3. Якщо Співвласники готові приймати участь у співфінансуванні робіт, що зазначені в п. 7.2 на умовах дольової участі, такі роботи виконуються першочергово.

7.4. При плануванні та розподілі бюджетних призначень на капітальні ремонти житла м. Хмельницького на 2017 рік, першочергово плануються роботи по багатоквартирних житлових будинках, Співласники яких погодились на проведення робіт на умовах співфінансування та мають на рахунку необхідну суму коштів для фінансування частки робіт за рахунок співвласників.

7.5. З 01.01.2018 року фінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків коштом міського бюджету у розмірі, що складає 100 % сукупної вартості робіт приймається у виключних випадках, що передбачені у пункту 7.2. розділу 7 Програми.

7.6. В разі надходження до міської ради заяв про співфінансування від Співвласників в розмірах коштів, що перевищує можливості міського бюджету щодо співфінансування, відсоток участі Співвласників у виконанні робіт з капітального ремонту може переглядатись в бік збільшення.

7.7. Суми, передбачені на виконання Програми, для головного розпорядника коштів - управління житлово-комунального господарства затверджуються у видатках міського бюджету м. Хмельницького на 2017 - 2022 роки відповідно.

7.8. Співфінансування робіт з капітального ремонту житлового будинку не проводиться коли:

- потреба у виконанні вищевказаних робіт обумовлена неналежним виконанням робіт забудовником;

- житловий будинок у відповідності до технічних висновків визначений непридатним для проживання.

7.9. Розміри співфінансування, у відсотковому значенні за видами робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків та приклади визначення частки дольової участі Співвласників в капітальному ремонті багатоквартирних житлових будинків наведено в додатку 1 до Програми.

8. Визначення обсягу та вартості робіт з капітального ремонту

8.1. Управитель (балансоутримувач, ОСББ) проводить щорічні загальні огляди багатоквартирного житлового будинку, які передбачають комплексне обстеження комісією елементів приміщень будинку, а також їх зовнішнього благоустрою з метою визначення технічного і санітарного стану, виявлення несправностей і прийняття рішень щодо необхідності проведення капітального ремонту житлового будинку, що відображається в акті загального огляду будинку в порядку, передбаченому Правилами утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 р. N 76.

8.2. Обсяг робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку та його конструктивних елементів, технічних пристроїв, внутрішньобудинкових систем, прибудинкової території та елементів зовнішнього благоустрою визначається управителем (ОСББ, балансоутримувачем) з врахуванням відповідних заяв та звернень Співвласників.

8.3. Управитель (балансоутримувач, ОСББ) зобов'язаний доводити до відома Співвласників (наймачів) інформацію про технічний стан житлового будинку та про необхідність виконання робіт з капітального ремонту. Інформація доводиться зокрема шляхом розміщення оголошень на інформаційних стендах у під'їздах та/або біля будинків та на сайті управителя (балансоутримувача, ОСББ).

8.4. Після визначення управителем (балансоутримувачем, ОСББ) необхідності проведення робіт з капітального ремонту житлового будинку уповноважений представник від Співвласників звертається з листом до управління ЖКГ щодо необхідності проведення робіт.

8.5. Управління ЖКГ за участю управителя (балансоутримувача, голови ОСББ, уповноважених представників від ініціативної групи Співвласників) та потенційного підрядника, що може виконувати необхідні роботи, проводить обстеження технічного стану конструктивних елементів, технічних пристроїв, внутрішньобудинкових систем, прибудинкової території та елементів зовнішнього благоустрою багатоквартирного житлового будинку, що потребують капітального ремонту з метою підтвердження необхідності проведення робіт, при цьому визначається їх орієнтована вартість та частка дольової участі Співвласників у виконанні вказаної роботи.

8.6. Акт загального огляду багатоквартирного житлового будинку, завірений управителем (балансоутримувачем, головою ОСББ), уповноваженим представником Співвласників (якщо це інша особа (наймач, власник квартири) та управлінням ЖКГ із зазначенням виду робіт з капітального ремонту, що необхідно провести в будинку складається у двох примірниках, один з яких передається в управління житлово-комунального господарства. Управління ЖКГ складає дефектний акт, який є обґрунтуванням для замовлення проектно-кошторисної документації на виконання робіт.

9. Механізм проведення зборів Співвласників

9.1. Питання проведення капітального ремонту спільного майна багатоквартирного житлового будинку на умовах дольової участі та визначення підрядників для виконання таких робіт вирішується зборами Співвласників.

9.2. Збори Співвласників можуть скликатися ініціативною групою у складі не менше трьох Співвласників або управителем (балансоутримувачем, ОСББ). Ініціатор зборів повідомляє про дату та місце проведення зборів Співвласників.

Повідомлення про дату та місце проведення зборів співвласників має бути вручено не пізніше ніж за 10 днів до дати проведення зборів у письмовій формі кожному співвласникові під розписку або шляхом поштового відправлення рекомендованим листом на адресу квартири або нежитлового приміщення, що належить співвласнику в цьому багатоквартирному будинку, а також має бути розміщено у загальнодоступному місці при вході до кожного під'їзду багатоквартирного будинку. Повідомлення про проведення зборів співвласників має містити інформацію про ініціатора проведення таких зборів, дату, місце та час їх проведення, порядок денний. До повідомлення про проведення зборів співвласників можуть додаватися додаткові матеріали або інформація, що будуть розглядатися на зборах.

9.3. На збори запрошуються Співвласники будинку - власники квартир та нежитлових приміщень (або їх уповноважені представники).

На збори запрошуються:

- від управителя (балансоутримавача) - керівник;

- потенційний підрядник - виконавець робіт з капітального ремонту;

- інші зацікавлені особи.

9.4. Збори оголошуються відкритими, якщо на них присутні не менше 3-х співвласників (уповноважених представників), що були запрошені. Веде збори їх організатор.

9.5. На зборах управитель (балансоутримувач, голова ОСББ, або інший уповноважений представник Співвласників) доводить до Співвласників наступну інформацію:

- мета проведення зборів та вимоги законодавства до власників щодо утримання належного їм майна;

- визначення уповноваженого представника Співвласників, що представлятиме інтереси будинку;

- обґрунтування робіт, які планується провести у їхньому будинку (характеристика робіт, строки їх проведення, об'єми, вартість виготовлення проектно-кошторисної документації, кошторисну вартість робіт, очікуваний ефект тощо);

- про необхідність визначення підрядників для виконання робіт;

- вимоги Закону, Програми та необхідність дольової участі Співвласників у співфінансуванні таких робіт, розмір та спосіб розрахунку дольової участі.

9.6. Всі доведенні до Співвласників питання в обов'язковому порядку фіксуються в протоколі. На кожній сторінці з підписами Співвласників, що проголосували за проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку обов'язково проставляється дата проведення зборів, зміст питання і резолюції зборів.

9.7. Рішення про проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку на умовах співфінансування вважається прийнятим зборами Співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 75 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.

Якщо одна особа є власником квартир (квартири) та/або нежитлових приміщень, загальна площа яких становить 50 відсотків або більше від загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, рішення вважається прийнятим зборами Співвласників, якщо за нього проголосувало більш як 75 відсотків загальної кількості Співвласників.

9.8. Рішення зборів Співвласників оформляється протоколом (додаток 2 до Програми), який підписується усіма Співвласниками (їх представниками), які взяли участь у зборах, кожен з яких ставить підпис під відповідним варіантом голосування ("за", "проти", "утримався").

У протоколі обов'язково зазначається така інформація про співвласників (їх представників), які взяли участь у зборах співвласників: прізвище, ім'я, по батькові співвласника, документ, що підтверджує право власності на квартиру або нежитлове приміщення, номер квартири або нежитлового приміщення, загальна площа квартири або нежитлового приміщення, документ, що надає повноваження на голосування від імені співвласника (для представника).

9.9. Якщо під час проведення зборів співвласників для прийняття рішення не набрано встановленої пунктом 9.7 Програми кількості голосів "за" або "проти", проводиться письмове опитування співвласників, які не голосували на зборах. Письмове опитування співвласників проводиться протягом 15 календарних днів з дати проведення зборів співвласників. Якщо протягом цього строку необхідної кількості голосів "за" не набрано, рішення вважаються неприйнятими.

Письмове опитування співвласників проводиться ініціативною групою та іншими співвласниками за бажанням.

Письмове опитування може проводитися щодо одного або декількох питань одночасно. Питання - це текст, у якому викладається пропозиція у вигляді резолюції, щодо якої учаснику опитування пропонується відповісти "за", "проти" або "утримався". Питання повинно мати чітке і зрозуміле формулювання, що не допускає різних тлумачень.

Письмове опитування співвласників проводиться шляхом власноручного заповнення ними листків опитування, в яких зазначаються день опитування, прізвище, ім'я, по батькові співвласника, документ, що підтверджує право власності на квартиру або нежитлове приміщення, номер квартири або нежитлового приміщення, загальна площа квартири або нежитлового приміщення, документ, що надає повноваження на голосування від імені співвласника (для представників), відповідь співвласника на питання "так", "ні" або "утримався", особистий підпис співвласника та особи, яка проводила опитування.

Голосування від імені співвласника представником здійснюється в порядку представництва згідно з вимогами цивільного законодавства. Кожен співвласник, який має право голосу, може реалізувати це право під час проведення такого опитування лише один раз з одного питання.

Забороняється в процесі проведення письмового опитування співвласників примушувати їх до голосування за або проти прийняття відповідного рішення чи винагороджувати їх за це в будь-якій формі.

За результатами підрахунку результатів письмового опитування співвласників особи, які проводили письмове опитування, вносять його результати до протоколу зборів та підводять загальні підсумки голосування щодо всіх питань. Під час підрахунку голосів враховуються і голоси, подані на зборах співвласників, і голоси співвласників, отримані під час проведення письмового опитування.

Листки письмового опитування співвласників пронумеровуються, прошнуровуються та додаються до відповідного протоколу зборів.

9.10. Повідомлення про рішення зборів розміщується уповноваженим представником від Співвласників на інформаційних стендах біля під'їздів будинку.

9.11. Рішення зборів співвласників є обов'язковими до виконання для всіх Співвласників, включаючи тих, які набули право власності на квартиру чи нежитлове приміщення після прийняття рішення.

9.12. В разі прийняття зборами Співвласників позитивного рішення щодо проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку, уповноважений представник Співвласників відкриває спеціальний рахунок в банківській установі на який вносяться кошти Співвласників, визначені як частка співвфінасування.

9.13. Уповноважений представник Співвласників замовляє проектно-кошторисну документацію на проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку. Після визначення вартості проектно-кошторисної документації, управитель (балансоутримувач, ОСББ, або інший уповноважений представник від Співвласників) проводить розподіл витрат кожного Співвласника пропорційно до загальної площі приміщень, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб та виставляє відповідні рахунки до сплати. Співвласники вносять кошти на спеціально відкритий рахунок управителя (балансоутримувача, ОСББ) пропорційно до загальної площі приміщень, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб.

9.14. Вартість проектно-кошторисної документації включається до сукупної вартості робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку.

10. Подання уповноваженим представником Співвласників на розгляд документів

10.1. Після прийняття на загальних зборах співвласниками багатоквартирного житлового будинку рішення щодо проведення робіт з капітального ремонту житлового будинку на умовах співфінансування, виготовлення за власні кошти проектно-кошторисної документації на виконання робіт капітального ремонту житлового будинку або окремих його конструктивних елементів, уповноваженому представнику Співвласників необхідно надати до міської ради наступні документи:

- заяву на ім'я міського голови щодо згоди Співвласників на проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку на умовах співфінансування (додаток 3 до Програми);

- копію протоколу загальних зборів Співвласників та список поіменного голосування, завірений підписом уповноваженого представника Співвласників, що скріплений печаткою;

- проектно-кошторисну документацію на виконання робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку.

11. Прийняття рішення про фінансування робіт з капітального ремонту на умовах співфінансування Хмельницькою міською радою

11.1. Відповідно до резолюції міського голови, заява та додані до неї документи (завірені належним чином копії документів) передаються на виконання до управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради.

11.2. Управління ЖКГ перевіряє надані документи в термін 5 робочих днів.

11.3. Позитивне рішення про співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку приймається за наявності коштів в міському бюджеті та належним чином оформлених документів у відповідності до розділу 10 Програми.

11.4. Після виділення коштів з міського бюджету на співфінансування робіт та отримання копії виписки з банківського рахунку про наявність необхідної суми коштів в уповноваженого представника Співвласників або за наявності укладеного кредитного договору з банківською установою на суму, що дорівнює частині сукупних витрат на реалізацію заходу з боку Співвласників (інших документів що підтверджують платоспроможність Співвласників), управлінням житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради замовляється будівельна експертиза (за необхідності). Вартість проведення будівельної експертизи входить до сукупної частини витрат на проведення заходів з капітального ремонту житлового будинку.

11.5. Після проходження проектно-кошторисної документації будівельної експертизи між управлінням житлово-комунального господарства, уповноваженим представником Співвласників та підрядною організацією, укладається трьохсторонній договір підряду на виконання робіт, відповідно до часток фінансування кожного з учасників.

12. Технічний нагляд та приймання робіт

12.1. З метою контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам здійснюється технічний нагляд за виконанням робіт шляхом укладення договору про надання послуг з технічного нагляду із суб'єктом господарювання, який має відповідний сертифікат. Фінансування послуг з технічного нагляду здійснюється за рахунок частки фінансування з міського бюджету та частки співфінансування Співвласників пропорційно до частки участі у співфінансуванні, про що укладається відповідний трьохсторонній договір.

12.2. Роботи вважаються виконаними та прийнятими у випадку підписання акта виконаних робіт. Акт виконаних робіт підписують:

- підрядник;

- суб'єкт господарювання, що здійснює технічний нагляд;

- уповноважений представник Співвласників;

- головний розпорядник коштів - управління житлово-комунального господарства.

12.3. За результатами виконаних робіт складається акт виконаних робіт з відміткою про перевірку робіт організацією, що залучена для здійснення технічного нагляду.

12.4. Оригінал акта, разом з пакетом документів, наданих раніше, зберігається в управлінні житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради 5 років.

13. Фінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку

13.1. Хмельницька міська рада виділяє кошти з міського бюджету на виконання робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на умовах співфінансування співвласниками багатоквартирного житлового будинку в розмірі, що передбачений Програмою на відповідний рік.

13.2. Фінансове управління Хмельницької міської ради відповідно до зареєстрованих зобов'язань, здійснює фінансування на рахунок управління ЖКГ, відкритий в управлінні Державної казначейської служби України у місті Хмельницькому Хмельницької області в межах виділених бюджетом коштів.

13.3. Першочергове фінансування робіт, виконаних підрядною організацією, здійснюється співвласниками багатоквартирного будинку.

13.4. Фінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку проводиться при отримані згоди Співвласників шляхом оформлення протоколу у відповідності до вимог Програми.

13.5. Визначення суми фінансування та частки власників житла у виконанні робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку здійснюється в наступному порядку:

- частка власників житла в загальному обсязі платежів на виконання робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку встановлюється пропорційно до загальної площі приміщень, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб;

- частка участі Співвласника квартири, власника кімнати (кімнат) у квартирі, де проживають два і більше власників житлових приміщень, Співвласника нежитлового приміщення на проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку визначається відповідно до його частки, як Співвласника приміщення.

13.6. Розроблення проектно-кошторисної документації, будівельної експертизи та технічного нагляду на проведення робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку, проведення та фінансування таких робіт здійснюється відповідно до вимог нормативно-правових та нормативно-технічних актів у відповідності до частки участі у співфінансуванні.

14. Організаційне забезпечення виконання завдань Програми

14.1. Організаційне забезпечення, моніторинг та контроль за виконанням завдань Програми здійснює управління житлово-комунального господарства.

15. Очікувані результати від впровадження Програми

15.1. Прозоре визначення об'єктів капітального ремонту житлового фонду.

15.2. Забезпечення рівних можливостей мешканців щодо виконання робіт з капітального ремонту.

15.3. Посилений контроль з боку мешканців за виконанням робіт з капітального ремонту житлових будинків.

15.4. Збільшення обсягів коштів на виконання робіт з капітального ремонту житлового фонду.

15.5. Виховання у мешканців відповідального ставлення до спільного майна, його збереження і покращення.

16. Заключні положення

16.1. Спори, які виникають між співвласниками багатоквартирного житлового будинку (власниками житлових і нежитлових приміщень), управлінням житлово-комунального господарства та підрядною організацією вирішуються шляхом проведення переговорів, а в разі недосягнення згоди, в судовому порядку.

16.2. Контроль за дотриманням даного Порядку покладається на управління житлово-комунального господарства Хмельницької міського ради.

 

Секретар міської ради

М. Кривак

Начальник управління
житлово-комунального господарства

В. Новачок

 

Додаток 1
до Програми співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2017 - 2022 роки

Таблиця 1. Розміри співфінансування у відсотковому значенні*

N
зп

Термін експлуатації житлових будинків

Кошти міського бюджету

Кошти мешканців будинків

1

від 10 до 25 років

40 %

60 %

2

від 25 до 50 років

60 %

40 %

3

від 50 до 70 років і більше

80 %

20 %

Перелік робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків, що фінансуються в іншому відсотковому значенні

4

Капітальний ремонт шатрової покрівлі у 2 поверхових будинках

90 %

10 %

5

Капітальний ремонт шатрової покрівлі у 3 - 4 поверхових будинках

80 %

20 %

6

Капітальний ремонт м'якої, шиферної, металевої та інших покрівель з використанням нових матеріалів або суцільна заміна їх іншими матеріалами

80 %

20 %

7

Відновлення зовнішньої штукатурки з подальшим фарбуванням фасадів

50 %

50 %

8

Капітальний ремонт (заміна) ліфта

90 %

10 %


* Якщо в будинку проводились роботи з капітального ремонту термін експлуатації визначається з врахуванням останньої дати проведення такого ремонту.

Таблиця 2. Приклади визначення частки дольової участі Співвласників в капітальному ремонті багатоквартирних житлових будинків

Адреса будинку

Загальна площа квартир і нежитлових приміщень у будинку, кв. м

Вартість робіт (в тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації, проведення державної будівельної експертизи та проведення технічного нагляду), тис. грн.

Відсоток фінансування коштом мешканців

Сума, яку необхідно сплатити мешканцям від загальної вартості робіт, тис. грн.

Витрати з капітального ремонту з розрахунку на 1 кв. м загальної площі квартир (нежитлове приміщень), грн.

Приблизний розрахунок вартості для квартир, грн.
1 кімн. ~ 30 кв. м;
2 кімн. ~ 50 кв. м;
3 кімн. ~ 65 кв. м

1. Капітальний ремонт покрівлі

вулиця Північна, 2 (м'яка покрівля)

5530,2

207,010

20

41,4

7,49

1) ~ 225
2) ~ 375
3) ~ 487

40

82,8

14,97

1) ~ 450
2) ~ 749
3) ~ 974

60

124,21

22,46

1) ~ 674
2) ~ 1123
3) ~ 1460

вулиця Сіцінського, 3 (шатрова покрівля)

272,62

101

10

10,1

37,04

квартири з однаковою площею 34 кв. м
1260

2. Капітальний ремонт м'якої, шиферної, металевої та інших покрівель з використанням нових матеріалів або суцільна заміна їх іншими матеріалами

вулиця Хотовицького, 11/2

4977,48

1560

20

312

62,68

1) ~ 1880
2) ~ 3134
3) ~ 4074

3. Капітальний ремонт ліфтів

Заміна ліфта
вулиця Інститутська, 21 (роботи - 2016 р., тому вартість робіт збільшено на 20 %)

3607/2 = 1803,5

612

10

61,2

33,93

1) ~ 1018
2) ~ 1697
3) ~ 2206

Модернізація ліфта
вулиця Інститутська, 21

3607/2 = 1803,5

370

10

37

20,52

1) ~ 616
2) ~ 1026
3) ~ 1334

4. Капітальний ремонт електрообладнання в місцях загального користування
(Установлення нових та заміна групових розподільних та запобіжних коробок та щитків)

вулиця Курчатова, 15

2837,30

20

20

4

1,41

1) ~ 43
2) ~ 71
3) ~ 92

40

8

2,82

1) ~ 85
2) ~ 141
3) ~ 183

60

12

4,23

1) ~ 127
2) ~ 212
3) ~ 275

5. Капітальний ремонт, заміна ушкоджених ділянок трубопроводу холодного водопостачання

вулиця Франка, 55

12782,40

114

20

22,8

1,78

1) ~ 54
2) ~ 89
3) ~ 116

40

45,6

3,57

1) ~ 107
2) ~ 178
3) ~ 232

60

68,4

5,35

1) ~ 161
2) ~ 268
3) ~ 348

6. Відновлення зовнішньої штукатурки з подальшим фарбуванням фасадів

вулиця Соборна, 19

2051,58

276,3

50

138,15

67,33

1) ~ 2020
2) ~ 3400
3) ~ 4400

 

Додаток 2
до Програми співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2017 - 2022 роки

ПРОТОКОЛ
зборів співвласників багатоквартирного будинку

за місцезнаходженням

____
(місцезнаходження багатоквартирного будинку, співвласниками якого проводяться збори)

м. Хмельницький

20__ р.

I. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Загальна кількість співвласників багатоквартирного будинку: _____ осіб.

Загальна площа всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку: ___________ м2.

У зборах взяли участь особисто та/або через представників співвласники в кількості _ осіб, яким належать квартири та/або нежитлові приміщення багатоквартирного будинку загальною площею __м2.

У письмовому опитуванні взяли участь особисто та/або через представників співвласники в кількості _______ осіб, яким належать квартири та/або нежитлові приміщення у багатоквартирному будинку загальною площею __ м2
(заповнюється в разі проведення письмового опитування).

Підпис(и), прізвище(а), ініціали особи (осіб), що склала(и) протокол (повторюється на кожній сторінці)

_________/_________/

_________/_________/

_________/_________/

II. ПОРЯДОК ДЕННИЙ ЗБОРІВ

1.

2._

(перелік і нумерація продовжується за кількістю питань порядку денного)

III. РОЗГЛЯД ПИТАНЬ ПОРЯДКУ ДЕННОГО ЗБОРІВ

Питання порядку денного: ___
___
                                                                          (порядковий N та зміст питання порядку денного)

Пропозиція, яка ставиться на голосування щодо питання порядку денного:

__

Голосування на зборах щодо питання порядку денного:

N
з/п

N квартири / нежитлового приміщення

Загальна площа квартири / нежитлового приміщення

Прізвище, ім'я, по батькові співвласника або його представника та документ, що надає представнику повноваження на голосування

Документ, що підтверджує право власності на квартиру / нежитлове приміщення

Результат голосування ("за", "проти", "утримався")

Підпис співвласника (представника)

Примітки

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

(нумерація продовжується за кількістю квартир/нежитлових приміщень та їх співвласників, які беруть участь у голосуванні. У разі продовження нумерації на наступній сторінці (сторінках) протоколу позиції "Питання порядку денного" та "Пропозиція, яка ставиться на голосування щодо питання порядку денного", а також заголовок таблиці повторюються на початку кожної сторінки).

Підсумки голосування (з урахуванням голосів, поданих на зборах співвласників, і голосів співвласників, отриманих під час проведення письмового опитування, якщо таке проводилося):

"за" - співвласників, загальна площа квартир та/або нежитлових приміщень яких становить _________м2;

"проти" - співвласників, загальна площа квартир та/або нежитлових приміщень яких становить _________ м2;

"утримався" - співвласників, загальна площа квартир та/або нежитлових приміщень яких становить _________ м2.

Рішення _________ (прийнято або не прийнято).

Підпис(и), прізвище(а), ініціали особи (осіб), що склала(и) протокол (повторюється на кожній сторінці)

_________/_________/

_________/_________/

_________/_________/

Дані розділу III заповнюються за наведеною формою окремо для кожного питання порядку денного

IV. ДОДАТОК

Листки письмового опитування, заповнені відповідно до вимог абзацу четвертого частини восьмої статті 10 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", пронумеровані та прошнуровані на аркушах (в разі проведення письмового опитування).

Підпис(и), прізвище(а), ініціали особи (осіб), що склала(и) протокол (повторюється на кожній сторінці)

_________/_________/

_________/_________/

_________/_________/

 

Додаток 3
до Програми співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2017 - 2022 роки

Міському голові
___________
           (прізвище, ім'я, по батькові)

___________
    (прізвище, ім'я, по батькові уповноваженого
                  представника Співвласників)

Адреса місця знаходження:
___________
___________

Контактний телефон ______

ЗАЯВА

Просимо прийняти участь у співфінансуванні робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку, що перебуває в управлінні (знаходиться на балансі)

__

та знаходиться за адресою:

__
__

Рік будівництва (прийняття в експлуатацію) будинку - ___.

Перелік робіт з капітального ремонту багатоквартирного житлового будинку:
__
__
__
__
__

______
(підпис уповноваженої особи)

___ 20__ р.

 

Додаток 4
до Програми співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2017 - 2022 роки

Ресурсне забезпечення
Програми співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2017 - 2022 роки

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми

Всього витрат на виконання Програми, тис. грн.

2017 рік

2018 рік

2019 рік

2020 рік

2021 рік

2022 рік

Разом на 2017 - 2022 роки

Всього обсяг ресурсів, у тому числі:

4000,0

30000,0

40000,0

50000,0

60000,0

70000,0

254000,0

міський бюджет

2000,0

15000,0

20000,0

25000,0

30000,0

35000,0

127000,0

інші кошти

2000,0

15000,0

20000,0

25000,0

30000,0

35000,0

127000,0




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали