ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЙНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 11 листопада 2011 року N 523

Про затвердження тимчасових графіків особистого прийому громадян у Державній реєстраційній службі

Відповідно до статті 40 Конституції України, статті 22 Закону України "Про звернення громадян", статті 11 Закону України "Про безоплатну правову допомогу" (Закон N 3460-VI) та з метою забезпечення заходів щодо реалізації конституційних прав громадян на особистий прийом у Державній реєстраційній службі України, обов'язкове одержання обґрунтованої відповіді наказую:

1. Затвердити тимчасовий Графік особистого прийому громадян Головою, першим заступником Голови, заступником Голови та тимчасовий Графік особистого прийому громадян керівниками самостійних структурних підрозділів Державної реєстраційної служби України (далі - Графіки), що додаються.

2. Першому заступнику Голови, заступнику Голови, керівникам самостійних структурних підрозділів забезпечити неухильне виконання цього наказу.

3. Департаменту контролю, документального забезпечення, роботи зі зверненнями громадян та адміністративно-господарської роботи вжити необхідних заходів з організації особистого прийому громадян відповідно до затверджених тимчасових Графіків та у відповідності з чинним законодавством.

4. Прес-службі забезпечити оприлюднення наказу на офіційному веб-сайті Державної реєстраційної служби України.

5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

Голова

Л. В. Єфіменко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної реєстраційної служби України
11.11.2011 N 523

ТИМЧАСОВИЙ ГРАФІК
особистого прийому громадян Головою, першим заступником Голови, заступником Голови Державної реєстраційної служби України

Посада, прізвище, ім'я та по батькові

Адреса

День прийому

Часи прийому

Голова
Єфіменко Леонід Васильович

вул. М. Раскової, 15

остання п'ятниця січня, березня, травня, липня, вересня, листопада

з 10.00 до 12.00

Перший заступник Голови
Завальна Інна Ігорівна

вул. М. Раскової, 15

третя п'ятниця лютого, квітня, червня, серпня, жовтня, грудня

з 10.00 до 12.00

Заступник Голови
Кухаренко Ірина Анатоліївна

вул. М. Раскової, 15

перша п'ятниця кожного місяця

з 10.00 до 12.00

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної реєстраційної служби України
11.11.2011 N 523

ТИМЧАСОВИЙ ГРАФІК
особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів Державної реєстраційної служби України

Структурний підрозділ

Адреса

День прийому

Часи прийому

Департамент у справах цивільного стану громадян

вул. М. Раскової, 15

щовівторка кожного тижня

з 10.00 до 17.00

Департамент державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

вул. М. Раскової, 15

щочетверга кожного тижня

з 10.00 до 17.00

Департамент державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

вул. М. Раскової, 15

щосереди кожного тижня

з 10.00 до 17.00

Департамент легалізації об'єднань громадян, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформагентств

вул. М. Раскової, 15

щочетверга кожного тижня

з 10.00 до 17.00

Відділ роботи зі зверненнями громадян Департаменту контролю, документального забезпечення, роботи зі зверненнями громадян та адміністративно-господарської роботи

вул. М. Раскової, 15

понеділок, вівторок

з 10.00 до 17.00

п'ятниця щотижнево

з 10.00 до 16.00

РЕКОМЕНДАЦІЇ ГРОМАДЯНАМ, ЯКІ ЗВЕРНУЛИСЯ НА ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ДО ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

Громадянам, які звернулись на особистий прийом, рекомендується:

1. Уважно ознайомитися з графіками особистого прийому громадян в Державній реєстраційній службі України та положеннями Закону України "Про звернення громадян".

2. Із заявою чи пропозицією слід звертатися до посадової особи, в межах компетенції якої знаходиться порушене у зверненні питання. Скарга на дії /бездіяльність чи рішення керівника структурного підрозділу подається у порядку підлеглості керівництву Укрдержреєстру, у підпорядкуванні якої знаходиться державний орган, організація чи посадова особа, дії якої оскаржуються.

3. Якщо питання, яке потребує вирішення, відрізняється складністю, а його розгляд вимагає вивчення значної кількості документів, фактів тощо, то заявникові бажано завчасно викласти питання в письмовій формі. При собі необхідно мати документи, які засвідчують особу, а також документи, що обґрунтовують порушене на особистому прийомі питання.

4. Намагатися відповідати по суті на запитання посадової особи, яка веде прийом. Точні відповіді на запитання дозволяють всебічно з'ясувати зміст звернення, досягнути єдиного розуміння, знайти шлях оптимального вирішення порушених на особистому прийомі питань.

5. Уважно вислухати роз'яснення посадової особи, яка веде прийом. Це допоможе швидше прийняти за зверненням правильне і обґрунтоване рішення.

6. Бути самокритичним. Не виключена можливість, що розв'язання питання, з яким громадянин звернувся на особистий прийом, не відноситься до компетенції Державної реєстраційної служби України, або не можуть бути задоволені з об'єктивних причин. У випадках незгоди з прийнятим по зверненню рішенням заявник має право на отримання інформації щодо надання роз'яснення про можливість і порядок його оскарження.

7. Пам'ятати, що керівництво Укрдержреєстру зацікавлене в правильному та своєчасному вирішенні порушеного громадянином питання, завжди готове надати допомогу і дати пораду, надати роз'яснення в межах компетенції та відповідно до чинного законодавства України.

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали