Шановні партнери! Вимушені повідомити, що в зв'язку зі зміною собівартості, з 1 березня будуть підвищені ціни на ДСТУ та ДБН


Додаткова копія: Щодо коригування фінансового результату до оподаткування

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ

від 04.01.2019 р. N 59/6/99-99-15-02-02-15/ІПК

Державна фіскальна служба України розглянула звернення щодо коригування фінансового результату до оподаткування відповідно до пп. 140.5.4 п. 140.5 ст. 140 та, керуючись ст. 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), повідомляє таке.

Відповідно до пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Кодексу об'єктом оподаткування податком на прибуток є: прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього Кодексу.

Підпунктом 140.5.4 п. 140.5 ст. 140 Кодексу встановлено, що платник податку на прибуток, що формує різниці, збільшує фінансовий результат до оподаткування податком на прибуток на суму 30 відсотків вартості товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг (крім операцій, зазначених у п. 140.2 та пп. 140.5.6 п. 140.5 ст. 140 Кодексу, та операцій, визнаних контрольованими відповідно до ст. 39 Кодексу), придбаних,   зокрема, у нерезидентів, організаційно-правова форма яких включена до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до пп. "г" пп. 39.2.1.1 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі податок з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи.

Вимоги пп. 140.5.4 п. 140.5 ст. 140 Кодексу не застосовуються платником податку, якщо операція не є контрольованою та сума таких втрат підтверджується платником податку за цінами, визначеними за принципом "витягнутої руки" відповідно до процедури, встановленої ст. 39 Кодексу, але без подання звіту.

Підпунктом "г" пп. 39.2.1.1 пп. 39.2.1 п. 39.1 ст. 39 Кодексу встановлено, що контрольованими операціями є господарські операції, що здійснюються з нерезидентами, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи. Перелік організаційно-правових форм таких нерезидентів в розрізі держав (територій) затверджується Кабінетом Міністрів України.

На виконання цього підпункту Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 04 липня 2017 року N 480 "Про затвердження переліку організаційно-правових форм нерезидентів, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі податок з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи" (Постанова N 480) (далі - Перелік).

Зокрема, до Переліку (Постанова N 480) включено організаційно-правові форми резидентів Федеративної Республіки Німеччина (назва мовою держави реєстрації / назва, транслітерована латиницею (абревіатура)) - Gesellschaft Brgerlichen Rects (GbR), Stille Gesellshaft, Kommandit Gesellschaft auf Aktien (KGaA), Kommandit Gesellschaft (KG), Offene Handelsgesellschaft (OHG), резидентів Республіки Польща - Splka Komadytowa (S.K.), Spka partnerska, Spka Komandytowo-Akcyjna (S.K.A.), Splka Jawna (S.J.), Splka prawa Cywolnego (S.C.), резидентів Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії - Partnership (Ordinary Partnership), Limited Partnership (LP), Limited Liability Partnership (LLP) та резидентів Італійської Республіки - Societa in Nome Collettivo (S.N.C.), Societa in Accomandita Semplice (LP).

Оскільки до вказаного Переліку (Постанова N 480) не включені організаційно-правові форми резидентів Федеративної Республіки Німеччини - GmbH & Co.KG, резидентів Республіки Польща - sp. z o.o. sp.k, резидентів Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії - LTD, а також резидентів Італійської Республіки - SRL, то операції з такими контрагентами не підпадають під визначення контрольованих відповідно до пп. "г" пп. 39.2.1.1 пп. 39.2.1п. 39.2 ст. 39 Кодексу за умови, що резиденти вказаних країн не є пов'язаними з резидентом України особами та/або операції з ними не здійснюються через комісіонерів-нерезидентів. При цьому платник податку на прибуток не збільшує фінансовий результат до оподаткування відповідно до вимог пп. 140.5.4 п. 140.5 ст. 140 Кодексу.

При цьому повідомляємо, що ДФС звернулась до Міністерства фінансів України з приводу належності організаційно-правових форм Gesellschaft mit beschrnkter Haftung & Co. Kommandit Gesellschaft (абревіатура - GmbH & Co.KG), а також spka z ograniezon odpowiedzialnoci (абревіатура - Sp.K) до Переліку N 480 (Постанова N 480).

Водночас зазначаємо, що відповідно до п. 52.2 ст. 52 Кодексу податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податку, якому надано таку консультацію.




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали