ПРОТОКОЛ
між Кабінетом Міністрів України та Урядом Російської Федерації про внесення доповнень до Угоди між Урядом України та Урядом Російської Федерації про співпрацю у сфері розробки, виробництва, поставок і експлуатації авіаційної техніки від 20 серпня 1997 року

ДАТА ПІДПИСАННЯ: 19.08.2011*
ДАТА ЗАТВЕРДЖЕННЯ УКРАЇНОЮ: 02.11.2011 (Постанова N 1132)**
ДАТА НАБРАННЯ ЧИННОСТІ ДЛЯ УКРАЇНИ: 13.12.2011 (Лист N 72/14-612/1-3953)

Кабінет Міністрів України та Уряд Російської Федерації, іменовані надалі Сторонами,

керуючись Статтею 12 Угоди між Урядом України та Урядом Російської Федерації про співпрацю у сфері розробки, виробництва, поставок і експлуатації авіаційної техніки від 20 серпня 1997 року (далі - Угода), доповненого Протоколами від 27 січня 2000 року, від 9 серпня 2001 року, від 2 серпня 2003 року і від 19 серпня 2009 року,

погодилися про нижченаведене:

Стаття 1

1. Доповнити передбачений статтею 2б Угоди перелік авіаційної техніки та її модифікацій наступними позиціями:

"створення, серійне виробництво та забезпечення експлуатації літака Ан-148-100 і його подальших пасажирських, транспортних та спеціальних модифікацій цивільного і подвійного призначення, у тому числі Ан-148-100А, Ан-148-100В, Ан-148-100Е, Ан-148-110, Ан-148-120, Ан-158, Ан-168, Ан-178, Ан-148С-100, Ан-148-100ЕА, Ан-148-100Е МНС, Ан-148-100ABJ;

створення, серійне виробництво та забезпечення експлуатації літака Ан-140-100 і його подальших пасажирських, транспортних та спеціальних модифікацій цивільного і подвійного призначення, у тому числі Ан-140-110, Ан-140-200, Ан-140С-100, Ан-140Т-100, Ан-140Т-210, Ан-140МП;

створення, серійне виробництво та забезпечення експлуатації двигуна АІ-222-40 і його модифікацій AI-222-40-1, AI-222-40-2;

створення, серійне виробництво та забезпечення експлуатації двигуна АІ-222-28 і його модифікації АІ-222-28Ф;

забезпечення експлуатації двигуна Д-36МБ і його модифікацій Д-36МБ-01, Д-36МБ-02 на літаках Як-42, Ан-72, Ан-74;

створення, серійне виробництво та забезпечення експлуатації двигуна АІ-25ТЛР і його модифікацій АІ-25ТЛР-1, АІ-25ТЛР-2, а також доопрацювання раніше виготовлених двигунів АІ-25ТЛ у варіант АІ-25ТЛР та його модифікації;

створення, серійне виробництво та забезпечення експлуатації двигуна АІ-28 і його модифікацій АІ-28-1, АІ-28-2;

створення, серійне виробництво та забезпечення експлуатації двигунів Д-436-148ФМ, Д-436-148ФМ1 і Д-436-148ФМ2; Д-436ТП-М; Д-436ТП-ФМ;

створення, серійне виробництво та забезпечення експлуатації двигунів Д-18Т серії ЗМ, Д-18Т серії 4, Д-18Т серії 5, Д-18ТР і Д-18ТМ;

створення та виробництво сімейства перспективних двигунів ПД-14 в класі тяги 9 - 18 тонн;

створення, серійне виробництво та забезпечення експлуатації модифікованого двигуна Д-136-2;

створення, серійне виробництво і забезпечення експлуатації допоміжних силових установок АІ-450-2МС та АІ-450-МС серії 1;

розробка двигунів МС-700С, МС-14С, МС-350, МС-500В та допоміжної силової установки МС-500УБЕ та їх модифікацій в рамках створення науково-технічного доробку авіаційної промисловості України"

2. Доповнити Угоду статтею 3а наступного змісту:

"Стаття 3а

Сторони забезпечать поставку запасних частин та комплектуючих виробів, необхідних для експлуатації та після продажного обслуговування авіаційної техніки, передбаченої статтею 26 цієї Угоди, протягом усього терміну експлуатації зазначеної авіаційної техніки".

3. Доповнити Угоду Статтею 7а такого змісту:

"Стаття 7а

Виготовлення та ремонт повітряних суден спеціального призначення використовуваних для перевезень вищих посадових осіб, а також авіаційних двигунів, допоміжних силових установок та головних редукторів призначених для установки на них (далі - авіаційна техніка спеціального призначення), виконується організацією, що має сертифіковану систему якості та виробництво, з дотриманням особливих вимог, викладених у положеннях про порядок виготовлення, випробування та експлуатації повітряних суден спеціального призначення, затверджених відповідними уповноваженими органами держави Сторони, яка замовляє цю техніку. При цьому приймання авіатехніки спеціального призначення здійснюється відповідно до Статті 7 цієї Угоди, а обов'язки з її ремонту покладаються на виробника авіаційної техніки спеціального призначення".

Стаття 2

Цей Протокол є невід'ємною частиною Угоди, набуває чинності з дати отримання останнього письмового повідомлення про виконання Сторонами внутрішньодержавних процедур.

Здійснено у м. Москва 19 серпня 2011 р. у двох примірниках, кожний українською та російською мовами, причому обидва тексти мають однакову силу.


* Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 липня 2011 року N 747 (Розпорядження N 747-р) уповноважено Голову Державного агентства з управління державними корпоративними правами та майном Колєснікова Дмитра Валерійовича підписати зазначений Протокол

** Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 листопада 2011 року N 1132 (Постанова N 1132) ("Офіційний вісник України", 2011 р., N 85, ст. 3118)

 

За Кабінет Міністрів України

За Уряд Російської Федерації

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали