Щодо деяких питань зовнішньої реклами

 

 1. Відповідно до статті 1 Закону України "Про рекламу" зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг.

Згідно з пунктом 2 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 N 2067, спеціальні конструкції - тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами.

Звертаємо увагу, що вищенаведений перелік містить об'єкти, які рухаються (аеростати, повітряні кулі), та не є вичерпним.

З огляду на наведене вважаємо, що реклама, розміщена на спеціальних конструкціях будь-якої форми, які будуть закріплені на людині, яка рухається по вулицях населеного пункту, є зовнішньою рекламою та потребує отримання відповідного дозволу із зазначенням у ньому найменування населеного пункту.

Разом з цим повідомляємо, що питання зазначення місцезнаходження зовнішньої реклами, що рухається, законодавством про рекламу не відрегульовано.

2. Чинне законодавство не містить визначення терміна "спеціальна тимчасова конструкція".

Разом з тим, беручи до уваги терміни, що використовуються у статті 11 Декрету Кабінету Міністрів України "Про місцеві податки і збори" (одноразова реклама, реклама на тривалий час), можна дійти до висновку, що спеціальна тимчасова конструкція - це конструкція, яка використовується для розміщення реклами на нетривалий час.

Відповідно до Тлумачного словника української мови (Олег Дмитрієв, 2006 - 2009) тимчасовий - який триває, існує або діє протягом деякого часу; непостійний, минущий, скороминущий.

Одночасно зазначаємо, що листи Держспоживстандарту не встановлюють норм права, а мають лише роз'яснювальний та інформаційний характер.

Лист від 13.08.2009 р. N 8345-1-6/18

Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики

По матеріалах «НОРМАТИВ PRO»

 




 

 

 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали