ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 4 липня 2012 року N 3073

Про затвердження Регламенту розгляду планів санації, мирових угод і переліків ліквідаційних мас

Відповідно до пункту 1.5 Порядку погодження планів санації, мирових угод і переліків ліквідаційних мас, затвердженого наказом ФДМУ від 06 червня 2007 року N 895, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 липня 2007 року за N 836/14103, та згідно зі службовою запискою від 12 червня 2012 року N 17-774с Управління фінансового аналізу та відновлення платоспроможності Департаменту корпоративного управління наказую:

1. Затвердити Регламент розгляду Фондом державного майна України планів санації, мирових угод і переліків ліквідаційних мас (додається).

2. Вважати такими, що втратили чинність, накази ФДМУ від 27 листопада 2007 року N 1860 "Про затвердження Регламенту розгляду планів санації та мирових угод", від 27 липня 2009 року N 1171 "Про внесення змін до Регламенту розгляду планів санації (змін та доповнень до планів санації) та мирових угод, які подаються до ФДМУ на погодження", від 19 грудня 2011 року N 1855 "Про внесення змін до Регламенту розгляду планів санації (змін та доповнень до планів санації) та мирових угод, які подаються до ФДМУ на погодження".

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Фонду.

 

Голова Фонду

О. Рябченко


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного майна України
04.07.2012 N 3073


РЕГЛАМЕНТ
розгляду Фондом державного майна України планів санації, мирових угод і переліків ліквідаційних мас

1. План санації, мирова угода, перелік ліквідаційної маси підприємства-боржника (банкрута) та зміни і доповнення до них (далі - план санації, мирова угода, перелік ліквідаційної маси) подається для розгляду до Управління фінансового аналізу та відновлення платоспроможності Департаменту корпоративного управління.

2. Управління фінансового аналізу та відновлення платоспроможності Департаменту корпоративного управління попередньо розглядає план санації, мирову угоду, перелік ліквідаційної маси на відповідність вимогам законодавства та Порядку погодження планів санації, мирових угод і переліків ліквідаційних мас, затвердженого наказом ФДМУ від 06 червня 2007 року N 895 (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 липня 2007 року за N 836/14103 (далі - Порядок). У разі невідповідності вимогам Порядку та нормам законодавства, Управління фінансового аналізу та відновлення платоспроможності Департаменту корпоративного управління подає заступнику Голови Фонду, який відповідає за даний напрям роботи, проект листа щодо повернення арбітражному керуючому (розпоряднику майна, керуючому санацією, ліквідатору) / керівнику підприємства плану санації, мирової угоди, переліку ліквідаційної маси на доопрацювання.

3. Якщо поданий на погодження план санації, мирова угода відповідають вимогам Порядку та нормам законодавства, Управління фінансового аналізу та відновлення платоспроможності направляє його (її) на розгляд та надання зауважень і пропозицій до Управління з питань оціночної діяльності Департаменту координації розробки та виконання програмних документів, оцінки та розпорядження об'єктами державної власності та до Юридичного управління.

Для надання висновку щодо наявності у переліку ліквідаційної маси державного майна, яке в процесі приватизації не ввійшло до статутного (складеного) капіталу товариства, але залишається на його балансі, Управління фінансового аналізу та відновлення платоспроможності Департаменту корпоративного управління направляє його на розгляд до регіонального відділення Фонду за місцезнаходженням банкрута.

У разі необхідності план санації, мирова угода, перелік ліквідаційної маси можуть направлятися на розгляд до інших структурних підрозділів Фонду державного майна.

Структурні підрозділи та регіональне відділення Фонду державного майна, в межах своєї компетенції, розглядають план санації, мирову угоду, перелік ліквідаційної маси, і направляють свої зауваження та пропозиції до Управління фінансового аналізу та відновлення платоспроможності Департаменту корпоративного управління протягом 5 робочих днів.

4. Узагальнені пропозиції Фонду державного майна, з урахуванням зауважень, наданих структурними підрозділами Фонду та регіональними відділеннями включаються Управлінням фінансового аналізу та відновлення платоспроможності Департаменту корпоративного управління до проекту листа арбітражному керуючому (розпоряднику майна, керуючому санацією, ліквідатору) / керівнику підприємства для врахування при доопрацюванні. Проект листа подається заступнику Голови Фонду, який відповідає за даний напрям роботи.

5. План санації, мирова угода, перелік ліквідаційної маси після доопрацювання знову розглядається в Управлінні фінансового аналізу та відновлення платоспроможності Департаменту корпоративного управління.

У разі позитивного висновку, Управління фінансового аналізу та відновлення платоспроможності Департаменту корпоративного управління подає проект листа про погодження плану санації, мирової угоди, переліку ліквідаційної маси заступнику Голови Фонду, який відповідає за даний напрям роботи.

 

Начальник Управління фінансового
аналізу та відновлення
платоспроможності

В. Кальніченко





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали