Додаткова копія: Про затвердження структури та загальної чисельності секретаріату Київської міської ради

КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VII сесія VIII скликання

РІШЕННЯ

від 29 листопада 2018 року N 220/6271

Про затвердження структури та загальної чисельності секретаріату Київської міської ради

Відповідно до пункту 5 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статті 14 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", статті 20 Статуту територіальної громади міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 N 371/1805 (із змінами), зареєстрованого наказом Міністерства юстиції України від 02.02.2005 N 14/5, враховуючи пункт 1 рішення Київської міської ради від 09.09.99 N 23/525 "Про створення секретаріату Київради", Київська міська рада вирішила:

1. Затвердити структуру секретаріату Київської міської ради згідно з додатком до цього рішення.

2. Затвердити загальну чисельність секретаріату Київської міської ради у кількості 208 одиниць.

3. Щорічно у бюджеті м. Києва передбачати витрати на утримання секретаріату Київської міської ради.

4. Київському міському голові затвердити штатний розпис секретаріату Київської міської ради.

5. Визнати такими, що втратили чинність:

рішення Київської міської ради від 01.12.2015 N 5/5 "Про затвердження структури та загальної чисельності секретаріату Київської міської ради";

рішення Київської міської ради від 27.10.2016 N 304/1308 "Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 01 грудня 2015 року N 5/5 "Про затвердження структури та загальної чисельності секретаріату Київської міської ради" (Рішення N 304/1308).

6. Офіційно опублікувати це рішення у газеті Київської міської ради "Хрещатик".

7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови - секретаря Київської міської ради.

 

Київський міський голова

В. Кличко

 

Додаток
до рішення Київської міської ради
29.11.2018 N 220/6271

Структура секретаріату Київської міської ради

1. Заступник міського голови - секретар Київської міської ради.

2. Керуючий справами.

3. Управління правового забезпечення діяльності Київської міської ради.

3.1. Відділ правової експертизи актів Київської міської ради та правової допомоги.

3.2. Відділ представництва інтересів Київської міської ради в судах та інших органах.

4. Управління забезпечення діяльності заступника міського голови - секретаря Київської міської ради.

4.1. Відділ організації діяльності заступника міського голови - секретаря Київської міської ради.

4.2. Відділ забезпечення зв'язків з громадськістю Київської міської ради.

5. Управління з питань запобігання корупції та контрольно-аналітичної роботи.

5.1. Відділ з питань запобігання та виявлення корупції.

5.2. Відділ контрольно-аналітичної роботи.

6. Управління організаційного та документального забезпечення діяльності Київської міської ради.

6.1. Відділ реєстрації проектів рішень та архівної справи.

6.2. Відділ організаційного забезпечення засідань Київської міської ради.

6.3. Відділ інформаційно-документального забезпечення діяльності Київської міської ради.

6.4. Відділ випуску, реєстрації та оприлюднення рішень Київської міської ради.

7. Управління документообігу та аналізу кореспонденції Київської міської ради.

7.1. Відділ електронного документообігу та аналізу службової кореспонденції.

7.1.1. Сектор попереднього розгляду, видачі та відправлення кореспонденції.

7.2. Сектор по роботі із запитами на публічну інформацію та документами дозвільного характеру.

7.3. Відділ реєстрації, обліку та контролю звернень громадян.

8. Управління забезпечення діяльності постійних комісій Київської міської ради.

8.1. Відділ з питань житлово-комунального господарства, регуляторної політики і підприємництва, транспорту, зв'язку та реклами.

8.2. Відділ з питань гуманітарної політики.

8.3. Відділ з питань екологічної політики, регламенту, правопорядку та запобігання корупції.

9. Управління забезпечення діяльності постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.

9.1. Відділ з питань бюджету та фінансів.

9.2. Відділ з питань соціально-економічного розвитку.

10. Управління забезпечення діяльності постійної комісії Київської міської ради з питань власності.

10.1. Відділ з питань використання (оренди) комунального майна.

10.2. Відділ з питань формування та приватизації комунального майна.

11. Управління забезпечення діяльності постійної комісії Київської міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування.

11.1. Відділ з питань містобудування та архітектури.

11.2. Відділ з питань землекористування

11.3. Відділ опрацювання кореспонденції з питань містобудування, архітектури та землекористування.

12. Управління адміністративного та господарського забезпечення Київської міської ради.

12.1. Відділ адміністративного забезпечення та доступу.

12.2. Відділ матеріально-технічного забезпечення.

13. Управління інформаційно-комунікаційних технологій.

13.1. Відділ комп'ютерних та комунікаційних систем.

13.2. Відділ інформаційно-технічного забезпечення.

14. Управління фінансового забезпечення та звітності.

14.1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності секретаріату Київської міської ради.

14.2. Відділ фінансового забезпечення розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

15. Управління з питань децентралізації, розвитку місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв'язків.

15.1. Відділ з питань децентралізації та розвитку механізмів громадської участі.

15.2. Відділ з питань місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв'язків.

16. Відділ по роботі з персоналом.

17. Відділ по роботі з депутатами Київської міської ради.

 

Київський міський голова

В. Кличко




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали