Шановні партнери! Всі ціни, інформація про наявність та терміни доставки документів актуальні.


Додаткова копія: Щодо практичного застосування норм законодавства з питання надання сільськими (селищними) радами до контролюючого органу інформації про суми сплати податків і зборів, прийнятих від громадян через каси сільських (селищних) рад за квитанціями

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ

від 22.08.2019 р. N 3943/5/99-99-13-02-03-16/ІПК

Державна фіскальна служба Україна, керуючись ст. 52 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), розглянула Ваше звернення щодо практичного застосування норм законодавства з питання надання сільськими (селищними) радами до контролюючого органу інформації про суми сплати податків і зборів, прийнятих від громадян через каси сільських (селищних) рад за квитанціями відповідно до п. 57.5 ст. 57 ПКУ та в межах компетенції повідомляє, що відповідь надається з урахуванням фактичних обставин, викладених у зверненні.

Згідно з абзацом першим п. 2.1 розд. II Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012 N 758 (Порядок N 758), із змінами та доповненнями, щорічно на початок нового бюджетного періоду відповідно до Бюджетного кодексу України, закону про Державний бюджет України, рішень про місцеві бюджети та бюджетної класифікації, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 14.01.2011 N 11, в органах Казначейства відкриваються рахунки за надходженнями до державного та місцевих бюджетів (крім рахунків для зарахування власних надходжень бюджетних установ).

Пунктом 57.5 ст. 57 ПКУ визначено, що фізичні особи - платники податків повинні сплачувати податки і збори, що встановлені ПКУ, через установи банків та поштові відділення.

У разі якщо зазначені особи проживають у сільській (селищній) місцевості, вони можуть сплачувати податки і збори через каси сільських (селищних) рад або рад об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад (далі - Ради), за квитанцією про прийняття податків і зборів, форма якої встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Пунктом 287.5 ст. 287 ПКУ встановлено, що фізичними особами у сільській та селищній місцевості плата за землю може сплачуватися через каси Рад, за квитанцією про приймання податкових платежів.

Форму квитанції про прийняття податків і зборів, що може використовуватись фізичними особами у сільській (селищній) місцевості для сплати податків і зборів через каси Рад, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 N 714 "Про затвердження форми Квитанції про прийняття податків і зборів", зі змінами та доповненнями.

Згідно з п. 9.2 глави 9 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.08.2012 N 938 (Порядок N 938), із змінами та доповненнями, усі суми коштів, що надходять готівкою у каси установ (у тому числі суми невикористаної готівки), повинні бути зараховані на реєстраційні, спеціальні реєстраційні рахунки розпорядників бюджетних коштів та рахунки одержувачів коштів місцевих бюджетів, відкриті в органах Казначейства.

Кошти, отримані від фізичних осіб на підставі Квитанції про прийняття податків і зборів, Ради перераховують на відкриті Державною казначейською службою України рахунки для зарахування надходжень плати за землю з фізичних осіб до бюджету Рад.

При цьому в платіжному документі зазначається прізвище та номер облікової картки кожного платника податку.

Дані про надходження відображаються в інтегрованій картці платника в реєстрі надходжень та повернень контролюючим органом за місцем його знаходження на податковому обліку, як платника відповідного податку, у день отримання від органів Державної казначейської служби України відомостей про зарахування та повернення надміру сплачених платежів у вигляді електронного реєстру розрахункових документів.

Відповідно до п. 52.2 ст. 52 Кодексу індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали