МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 8 липня 2011 року N 765

Про затвердження заходів щодо удосконалення діяльності інтернатних закладів на період до 2012 року

З метою поліпшення якості освіти, умов утримання та соціальної адаптації дітей, які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які навчаються в інтернатних закладах, наказую:

1. Затвердити заходи щодо удосконалення діяльності інтернатних закладів на період до 2012 року, що додаються.

2. Керівникам структурних підрозділів Міністерства, Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій:

2.1. Забезпечити виконання зазначених заходів.

2.2. Подавати щороку до 1 жовтня департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О. В.) інформацію про виконання заходів для узагальнення.

3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства освіти і науки України від 27.11.2007 N 1041 "Про забезпечення прав дітей-інвалідів та дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку".

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Заступник Міністра

Б. М. Жебровський

 

Додаток
до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
08.07.2011 N 765

Заходи
щодо удосконалення діяльності інтернатних закладів на період до 2012 року

1. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О. В.):

1.1. Розробити нову редакцію Положення про навчальний заклад для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Грудень 2012 року

1.2. Розробити нову редакцію Положення про навчально-реабілітаційний центр для дітей із складними вадами психофізичного розвитку.

Вересень 2012 року

2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О. В.), Інституту інноваційних технологій та змісту освіти (Удод О. А.), Інституту спеціальної педагогіки та психології Національної академії педагогічних наук України (за згодою):

2.1. Розробити Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку.

До 1 вересня 2012 року

2.2. Забезпечити організаційно-методичний супровід всеукраїнського експерименту "Науково-методичні засади комплексної психолого-педагогічної, медичної, соціальної реабілітації дітей з полісенсорними порушеннями зору в контексті раннього втручання".

На протязі 2011 - 2012 років

2.3. Здійснювати науково-методичний супровід всеукраїнського експерименту щодо створення закладу нового типу для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, - "Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки".

Протягом 2011 - 2012 років

3. Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій:

3.1. Залучати громадські та благодійні організації до вирішення проблем соціального захисту та соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються та виховуються в інтернатних закладах.

Протягом 2011 - 2012 років

3.2. Переглянути та з урахуванням потреби скоригувати плани роботи на 2011 - 2012 навчальний рік навчальних закладів інтернатного типу для дітей з особливими освітніми потребами, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, щодо підготовки старшокласників до самостійного життя.

До 1 вересня 2011 року

3.3. З метою професійної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, закріпити спеціальні загальноосвітні школи (школи-інтернати) (шляхом укладання угод) за професійно-технічними училищами відповідного профілю, з урахуванням стану здоров'я, особистісних можливостей дітей та запиту ринку праці в регіоні.

До 1 жовтня 2011 року

3.4. Посилити співпрацю з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування щодо вирішення питань подальшого навчання або працевлаштування випускників з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, інтернатних та професійно-технічних навчальних закладів.

Протягом 2011 - 2012 років

3.5. Посилити роботу щодо співпраці інтернатних закладів для дітей з особливими освітніми потребами із загальноосвітніми навчальними закладами шляхом залучення дітей-інвалідів до участі у загальношкільних заходах та позакласній роботі.

Протягом 2011 - 2012 років

3.6. Внести зміни до обласних та міських програм реформування навчальних закладів інтернатного типу відповідно до Державної цільової соціальної програми реформування системи інтернатних закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2007 року N 1242.

До 1 січня 2012 року

3.7. Оновлювати створені банки даних дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів, починаючи з раннього віку.

Протягом 2011 - 2012 років

3.8. При формуванні місцевих бюджетів передбачати виділення коштів для реалізації визначених завдань, а також організаційне забезпечення залучення позабюджетних коштів.

Протягом 2011 - 2012 років

3.9. На колегіях педагогічних працівників "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році" (Рішення N 2/1-2) обговорити стан забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів, на якісну доступну освіту, соціальну реабілітацію, залучивши до участі керівників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, наукових установ, громадських організацій.

Серпень 2011 року

 

Директор департаменту
загальної середньої та
дошкільної освіти

О. В. Єресько

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали