НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР РАДІОЧАСТОТ"

ЛИСТ

від 31.05.2012 р. N 15.2/і-14/239/8310

Голові правління Інтернет Асоціації України
Бойко С. Ю.
01034, м. Київ, вул. О. Гончара, 15/3, офіс 22


Щодо листа стосовно використання абонентських РЕЗ у сільській місцевості

Шановний Сергію Юлійовичу!

На Ваш лист вих. N 77-1 від 10.05.2012 р., що стосується питань використання абонентських РЕЗ у сільській місцевості, повідомляю наступне.

УДЦР постійно докладає значних зусиль та веде активні роботи з вдосконалення процедури видачі дозвільних документів. Останнім часом за участю УДЦР було підготовлено новий проект Положення про порядок надання висновків щодо електромагнітної сумісності та дозволів на експлуатацію РЕЗ і ВП (далі - Положення), із відповідними змінами та доповненнями, на заміну діючому рішенню НКРЗ N 46 від 12.08.2005. Даним проектом Положення розроблено Перелік РЕЗ стаціонарного розташування, для яких не потрібно оформлення висновку щодо ЕМС. Проект Положення розміщено на офіційному веб-сайті НКРЗІ для загального обговорення.

Для абонентських РЕЗ стаціонарного розташування не проводиться додаткове визначення умов ЕМС, при цьому враховуються лише результати розрахунків, які були виконані для базової станції мережі. За рахунок автоматизації процесів виробництва в УДЦР, значно скорочені, по відношенню до нормативних, терміни опрацювання заявочних документів та підготовки дозволів на експлуатацію абонентських терміналів. Результат аналізу діяльності фахівців УДЦР свідчить, що у переважній більшості випадків термін розгляду заявочних документів, формування проектів дозволів на експлуатацію абонентських терміналів широкосмугового доступу та рахунку за виконані роботи не перевищує 8 - 10 робочих днів. Але через затримки Заявників в оплаті рахунків (в середньому 1 - 1,5 місяця) та неотримання підготовлених в УДЦР дозволів на експлуатацію (наприклад ПП"МГ ЛАЙН, ТОВ "Дата лайн", ТОВ "ІМК") можуть виникати ситуації, на які Ви посилаєтеся у своєму листі.

Що стосується другого порушеного Вами питання, то використання абонентських РЕЗ стандартів IEEE 802.11 a/b/g та IEEE 802.16. з неінтегрованими антенами, особливо із значним коефіцієнтом підсилення (24 - 30 дБ), може призвести до ускладнення загальної електромагнітної обстановки. Особливо це стосується смуги радіочастот 2400 - 2483,5 МГц та смуг діапазону 5 ГГц, розподілених Планом використання РЧрр України для використання РЕЗ широкосмугового радіодоступу зазначених Вами стандартів. Для смуг радіочастот діапазону 5 ГГц навіть характерна наявність обмежень щодо використання РЕЗ зазначеної категорії (максимальна дозволена ЕІВП, застосування назовні/всередині приміщень тощо), узгоджена на міжнародному рівні і визначена положеннями Резолюції 229 (ВКР-03), яких дотримується УДЦР при визначені умов використання РЕЗ зазначеної категорії та умов ЕМС, особливо з РЕЗ інших служб радіозв'язку.

За пропонованих Вами умов, УДЦР буде не в змозі забезпечити беззавадову роботу РЕЗ користувачів, які отримали відповідні ліцензії на користування РЧР України та надають телекомунікаційні послуги у вказаних смугах радіочастот, або РЕЗ інших служб радіозв'язку, яким ці або сусідні смуги радіочастот також розподілені на первинній основі.

Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що внесення запропонованих Інтернет Асоціацією України змін до рішення НКРЗ N 914 від 06.09.2007 (Перелік радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, для експлуатації яких не потрібні дозволи на експлуатацію) є недоцільним. Існуюча нормативна база, при обов'язковому дотриманні її вимог всіма суб'єктами телекомунікаційної галузі, створює засади їх плідної співпраці.

З повагою,

 

Начальник

П. В. Слободянюк





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали