Додаткова копія: Щодо видачі сертифіката передачі до експлуатації на ПС

ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

від 09.07.2019 р. N 1.15-4655-19

Керівникам організацій з управління підтриманням льотної придатності
Власникам ПС

З метою забезпечення належного рівня безпеки польотів повітряних суден, що внесені до Державного реєстру цивільних повітряних суден України та виконують польоти за її межами, враховуючи відповідні робочі домовленості між Україною та Європейським Союзом (ЄС) в частині підтримання льотної придатності, а також імплементацію вимог ЄС в Україні щодо схвалення організацій з технічного обслуговування (ТО) повітряних суден (ПС) та їх компонентів, враховуючи практики, викладені у листах Європейського агентства з безпеки польотів (EASA) від 29.04.2013 N EASA D (2013) KSP/MGO/ABR/145 NAAs/51975 та від 20.03.2013 N JAN/kgu/R(4) 2013(D)51397 Державна авіаційна служба України повідомляє наступне.

Відповідно до пункту 1 Розділу VIII Авіаційних правил України "Підтримання льотної придатності повітряних суден та авіаційних виробів, компонентів і обладнання та схвалення організацій і персоналу, залучених до виконання цих завдань", затверджених наказом Державіаслужби від 03 березня 2019 N 286 та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 28 березня 2019 р. за N 316/33287 (далі - Авіаційні правила України), організації з технічного обслуговування, основне місце діяльності яких розташоване поза межами території України, схвалені відповідно до положень Регламенту Європейської Комісії від 26 листопада 2014 року (EU) N 1321/2014 (далі - EASA Part-145 організації), визнаються в Україні такими, що схвалені відповідно до положень цих Авіаційних правил.

Враховуючи вищевикладене та з метою відповідності вимогам EASA, сертифікат передачі до експлуатації на ПС, які внесені до Державного реєстру цивільних повітряних суден України, може бути виданий EASA Part-145 організацією, з використанням посилання на номер схвалення, що виданий EASA або державою-членом ЄС та має містити наступну заяву:

"Certifies that the work specified, except as otherwise specified, was carried out in accordance with Part-145 under the national aviation law of Ukraine and in recognition of the organisation's EASA Part-145 approval, and in respect to that work the aircraft is considered ready for release to service".

У випадку коли сертифікат передачі до експлуатації видається організацією з ТО, що має схвалення Part M/F, відповідна заява щодо передачі до експлуатації має містити посилання на Підчастину F Part-M замість Part-145.

В разі лінійного ТО, відповідна заява щодо передачі до експлуатації міститься у технічному бортовому журналі експлуатанта (далі - TLB), який розробляється експлуатантом (організацією з управління підтриманням льотної придатності). У такому випадку, заява щодо передачі до експлуатації, яка зазначена у TLB, зазвичай, містить заяву, ідентичну до EASA Part-145. З метою уникнення двозначності тлумачення, необхідно викреслити у блоці TLB заяву щодо передачі до експлуатації та зазначити вищевказану заяву із посиланням на номер схвалення, що виданий EASA або державою - членом ЄС.

Організаціям, що здійснюють управління підтриманням льотної придатності ПС, що внесені до Державного реєстру цивільних повітряних суден України, рекомендовано подати відповідні зміни до процедур Керівництва з управління підтримання льотної придатності (САМЕ), якщо застосовно, та забезпечити ознайомлення EASA Part-145 організацій, при укладанні договорів на ТО з відповідними рекомендаціями, які зазначені у цьому листі.

Власникам ПС при укладанні договорів на ТО з EASA Part-145 організацією рекомендовано забезпечити ознайомлення даних організацій з рекомендаціями щодо видачі сертифіката передачі до експлуатації.

 

Голова Державіаслужби

О. Більчук




 
 
Copyright © 2003-2019 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали