ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 11.09.2017 р. N 1.1.15-9520-17

Керівникам експлуатантів аеродрому

Для забезпечення безпеки польотів на аеродромах, на яких експлуатуються повітряні судна (ПС) коду вище зазначеного в сертифікаті, надаємо рекомендації щодо розроблення Процедури експлуатації аеродрому повітряним судном з більшою кодовою буквою (далі - Процедура).

Експлуатанту аеродрому рекомендовано розробляти зазначену Процедуру, що врегулює питання можливості експлуатації на аеродромі ПС з більшою кодовою буквою, а також оцінити вплив інфраструктури аеродрому на безпечну експлуатацію ПС.

Методичні рекомендації з розроблення Процедури експлуатації аеродрому повітряним судном з більшою кодовою буквою:

Метою такої Процедури є оформлення результатів оцінки безпеки польотів у разі експлуатації на аеродромі повітряних суден з більшою кодовою буквою.

У Процедурі визначають елементи, що підлягають оцінці та впливають на відповідні характеристики та засоби на робочій площі аеродрому:

- визначення фізичних та експлуатаційних характеристик ПС;

- визначення нормативних вимог до елементів аеродрому, що будуть застосовані;

- визначення переліку невідповідностей застосованим вимогам;

- встановлення спроможності наявної інфраструктури та засобів аеродрому обслуговувати новий тип ПС із зазначенням корегуючих дій для пом'якшення впливу невідповідностей на безпеку польотів;

- визначення необхідних змін для внесення до сертифікаційної справи, сертифіката аеродрому та опублікувати в АІР.

При встановленні спроможності наявної інфраструктури та засобів аеродрому обслуговувати новий тип ПС в першу чергу необхідно оцінити:

- Довжину ЗПС;

- Ширину ЗПС;

- Бічні смуги безпеки ЗПС;

- Місце розвороту в кінці ЗПС;

- Розмір льотної смуги;

- Наявність перешкод в межах льотної смуги;

- Ширина РД;

- Укріплені узбіччя РД;

- Радіуси заокруглення РД;

- Мінімально безпечні відстані між паралельними РД, між перешкодою та РД, між ЗПС та РД;

- Розмір МС;

- Безпечні відстані на МС перешкод;

- Несучу здатність аеродромних покриттів (ЗПС, РД, МС);

- Забезпечення НРПЗ та можливості по видаленню ПС, що втратило здатність рухатися;

- Можливість обслуговування ПС.

Після проведення зазначеної оцінки необхідно надати підтверджуючі документи:

- Схеми руління з зазначенням безпечних відстаней при рулінні ПС по РД та перону та встановленні МС;

- Наявність розрахунків щодо несучої спроможності елементів аеродрому для заявленого типу ПС.

При розробці зазначеної Процедури рекомендовано користуватися:

- ADR.OPS.B.090 Використання аеродрому повітряними суднами з більшою кодовою буквою Регламенту (ЄК) N 139/2014 Європейської Комісії від 12 лютого 2014 року;

- GM1 ADR.OPS.B.090 Використання аеродрому повітряними суднами з більшою кодовою буквою "Прийнятних методів визначення відповідності (АМС) та інструктивним матеріалом (GM)" до цього Регламенту, розроблені Європейським агентством з безпеки авіації (EASA);

- Глава 4 Совместимость аэродрома, Аэродромы, DOC. 9981 IKAO;

- акти IKAO Circular 305-AN/177 та Circular 301-AN/174.

Пропоную:

- привести діючі документи у відповідність до Методичних рекомендацій;

- погодити Процедуру з зацікавленими сторонами (провайдерами з аеронавігаційного обслуговування, провайдерами з наземного обслуговування, авіакомпаніями, які мають намір використовувати даний тип ПС);

- затвердити Процедуру керівником експлуатанта аеродрому;

- надавити Процедуру разом з пакетом документів при заявці на сертифікацію або при внесенні змін до діючого сертифіката.

 

В. о. першого заступника
Голови Державіаслужби

С. М. Коршук




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали